Wat doen jullie dan eigenlijk met sociale huurwoningen?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:54 schreef GSbrder het volgende:
Wetenschappelijke artikelen.
Bezigheidstherapie voor academici.
Goed om te weten, rugridder.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:55 schreef Kaas- het volgende:
Een verrassingsbezoek van m'n ouders zou nu wel awkward zijn. In m'n kamer vinden ze dan een gestolen fiets, overal kratten bier, hasj, XTC, een dildo en half verbrande studieboeken. Gelukkig wonen ze ver weg.
Wie?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan eigenlijk met sociale huurwoningen?
Man man man man man.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:55 schreef Kaas- het volgende:
Een verrassingsbezoek van m'n ouders zou nu wel awkward zijn. In m'n kamer vinden ze dan een gestolen fiets, overal kratten bier, hasj, XTC, een dildo en half verbrande studieboeken. Gelukkig wonen ze ver weg.
Wat heeft dat met een artikel te maken?quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hoopt altijd zo op extra sociale huurwoningen.
Lekker een verbrande dildo in de pan.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kaas en zijn kornuiten:
Foto's van rommelige studentenkamers
Dragqueen-outfit in de kast, blonde pruikeplukken in het doucheputje, oranje make-up vlekken tegen de ramen.quote:
Wat heeft deze vraag met mijn vraag te maken? Ik heb het niet over een artikel.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een artikel te maken?
Ik ben aan het koken, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:01 schreef Kaas- het volgende:
Reya post nog even rustig door in oude topic.
Zo de nieuwe James Bond checken, hopelijk lekker vermakelijk.
Ik had het daar wel over. Jij quote mij.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat heeft deze vraag met mijn vraag te maken? Ik heb het niet over een artikel.
Zie de opmerking van Tem.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben aan het koken, dan krijg je dat.
De poppers heb je verstopt?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:55 schreef Kaas- het volgende:
Zelf koken, jij eet toch wel op kosten van de zaak nu als manager?quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben aan het koken, dan krijg je dat.
Kan niet lekker multiquoten op mijn telefoon, maar ik doelde op:quote:
Geen deadline om gewichtig over te doen vandaag.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zelf koken, jij eet toch wel op kosten van de zaak nu als manager?
Gatver, wat ben ik blij dat die tijd achter me ligtquote:Op dinsdag 1 december 2015 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kaas en zijn kornuiten:
Foto's van rommelige studentenkamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |