degene die van wie ik het nummer overgenomen heb , had een bericht via facebook naar de organisatie gestuurd en daar een link gehad.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met overschrijven van startbewijzen van de Bruggenloop, kan er zo 1,2,3 niets over vinden op de website... moet ik daarvoor een mail sturen naar de organisatie?
Was dat een andere fysio als die je eerder had dan? Een soort second opinion?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
De fysio waar ik vanochtend was denkt dat ik helemaal geen liesblessure heb maar dat mijn rug vast zat en dat ik daardoor heel lang mijn heupen overbelast heb, wat ook weer uitstraalt naar de lies en zo. Hij heeft het nu losgemaakt en ik moet zeggen, dat voelt best wel goed.. anders in ieder geval.
Ja, een fysio die ik al zo'n ehh 9 jaar ken, ik had aan hem advies gevraagd of ik naar die ortho-arts moest gaan of niet, en toen bleek dat hij ook onderzoek doet naar liesproblemen en zei hij; waarom kom je niet even langs? Hij gaat wel mee in de gedachtengang van die orthomanueel arts maar hij denkt dat hij het door kraken ook los krijgt.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Was dat een andere fysio als die je eerder had dan? Een soort second opinion?
Hopelijk gaat deze aanpak helpen!quote:Op donderdag 3 december 2015 11:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, een fysio die ik al zo'n ehh 9 jaar ken, ik had aan hem advies gevraagd of ik naar die ortho-arts moest gaan of niet, en toen bleek dat hij ook onderzoek doet naar liesproblemen en zei hij; waarom kom je niet even langs? Hij gaat wel mee in de gedachtengang van die orthomanueel arts maar hij denkt dat hij het door kraken ook los krijgt.
Wel een beetje ingewikkeld dat ik straks weer aan de andere fysio moet gaan uitleggen dat ik even voor deze andere aanpak ga, maar jaBij haar heb ik nu 5 behandelingen gehad en ik doe elke dag minstens 30 min oefeningen en de vooruitgang is zeer matig..
OK, zal ik dat doorgeven aan de persoon van wie ik het startbewijs over neemquote:Op donderdag 3 december 2015 11:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
degene die van wie ik het nummer overgenomen heb , had een bericht via facebook naar de organisatie gestuurd en daar een link gehad.
Tja keuze van product management vermoed ik. Anders werd het product vast te duur, en was die extra prijs niet te verantwoorden voor de extra functionaliteit. Als was het voor logfreaks als ons natuurlijk wel uitermate vet gaaf cool enzo...quote:Op donderdag 3 december 2015 11:18 schreef Quoi het volgende:
Mooi LT!
Die nieuwe Polar heeft geen GPS. Wat stom
Klopt. Ik ging ook even alleen op het uiterlijk af. Vond het er wel leuk uitzienquote:Op donderdag 3 december 2015 11:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja keuze van product management vermoed ik. Anders werd het product vast te duur, en was die extra prijs niet te verantwoorden voor de extra functionaliteit. Als was het voor logfreaks als ons natuurlijk wel uitermate vet gaaf cool enzo...
En het is toch een activity tracker en geen dedicated runner's watch waar we het over hebben?
Hopelijk helpt dit, inderdaad! Als dat zo is, ben ik misschien ook wel geïnteresseerdquote:Op donderdag 3 december 2015 11:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, een fysio die ik al zo'n ehh 9 jaar ken, ik had aan hem advies gevraagd of ik naar die ortho-arts moest gaan of niet, en toen bleek dat hij ook onderzoek doet naar liesproblemen en zei hij; waarom kom je niet even langs? Hij gaat wel mee in de gedachtengang van die orthomanueel arts maar hij denkt dat hij het door kraken ook los krijgt.
Wel een beetje ingewikkeld dat ik straks weer aan de andere fysio moet gaan uitleggen dat ik even voor deze andere aanpak ga, maar jaBij haar heb ik nu 5 behandelingen gehad en ik doe elke dag minstens 30 min oefeningen en de vooruitgang is zeer matig..
Overschrijven kon tot en met 22 november. Dus als je je startnummer overdraagt wordt er op jouw naam gelopen.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met overschrijven van startbewijzen van de Bruggenloop, kan er zo 1,2,3 niets over vinden op de website... moet ik daarvoor een mail sturen naar de organisatie?
Heb je ook last van je liezen? Hij zoekt namelijk nog mensen voor zijn onderzoekquote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef Renate_Tumm het volgende:
[..]
Hopelijk helpt dit, inderdaad! Als dat zo is, ben ik misschien ook wel geïnteresseerd
Ja maar, het gaat toch om het uiterlijk van het horloge?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:18 schreef Quoi het volgende:
Mooi LT!
Die nieuwe Polar heeft geen GPS. Wat stom
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja maar, het gaat toch om het uiterlijk van het horloge?
Ah, dat is balen dat het nu te laat is daarvoor...quote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Overschrijven kon tot en met 22 november. Dus als je je startnummer overdraagt wordt er op jouw naam gelopen.
Er staat niets over op de website, je moet inderdaad even mailen.
Hij is fijn! Goed geschreven!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |