abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2015 @ 11:06:44 #26
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_157983335
Hoe zit het eigenlijk met overschrijven van startbewijzen van de Bruggenloop, kan er zo 1,2,3 niets over vinden op de website... moet ik daarvoor een mail sturen naar de organisatie?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_157983420
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met overschrijven van startbewijzen van de Bruggenloop, kan er zo 1,2,3 niets over vinden op de website... moet ik daarvoor een mail sturen naar de organisatie?
degene die van wie ik het nummer overgenomen heb , had een bericht via facebook naar de organisatie gestuurd en daar een link gehad.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_157983446
De fysio waar ik vanochtend was denkt dat ik helemaal geen liesblessure heb maar dat mijn rug vast zat en dat ik daardoor heel lang mijn heupen overbelast heb, wat ook weer uitstraalt naar de lies en zo. Hij heeft het nu losgemaakt en ik moet zeggen, dat voelt best wel goed.. anders in ieder geval.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 11:15:57 #29
155227 crew  Guppy
dus
pi_157983475
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
De fysio waar ik vanochtend was denkt dat ik helemaal geen liesblessure heb maar dat mijn rug vast zat en dat ik daardoor heel lang mijn heupen overbelast heb, wat ook weer uitstraalt naar de lies en zo. Hij heeft het nu losgemaakt en ik moet zeggen, dat voelt best wel goed.. anders in ieder geval.
Was dat een andere fysio als die je eerder had dan? Een soort second opinion?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_157983511
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Was dat een andere fysio als die je eerder had dan? Een soort second opinion?
Ja, een fysio die ik al zo'n ehh 9 jaar ken, ik had aan hem advies gevraagd of ik naar die ortho-arts moest gaan of niet, en toen bleek dat hij ook onderzoek doet naar liesproblemen en zei hij; waarom kom je niet even langs? Hij gaat wel mee in de gedachtengang van die orthomanueel arts maar hij denkt dat hij het door kraken ook los krijgt.
Wel een beetje ingewikkeld dat ik straks weer aan de andere fysio moet gaan uitleggen dat ik even voor deze andere aanpak ga, maar ja :P Bij haar heb ik nu 5 behandelingen gehad en ik doe elke dag minstens 30 min oefeningen en de vooruitgang is zeer matig..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 3 december 2015 @ 11:18:34 #31
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157983516
Mooi LT!

Die nieuwe Polar heeft geen GPS. Wat stom }:|
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 11:19:20 #32
155227 crew  Guppy
dus
pi_157983531
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, een fysio die ik al zo'n ehh 9 jaar ken, ik had aan hem advies gevraagd of ik naar die ortho-arts moest gaan of niet, en toen bleek dat hij ook onderzoek doet naar liesproblemen en zei hij; waarom kom je niet even langs? Hij gaat wel mee in de gedachtengang van die orthomanueel arts maar hij denkt dat hij het door kraken ook los krijgt.
Wel een beetje ingewikkeld dat ik straks weer aan de andere fysio moet gaan uitleggen dat ik even voor deze andere aanpak ga, maar ja :P Bij haar heb ik nu 5 behandelingen gehad en ik doe elke dag minstens 30 min oefeningen en de vooruitgang is zeer matig..
Hopelijk gaat deze aanpak helpen! ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 3 december 2015 @ 11:25:17 #33
236410 MaleDuck
pi_157983628
quote:
99s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:11 schreef CaLeX het volgende:

[..]

degene die van wie ik het nummer overgenomen heb , had een bericht via facebook naar de organisatie gestuurd en daar een link gehad.
OK, zal ik dat doorgeven aan de persoon van wie ik het startbewijs over neem :) Thanks!

En LT ik hoop voor je dat dit helpt!!!

En Q wat vaag van die nieuwe Polar... een hardloophorloge zonder GPS 8)7
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_157983640
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:18 schreef Quoi het volgende:
Mooi LT!

Tja keuze van product management vermoed ik. Anders werd het product vast te duur, en was die extra prijs niet te verantwoorden voor de extra functionaliteit. Als was het voor logfreaks als ons natuurlijk wel uitermate vet gaaf cool enzo...
En het is toch een activity tracker en geen dedicated runner's watch waar we het over hebben?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 3 december 2015 @ 11:30:46 #35
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157983713
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:26 schreef Guard het volgende:

[..]

Tja keuze van product management vermoed ik. Anders werd het product vast te duur, en was die extra prijs niet te verantwoorden voor de extra functionaliteit. Als was het voor logfreaks als ons natuurlijk wel uitermate vet gaaf cool enzo...
En het is toch een activity tracker en geen dedicated runner's watch waar we het over hebben?
Klopt. Ik ging ook even alleen op het uiterlijk af. Vond het er wel leuk uitzien :) Jammer, maar ik kan ermee leven.
pi_157983988
Goede column weer Quoi!
pi_157984014
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hopelijk helpt dit, inderdaad! Als dat zo is, ben ik misschien ook wel geïnteresseerd :@
Dat vind ik dus ook.
pi_157984018
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
Overschrijven kon tot en met 22 november. Dus als je je startnummer overdraagt wordt er op jouw naam gelopen.

Er staat niets over op de website, je moet inderdaad even mailen.
pi_157984030
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef Renate_Tumm het volgende:

[..]

Hopelijk helpt dit, inderdaad! Als dat zo is, ben ik misschien ook wel geïnteresseerd :@
Heb je ook last van je liezen? Hij zoekt namelijk nog mensen voor zijn onderzoek :P
pi_157984034
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:18 schreef Quoi het volgende:
Mooi LT!

Ja maar, het gaat toch om het uiterlijk van het horloge?
  donderdag 3 december 2015 @ 11:50:34 #41
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157984040
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:47 schreef Mr.B. het volgende:
Goede column weer Quoi!
Hij staat er! :o

Bedankt :)
  donderdag 3 december 2015 @ 11:51:40 #42
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157984058
Columnpje dus!

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:50 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ja maar, het gaat toch om het uiterlijk van het horloge?
:6
  donderdag 3 december 2015 @ 11:54:07 #43
236410 MaleDuck
pi_157984099
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Overschrijven kon tot en met 22 november. Dus als je je startnummer overdraagt wordt er op jouw naam gelopen.

Er staat niets over op de website, je moet inderdaad even mailen.
Ah, dat is balen dat het nu te laat is daarvoor...
Maar gelukkig een startbewijs gevonden in startvak A :)
  donderdag 3 december 2015 @ 11:56:00 #44
236410 MaleDuck
pi_157984134
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:50 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hij staat er! :o

Bedankt :)
Hij is fijn! Goed geschreven!
Volgende keer ga ik een rood shirt aantrekken, dan loop ik makkelijker in het rood :P
pi_157984196
@Quoi, leuke column, goede samenvatting van de discussie!

Over het weergeven van hartslagen e.d. tijdens wedstrijden, daar wordt al wel over gediscussieerd! Vooral bij roeien aangezien dat een redelijk saaie sport is, maar als de commentatoren ook toegang zouden hebben tot de gegevens over ongelooflijk hoge hartslagen, zuurproductie etc. zou dat het wel wat spannender maken :P
  donderdag 3 december 2015 @ 12:06:12 #46
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157984309
Leuk stukkie Quoi!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_157984673
Goed verhaal Quoi. Nu nog je tijden op de juiste manier registreren en je bent eindelijk gekneed tot de ideale hardloper.
  donderdag 3 december 2015 @ 13:16:22 #48
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157985582
Leuk weer hoor, gladiator Quoi ^O^

De heuvelsprints van gisteravond zaten daarnet nog lekker in mijn benen..maar dat hoort er ook bij. Dag 3 afgetikt :s)
F means you're fucked
pi_157986512
Ik heb net via Endomondo uitgerekend dat ik 3.5% van alle uren dit jaar gesport heb tot nu toe. Maar eigenlijk is dat nog wel meer, want zaaltrainingen e.d. voer ik nooit in, en tijdens de baantrainingen staat mijn horloge vaak ook op autopauze tijdens de loopscholing en oefeningen en zo.

Vorig jaar kwam ik op 306 uur, inclusief fietsvakantie. Dit jaar zit ik nu op 288. Nog 4 weken te gaan, dus zal ongeveer op hetzelfde uitkomen en dat zonder fietsvakantie. Dat is toch 50 minuten per dag gemiddeld! En daarnaast nog heen en weer fietsen naar het werk. Ik voldoe aan de bewegingsnorm, jeej!
pi_157986869
En als ik niet had gesport en wel net zoveel had gegeten was ik ongeveer 25 kg zwaarder geworden 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')