abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157970189
Hitler had gewoon de fout gemaakt om twee fronten te openen. Als hij die fout niet had gemaakt dan zou het Slavische ras vandaag niet bestaan.
pi_157970222
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:57 schreef Atak het volgende:
NAVO heeft gewoon het recht om de Bosporus te blokkeren. Mensen die anders beweren hebben de montreaux verdrag niet gelezen. Rusland heeft ook niks te willen. Ze moeten zich gedeisd houden als ze geen extra sancties op hun kop willen.
Euhm ok ja :') God wat ben jij een naïef dom kut kind _O- Ga verder EU4 spelen want zo gaat het niet in de echte wereld ;)
pi_157970249
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:11 schreef Atak het volgende:
Hitler had gewoon de fout gemaakt om twee fronten te openen. Als hij die fout niet had gemaakt dan zou het Slavische ras vandaag niet bestaan.
Jij roept op genocide op de Slaven? :')
pi_157970282
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:13 schreef tukker321 het volgende:

[..]

Vanwege zijn sympathie met het voormalig Ottomaanse rijk wellicht
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157970356
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:13 schreef tukker321 het volgende:

[..]

Nee, ik zeg gewoon hoe het is. Trouwens Stalin was een grotere viezerik dan Hitler in mijn mening. Hij is verantwoordelijk voor 30 miljoen doden. De vunzigheid van communisme is nog steeds te zien in Europa, Caucasus, Centraal-Azië en het Midden-Oosten.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:14 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ik ben geen van de Ottomanen. Het waren softies.
pi_157970374
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:14 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Is hij Turks?
  woensdag 2 december 2015 @ 19:23:30 #282
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_157970530
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:04 schreef Slayage het volgende:
wanneer de link van de rebellen valt zit de ypg met steun van de russen/vs binnen no time bij kobane, zoals we hebben gezien met de verbinding tussen kobane en haseke

wat een zielig zooitje is dat isis ook :')

[ afbeelding ]
YPG in Efrin heeft nog geen offensieve bewegingen gemaakt, dat was Jaysh al-Thuwar. Dit kaartje geeft de situatie beter weer:

Say what?
pi_157970994
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:59 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De bewijslast ligt altijd bij de persoon die de bewering doet, niet andersom, verder is er al door meerdere personen geconstateerd dat het bewijs wat je aanlevert erg dun is.
Verder ontken ik niets en heb ik er niet echt een waardeoordeel over.
Eens met je punt over de Tweede Wereldoorlogen en de bombardementen toen.

Over welke bewering heb je het precies? Dat alle oppositieleden op die markt boodschappen aan het doen waren?
pi_157971181
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:23 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

YPG in Efrin heeft nog geen offensieve bewegingen gemaakt, dat was Jaysh al-Thuwar. Dit kaartje geeft de situatie beter weer:

[ afbeelding ]
vanuit welke gebied en gesteund door wie hebben ze deze move gedaan? juist ja.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157971240
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Als het de YPG was geweest dan was Azaz allang ingenomen.
pi_157971290
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:48 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

je weet toch dat in deze oorlog de proxys zware werk verrichten ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 2 december 2015 @ 19:52:14 #287
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_157971325
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

En waarom zouden ze dat hebben gedaan? Juist, omdat de jihadisten aanvielen. En nu worden ze in de rug aangevallen door ISIS, die handig gebruik maakt van de situatie.
Say what?
pi_157971396
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:48 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

daarnaast denk ik dat het meer een tactische move is om de ypg (voorlopig) niet voluit mee te laten doen, om de arbieren niet het gevoel te geven dat ze door koerden worden aangevallen. op het moment dat het laatste stukje rebellen gebied valt en de ypg direct grenst aan isis gebied dat ze hun move zullen maken. ook omdat niemand bezwaar zal maken als isis pak slaag krijgt. intern als extern.
-Rabia Al-Basri
pi_157971450
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:52 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

En waarom zouden ze dat hebben gedaan? Juist, omdat de jihadisten aanvielen. En nu worden ze in de rug aangevallen door ISIS, die handig gebruik maakt van de situatie.
kip of het ei verhaal. wie loste het eerste schot? ze worden al jaren door isis in de rug aangevallen, isis = aasgieren
-Rabia Al-Basri
pi_157971463
YPG en co hebben wat weinig strategische gebieden verloren maar op een ander punt juist de bevoorradingsroute naar het zuiden afgesneden, dit is erg significant.

Tenminste, zo begreep ik het.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157971501
Maar goed, dat komt van @agitpapa, een PKK fanboy die beweert dat de Armeense Genocide zelfverdediging was (en mij blockte toen ik hem daarop aanviel).
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  woensdag 2 december 2015 @ 19:59:14 #292
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_157971536
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:56 schreef IPA35 het volgende:
YPG en co hebben wat weinig strategische gebieden verloren maar op een ander punt juist de bevoorradingsroute naar het zuiden afgesneden, dit is erg significant.

Tenminste, zo begreep ik het.
Net ten noorden van de Nubol en Zahraa pocket hebben ze iets gegaind, maar die weg was al afgesneden en door de SAA/NDF aldaar.
Say what?
pi_157971552
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:59 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Net ten noorden van de Nubol en Zahraa pocket hebben ze iets gegaind, maar die weg was al afgesneden en door de SAA/SDF aldaar.
Dat weet ik en daarom vind ik het ook wel een vreemde claim.
pi_157971570
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:17 schreef tukker321 het volgende:

[..]

Is hij Turks?
Nee, een etnische Azeri uit Georgie die zich alleen kan identificeren met Turkse grootheidswaanzin.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_157971590
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:00 schreef primakov het volgende:

[..]

Nee, een etnische Azeri uit Georgie die zich alleen kan identificeren met Turkse grootheidswaanzin.
Echt hè. Hij dat eerst ook een plaatje van Nihal Atsiz als avatar...
pi_157971597
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:58 schreef IPA35 het volgende:
Maar goed, dat komt van @agitpapa, een PKK fanboy die beweert dat de Armeense Genocide zelfverdediging was (en mij blockte toen ik hem daarop aanviel).
Raar, meeste PKK'ers erkennen juist de Armeense genocide.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_157971678
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

daarnaast denk ik dat het meer een tactische move is om de ypg (voorlopig) niet voluit mee te laten doen, om de arbieren niet het gevoel te geven dat ze door koerden worden aangevallen. op het moment dat het laatste stukje rebellen gebied valt en de ypg direct grenst aan isis gebied dat ze hun move zullen maken. ook omdat niemand bezwaar zal maken als isis pak slaag krijgt. intern als extern.
Dat denk ik ook. YPG houdt zicht bewust op de vlakte.
  woensdag 2 december 2015 @ 20:04:31 #298
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_157971690
Wat de YPG/SDF kan proberen is wachten tot ISIS Azaz dreigt in te nemen, dan ISIS in de rug aanvallen door bij Jarablus een front te openen en tegelijk Azaz innemen.

Klinkt te mooi om realistisch te zijn.
Say what?
pi_157971723
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:01 schreef primakov het volgende:

[..]

Raar, meeste PKK'ers erkennen juist de Armeense genocide.
Ging ongeveer zo:

Hij beweerde dat de ""misdaden"" van het Armeens Legioen de lokale Koerden van Urfa/Antep/Marasj "dwong" in opstand te komen tegen de Fransen/Armeniërs en zich aan te sluiten bij de Turkse nationalisten. Ik zei toen dat er weinig "Sanli/Gazi/Manan" (dat zijn de drie lovende prefixen die de vernoemde 3 steden gekregen hebben voor hun misdadigheid) is aan het het niet één keer maar twee keer uitmoorden/verkrachten/ontvoeren/onteigenen van je christelijke buren.

Toen blockte hij mij :D
pi_157971725
YPG moet gewoon dat conflict tussen IS-FSA-Nusra uitzingen en dan toeslaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')