is primaquote:Op zondag 6 december 2015 00:46 schreef Shakkara het volgende:
Hmmm ik kan waarschijnlijk wel een top 100 bij elkaar schrapen, kan ik m'n lijstje nog aanpassen of heb je de scores al verwerkt?
Lijst ziet er keurig uit, zou je alleen hier nog eentje kunnen wegstrepen? De spellen werden los van elkaar verkocht geloof ik. Red en Ruby zijn volgens mij wel exact dezelfde in de basis, apart van de grafische update. Die kunnen wel verenigd worden in de eindlijst.quote:Op zondag 6 december 2015 00:38 schreef Baszh het volgende:
Heb er maar even een paar op een rijtje gezet
89. Pokemon Red/Blue (GB)
Donequote:Op zondag 6 december 2015 01:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Lijst ziet er keurig uit, zou je alleen hier nog eentje kunnen wegstrepen? De spellen werden los van elkaar verkocht geloof ik. Red en Ruby zijn volgens mij wel exact dezelfde in de basis, apart de grafische update. Die kunnen wel verenigd worden in de eindlijst.
Mijn eerste RTS, ontzettend veel mee aangekloot, altijd voor de Big Bertha gaanquote:Op zondag 6 december 2015 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Yeah, super! Zijn nog wat top 100's bijgekomenRespect als je dat lukt
Voor mij wel opvallend dat Beyond good & evil nog meermalen genoemd wordt. Dacht altijd dat het vrij onbekend was.
En gelukkig zijn er meer die Total Annihilation niet vergeten zijn (ik speel het tegenwoordig nog steeds, maar dan met de springengine).
Big Berthaquote:Op zondag 6 december 2015 01:29 schreef Baszh het volgende:
[..]
Mijn eerste RTS, ontzettend veel mee aangekloot, altijd voor de Big Bertha gaan
MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉHHHHH...quote:Op zondag 6 december 2015 00:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Fijn lijstje, en ik begrijp je motivatie. Helaas moet ik over deze ff moeilijk doen.. Zou je er eentje kunnen kiezen?Ik koppel series los van elkaar als ze los van elkaar worden gekoppeld door ontwikkelaar. Zo is LOTR eigenlijk een geheel als film, maar in diverse filmlijstjes worden ze los van elkaar beoordeeld en in het begin ook los van elkaar verkocht.
Oops ja idd de 2 vergetenquote:Is dit The Settlers 2: 10th Anniversary ?
Die zijn gewoon hetzelfde alleen krijgt de ene versie een paar andere pokemon dan de andere versie zodat ze moeten ruilen.quote:Op zondag 6 december 2015 01:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Lijst ziet er keurig uit, zou je alleen hier nog eentje kunnen wegstrepen? De spellen werden los van elkaar verkocht geloof ik. Red en Ruby zijn volgens mij wel exact dezelfde in de basis, apart van de grafische update. Die kunnen wel verenigd worden in de eindlijst.
Ben tot 50 gekomen. Kan er nog wel een paar bij doen, maar 50 is een mooi rond aantal.quote:Op zondag 6 december 2015 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Yeah, super! Zijn nog wat top 100's bijgekomenRespect als je dat lukt
Voor mij wel opvallend dat Beyond good & evil nog meermalen genoemd wordt. Dacht altijd dat het vrij onbekend was.
En gelukkig zijn er meer die Total Annihilation niet vergeten zijn (ik speel het tegenwoordig nog steeds, maar dan met de springengine).
Aangevuldquote:Op donderdag 3 december 2015 13:05 schreef Gruisman het volgende:
1. Company of Heroes - PC
2. Mass Effect 2 - PS3
3. Assassin's Creed 2 - PS3
4. Red Dead Redemption - PS3
5. Mass Effect 3 - PS3
6. Assassin's Creed Brotherhood - PS3
7. Call of Duty 2 - PC
8. Medieval 2 : Total War - PC
9. Call of Duty 1 + UO - PC
10. Brothers in Arms: Road to Hill 30 - PC
11. Rome: Total War - PC
12. Counter Strike Source - PC
13. Left 4 Dead - PC
14. Far Cry - PC
15. The Last of Us - PS3
16. God of War 1 - PS3
17. Mario Kart - DS
18. Battlefield : Bad Company 2 - PS3
19. AC Black Flag - PS3
20. Rise of the Argonauts - PS3
Vul hem vanavond nog verder aan.
Men of Valorquote:Op zondag 6 december 2015 17:40 schreef Pwn_zoon het volgende:
1. Far Cry (PC)
2. Mafia (PC)
3. Grand Theft Auto: San Andreas (PC)
4. Grand Theft Auto: Vice City (PC)
5. Return To Castle Wolfenstein (PC)
6. Civilization 2 (PC)
7. Commandos: Behind Enemy Lines (PC)
8. SimCity 4 (PC)
9. RollerCoaster Tycoon 2 (PC)
10. Grand Prix 2 (PC)
11. Men of Valor (PC)
12. Vietcong (PC)