Jaja een "foamroller"quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:06 schreef Guard het volgende:
Als je niet weet wat je aan de kerstman moet vragen:
Vibrerende foamroller
http://hyperice.com/vyper.html
Goed zo!quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:54 schreef DavetheNL het volgende:
Na een dikke maand zware motivatieproblemen nu 2 weken weer lekker bezig! Ga mijn doel van 1000 km tussen half februari en het einde van het jaar nog halen zo
Ik ga komend jaar op vakantie naar Zambia, op safari. Moet van tevoren nog even uitzoeken of het wel verantwoord en mogelijk is om daar een stukje te rennen. Lijkt me supergaaf, maar er zijn daar natuurlijk wel wat factoren die mij als voer zien, dus weet niet of dat mag.quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
Komende donderdag voor twee dagen naar Hastings op het Noorder Eiland voor een vergadering.
Noem me hardloopverslaaf maar mijn grootste vraag is "zal het me lukken om een uurtje hardlopend de omgeving te kunnen verkennen?"
Om het zekere voor het onzekere te nemen gaan in ieder geval, zoals altijd, mijn loopspullen mee.
Nemen jullie ook altijd,ongeacht waar en hoe lang je ergens naar toe ga, jullie loopspullen mee?
Als ik denk tijd te hebben voor lopen wel. Heb ze nu wel ingepakt. Morgen rondje doen in Arnhem. Mooie training voor de bruggenloop komende weekquote:Op zaterdag 5 december 2015 08:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
Komende donderdag voor twee dagen naar Hastings op het Noorder Eiland voor een vergadering.
Noem me hardloopverslaaf maar mijn grootste vraag is "zal het me lukken om een uurtje hardlopend de omgeving te kunnen verkennen?"
Om het zekere voor het onzekere te nemen gaan in ieder geval, zoals altijd, mijn loopspullen mee.
Nemen jullie ook altijd,ongeacht waar en hoe lang je ergens naar toe ga, jullie loopspullen mee?
Op vakantie en en stedentrips de laatste paar jaar wel ja. Ook al weet ik niet zeker of het qua planning of omstandigheden gaat lukken, ik weet dat ik ontzettend zou balen als ik tóch de kans zou hebben en ik heb mijn schoenen niet bij me.quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
I second that... ik wil niemand te kort doen maar deze Marathon is voor mij toch wel een van de topic-hoogtepunten van dit jaar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:28 schreef Quoi het volgende:
Voor we aan de pioenenoogst gaan: Jero, veel succes morgen!
Ik ben ook heel benieuwd! De kou lijkt me ook wel een uitdaging, was vandaag ook wel pittig met de koude wind. Misschien wat vaseline inpakken? Heel veel succes iig jero.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I second that... ik wil niemand te kort doen maar deze Marathon is voor mij toch wel een van de topic-hoogtepunten van dit jaar.
Ik ben razend benieuwd wat Jero er op de weg van bakt!
+1quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I second that... ik wil niemand te kort doen maar deze Marathon is voor mij toch wel een van de topic-hoogtepunten van dit jaar.
Als je daar kan lopen doe je dat wel in een haast perfecte omgeving!quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ga komend jaar op vakantie naar Zambia, op safari. Moet van tevoren nog even uitzoeken of het wel verantwoord en mogelijk is om daar een stukje te rennen. Lijkt me supergaaf, maar er zijn daar natuurlijk wel wat factoren die mij als voer zien, dus weet niet of dat mag.
Ik ben niet meer of minder benieuwd naar Jero's marathon dan ieder ander zijn wedstrijden gedurende het jaar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |