1/4quote:
4/4quote:Op woensdag 2 december 2015 15:26 schreef donroyco het volgende:
Toy Story 3
Up
Finding Nemo
Inside Out
quote:
quote:
quote:
Dat is iedere vraag dan. Voor de echte filmkenners moet het een makkie zijn.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:55 schreef drakin het volgende:
Gaat dit niet een gokspelletje worden zo?
Bijna!quote:Op woensdag 2 december 2015 19:16 schreef dyonvbaal het volgende:
114? Zo'n trivia die ik al keren voorbij heb zien komen, maar die niet blijft hangen...
quote:A113 (sometimes A-113 or A1-13) is an inside joke, an Easter egg in animated films created by alumni of California Institute of the Arts, referring to the classroom used by graphic design and character animation students including John Lasseter and Brad Bird. Brad Bird first used it for a license plate number in the "Family Dog" episode of Amazing Stories. It has appeared in other Disney movies and every Pixar movie.
Die had ik uitgesteld voor de eerstvolgende poster. Game on!quote:Op woensdag 2 december 2015 20:53 schreef JayHovah het volgende:
Om het topic te versnellen geef je het goede antwoord maar stelt vervolgens geen nieuwe vraag?
Je bent nieuw dus word je niks kwalijk genomen. Maar...quote:Op woensdag 2 december 2015 20:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die had ik uitgesteld voor de eerstvolgende poster. Game on!
Lekker makkelijk! Volgens mij is het een ongeschreven regel hier dat zoiets "not done" is... De bal ligt nog steeds bij jou, jij mag een nieuwe vraag bedenken als je besluit het goede antwoord te geven.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die had ik uitgesteld voor de eerstvolgende poster. Game on!
Check.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent nieuw dus word je niks kwalijk genomen. Maar...
Het is de bedoeling dat jij de vraag stelt en graag onderhoudt (door middel van hints bijvoorbeeld). Als je net als nu je antwoord verklapt (ook al is het om de snelheid te bevorderen) zou je eigenlijk zelf een vervangende vraag moeten stellen (eventueel een makkelijkere)
Oke.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:07 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Lekker makkelijk! Volgens mij is het een ongeschreven regel hier dat zoiets "not done" is... De bal ligt nog steeds bij jou, jij mag een nieuwe vraag bedenken als je besluit het goede antwoord te geven.
Oh, jazeker!quote:Op woensdag 2 december 2015 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Was dat Clooney? Ik weet dat ie in de film zat, maar of hij ook die stem had
Hov ik moet je teleurstellen. AGS staat er niet in... Ik snap em ook niet. O hij staat op de 89ste plekquote:Op woensdag 2 december 2015 21:20 schreef JayHovah het volgende:
Any Given Sunday
Friday Night Lights
Niet in de top 50...quote:Op woensdag 2 december 2015 21:24 schreef Burnett het volgende:
Grease
Heaven Can Wait
Naked Gun
Naked Gun 2,5 (twijfel welke van de 2...)
The Waterboy
Ace Ventura
op de 89ste plek stond die. Remember staat op 13 dus dat maakt 2/5quote:Op woensdag 2 december 2015 21:33 schreef JayHovah het volgende:
AGS er niet in?!? Wat voor crap lijst is dat dan...
Nwe poging:
Remember The Titans
83ste en ja, inderdaad een rare lijstquote:Op woensdag 2 december 2015 21:36 schreef Burnett het volgende:
Ook Heaven Can Wait niet...?
Rare lijst...
quote:: It's nice, I never had one before.
: What, a room to yourself?
: A bed.
The Blind Side?quote:Op woensdag 2 december 2015 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Omdat ik mijn bedje op wil gaan zoeken hier een quote uit 1 van de films die nog geraden kan worden:
[..]
Het zal weer eens nietquote:
Dat zijn er maar 4 en als je die bij naam weet te noemen mag je ze meetellen..quote:
Tussenstand December 2015:quote:Op woensdag 2 december 2015 22:29 schreef Burnett het volgende:
The Kid (Chaplin)
Spiderman
The Amazing Spiderman
Superman
Superman Returns
Man Of Steel
Star Wars IV A New Hope
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:54 schreef pipster het volgende:
Aaaargh dat is die andere Freddie Rodriguez, John nog wat, vergeet ik altijd.
En U bent er...quote:
2/3quote:Op donderdag 3 december 2015 13:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Requiem for a Dream
Romeo + Juliet
Ice Age
Mijn fout, Rourke is inderdaad correct. Film is Spun, aanrader.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
op die afbeelding met die bril op. Dat lijkt een beetje op Mickey Rourke, maar dat was toch een oud bokser in plaats van worstelaar?
Tjah... je herkent hem nu gewoon niet als toenquote:Op donderdag 3 december 2015 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
op die afbeelding met die bril op. Dat lijkt een beetje op Mickey Rourke, maar dat was toch een oud bokser in plaats van worstelaar?
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:00 schreef donroyco het volgende:
*Mark Hamill
1. Kingsman: The Secret Service
2. ?
3. ?
4. ?
5. ?
2/5quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:01 schreef Asap het volgende:
Moeilijk weet dat hij veel stemmen doet voor films, volgens mij ook Ghiblis als Castle in the Sky?
Cultuurbarbaar...quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Dizer het volgende:
Geen flauw idee wie dat is. Heb nooit een Star Wars film gezien. Ja 1, na 30 minuten afgezet.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Dizer het volgende:
Geen flauw idee wie dat is. Heb nooit een Star Wars film gezien. Ja 1, na 30 minuten afgezet.
Nee, een andere stephen king met katten en misschien iets grotere kattenquote:
Cat's eye?quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, een andere stephen king met katten en misschien iets grotere katten
4/5 zover was ik nog niet op de tijdlijnquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:01 schreef DragonFodder het volgende:
Niet hinten naar Jay and Silent Bob strike back
Klopt, maar welkequote:Op vrijdag 4 december 2015 19:05 schreef DragonFodder het volgende:
Die dc animatie zal wel een batman zijn. Hamill is DE animated joker.
Nee, zo heet hij niet..quote:
Nee, geen justice leauge. 2 Films met Batman en 1 met Superman. Maar geen onder de noemer Justice Leaugequote:Op zaterdag 5 december 2015 13:59 schreef sasquatsch het volgende:
Vast ook wel Justice League animaties waarin hij de rol van de Joker en Trickster vervult.
Neequote:Op zondag 6 december 2015 23:08 schreef drakin het volgende:
1 met superman? Ik ken dan alleen Death of Superman.
quote:Upon his release from prison, Fish is brought to an abandoned restaurant by his old associate, Duke, to celebrate his newfound freedom. However, there's unfinished business that Duke is determined to solve.
quote:Blair, a fighter pilot, joins an interstellar war to fight the evil Kilrathi who are trying to destroy the universe.
quote:A small town's women give birth to unfriendly alien children posing as humans.
quote:Get ready for the bricks to fly when Superman, Batman, Wonder Woman and the rest of the Justice League face off against the world's greatest super villains!
5/5 DF+1quote:Op maandag 7 december 2015 06:40 schreef DragonFodder het volgende:
Wing commander. Hij zat ook in de computerspellen daarvan.
uitgaande van het aantal votes op IMDb.. zou je anders zeggenquote:Op maandag 7 december 2015 11:55 schreef drakin het volgende:
Village of the damned is trouwens geen bagger film waar hij ook in speelde (3e hint maar nu te laat)
Gelukkig is dat dan ook geen goede indicatie van de kwaliteit van een film.quote:Op maandag 7 december 2015 12:10 schreef dyonvbaal het volgende:
uitgaande van het aantal votes op IMDb.. zou je anders zeggen
Goed genoeg om er voor te zorgen dat je deze film niet voor een vraag mag gebruiken omdat er te weinig votes zijn. Of was 20.000 al genoeg votes?quote:Op maandag 7 december 2015 12:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gelukkig is dat dan ook geen goede indicatie van de kwaliteit van een film.
Dunno, ik dacht dat het hoger was. Maar ik kan er ook heel erg naast zitten hoorquote:Op maandag 7 december 2015 12:23 schreef picodealion het volgende:
1.000 toch? Of is er wat veranderd in mijn afwezigheid?
1000 votes iddquote:Op maandag 7 december 2015 12:23 schreef picodealion het volgende:
1.000 toch? Of is er wat veranderd in mijn afwezigheid?
4/5quote:Op maandag 7 december 2015 14:05 schreef Burnett het volgende:
Keetje Tippel 1683
Blue Movie181
Fanfare564
Brandende Liefde364
Op Hoop Van Zegen327
Welke...?quote:Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef drakin het volgende:
Mata hari (zijn meer films van dus 1 zal wel mider votes hebben)
Eentje met 518 votes, goedgekeurd dus.quote:Op maandag 7 december 2015 14:10 schreef drakin het volgende:
Mata hari (zijn meer films van dus 1 zal wel mider votes hebben)
iig niet die uit de jaren 20/30quote:
Ik doe hier mee omdat ik het leuk vind en niet voor de punten, maar dit is antwoorden goedkeuren welke met hagel geschoten zijn...quote:Op maandag 7 december 2015 14:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Eentje met 518 votes, goedgekeurd dus.
Tussenstand December 2015:
2 dyonvbaal
1 donroyco
1 Dizer
1 Burnett
1 picodealion
1 DragonFodder
1 drakin
Dan blijft bij jou ook alleen Brandende Liefde over als goedgekeurd antwoordquote:Op maandag 7 december 2015 14:21 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik doe hier mee omdat ik het leuk vind en niet voor de punten, maar dit is antwoorden goedkeuren welke met hagel geschoten zijn...
Als je Ben Hur noemt, dan zeg je er ook bij die uit de jaren 50 of 20... (er zijn er vast nog meer...).
Stripteasequote:Op maandag 7 december 2015 14:19 schreef drakin het volgende:
Mata hari was een exotische danseres, geef mij maar 10 films met als keyword exotic dancer.
(er zijn er meer dan 200)
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 14:25 schreef Asap het volgende:
[..]
Striptease
Fear and Loathing in Las Vegas
Planet Terror
Zombies vs Strippers
Sin City
Barb Wire?
Moulin Rouge?
Sin City 2?
Machete?
quote:
7/10quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 14:41 schreef DragonFodder het volgende:
Return of the jedi?
American wedding?
9/10quote:
Bedoel je Gumb? Miggs zat in die cel naast Hannibal. (Gisteravond nog herkeken, 9/10 zou ik zo weer doen)quote:Op maandag 7 december 2015 15:12 schreef pipster het volgende:
Is het dansje van Miggs op de muziek van Q Lazzarus ook als exotisch aan te merken?
Ehm ja die natuurlijk... Is wel al van een tijd geleden dat ik de film nog eens heb gezien.quote:Op maandag 7 december 2015 15:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bedoel je Gumb? Miggs zat in die cel naast Hannibal. (Gisteravond nog herkeken, 9/10 zou ik zo weer doen)
Jep continue (ik doe punten straks of je mag het zelluf wel doen)quote:Op maandag 7 december 2015 14:57 schreef DragonFodder het volgende:
Independence day? Will smiths vrouw is een stripper
Daar twijfelde ik ook over, maar twijfelde te veel om het te zeggenquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:24 schreef pipster het volgende:
Er staat me iets van bij dat Paul Rudd erin meedoet. Verder nooit gezien, dus geen flauw idee.
lokquotequote:Op dinsdag 8 december 2015 06:24 schreef DragonFodder het volgende:
5 namen uit Wet hot american summer
5/5. Wat dyon ervan maakte kan ik echt niet goedkeurenquote:
Alle drie de nieuwe Star Wars films zelfs. Predator niet, Indy wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:16 schreef sasquatsch het volgende:
Star Wars: The Phantom Menace?
Predator 2?
Indiana Jones and the Temple of Doom?
2/6quote:Op woensdag 9 december 2015 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Mars attacks
akira
en is die met die pinguins Batman? Bijna goed
3/6quote:
Neequote:
4/6quote:
5/6quote:
Nee, SF.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:12 schreef picodealion het volgende:
Ik heb het idee dat die laatste een oorlogsfilm is. The Killing Fields?
Fodder +1quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 10:11 schreef Asap het volgende:
Cotillard - Inception - Leonardo - Django - Samuel L - Negotiator - Spacey
quote:Op donderdag 10 december 2015 12:47 schreef hornage het volgende:
Bill Murray
Mel Brooks
Rick Moranis
Een andere Bill, met dezelfde klinkers in de achternaam. Ook dubbele medeklinkers in het middenquote:
Ik was hierna Winslow aan het typen. Maar Pip was me voor.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Soms weet ik nou niet of je serieus bent of gewoon loopt te klieren
Die is wel goedquote:
Love Actuallyquote:Op donderdag 10 december 2015 15:33 schreef pipster het volgende:
Billy Mack, Collin Frissel, Mia, Jamie, Jamie's Girlfriend zijn karakters uit welke film en geef 7 acteurs uit deze film?
Het is wel weer die tijd van het jaar. Nog drie acteurs, jullie kunnen het.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:48 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Love Actually![]()
Hugh Grant![]()
Alan Rickman![]()
BB Thornton![]()
Claudia Schiffer![]()
Nog ene, nog ene.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:52 schreef Dizer het volgende:
Keira KnightlEy![]()
Zat Mr Bean ook niet in? Rowan AtkinsonJa die zat er ook in.
Jaaa ik weet het,ik zie die gast voor me maar kom niet op zijn naamquote:
Maar dat deed ik niet dus, Bill Neighy maakt 7.quote:
Nu nog 1 deel. Ik wil er 3quote:Op donderdag 10 december 2015 16:08 schreef pipster het volgende:
Underworlden Underworld Rise of the Lycans?
Viktor
Tussenstand December 2015:quote:Op donderdag 10 december 2015 16:12 schreef pipster het volgende:
Oh ik las twee, dacht ik, Evolution dan nog.
Extinction & Apocalypsequote:Op donderdag 10 december 2015 16:24 schreef pipster het volgende:
Nog zoiets, van Resident Evil komt in 2017 The Final Chapter uit, noem naast deze en de originele titel Resident Evil, nog twee delen?
Tussenstand December 2015:quote:
quote:: I do this! Time after time after time! I do all this shit for other people! And then I wake up and I'm empty! I have nothing!
quote:: You know, for a while, I thought you were the best thing that ever happened to me. But now I'm starting to think you're the worst.
: Of course you do. Come on, let's go dance.
quote:: You might not of had experienced the shit that I did, but you loved hearing about it, didn't you? You're afraid to be alive, you're afraid to live. You're a conformist. You're a hypocrite. You're a liar. I opened up to you and you judged me!
quote::The only way you can beat my crazy was by doing something crazy yourself. Thank you. I love you. I knew it the minute I met you. I'm sorry it took so long for me to catch up. I just got stuck.
quote:: How old are you?
: Old enough to have a marriage end and not wind up in a mental hospital
quote:Pat: This is what I learned at the hospital. You have to do everything you can, you have to work your hardest, and if you do, if you stay positive, you have a shot at a silver lining.
Zou ik ook zeggen maar omdat dat al gezegd is, gok ik op Starsky & hutch.quote:
Check, proceedquote:
Die ene Bondfilm in Japan...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef picodealion het volgende:
Garden State - Zach Braff
Kickass 2 - Donald Faison
Helpt dit?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:53 schreef sasquatsch het volgende:
Is dit FMT of FST? Ik weet niet wie er allemaal in die series die ik niet gezien heb speelden.
4/4quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:03 schreef hornage het volgende:
The Hobbit The Desolation Of Smaug - Evangeline Lilly
Josh Holloway - Paranoia
LOTR The Fellowship Of The Ring - Dominic Monaghan
Saw - Michael Emerson
I knowquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zijn gewoon acteurs + bijbnehorende trivia hoor, maar vandaar ook de foto erbij.
Yes, en Romeo+Julietquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
I know![]()
Oh wacht, Harold Parrineuah of zo iets, die speelde in The Matrix reloaded & Revolutions toch?
Daar weet ik alleen nog maar Claire Danes en LeoDi van te herinneren.quote:
Wolf of Wallstreetquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:18 schreef hornage het volgende:
Woei![]()
Hopelijk een snelle:
Welke film?
[ link | afbeelding ]
2/3quote:
ik twijfelde en ik heb de verkeerde genoemd... das dan op zich wel weer jammer...quote:
ding ding ding!quote:
quote:
Neen, maar gokken wordt beloond met nog een plaatjequote:Op maandag 14 december 2015 14:14 schreef Dizer het volgende:
Grrr.. .komt zo bekend voor... Wrong Turn?
quote:Op maandag 14 december 2015 14:58 schreef lamers het volgende:
Ik kan maar 2 namen bedenken.
Silence of the Lambs
Jodie Foster
Anthonie Hopkins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |