I second that... ik wil niemand te kort doen maar deze Marathon is voor mij toch wel een van de topic-hoogtepunten van dit jaar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:28 schreef Quoi het volgende:
Voor we aan de pioenenoogst gaan: Jero, veel succes morgen!
Ik ben ook heel benieuwd! De kou lijkt me ook wel een uitdaging, was vandaag ook wel pittig met de koude wind. Misschien wat vaseline inpakken? Heel veel succes iig jero.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I second that... ik wil niemand te kort doen maar deze Marathon is voor mij toch wel een van de topic-hoogtepunten van dit jaar.
Ik ben razend benieuwd wat Jero er op de weg van bakt!
+1quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I second that... ik wil niemand te kort doen maar deze Marathon is voor mij toch wel een van de topic-hoogtepunten van dit jaar.
Als je daar kan lopen doe je dat wel in een haast perfecte omgeving!quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ga komend jaar op vakantie naar Zambia, op safari. Moet van tevoren nog even uitzoeken of het wel verantwoord en mogelijk is om daar een stukje te rennen. Lijkt me supergaaf, maar er zijn daar natuurlijk wel wat factoren die mij als voer zien, dus weet niet of dat mag.
Ik ben niet meer of minder benieuwd naar Jero's marathon dan ieder ander zijn wedstrijden gedurende het jaar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Schattigquote:Op zondag 6 december 2015 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
Jeeee, 4 kmtjes samen gelopen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dat moet maar even van werk en energie afhangen. Nog een weekje knallen.
quote:Op zondag 6 december 2015 12:35 schreef Quoi het volgende:
De wind ja, i know. Vannacht een uur lang er pal tegenin gefietst. Op de heenweg ging het al zo makkelijk. Ik was kapot![]()
@Hats: is dat een kunstmatige uitschieter of had je ff wind mee?!
@Mossel: ook af en toe nodig. Zo'n dag is het hier vandaag ook.
@Murmel: tuurlijk wordt het een PR zondag!
Ik krijg toch ook echt zin in een lastminute BruggenloopSnoeiharde wind mee langs een kanaal, dus kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dat moet maar even van werk en energie afhangen. Nog een weekje knallen.![]()
Toch maar niet na een looparm maandje?quote:Op zondag 6 december 2015 12:38 schreef GotC het volgende:
Oh ja, Yur loopt de Bruggenloop in mijn plaatsRD, kun je dat aanpassen in de OP?
1 2 | [b]12 december - [url=http://www.avdeltasport.nl/]Intersport Ten Miles (Zierikzee)[/url][/b] [*] thelaudprince - 10 EM |
1 2 | [b]26 december - [url=http://www.dynamica-sport.nl//]Kerstloop(Dishoek)[/url][/b] [*] thelaudprince - 5 km |
1 2 | [b]3 januari - [url=http://www.dynamica-sport.nl/]Scheidsrechtersloop (Vlissingen)[/url][/b] [*] thelaudprince - 4 km |
Nee leek me niet echt verstandigquote:Op zondag 6 december 2015 13:03 schreef Quoi het volgende:
Ha, dacht het al. Lekker!
[..]
Toch maar niet na een looparm maandje?
Wat was er loos?quote:Op zondag 6 december 2015 13:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee leek me niet echt verstandigHeb niet de voorbereiding gehad die ik zou willen voor die afstand
. Volgend jaar dan maar!
Niks spannends, maar net met een nieuwe baan begonnen en nog aan het zoeken naar een beetje balansquote:
Het heet racekak met een redenquote:Op zondag 6 december 2015 14:47 schreef OngeschiktX het volgende:
Ik ben niet echt een fanatieke poster, maar loop wel braaf elke week m'n rondje van een km of 8 in het westen van het land. Het is de laatste weken wel drama met die wind zeg, begint een beetje irritant te worden. Volgens mij al de vierde week op rij met een stevige wind. Laatst ook hagel gehad onderweg.
Vandaag heb ik te hard gelopen volgens mij. Ben gelijk aan de schijterij geraakt.Hebben meer mensen hier last van bij te fanatiek lopen?
Aan de schijterij door te fanatiek lopen.quote:Op zondag 6 december 2015 14:47 schreef OngeschiktX het volgende:
Ik ben niet echt een fanatieke poster, maar loop wel braaf elke week m'n rondje van een km of 8 in het westen van het land. Het is de laatste weken wel drama met die wind zeg, begint een beetje irritant te worden. Volgens mij al de vierde week op rij met een stevige wind. Laatst ook hagel gehad onderweg.
Vandaag heb ik te hard gelopen volgens mij. Ben gelijk aan de schijterij geraakt.Hebben meer mensen hier last van bij te fanatiek lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |