Ze hebben echt veel moeite om palmyra, een oppervlakte van 2km x 2km in te nemenquote:Op donderdag 3 december 2015 10:18 schreef Intellectueel het volgende:
Syrische en Russische officieren en soldaten nabij IS-gecontroleerde Palmyra:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doodschieten is een beetje extreem, maar uitzetten lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:11 schreef Atak het volgende:
Die Iraanse viezeriken weer hé. Maken ze gebruik van de Syrische crises om hun geweldige natie achter te laten komen ze in Europa om Syrische meisjes lastig te vallen. Dat tuig moet je ter plekke doodschieten.
http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)opvang-Utrecht.dhtml
Eindelijk iets waar we het over eens zijn. Aanpakken die idioten.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:11 schreef Atak het volgende:
Die Iraanse viezeriken weer hé. Maken ze gebruik van de Syrische crises om hun geweldige natie achter te laten komen ze in Europa om Syrische meisjes lastig te vallen. Dat tuig moet je ter plekke doodschieten.
Hoeveel luchtaanvallen heeft de Amerikaanse luchtmacht de afgelopen jaar uitgevoerd en hoe heeft dat precies uitgepakt? Een goed ingegraven vijand verslaan kost tijd.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze hebben echt veel moeite om palmyra, een oppervlakte van 2km x 2km in te nemenzelfs met inmiddels meer dan 100 luchtaanvallen. Hoe incompetent ben je dan? Tja dat rebellen het niet in 1x kunnen is een ander verhaal. Maar pfft, 100+ luchtaanvalen en dan nog niets klaarspelen?
Het is een grote clusterfuck in de opvangcentra en wat ik van de mensen in Duitsland hoor is dat de Syriërs een van de meest walgelijke zijn onder de asielzoekers. Niet alleen vallen ze zo veel vrouwen lastig dat de andere groepen hun vrouwen zijn gaan beschermen, ze poepen bijvoorbeeld ook over de toiletten heen in plaats van gewoon te gaan zitten op de wc bril want dat is vies en haram.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:11 schreef Atak het volgende:
Echte onderkruipsels. Alleen die ene zoon van haar was een echte kerel.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:35 schreef Koskesh het volgende:
Bovendien moet ik dan denken aan die vrouw in de docu die Intellectueel laatst aanbeveelde. Ze had 13 kinderen maar geen één woonde nog in Syrië. In plaats van te vechten voor je land ga je weg en laat je het vechten en doodgaan over aan Iraniers, Afghanen, Irakezen en Russen die je land komen beschermen.
Ik zag de YPG in combinatie met luchtaanvallen heel kobani innemen. Kobani is 7x7 km. Dus meer dan 12 keer zo groot als palmyra. Excuusjes dus. Heb je fotos van isis nu in palmyra? Hebben ze zich daar in de woestijn ingegraven? Hoe komt het water in palmyra?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hoeveel luchtaanvallen heeft de Amerikaanse luchtmacht de afgelopen jaar uitgevoerd en hoe heeft dat precies uitgepakt? Een goed ingegraven vijand verslaan kost tijd.
Heel Kobani is kapot gebombardeerd man. Waar heb je het over?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik zag de YPG in combinatie met luchtaanvallen heel kobani innemen. Kobani is 7x7 km. Dus meer dan 12 keer zo groot als palmyra. Excuusjes dus. Heb je fotos van isis nu in palmyra? Hebben ze zich daar in de woestijn ingegraven? Hoe komt het water in palmyra?
Ze vechten voor een verblijfsvergunning en massamoordenaar assad die de meeste burgerslachtoffers op zijn naam staan. Grappig hoe men de revolutie probeerd om te draaien...quote:Op donderdag 3 december 2015 11:35 schreef Koskesh het volgende:
Bovendien moet ik dan denken aan die vrouw in de docu die Intellectueel laatst aanbeveelde. Ze had 13 kinderen maar geen één woonde nog in Syrië. In plaats van te vechten voor je land ga je weg en laat je het vechten en doodgaan over aan Iraniers, Afghanen, Irakezen en Russen die je land komen beschermen.
Is Tadmur eigenlijk nog in handen van het Assad-leger? Of van IS?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hoeveel luchtaanvallen heeft de Amerikaanse luchtmacht de afgelopen jaar uitgevoerd en hoe heeft dat precies uitgepakt? Een goed ingegraven vijand verslaan kost tijd.
Dus? Palmyra toch ook met 100+ luchtaanvallen neem ik aan?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Heel Kobani is kapot gebombardeerd man. Waar heb je het over?
ISIS nam dat in...quote:Op donderdag 3 december 2015 11:43 schreef Oekelpeer het volgende:
[..]
Is Tadmur eigenlijk nog in handen van het Assad-leger? Of van IS?
Dus? De YPG heeft IS niet verslaan in Kobani. De US moest een heel stad aan flarden schieten om het IS-vrij te houden. En IS had zich niet eens ingegraven in de stad.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus? Palmyra toch ook met 100+ luchtaanvallen neem ik aan?
Sowieso een allochtoon incognito of simpelweg een kortzichtige proleet die nooit verder is gekomen dan de basisschool.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Denk dat hij in Egypte naar de basisschool is geweest...
Ah, ok. Dat is namelijk een stad van 50.000 man - lijkt me een stuk lastiger om in te pakken dan Palmyra zelf.quote:
Tadmur is een synoniem voor Palmyra hè...quote:Op donderdag 3 december 2015 11:47 schreef Oekelpeer het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat is namelijk een stad van 50.000 man - lijkt me een stuk lastiger om in te pakken dan Palmyra zelf.
Give me a break. Ze zitten gewoon te kutten om 2000x2000 meter. Jij met je ingraven. Een aantal goede bommen gaan gewoon dwars door de grond heen.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dus? De YPG heeft IS niet verslaan in Kobani. De US moest een heel stad aan flarden schieten om het IS-vrij te houden. En IS had zich niet eens ingegraven in de stad.
Palmyra is vooral de archeologische stad, Tadmur de bewoonde versie (maar wordt ook gebruikt voor de ruines).quote:Op donderdag 3 december 2015 11:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tadmur is een synoniem voor Palmyra hè...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |