1/4quote:
4/4quote:Op woensdag 2 december 2015 15:26 schreef donroyco het volgende:
Toy Story 3
Up
Finding Nemo
Inside Out
quote:
quote:
quote:
Dat is iedere vraag dan. Voor de echte filmkenners moet het een makkie zijn.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:55 schreef drakin het volgende:
Gaat dit niet een gokspelletje worden zo?
Bijna!quote:Op woensdag 2 december 2015 19:16 schreef dyonvbaal het volgende:
114? Zo'n trivia die ik al keren voorbij heb zien komen, maar die niet blijft hangen...
quote:A113 (sometimes A-113 or A1-13) is an inside joke, an Easter egg in animated films created by alumni of California Institute of the Arts, referring to the classroom used by graphic design and character animation students including John Lasseter and Brad Bird. Brad Bird first used it for a license plate number in the "Family Dog" episode of Amazing Stories. It has appeared in other Disney movies and every Pixar movie.
Die had ik uitgesteld voor de eerstvolgende poster. Game on!quote:Op woensdag 2 december 2015 20:53 schreef JayHovah het volgende:
Om het topic te versnellen geef je het goede antwoord maar stelt vervolgens geen nieuwe vraag?
Je bent nieuw dus word je niks kwalijk genomen. Maar...quote:Op woensdag 2 december 2015 20:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die had ik uitgesteld voor de eerstvolgende poster. Game on!
Lekker makkelijk! Volgens mij is het een ongeschreven regel hier dat zoiets "not done" is... De bal ligt nog steeds bij jou, jij mag een nieuwe vraag bedenken als je besluit het goede antwoord te geven.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die had ik uitgesteld voor de eerstvolgende poster. Game on!
Check.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent nieuw dus word je niks kwalijk genomen. Maar...
Het is de bedoeling dat jij de vraag stelt en graag onderhoudt (door middel van hints bijvoorbeeld). Als je net als nu je antwoord verklapt (ook al is het om de snelheid te bevorderen) zou je eigenlijk zelf een vervangende vraag moeten stellen (eventueel een makkelijkere)
Oke.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:07 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Lekker makkelijk! Volgens mij is het een ongeschreven regel hier dat zoiets "not done" is... De bal ligt nog steeds bij jou, jij mag een nieuwe vraag bedenken als je besluit het goede antwoord te geven.
Oh, jazeker!quote:Op woensdag 2 december 2015 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Was dat Clooney? Ik weet dat ie in de film zat, maar of hij ook die stem had
Hov ik moet je teleurstellen. AGS staat er niet in... Ik snap em ook niet. O hij staat op de 89ste plekquote:Op woensdag 2 december 2015 21:20 schreef JayHovah het volgende:
Any Given Sunday
Friday Night Lights
Niet in de top 50...quote:Op woensdag 2 december 2015 21:24 schreef Burnett het volgende:
Grease
Heaven Can Wait
Naked Gun
Naked Gun 2,5 (twijfel welke van de 2...)
The Waterboy
Ace Ventura
op de 89ste plek stond die. Remember staat op 13 dus dat maakt 2/5quote:Op woensdag 2 december 2015 21:33 schreef JayHovah het volgende:
AGS er niet in?!? Wat voor crap lijst is dat dan...
Nwe poging:
Remember The Titans
83ste en ja, inderdaad een rare lijstquote:Op woensdag 2 december 2015 21:36 schreef Burnett het volgende:
Ook Heaven Can Wait niet...?
Rare lijst...
quote:: It's nice, I never had one before.
: What, a room to yourself?
: A bed.
The Blind Side?quote:Op woensdag 2 december 2015 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Omdat ik mijn bedje op wil gaan zoeken hier een quote uit 1 van de films die nog geraden kan worden:
[..]
Het zal weer eens nietquote:
Dat zijn er maar 4 en als je die bij naam weet te noemen mag je ze meetellen..quote:
Tussenstand December 2015:quote:Op woensdag 2 december 2015 22:29 schreef Burnett het volgende:
The Kid (Chaplin)
Spiderman
The Amazing Spiderman
Superman
Superman Returns
Man Of Steel
Star Wars IV A New Hope
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:54 schreef pipster het volgende:
Aaaargh dat is die andere Freddie Rodriguez, John nog wat, vergeet ik altijd.
En U bent er...quote:
2/3quote:Op donderdag 3 december 2015 13:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Requiem for a Dream
Romeo + Juliet
Ice Age
Mijn fout, Rourke is inderdaad correct. Film is Spun, aanrader.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
op die afbeelding met die bril op. Dat lijkt een beetje op Mickey Rourke, maar dat was toch een oud bokser in plaats van worstelaar?
Tjah... je herkent hem nu gewoon niet als toenquote:Op donderdag 3 december 2015 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
op die afbeelding met die bril op. Dat lijkt een beetje op Mickey Rourke, maar dat was toch een oud bokser in plaats van worstelaar?
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:00 schreef donroyco het volgende:
*Mark Hamill
1. Kingsman: The Secret Service
2. ?
3. ?
4. ?
5. ?
2/5quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:01 schreef Asap het volgende:
Moeilijk weet dat hij veel stemmen doet voor films, volgens mij ook Ghiblis als Castle in the Sky?
Cultuurbarbaar...quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Dizer het volgende:
Geen flauw idee wie dat is. Heb nooit een Star Wars film gezien. Ja 1, na 30 minuten afgezet.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Dizer het volgende:
Geen flauw idee wie dat is. Heb nooit een Star Wars film gezien. Ja 1, na 30 minuten afgezet.
Nee, een andere stephen king met katten en misschien iets grotere kattenquote:
Cat's eye?quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, een andere stephen king met katten en misschien iets grotere katten
4/5 zover was ik nog niet op de tijdlijnquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:01 schreef DragonFodder het volgende:
Niet hinten naar Jay and Silent Bob strike back
Klopt, maar welkequote:Op vrijdag 4 december 2015 19:05 schreef DragonFodder het volgende:
Die dc animatie zal wel een batman zijn. Hamill is DE animated joker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |