Tsja, Koerden kunnen ook door dergelijk nationalistische beelden een vertroebeld beeld hebben van hun geschiedenis.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:05 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ging ongeveer zo:
Hij beweerde dat de ""misdaden"" van het Armeens Legioen de lokale Koerden van Urfa/Antep/Marasj "dwong" in opstand te komen tegen de Fransen/Armeniërs en zich aan te sluiten bij de Turkse nationalisten. Ik zei toen dat er weinig "Sanli/Gazi/Manan" (dat zijn de drie lovende prefixen die de vernoemde 3 steden gekregen hebben voor hun misdadigheid) is aan het het niet één keer maar twee keer uitmoorden/verkrachten/ontvoeren/onteigenen van je christelijke buren.
Toen blockte hij mij
Dat idee heb ik wel.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:09 schreef primakov het volgende:
[..]
Tsja, Koerden kunnen ook door dergelijk nationalistische beelden een vertroebeld beeld hebben van hun geschiedenis.
Coördineert de YPG nou ook de doelen voor luchtbombardementen met RuAf?
Niets gaat boven lokale intel.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:11 schreef UpsideDown het volgende:
Lijkt me niet, doen de Russen gewoon zelf met verkenningsvliegtuigen.
Dat betekent niet dat de YPG geen lokale intel krijgt van individuelen in deze steden natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:12 schreef UpsideDown het volgende:
De Russen gooien bommen op Azaz en ten oosten er van, de YPG kan nooit weten wat de doelen daar zijn aangezien zij daar tientallen kilometers vanaf zitten.
van jaish thuwar verraders bvquote:Op woensdag 2 december 2015 20:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat de YPG geen lokale intel krijgt van individuelen in deze steden natuurlijk.
Zou kunnen, maar ik acht de kans vrij klein.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat de YPG geen lokale intel krijgt van individuelen in deze steden natuurlijk.
twitter:Conflicts twitterde op woensdag 02-12-2015 om 12:13:38SYRIA: Afrin Canton declares state of emergency.https://t.co/fnyxvYRD7R reageer retweet
O?quote:Op woensdag 2 december 2015 20:18 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Omdat ze een shariastaat afwijzen
Assad's vrouw een geboren brit, afgestudeerd in Computer Science aan prestigieuze King's College London.quote:Op woensdag 2 december 2015 03:30 schreef WhiteBeard het volgende:
Assad en zijn vrouw:
[ [url=https://s3-eu5.ixquick.com/cgi-bin/serveimage?url=http:%2F%2Fwww.hurriyetdailynews.com%2Fimages%2Fnews%2F201203%2Fn_16704_1.jpg&sp=da7d1fadf405927cd044dfd26902e6af]afbeelding[/url] ]
Erdogan en zijn vrouw:
[ afbeelding ]
Ik ga liever met Assad en zijn vrouw gezellig naar een restaurant
omdat ze de mensen met wie ze zij aan zij hebben hebben gevochten tegen assadisten verraden door ism de koerden hun belangrijkste levenslijn proberen af te snijdenquote:Op woensdag 2 december 2015 20:18 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Omdat ze een shariastaat afwijzen zijn het verraders, juist..
Het kleine deel van de rebellen dat seculier is wordt uitgekotst door hun 'revolutiematen' en moeten hun bescherming zoeken bij de YPG, in de overige gebieden zijn ze in de loopt der tijd verjaagd. Dit is samen met de YPG het deel wat de Russen als 'oppositie' aanduiden.quote:
Het begint weer te kriebelen bij mij.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:19 schreef Mytho het volgende:
[..]
Assad's vrouw een geboren brit, afgestudeerd in Computer Science aan prestigieuze King's College London.
spreekt engels, arabisch, frans, spaans.
werkte bij Deutsche Bank en JP Morgan, ontmoette Assad toen hij in engeland oogheelkunde studeerde.
https://en.wikipedia.org/wiki/Asma_al-Assad
Erdogans vrouw is een drop out zonder diplomas
https://en.wikipedia.org/wiki/Emine_Erdo%C4%9Fan
Massa moordenaar, dictator bezoekt Spaans koningshuis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geeft ze groot gelijk, wie wil er nou met salafisten samenwerken?quote:Op woensdag 2 december 2015 20:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat ze de mensen met wie ze zij aan zij hebben hebben gevochten tegen assadisten verraden door ism de koerden hun belangrijkste levenslijn proberen af te snijden
zijzelf als het hun uitkomtquote:Op woensdag 2 december 2015 20:24 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik geeft ze groot gelijk, wie wil er nou met salafisten samenwerken?
Blijkbaar zijn ze tot inkeer gekomen, aannemelijker is dat ze de strijd tegen het salafisme verloren hebben en nu een nieuwe weg in slaan door samen met de YPG de SDF op te richten als serieuze oppositiemacht, die niet vies is van de onderhandelingstafel.quote:
Bashar en zijn vrouw passen ook niet bij elkaar. Zijn vrouw is zo'n type die naar bad boys snakt als je naar haar kijkt. Assad is zo'n nerdy type die niet weet hoe je met zo'n trekpaard moet omgaan. Ik ben bereid om te wedden dat ze niet aan haar trekken komt.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:23 schreef IPA35 het volgende:
Erdo en zijn vrouw zijn plebejers uit achterlijke inteelt dorpjes, dit is wel duidelijk.
Bashar en zijn vrouw zijn lekker elitaire optimaten natuurlijk.
Als zijn lengte, en de lengte van zijn nek representatief zijn... Dat komt ze niks tekort hoor.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Bashar en zijn vrouw passen ook niet bij elkaar. Zijn vrouw is zo'n type die naar bad boys snakt als je naar haar kijkt. Assad is zo'n nerdy type die niet weet hoe je met zo'n trekpaard moet omgaan. Ik ben bereid om te wedden dat ze niet aan haar trekken komt.
lijkt me ook. gewoon rationeel. proberen invloed uit te oefenen op de gang van zaken door allianties te smeden. dit lijkt de norm in syrie.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:26 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
aannemelijker is dat ze de strijd tegen het salafisme verloren hebben en nu een nieuwe weg in slaan door samen met de YPG de SDF op te richten als serieuze oppositiemacht, die niet vies is van de onderhandelingstafel.
komt erdo nog aan zijn trekken nadat zijn ballen zijn vertraptquote:Op woensdag 2 december 2015 20:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Bashar en zijn vrouw passen ook niet bij elkaar. Zijn vrouw is zo'n type die naar bad boys snakt als je naar haar kijkt. Assad is zo'n nerdy type die niet weet hoe je met zo'n trekpaard moet omgaan. Ik ben bereid om te wedden dat ze niet aan haar trekken komt.
En jij bent denk ik wel zo'n bad boy.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ga jouw expertise niet in twijfel trekken.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als zijn lengte, en de lengte van zijn nek representatief zijn... Dat komt ze niks tekort hoor.
Is gewoon vrouwenkennis.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:38 schreef primakov het volgende:
[..]
En jij bent denk ik wel zo'n bad boy.Je bent gedreven in bad logics, bad siding, bad nationalism and bad patriotism,
Gucci petje en bijpassend nektasje zeker.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:38 schreef primakov het volgende:
[..]
En jij bent denk ik wel zo'n bad boy.Je bent gedreven in bad logics, bad siding, bad nationalism and bad patriotism,
twitter:mod_russia twitterde op woensdag 02-12-2015 om 20:49:11#SYRIA #NewData Space reconnaissance data confirms that oil trucks are heading to #Dörtyol and İskenderun ports https://t.co/8fG5ekmiNL reageer retweet
in turkije is het nooit anders geweestquote:Op woensdag 2 december 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan onderhand wel een [Centraal] Crisis in Turkije komen
quote:ANKARA
The Daesh militant group and the PYD, the terrorist PKK organization’s Syrian affiliate, have recently stepped up attacks -- with Russian air support -- on a strategic corridor between Syria’s northern Aleppo province and the Turkish border.
Since the downing by Turkey of a Russian warplane that violated its airspace on Nov. 14, Russia has provided air cover for both groups, which are currently trying to capture the corridor.
On Wednesday, local sources said Daesh had captured the villages of Kafra and Jarez southeast of Azaz after advancing west through Soran with Russian air support.
Local sources also reported that clashes were ongoing some 5 kilometers from Azaz between moderate opposition groups and Daesh militants.
Local sources in Aleppo, meanwhile, said Russian warplanes had struck the villages of Kaljibrin and Karam al-Turab in the northern part of Aleppo province, which constitutes the frontline between the PYD and moderate opposition groups.
Russian warplanes also reportedly struck opposition-held areas in southern Aleppo.
- PYD vs. Daesh in Jarablus
The PYD, with Russian support, has advanced along two different axes in an effort to link Kobani with Afrin, both of which are currently under its control.
While attacking opposition groups alongside Daesh in Azaz, however, the PYD is also fighting the extremist group in Jarablus in an effort to cross the Euphrates River from the east.
According to local sources, the area between Manbij and Jarablus has been subject to Russian airstrikes 15 times within the last three days.
The Deir Jamal, Maryamayn, Malikiyah and Al-Ziyara districts, meanwhile, have all been attacked by the Syrian Democratic Forces (which is led by the YPG, the PYD’s armed wing) while being hit by Russian airstrikes.
Last week, Russian warplanes targeted two aid convoys in Azaz, causing several civilian deaths and considerable material damage.
quote:Op woensdag 2 december 2015 20:51 schreef primakov het volgende:
[ afbeelding ]
With Russian air cover, PYD, Daesh gain ground in N. Syria
[..]
twitter:mod_russia twitterde op woensdag 02-12-2015 om 20:52:24#SYRIA #NewData Barbarian oil production causes ecology consequences.Terrorists built oil lakes in sand near #Raqqah https://t.co/XG5KxcZOKf reageer retweet
Loopt al een tijdje:quote:Op woensdag 2 december 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan onderhand wel een [Centraal] Crisis in Turkije komen
PYD ook echt, alleen Turken noemen het zo.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:51 schreef primakov het volgende:
[ afbeelding ]
With Russian air cover, PYD, Daesh gain ground in N. Syria
[..]
Te Turks in dat topicquote:Op woensdag 2 december 2015 21:02 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Loopt al een tijdje:
NWS / [Centraal] Turkse strijd tegen IS & PKK #8
I.d.d. ik ga liever naar een dönerzaak dan.quote:
Nee, Anadolu Agency is IJslands.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:05 schreef UpsideDown het volgende:
'moderate opposition' ook echt, zou de bron soms Turks zijn?
Ja.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:12 schreef tukker321 het volgende:
Atak is een Azeri uit Georgië ?Azeri's zijn toch een Iraans volk die gehersenspoeld zijn om Turken te voelen?
Zielige mensen
Maar Stalin was Georgischquote:Op woensdag 2 december 2015 21:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja.
Zijn haat tegen Russen zal wel komen doordat Stalin de Azeri's uit Georgië naar Centraal-Azië deporteerde.
Wat natuurlijk vreemd is, hij zou juist blij moeten zijn met de repatriëring naar Turan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |