Euhm ok jaquote:Op woensdag 2 december 2015 18:57 schreef Atak het volgende:
NAVO heeft gewoon het recht om de Bosporus te blokkeren. Mensen die anders beweren hebben de montreaux verdrag niet gelezen. Rusland heeft ook niks te willen. Ze moeten zich gedeisd houden als ze geen extra sancties op hun kop willen.
Jij roept op genocide op de Slaven?quote:Op woensdag 2 december 2015 19:11 schreef Atak het volgende:
Hitler had gewoon de fout gemaakt om twee fronten te openen. Als hij die fout niet had gemaakt dan zou het Slavische ras vandaag niet bestaan.
Vanwege zijn sympathie met het voormalig Ottomaanse rijk wellichtquote:Op woensdag 2 december 2015 19:13 schreef tukker321 het volgende:
[..]
Jij roept op genocide op de Slaven?
Nee, ik zeg gewoon hoe het is. Trouwens Stalin was een grotere viezerik dan Hitler in mijn mening. Hij is verantwoordelijk voor 30 miljoen doden. De vunzigheid van communisme is nog steeds te zien in Europa, Caucasus, Centraal-Azië en het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:13 schreef tukker321 het volgende:
[..]
Jij roept op genocide op de Slaven?
Ik ben geen van de Ottomanen. Het waren softies.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:14 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Vanwege zijn sympathie met het voormalig Ottomaanse rijk wellicht
Is hij Turks?quote:Op woensdag 2 december 2015 19:14 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Vanwege zijn sympathie met het voormalig Ottomaanse rijk wellicht
YPG in Efrin heeft nog geen offensieve bewegingen gemaakt, dat was Jaysh al-Thuwar. Dit kaartje geeft de situatie beter weer:quote:Op woensdag 2 december 2015 14:04 schreef Slayage het volgende:
wanneer de link van de rebellen valt zit de ypg met steun van de russen/vs binnen no time bij kobane, zoals we hebben gezien met de verbinding tussen kobane en haseke
wat een zielig zooitje is dat isis ook![]()
[ afbeelding ]
Eens met je punt over de Tweede Wereldoorlogen en de bombardementen toen.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De bewijslast ligt altijd bij de persoon die de bewering doet, niet andersom, verder is er al door meerdere personen geconstateerd dat het bewijs wat je aanlevert erg dun is.
Verder ontken ik niets en heb ik er niet echt een waardeoordeel over.
vanuit welke gebied en gesteund door wie hebben ze deze move gedaan? juist ja.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:23 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
YPG in Efrin heeft nog geen offensieve bewegingen gemaakt, dat was Jaysh al-Thuwar. Dit kaartje geeft de situatie beter weer:
[ afbeelding ]
Als het de YPG was geweest dan was Azaz allang ingenomen.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
vanuit welke gebied en gesteund door wie hebben ze deze move gedaan? juist ja.
je weet toch dat in deze oorlog de proxys zware werk verrichtenquote:Op woensdag 2 december 2015 19:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Als het de YPG was geweest dan was Azaz allang ingenomen.
En waarom zouden ze dat hebben gedaan? Juist, omdat de jihadisten aanvielen. En nu worden ze in de rug aangevallen door ISIS, die handig gebruik maakt van de situatie.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
vanuit welke gebied en gesteund door wie hebben ze deze move gedaan? juist ja.
daarnaast denk ik dat het meer een tactische move is om de ypg (voorlopig) niet voluit mee te laten doen, om de arbieren niet het gevoel te geven dat ze door koerden worden aangevallen. op het moment dat het laatste stukje rebellen gebied valt en de ypg direct grenst aan isis gebied dat ze hun move zullen maken. ook omdat niemand bezwaar zal maken als isis pak slaag krijgt. intern als extern.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Als het de YPG was geweest dan was Azaz allang ingenomen.
kip of het ei verhaal. wie loste het eerste schot? ze worden al jaren door isis in de rug aangevallen, isis = aasgierenquote:Op woensdag 2 december 2015 19:52 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dat hebben gedaan? Juist, omdat de jihadisten aanvielen. En nu worden ze in de rug aangevallen door ISIS, die handig gebruik maakt van de situatie.
Net ten noorden van de Nubol en Zahraa pocket hebben ze iets gegaind, maar die weg was al afgesneden en door de SAA/NDF aldaar.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:56 schreef IPA35 het volgende:
YPG en co hebben wat weinig strategische gebieden verloren maar op een ander punt juist de bevoorradingsroute naar het zuiden afgesneden, dit is erg significant.
Tenminste, zo begreep ik het.
Dat weet ik en daarom vind ik het ook wel een vreemde claim.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:59 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Net ten noorden van de Nubol en Zahraa pocket hebben ze iets gegaind, maar die weg was al afgesneden en door de SAA/SDF aldaar.
Nee, een etnische Azeri uit Georgie die zich alleen kan identificeren met Turkse grootheidswaanzin.quote:
Echt hè. Hij dat eerst ook een plaatje van Nihal Atsiz als avatar...quote:Op woensdag 2 december 2015 20:00 schreef primakov het volgende:
[..]
Nee, een etnische Azeri uit Georgie die zich alleen kan identificeren met Turkse grootheidswaanzin.
Raar, meeste PKK'ers erkennen juist de Armeense genocide.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:58 schreef IPA35 het volgende:
Maar goed, dat komt van @agitpapa, een PKK fanboy die beweert dat de Armeense Genocide zelfverdediging was (en mij blockte toen ik hem daarop aanviel).
Dat denk ik ook. YPG houdt zicht bewust op de vlakte.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
daarnaast denk ik dat het meer een tactische move is om de ypg (voorlopig) niet voluit mee te laten doen, om de arbieren niet het gevoel te geven dat ze door koerden worden aangevallen. op het moment dat het laatste stukje rebellen gebied valt en de ypg direct grenst aan isis gebied dat ze hun move zullen maken. ook omdat niemand bezwaar zal maken als isis pak slaag krijgt. intern als extern.
Ging ongeveer zo:quote:Op woensdag 2 december 2015 20:01 schreef primakov het volgende:
[..]
Raar, meeste PKK'ers erkennen juist de Armeense genocide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |