SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou iddquote:
Ik! 81,4. Post-poep, dat welquote:Op woensdag 2 december 2015 07:37 schreef Shandaly het volgende:
Vanochtend weer terug op 82,2Wie houdt die 81ers bezet?
Ah jij zit op mijn plaats dusquote:Op woensdag 2 december 2015 07:38 schreef MutedFaith het volgende:
77.4 hier. We kruipen weer omlaag.
Oooohhhquote:Op woensdag 2 december 2015 12:04 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren 2300 kcal gegeten, vanochtend nog steeds 88,7. Dikke prima.
D: Stamppot zuurkool met spek
Goed bezig! Maar met hoe jij eet en beweegt kon het ook niet anders dan dat er resultaat is, al zie je dat misschien niet op de weegschaal.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:59 schreef Artoo het volgende:
Vandaag nogmaals gewogen, omdat woensdag eigenlijke weegdag is. Kon het gisteren niet laten omdat ik zo benieuwd was of ik inderdaad wel goed bezig was tijdens het weekend wegMaar vanochtend nog een keer gaan staan en daar kwam 66.2 uit! Misschien haal ik <65 kg dan wel voor de Kerst!
![]()
Gisteren heb ik tevens wat maten opgenomen en zomerkleding doorgepast die goed zat tijdens mijn ATL van 63,5 kg, 2 jaar geleden. De 'motivatie shorts' die toen goed zaten en die altijd mijn hoogste doel is/was om te passen () had nu rond de heupen zelfs al wat speling. En ik ben nu 3 kg zwaarder dan toen... Grappig wat die KT dan blijkbaar kan doen.
Lijstje vandaag:
O (laat): Pannenkoeken van boekweitmeel, 1 ei, melk, met banaanplakjes
L: Bloemkoolpap van 400g bloemkool en 30g whey pistache
D: Lasagne
T: 2 sinaasappels, kwark met cacao nibs
T: Iets lekkers..? Kcals opvullen iig
S: Schoonmaken in huis![]()
Plus mobility oefeningen en abs en een paar chinups.
Heb je ook zelfmassagetools a la een foamroller of zo? Kan misschien helpen met de strakke spieren?quote:Op woensdag 2 december 2015 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Rug is weer lekker fucked up na gisteren.heerlijk. heb mezelf een standing desk gemaakt met een lading boeken, en ga m'n leeswerk op de yogamat doen in afwisselende stretchposes.
*doorzetten*
Lijst:
O: mobloats
B: yogasessie voor hamstrings, ze zijn/staan a-b-n-o-r-m-a-a-l strak, nog erger dan normaal
L: iets met avocado hoop ik *fingers crossed dat ze goed zijn*, op toast ofzo
D: pasta met rode saus en rucola. Even een complete rustdag
En vroeg naar bed
Ja. Alles in huis, alles wordt gedaan, niets helptquote:Op woensdag 2 december 2015 15:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je ook zelfmassagetools a la een foamroller of zo? Kan misschien helpen met de strakke spieren?
quote:Op woensdag 2 december 2015 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja. Alles in huis, alles wordt gedaan, niets helpt![]()
speel je ook eens in rijswijk?quote:Op woensdag 2 december 2015 15:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik verrekte vanmorgen een spier in mijn nek bij het aankleden... Moet je ook talent voor hebben
Gelukkig had ik sowieso een afspraak bij fysio staan, maar het doet nog steeds pijn. En ik moet een wedstrijd spelen vanavond.
Thanks! Maar het is eigenlijk pas sinds 2-3 weken dat ik de flow wel lekker heb. Ik at eerst te weinig waardoor ik in het weekend verviel in frustratie-eten, met als resultaat geen resultaatquote:Op woensdag 2 december 2015 15:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goed bezig! Maar met hoe jij eet en beweegt kon het ook niet anders dan dat er resultaat is, al zie je dat misschien niet op de weegschaal.
Ik heb net besloten dat ik niet uit ga reken wat mijn baksels aan kcal doen. I suggest you do the same.quote:
Ik wil het helemaal niet wetenquote:Op woensdag 2 december 2015 16:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat ik niet uit ga reken wat mijn baksels aan kcal doen. I suggest you do the same.
Mja. Ik denk uh, lichte salade als lunch, dan om 15:00 LOS en om 8 uur 's avonds nog een kleine maaltijd. Ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:29 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik wil het helemaal niet wetenIk ben al wel vast aan het nadenken over hoe ik het een beetje in de hand wil houden voor mezelf
helaas, alleen maar Zuid Limburg. Ben maar een recreantquote:
Haha. Ik ga niet de kroeg in daarna denk ik. Ik ben nergens voor uitgenodigd iigquote:Op woensdag 2 december 2015 16:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Ik denk uh, lichte salade als lunch, dan om 15:00 LOS en om 8 uur 's avonds nog een kleine maaltijd. Ofzo.
Hoewel er ook al iemand vroeg of ik na ons festijn mee ga de kroeg in.
Van alles 1.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:42 schreef Artoo het volgende:
[..]
Haha. Ik ga niet de kroeg in daarna denk ik. Ik ben nergens voor uitgenodigd iigMaar ik dacht, ik neem van alles 1 en de rest van de dag probeer ik dan net als jij licht te eten.
Ik kan ook heel goed van alles 3, en van de lekkerste nog 2 extra, dus dit plan = winnen!quote:Op woensdag 2 december 2015 16:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Van alles 1.Als iedereen 2 dingen maakt = 10 stukken zoetigheid
Hehehe. Ik denk dat als ik van alles 2 eet, dat ik dan ga nekken.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:50 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed van alles 3, en van de lekkerste nog 2 extra, dus dit plan = winnen!
Ik voel met je mee; die yogales gisteren....heeft wat spieren wakker gemaakt die blijkbaar normaal liggen te slapen.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Alles in huis, alles wordt gedaan, niets helpt![]()
ik dacht dat je in zuid holland woondequote:Op woensdag 2 december 2015 16:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
helaas, alleen maar Zuid Limburg. Ben maar een recreant
Ik werd uitgelachen om mijn vegan versie: zuurkoolstamppot met tofuwokblokjes en gerookte amandelen. Ik vond het lekker. Ik wilde eigenlijk geen zuurkool eten, maar het was in de bonus. Ik ben nogal gevoelig voor aanbiedingen.quote:
Ik snap dat het niet leuk is, maar probeer het een beetje positief te zien? Superveel mensen zitten zonder werk - jij niet en je hoeft je financieel geen zorgen te maken. En wie weet waar je hierna terecht komt, misschien ook wel op een heel leuke plek. Als je dan een keer makkelijk eet op zo'n dag, is dat niet zo gek en kun je er beter van genieten dat je een keer een patatje eet dan je er over opwinden. *is van de count your blessings-afdelingquote:Op woensdag 2 december 2015 17:48 schreef MutedFaith het volgende:
Kutdag.
Vandaag om 4 uur gehoord dat mijn opdracht ondanks alle eerdere toezeggingen niet verlengd wordt. Had niks met mij of mijn werk te maken, maar ze willen gewoon minder externen en meer zelf gaan doen. Geen financiële gevolgen voor mij, want vast contract bij detacheerder, maar ik zat hier qua sfeer, mensen en reisafstand best op mn plaats. Dus plan om eerder thuis te zijn mislukt, daardoor geen tijd om de honden uit te laten, te koken en te eten voor ik weg moet voor een meeting met alle scheidsrechters. Dus ik laat de honden uit en mijn vrouw haalt frieten. Dus 2033 kcal vandaag. Nog geen ramp, maar t voelt toch meh.
Wat een ontzettende dooddoener. Dus omdat er mensen zijn die het slechter hebben mag jij je niet kut voelen over iets waar je je kut over voelt omdat andere mensen een moord zouden doen om in die positie te zitten?quote:Op woensdag 2 december 2015 17:54 schreef LadyOracle het volgende:
Superveel mensen zitten zonder werk - jij niet en je hoeft je financieel geen zorgen te maken.
Wat voor 'tussendoortje' is dat! *ril* Bij mij moet er heel veel met de lever gebeuren wil ik het te eten vindenquote:
Balen! Zeker als je ergens zo fijn zit. Zo werkt het wel vaker denk ik? Vakantie plannen is geen straf.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:17 schreef MutedFaith het volgende:
Ach. Zoals ik zei, financieel heeft t geen gevolgen. En verlenging was sowieso maar voor een maand of drie geweest. Maar de kans dat er in januari al meteen een andere opdracht voor me ligt is klein. En ik ben niet zo goed met niks doen en duimen draaien. Plus, je weet nooit tussen wat voor mensen je hierna terecht komt.
Voordeel is wel: De kans dat ik nu in januari op vakantie ga is echt van 0 naar supergroot gegaan.
Dat jij dat erin leest, betekent niet dat ik dat heb geschreven. Wat ik bedoel is dat je beter kunt richten op wat je wel hebt en inzien dat het veel erger had gekund, dan je alleen maar richten op een tegenvaller. Gelukkig lees ik dat MF al vakantieplannen heeft, dus blijkbaar lukt dat hem wel aardig.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat een ontzettende dooddoener. Dus omdat er mensen zijn die het slechter hebben mag jij je niet kut voelen over iets waar je je kut over voelt omdat andere mensen een moord zouden doen om in die positie te zitten?
Zeggen dat iets kut is, is gelukkig waanzinnig origineel en behulpzaam.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nog steeds een dooddoener, imho.
Maargoed, ieder z'n ding!
Hypothetische situatie: "Mijn vriend heeft het uit gemaaktquote:Op woensdag 2 december 2015 18:38 schreef LadyOracle het volgende:
Zeggen dat iets kut is, is gelukkig waanzinnig origineel en behulpzaam.
Jij doet ook niet meer aan tussendoortjes? Ik probeer ze zoveel mogelijk niet te nemen en plan ze dus ook vooral niet meer. Ik krijg honger van tussendoortjesquote:Op woensdag 2 december 2015 18:45 schreef Sarabi het volgende:
Net een Whatsappje dat de training van vanavond een half uur langer duurt
Altijd fijn (zeker als het gratis is).
Verder ging het eten vandaag ook goed:
O: hard broodje met een beetje worst
L: tonijnsalade (veel!)
D: andijviestamppot
Ik kijk liever naar wat ik wel heb of wat er nog mogelijk is, dan dat ik ga zitten janken om iets wat niet meer is. Over is over, morgen weer een dag. Maar ik ben dan ook een ENFJ en geen ISFP, misschien ligt het daaraan.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hypothetische situatie:""Mijn vriend heeft het uit gemaakt"
A: "Wat kut voor je, hier een knuffelWat een eikel"
B: "Kop op, er zijn meer vissen in de zee! Misschien vind je wel een leukere vis"
Ik weet wel aan welke reactie ik de voorkeur geef
Ik plan ze in ieder geval niet inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij doet ook niet meer aan tussendoortjes? Ik probeer ze zoveel mogelijk niet te nemen en plan ze dus ook vooral niet meer. Ik krijg honger van tussendoortjes
Ik ben een V.R.O.U.W.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:48 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar wat ik wel heb of wat er nog mogelijk is, dan dat ik ga zitten janken om iets wat niet meer is. Over is over, morgen weer een dag. Maar ik ben dan ook een ENFJ en geen ISFP, misschien ligt het daaraan.
Zijn ook helemaal niet per se nodigquote:Op woensdag 2 december 2015 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij doet ook niet meer aan tussendoortjes? Ik probeer ze zoveel mogelijk niet te nemen en plan ze dus ook vooral niet meer. Ik krijg honger van tussendoortjes
Ze noemen het ook wel empathie.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:38 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Zeggen dat iets kut is, is gelukkig waanzinnig origineel en behulpzaam.
en dat ging dus niet...quote:Op woensdag 2 december 2015 15:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik verrekte vanmorgen een spier in mijn nek bij het aankleden... Moet je ook talent voor hebben
Gelukkig had ik sowieso een afspraak bij fysio staan, maar het doet nog steeds pijn. En ik moet een wedstrijd spelen vanavond.
Dat is een vet goed gevoel!quote:Op donderdag 3 december 2015 09:56 schreef HarveySpecter het volgende:
L: 1.83
G: 75.4 kg
Voel me fitter dan ooit
Keep your head up!quote:Op donderdag 3 december 2015 10:25 schreef Shandaly het volgende:
Beterschap SQ
HS!
Ik zag een 1 vanochtend op de weegschaal!
82,1...![]()
Ik schrok echt immens van de hoeveelheid kcal in naanquote:Op donderdag 3 december 2015 12:06 schreef Barreltje het volgende:
mijn lichaam bedacht er vanmorgen weer 5 ons bij![]()
ach er kan ook wel eens 5 ons afvallen, dus gewoon volhouden
Vandaag komen allerlei leveranciers chocolade letters een roomboterstaven brengen.. gelukkig heb ik vanavond een sinterklaas feestje en kan het opgedeeld worden!
Zo maar eens uitzoeken wat de minst calorie-rijke sinterklaas snack is( behalve gebakken lucht
)
Lijstje:
O: kwark, kakifruit, granola
t: -
L: Salade met brood
t: BWL
D: Soep met naan ( alis dat ook een calorieenleverancier )
t:meuk
So sadquote:Op donderdag 3 december 2015 12:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik schrok echt immens van de hoeveelheid kcal in naan
Ik heb me van de week laten vertellen dat taaitaai minder erg is dan de rest.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:06 schreef Barreltje het volgende:
mijn lichaam bedacht er vanmorgen weer 5 ons bij![]()
ach er kan ook wel eens 5 ons afvallen, dus gewoon volhouden
Vandaag komen allerlei leveranciers chocolade letters een roomboterstaven brengen.. gelukkig heb ik vanavond een sinterklaas feestje en kan het opgedeeld worden!
Zo maar eens uitzoeken wat de minst calorie-rijke sinterklaas snack is( behalve gebakken lucht
)
Lijstje:
O: kwark, kakifruit, granola
t: -
L: Salade met brood
t: BWL
D: Soep met naan ( alis dat ook een calorieenleverancier )
t:meuk
En wraps.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net als pitabroodjes. Ook zo'n kcalknaller.
Ik heb voor ons sinterklaasfeest zaterdag hele chique/dure sinterklaasmeuk gekocht bij een hele goede bakker. Weliswaar 10 euro voor een grote speculaaspop, en een klein zakje pepernoten en een klein zakje kruidnoten, maar dan genieten we er misschien meer van en vreet ik me niet vol met een kilozak albert heijn-kruidnotenquote:Op donderdag 3 december 2015 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb me van de week laten vertellen dat taaitaai minder erg is dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |