quote:Op woensdag 9 december 2015 22:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik heb zowaar al een antwoord van 'm gekregen.
[..]
Te gekquote:Op woensdag 9 december 2015 22:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
Tof!quote:Op woensdag 9 december 2015 20:41 schreef kciR het volgende:
[..]
Mortiis, dat was mijn eerst concert ooit!
Ja maskers zijn eigenlijk sowieso puberaalquote:Met de muziek is echt niks mis, maar die maskers waren wel een beetje veel van het goede..
Wat leuk! Goed werk.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je Leo Blokhuis vragen of je bij Top 2000 aGoGo een item mag makenquote:Op woensdag 9 december 2015 22:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Als bedankje ga ik 'm even alles over Leo Visser vertellen. Of ja, in hoeverre ik iets over de beste man heb kunnen vinden.
Moeten we de plaat wel ff de Top 2000 in zien te stemmen.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Misschien moet je Leo Blokhuis vragen of je bij Top 2000 aGoGo een item mag maken
Makkelijk. Zelfde soort muziek als de meeste in de lijst.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:28 schreef Z het volgende:
[..]
Moeten we de plaat wel ff de Top 2000 in zien te stemmen.
Gaat Peter dan eindelijk money maken?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Peter is geen gast, hij is een god.
Knap dat je het negatieve uit dit rijtje weet te halen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom de fuck boeken allemaal festivals mura masa, zou hij de festivals daarvoor betalen?
Toen was het al meer industrial. Ik geloof dat The Grudge toen op het punt stond van uitkomen (ik zeg dat uit mn hoofd, dus kan er ook naast zitten).quote:Op donderdag 10 december 2015 00:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tof!Speelde hij toen deze stijl nog of was het toen al meer synth-pop/industrial?
[..]
Ja maskers zijn eigenlijk sowieso puberaal
Dat Sonos ziet er toch wel uit als een ideaal systeem.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:07 schreef Z het volgende:
Rick Rubin heeft z'n boekenkast op kleur gesorteerd.
Ter info.
Mijn broer heeft het, vind het niksquote:Op donderdag 10 december 2015 14:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat Sonos ziet er toch wel uit als een ideaal systeem.
Iemand hier al ervaring ermee?
Ik zie de toegevoegde waarde niet zo geloof ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Yes, ik heb een Sonos Connect aangesloten op m'n versterker. Vind het wel een fijn systeem, maar het heeft wel z'n beperkingen. De kwaliteit van de audio is super. Helaas schiet Sonos niet echt op met het ontwikkelen van een app voor de Windows phone. En de software is verder niet heel erg super.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb het thuis, vind het wel een fijn systeem. Al ben ik gek op muziek, ik hoef geen superboxen van tig euro dus voor mij is het geluid prima zo.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb een Playbar en een Play:1 en beide zijn heerlijk. Voor Windows Phone gebruik ik Phonos trouwens.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:58 schreef JetLife het volgende:
[..]
Yes, ik heb een Sonos Connect aangesloten op m'n versterker. Vind het wel een fijn systeem, maar het heeft wel z'n beperkingen. De kwaliteit van de audio is super. Helaas schiet Sonos niet echt op met het ontwikkelen van een app voor de Windows phone. En de software is verder niet heel erg super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |