abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:14:52 #101
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158008201
Oeh zoe nog even een dan rennen die twee door het huis. Fijn dat je man niet meer weg hoeft zeg.

Dot dat moet je ook aan de pietenb overlaten ;)

Ik hoop heel erg dat Lucas tot doe tijd uit zichzelf gestopt is of anders niet meer dan 1 a 2 voedingen overdag. Maar we zien wel hoe het loopt. Ik heb niet echt een vast plan. Als het maar een situatie wordt die ook voor mij prettig is.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158008571
Hoeft hij bij zijn nieuwe werkgever niet meer op oefening/weg, Zoë? Wat fijn!

Het gaat hier vandaag echt lekker, trouwens! I heeft vanochtend lief gespeeld, is vrolijk, begon niet te krijsen toen ik even naar de gang liep, heeft lekker gegeten... Fijn. O+. En ik heb net een verslag verstuurd waarvan mede afhangt of ik in mijn salarisschaal mag blijven of een stap terug moet doen. Duimen jullie voor me? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:44:17 #103
52229 Chanty
pi_158008760
Een stap terug doen nog wel :{ dat lijkt me enorm demotiverend zeg. Ik duim.
pi_158008946
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoeft hij bij zijn nieuwe werkgever niet meer op oefening/weg, Zoë? Wat fijn!

Het gaat hier vandaag echt lekker, trouwens! I heeft vanochtend lief gespeeld, is vrolijk, begon niet te krijsen toen ik even naar de gang liep, heeft lekker gegeten... Fijn. O+. En ik heb net een verslag verstuurd waarvan mede afhangt of ik in mijn salarisschaal mag blijven of een stap terug moet doen. Duimen jullie voor me? :+.
Oh kak, mijn evaluatie komt in maart ofzo. Mag hopen dat ik geen verslag hoef te schrijven :@ geloof dat ik mezelf dan meteen wel kan terugplaatsen :')

Dit is niet zo mijn jaar zeg maar...

Fijn dat I een fijne dag heeft! En ik ga ervanuit dat jij gewoob lekker je schaal houdt hoor.
Kwak
pi_158008968
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh kak, mijn evaluatie komt in maart ofzo. Mag hopen dat ik geen verslag hoef te schrijven :@
Hier is het een verslag, lesbezoek en beoordelingsgesprek, en dan uiteindelijk een advies aan de sectordirecteur.
pi_158009006
Maar dat mogen ze toch helemaal niet doen?

Het huis ruikt nu wel lekker naar pepernoten :9 Vandaar dat ik dus ook niet in de gaten had dat ze aanbrandden :')
pi_158009024
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hier is het een verslag, lesbezoek en beoordelingsgesprek, en dan uiteindelijk een advies aan de sectordirecteur.
Heftig. Nou ja, op zich ben ik wel juist aan de LD kant allemaal dingen aan t ontwikkelen en gaat die kant van het lesgeven wel beter ook.

Vind t alleen wat suf tegenover collega's die ooit daarheen gepromoveerd zijn zonder al die eisen... Die ook niet allemaal zo voldoen zeg maar

/offtopic.
Kwak
pi_158009048
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Dot. het volgende:
Maar dat mogen ze toch helemaal niet doen?

Het huis ruikt nu wel lekker naar pepernoten :9 Vandaar dat ik dus ook niet in de gaten had dat ze aanbrandden :')
Veel scholen hebben ivm het entreerecht wel dat soort eisen aan promotie naar LD gehangen. Recht om erin te komen, geen recht om bij niet voldoende functioneren het te houden, zoiets.
Kwak
pi_158009111
Ik weet trouwens helemaal niet of ik dit nu eenmalig moet bewijzen, of dat dat straks periodiek moet. Wat suf. :').
pi_158010063
Volgens mij eenmalig DaD...
Kwak
pi_158010830
Succes DaD! Ik duim voor je

Nee gelukkig niet (als hij was gebleven moest hij in het 1e kwartaal al 3x op oefening :o)
Hij krijgt wel wisselende diensten (dag,avond,nacht en weekend). Omdat ik ook wisselende diensten werk krijgen we nog een uitdaging met oppas..
Hoe we dat gaan doen met oppas en peuter die in Mei naar school gaat geen idee.

Chanty
Soms is dat maar beter. Go with the flow :*

Jammer Dot!
pi_158011866
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef kwakz0r het volgende:

Vind t alleen wat suf tegenover collega's die ooit daarheen gepromoveerd zijn zonder al die eisen... Die ook niet allemaal zo voldoen zeg maar

/offtopic.
Bij mij op school hebben ze gezegd dat alle docenten periodieke beoordelingen gaan krijgen. Als dan blijkt dat je niet voldoende op niveau functioneert dan wordt er een plan gemaakt en dan moet je ook laten zien dat je jezelf verbetert. Als je dat niet doet, dan volgen er maatregelen. (Halleluja!) Scholen moeten dat natuurlijk ook gaan doen, want is gewoon onderdeel van een professioneel personeelsbeleid. Je kunt als school echt niet meer wegkomen met docenten die jarenlang niet goed functioneren en daar niet op worden aangesproken, maar wel een riant salaris opstrijken. Ik merk in ieder geval bij mij op school dat nieuwe/jongere collega's, ouders en leerlingen dat niet meer 'pikken'. De tijden lijken gelukkig te veranderen. (Daar ben ik dus inderdaad echt blij mee, want ik heb zelf jarenlang met een collega moeten samenwerken die reeds jaren in LD zat, totaal niet op dat niveau functioneerde en ik mocht alles wat hij krom maakte, weer recht proberen te breien. Met mijn toendertijd LB-salarisje. :{ ).

DAD, succes! Gaat vast een positief advies worden. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158014003
Ik vind het zo leuk om af en toe over jouw school te lezen Franny, en hoe het er daar nu aan toe gaat. Er zijn echt een hoop dingen ten goede veranderd (of aan het veranderen) als ik het zo lees :)
pi_158023405
Ik heb het topic doodvermoord :o
pi_158027557
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:17 schreef Amsel het volgende:
Ik heb het topic doodvermoord :o
Blaas ik het even leven in na een rondje bedden (meervoud ja ;( ) verschonen wegens manlief én dochter aan de racekak. Meteen in een aanval van hormonale smetvrees alle toiletten kranen en deurklinken met chloor ontsmet. Heerlijk begin van de dag zo! Koffie, iemand c_/ ?

Ik geloof dat wij Sinterklaas bij de fam in het noorden maar even overslaan vandaag.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 06:36:23 ]
pi_158027642
Koffie met chloor c_/
pi_158027680
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 06:34 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Blaas ik het even leven in na een rondje bedden (meervoud ja ;( ) verschonen wegens manlief én dochter aan de racekak. Meteen in een aanval van hormonale smetvrees alle toiletten kranen en deurklinken met chloor ontsmet. Heerlijk begin van de dag zo! Koffie, iemand c_/ ?

Ik geloof dat wij Sinterklaas bij de fam in het noorden maar even overslaan vandaag.
Mmmm :9 :r Beterschap!

Ik zit naast een jongetje met Crocs over zijn voetjespyjama en zijn muts met mega pompon op z'n hoofd :D Kledingkeuzes van een dreumes O+
  zaterdag 5 december 2015 @ 08:28:16 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158027824
Pyjama mag hier ook niet uit, ik heb te toffe gekocht :').

Razz, beterschap voor je kids. :+.

Ik heb vannacht twee keer gespuugd, hopelijk blijft het vandaag allemaal binnen, anders krijgen we de pepernoten nooit op! :P.
KuikenGuppy
pi_158027991
Ik heb een meisje dat haar pietenmuts de hele dag op wil.. Vanochtend komen de beide opa's en oma's en gaan we Sinterklaas vieren. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158028015
Beterschap Burdie...

En fijne (pyjama)dag allemaal!

Hier komt de schoonfamilie om 16u, doen we met Melle erbij een paar kadootjes, samen eten, en als Melle naar bed is de rest en een spelletje ofzo.
Kwak
pi_158028764
Veel plezier allemaal!

Wij slaan over dit jaar. Nu in de auto naar de uitvaart van J's oma.. Hiep hoi -O-
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158029954
Sterkte vandaag JM :*
Nemen jullie L mee? Of gaat hij logeren?
pi_158030039
Sterkte vandaag JM.

Wij hebben net sinterklaas gezien bij de supermarkt en Saar vond het geweldig! Kletsen tegen de pieten en sint en samen dansen. Wat kun je dan trots zijn op je kind O+ )slaat nergens op want als ze t niks had gevonden was het ook best geweest.)

Vanmiddag pakjes met mijn familie en dan morgen de kerstboom :+
S. 2014
J. 2016
pi_158030547
Oh jouw S is heel anders dan mijn S met Sinterklaas GM :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158030713
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:44 schreef Butterflower het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat was de reactie die ik verwachtte...ze wilde alleen wel mn hand vasthouden
S. 2014
J. 2016
pi_158030719
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:44 schreef Butterflower het volgende:

SPOILER
Moet ook eerlijk zeggen dat jouw sinterklaas er vrij nep uitziet :')
pi_158030742
Ik denk ook dat het niet als een hele serieuze was bedoeld met een dalmatiermantel... :P
S. 2014
J. 2016
pi_158030766
Was donderdag, toen vierden we Sint met mijn werk bij mij thuis.
Dit was idd niet dé echte Sinterklaas :D :P
pi_158030773
Uk was mee naar de family (Groningen-Doetinchem), mijn ouders hebben 'm hier opgehaald (vanuit Alkmaar) (en hij zou daar al logeren t/m dinsdag, dat is nu een dagje verlengd).

Thanks all!
pi_158030791
JM, sterkte vandaag!
pi_158030807
Sterkte JM :*
pi_158031340
Sterkte vandaag, JM! :*

Gnorf, butter, wat een fantastische foto _O-

En wat deed ze 't goed, GM! :D

Wij zijn nu ook op weg naar ons sinterklaasfeest met familie.. Heb er in jaren niet zo naar uitgekeken O+ Ben benieuwd of ze volgend jaar ook allemaal weer bereid zijn om te doen alsof, met de cadeautjes die uit het niets in de schuur verschijnen enzo :D

Sinterklaas O+
pi_158032251
Fijne Sinterklaas allemaal!!
Hier verschijnen steeds cadeaus op rare plekken. Gekke Pieten! (We hebben echt veel te veel zeker na aanvulling van opa, oma, oma en tantes)
pi_158032847
Burdie, wat balen dat je net ziek bent geworden. Hopelijk toch een geslaagd feestje!!

JM, dat is inderdaad een heel ander soort Sinterklaas. :{ . Sterkte. Fijn dat L uit logeren kan.

Wij hebben het er weer op zitten. I ligt nu lekker te snurken in haar bedje en de opa en oma's zijn op huis aan. Jammergenoeg kon mijn vader er niet bij zijn, hij is echt ziek van een griep. Dat vind ik ook echt jammer en zorgelijk. Hij is 81 en zijn gezondheid is het afgelopen jaar zo broos geworden, hij heeft om de haverklap iets. Hij kan echt niet veel meer hebben. :{ .

Verder was het erg leuk en gezellig. Gebons op de deur en een grote doos vol pakjes. I was helemaal onder de indruk en ook heel vrolijk en enthousiast. Ik pakte de cadeautjes een voor een uit de doos en vertelde voor wie het cadeautje was. I ging dan heel lief het cadeautje brengen naar degene voor wie het bestemd was en het dan helpen open maken. Zij kreeg zelf natuurlijk wel de meeste cadeautjes. :+ .

Ik heb het wel wat ingeperkt. :o . De oma's kwamen met in totaal 6 cadeautjes aan, ieder dus 3 cadeautjes voor I. Ik vind dat toch wel veel, eerlijk gezegd. Wij hadden zelf expres al geen cadeautjes voor I gekocht. Dus heb ze gevraagd om twee te doen per oma en 1 cadeautje te bewaren voor haar verjaardag. Dat is ook al best snel. Dus nu had ze vier cadeautjes. Een knuffelkonijn, een boekje, een hond waar muziek uit komt, en een duplo setje. Helemaal goed. Boek en knuffel moesten mee naar bed. Toen ik aan haar vroeg van wie ze dat mooie boekje had gekregen, zei ze: oma. OK, kennelijk is het verhaal dat Sinterklaas die doos met cadeautjes voor onze deur heeft gezet nu al niet meer geloofwaardig. _O- .
pi_158033484
Blehhhh, hier ook een ziek kind :'( Eergisteren spuugde hij al al z'n avond eten eruit maar z'n humeur was nog prima. Gisteren kreeg hij steeds meer verhoging en vandaag nog steeds. Ik ga het maar afzeggen voor vanmiddag, echt balen. Ook voor m'n lootje en alle anderen waar ik ook kado's voor heb -O-
pi_158034504
Ach Fazz wat sneu! beterschap!

Wij gaan vanavond voor het eerst Sint vieren met O. En met mijn man. En met mijn schoonfamilie. Mijn eerste sint sinds heel veel jaar. De kruidnootjes zijn net uit de oven, de pakes ingepakt en de gedichten geschreven. Ik ben benieuwd wat O er van vindt.

En toch heb ik zo'n spek en bonen gevoel -O- Volgend jaar maar in Nederland vieren, denk ik.
pi_158035805
Room. :*. En arme F, beterschap!
JM, ik hoop dat het een mooie uitvaart was.
Franny, wat klinkt dat ontzettend gezellig. O+. Jammer dat je vader er niet bij kon zijn. ;(.

Ik heb hier net I en Baard uitgezwaaid. Zij gaan bij Baard zijn ouders logeren. Waarom vond ik dit ook alweer een goed plan? ;(. Om het gemis wat te verzachten heb ik net sushi besteld en ga ik zo de kerstboom optuigen. :+.
pi_158037174
Veel plezier met de boom.DaD.

Hier is pakjesmiddag voorbij, en wat is het bijzonder om dat met een dreumes te vieren. Pakjes uitpakken en er mee spelen en overal zoo enthousiast over.

S. 2014
J. 2016
pi_158039809
Dankjulliewel! Het was een pittige dag, met verdrietige J en familie, maar de dienst was mooi en de koffie-met-broodjes daarna eigenlijk erg gezellig.

SPOILER
Nu weer fijn thuis, en bericht van mijn ouders dat uk het daar weer enorm naar z'n zin heeft O+

DaD, sterkte, ik hoop dat je goed kunt slapen en dat de mannen ook een goede nacht hebben :*

En jullie sinterklaasverhalen *;
pi_158040320
Gecondoleerd, JM! En wat fijn van de lieve reacties! En fijn dat het een fijn samenkomen was.

We hebben gegourmet. O haar eerste keer en ze heeft de hele tijd heerlijk aan tafel zitten smullen.

En ineens werd hier thuis aangebeld en toen stond er een juten zak in de gang. Man dat bekkie van O <3 "Oei", "Ohhh", "Oioioioioi". En maar rondlopen met de pakjes, en dan weer een beetje spelen met de duplo. En weer pakjes uitdelen. En speculaas snoepen. Ze zit nu nog steeds met haar duplo te spelen :D Gelukkig kunnen we uitslapen morgen :P

Mooie stapel cadeaus, GM! En dat bekkie van saar :D Maar wat is dat rode ding linksbovenin op de bovenste foto?

DaD, dat moet raar zijn. Maar toch wens ik je een fijne avond en een nacht met heul veel slaap. :*
pi_158042026
DaD, heel veel slaap gewenst voor vannacht! *O*

Room dat klinkt heel fijn zeg O+ . En dat spek en bonen gevoel heb ik ook hoor, ik had het idee dat het meer samenhing met niet meer in sinterklaas geloven :') ..

Wij waren gisteren op de sinterklaasviering op mijn vriends kantoor, <O) heel leuk, niemand huilde, veel babies en niet-nederlandstalige kinderen wel, dus voor sint en de pieten nogal een tough croud. Vervolgens las hij voor uit zijn grote boek in tenenkrommend dunglish, hilariteit voor de ouders gegarandeerd. W heeft pepernoten van de grond opgeraapt en om zich heen gegooid, tot hij een schuimpje vond, die was toch wel heel omnomnom :') O+ Nu kijken we uit naar zijn verjaardag!
pi_158042955
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Gecondoleerd, JM! En wat fijn van de lieve reacties! En fijn dat het een fijn samenkomen was.

We hebben gegourmet. O haar eerste keer en ze heeft de hele tijd heerlijk aan tafel zitten smullen.

En ineens werd hier thuis aangebeld en toen stond er een juten zak in de gang. Man dat bekkie van O <3 "Oei", "Ohhh", "Oioioioioi". En maar rondlopen met de pakjes, en dan weer een beetje spelen met de duplo. En weer pakjes uitdelen. En speculaas snoepen. Ze zit nu nog steeds met haar duplo te spelen :D Gelukkig kunnen we uitslapen morgen :P

Mooie stapel cadeaus, GM! En dat bekkie van saar :D Maar wat is dat rode ding linksbovenin op de bovenste foto?

DaD, dat moet raar zijn. Maar toch wens ik je een fijne avond en een nacht met heul veel slaap. :*
Een pizza setje voor bij haar keukentje..met een bordje en bestel enz..

Wat heerlijk dat O. zo genoten heeft.
S. 2014
J. 2016
pi_158043049
Slaap lekker DaD!

En beterschap voor alle zieken.

We hebben vanavond heel klein Sinterklaas gedaan, volgend weekend doen we het echt met familie erbij.

Ik vroeg toch laatst tips over dreumes die niet meer in bad wilde? De oplossing was heel simpel :@ Niet meer in een volgelopen badje (of nouja, speciekuip) zetten, maar in een leeg badje en het dan laten vollopen terwijl ze erin zit... Ben zó blij dat we dit ontdekt hebben en dat ze het weer leuk vindt, vanavond enorm veel pret gehad en gespetterd en het was gelukkig weer plezier zoals vanouds O+
pi_158043250
Leuke cadeautjes GM! En ze krijgt ook steeds meer haar :D

DaD even lekker stoom afblazen! En sushi, mjum!

Room, heerlijk om je kind zo te zien genieten :) En jullie prachtige huis! Gefeliciteerd!!

Hier weinig sinterklaas. Nora heeft van mijn moeder kleding gekregen en mijn vader vroeg of ze wat leuk vond. Ik heb maar gezegd dat ze al heel blij is wordt als opa langskomt, want ik word soms gestoord van al dat speelgoed. Ben echt in staat om een vuilniszak vol met speelgoedzooi te droppen in AH.
pi_158043634
Wat houdt je tegen Sun ;) Wegbrengen!! :+

JM :* Pittige dag dus. Wel fijn dat het zwangerschapsnieuws zo goed werd ontvangen O+

Room, klinkt toch heel gezellig zo?!

DaD, heel veel slaap toegewenst :z Lig je al? ;)

Amsel, grappig dat dat dan het verschil maakt!

Wat een hoop kado's GM! Leuk hobbelpaard :)

Franny, klinkt als een gezellige middag O+ Goed idee om wat kado's door te schuiven naar haar verjaardag :)

Ik had 3 cadeautjes voor F klaar liggen, we bewaren ze maar voor kerst denk ik. Voordeel is wel dat m'n vriend er dan ook gewoon bij is. :) Net nog steeds koorts; heb hem een zetpil gegeven en vroeg op bed gelegd. Hopelijk gaat het morgen weer beter....
pi_158051168
Nou, dat was niet echt een succes. :'). I wilde gisteravond geen flesje melk drinken en wilde pas gaan slapen toen Baard met hem in bed ging liggen (na een uur huilen). En toen I vannacht rond 2 uur wakker werd, duurde het ook weer anderhalf uur voor hij weer ging slapen.
En ik heb zelf ook tijden wakker gelegen. :').

Amsel, wat fijn dat je hebt ontdekt dat ze het zo prettig vindt!
En ik lees fijne Sintvieringen, leuk!
pi_158054455
Huils zijn niet fijn idd, maar verder is 1x wakker toch best ok DaD? Wel balen dat jij zo veel hebt wakkergelegen -O-

Wij hebben geslaaaaaaapen als ossen :@ En nu aan de klusmarathon begonnen, hoppa! Heerlijk O+ Kledingkast: check! Nu nog verder inrichten, maar hij staat op z'n plek en met deuren enzo.

En voordeeltje van de storm: ons terras achter is perfect schoongewaaid :D
pi_158054684
En mijn vader appt net dat Lucas 3 stappen gezet heeft *O* ;( :+ *;
pi_158055405
Wat knap van L.!! En inderdaad ook wel spijtig dat jullie er niet bij waren. ;( . :* .

Een keer wakker worden is natuurlijke dikke prima, maar als het dan anderhalf uur duurt voordat er weer geslapen wordt, dan zou ik dat ook als problematisch ervaren.

Het lijkt erop dat het dus vooral moeilijk voor hem is in slaap te komen, en dat het dus niet perse gaat om de bv of om honger? Het is denk ik beetje trial and error, uitzoeken op welke momenten en in welke omstandigheden hij wel snel in slaap valt. Vindt hij het eng in het donker te liggen? Wil hij graag bij jullie zijn of misschien juist liever niet? (Dat laatste is iets wat je misschien niet zo snel verwacht, maar sommige kinderen willen juist liever alleen zijn als ze in slaap vallen). Hopelijk vinden jullie snel het magische trucje waardoor het wel lukt, of I ontdekt het zelf!

Fazz, wat jammer zeg dat het sinterklaasfeestje niet door kon gaan!! Is de koorts al minder?

Room, klinkt heel gezellig en je beschrijving van de reacties en het gedrag van O komt echt helemaal overeen met I. Was het is het genieten als je ziet dat ze het zo leuk en gezellig vinden.

Wij hebben gisteren nog erg gelachen. Aan de het einde van de middag kwam een vriend van ons langs. Een intellectueel van 50 zonder kinderen, in een net pak. I vond hem best een beetje eng, maar kwam toch na een kwartier bij hem staan met een boekje van Nijntje. Dus hij nam haar op schoot en ging Nijntje voorlezen met allemaal eigen commentaar erbij. Wij rolden bijna van de bank van het lachen en I begreep daar niets van. "Lachen?", vroeg ze steeds. Zij nam het allemaal natuurlijk zeer serieus. En dat maakte het weer extra grappig. _O- .
pi_158055461
Oh GM, leuke foto's, en wat een boel mooie cadeau's. Vooral dat kerstmis boekje vind ik leuk!!

Hier ook nog een fotootje van mijn lieve moeder met I. Een leeftijdsverschil van 78 jaar. :o . O+ .

SPOILER
pi_158056781
quote:
02s.gif Op zondag 6 december 2015 13:58 schreef Franny_G het volgende:
Oh GM, leuke foto's, en wat een boel mooie cadeau's. Vooral dat kerstmis boekje vind ik leuk!!

Hier ook nog een fotootje van mijn lieve moeder met I. Een leeftijdsverschil van 78 jaar. :o . O+ .

SPOILER
Wat een lieve foto!

Dat kerstboekje wilde ik perse hebben voor Saar, vond dat vroeger al zo'n mooi boekje O+
S. 2014
J. 2016
pi_158057803
quote:
2s.gif Op zondag 6 december 2015 13:55 schreef Franny_G het volgende:
Wat knap van L.!! En inderdaad ook wel spijtig dat jullie er niet bij waren. ;( . :* .

Een keer wakker worden is natuurlijke dikke prima, maar als het dan anderhalf uur duurt voordat er weer geslapen wordt, dan zou ik dat ook als problematisch ervaren.

Het lijkt erop dat het dus vooral moeilijk voor hem is in slaap te komen, en dat het dus niet perse gaat om de bv of om honger? Het is denk ik beetje trial and error, uitzoeken op welke momenten en in welke omstandigheden hij wel snel in slaap valt. Vindt hij het eng in het donker te liggen? Wil hij graag bij jullie zijn of misschien juist liever niet? (Dat laatste is iets wat je misschien niet zo snel verwacht, maar sommige kinderen willen juist liever alleen zijn als ze in slaap vallen). Hopelijk vinden jullie snel het magische trucje waardoor het wel lukt, of I ontdekt het zelf!

DaD

E en S willen niet bij ons slapen maar S.ara wel (sowieso lang verhaal mbt slapen en reflux en bv) maar los daarvan zijn er een paar dingen waar ze nog steeds wakker van wordt (en daarna niet meer kan slapen) (nu begrijp ik het omdat ze het kan vertellen)

1. Kou
2. Groeipijn (en dan valt ze ook niet meer in slaap. Geen pijn waardoor ze moet huilen maar het voelt vervelend). Door warmte heeft ze daar ook minder last van.
3. Als ze mij niet meer voelt snachts (ze 'zoekt' me snachts)
4. Als ze wakker is geworden moet ze los van mij in slaap vallen (wil ze liever niet) maar als ze me voelt, valt ze niet in slaap.

Zijn van die dingetjes..misschien heb je er iets aan.

Mooie foto Franny!

GM, heerlijk!

Beterschap en knuffs voor wie ze kan gebruiken :*
  zondag 6 december 2015 @ 18:09:21 #153
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_158061975
GM wat een leuke foto zo met Sinterklaas! :)
Ach goss BF.. maar Sint kan ook zo spannend zijn hé ;)
Leuke Sinterklaas verhalen van velen *O*
Fazz gaat het alweer wat beter? Wat balen dat je niet kon gaan gisteren... arm jochie.
DAD, hopelijk heb je iets aan de tips hier :*
Amsel wat fijn dat ze nu weer lekker in bad wilt.. je moet er maar opkomen die oplossing :D
Lucas aan het stappen!!! *O*
Franny wat een mooie foto van I en oma O+

Hier vrijdag en zaterdag ook Sinterklaas gevierd.
Het was erg leuk en gezellig. Zaterdag was Sinterklaas er zelf ook samen met 3 pieten.
V vond het helemaal niet eng en was super gefascineerd door de staf *blingbling* :D

En nu.. de grootste uitdaging van dit jaar..
Hoe houden we de kleine man met de grijpgrage vingertjes uit de kerstboom?!?!! :') :X :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_158062461
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:09 schreef Radyhyn het volgende:
GM wat een leuke foto zo met Sinterklaas! :)
Ach goss BF.. maar Sint kan ook zo spannend zijn hé ;)
Leuke Sinterklaas verhalen van velen *O*
Fazz gaat het alweer wat beter? Wat balen dat je niet kon gaan gisteren... arm jochie.
DAD, hopelijk heb je iets aan de tips hier :*
Amsel wat fijn dat ze nu weer lekker in bad wilt.. je moet er maar opkomen die oplossing :D
Lucas aan het stappen!!! *O*
Franny wat een mooie foto van I en oma O+

Hier vrijdag en zaterdag ook Sinterklaas gevierd.
Het was erg leuk en gezellig. Zaterdag was Sinterklaas er zelf ook samen met 3 pieten.
V vond het helemaal niet eng en was super gefascineerd door de staf *blingbling* :D

En nu.. de grootste uitdaging van dit jaar..
Hoe houden we de kleine man met de grijpgrage vingertjes uit de kerstboom?!?!! :') :X :P
Als je DE tip hebt }:| :P loop al de hele middag, nee saar, kijken niet aan trekken... niet doen.. en dan heb ik m al op een tafeltje gezet...
S. 2014
J. 2016
pi_158062613
Oh Fran die foto <3

DaD, jammer dat het niet helemaal was zoals je gehoopt had. Maar ik vind 2x wakker ook niet zo veel, in een vreemde situatie. Wel jammer van de huils natuurlijk. Hoe was het om ze weer te zien?

Wij hebben nog geen kerstboom staan, maar ik denk niet dat O er veel aan zal komen. Ze komt ook niet aan ons tvmeubel, of onze laptops, theekopjes (leeg hoor, vol staan ze nooit binnen handbereik). Ik zou denk ik samen met die mini's naar de boom kijken en leren wijzen. En er verder geen erfstukken in hangen ;)

Ik ben trouwens zo blij dat ze zo gek is op haar familie, ook al zien ze haar niet regelmatig. Grote lach, giebel en knuffels.
  zondag 6 december 2015 @ 18:46:23 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_158062689
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Als je DE tip hebt }:| :P loop al de hele middag, nee saar, kijken niet aan trekken... niet doen.. en dan heb ik m al op een tafeltje gezet...
Inbouwen 8-)

disclaimer
pi_158062954
Handig gedaan!
Hier nog geen probleem met trekken. Moet ook zo blijven want hij staat met stenen gestut. Hard trekken is de boom op je krijgen. De hond zit wel wat op te vreten :') :( we weten nog niet wat. Voor het eerst kerstboom sinds jaren weer O+ wil ik graag voor R ook. Wel meteen overal naalden. Man weigert een neppert maar mijn oma wil die van haar geven.
  zondag 6 december 2015 @ 19:28:55 #158
52229 Chanty
pi_158063732
Ik ga t niet eens proberen met de boom op de grond :') weet nu al zeker dat hij eraan gaat zitten. Ik had bedacht dat we de boom maar half opbouwen (bovenste deel) en dat deel op de eetkamertafel zetten, die is groot genoeg en dan kan hij er niet bij ~:)

Leuk om jullie sintvieringen te lezen en de foto's te zien (ook op Facebook). Wij vieren volgend jaar pas.
  zondag 6 december 2015 @ 19:36:47 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_158063930
Ik heb op babyhoogte alleen niet-breekbare ballen overigens. We gaan het zien, ik heb er wel vertrouwen in ;)
(En ik ga zo bijlezen ;))
disclaimer
pi_158063948
Die van ons staat op een tafeltje, maar I kijkt er sowieso niet naar om. Hij vindt de lichtjes mooi om naar te kijken en hij wijst wel naar de boom, maar hij zit er niet aan.
We zijn hier helemaal in kerstsfeer, ik hou ervan! ~:).

Bedankt voor de tips en het meedenken, trouwens! Soms lukt het hem wel, om zelf weer in slaap te vallen, en overdag gaat het zonder problemen. Kouder/warmer aankleden, dikkere of dunnere slaapzak, hebben we allemaal al geprobeerd maar lijkt geen enkel verschil te maken. En mijn/onze aanwezigheid is ook nooit genoeg, hij wil echt de borst.
We proberen het nu met een klein lichtje op zijn kamertje. Misschien dat hij het te donker vindt als hij wakker wordt en daarom bij mij per se troost/geborgenheid moet hebben.
Voor twee keer wakker per nacht doen we het trouwens wel! We hoopten alleen op een soort 'oh, mama is er toch niet, laat ik maar gewoon gaan slapen'. :+.
pi_158064106
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 18:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Inbouwen 8-)

[ afbeelding ]
Als saar iets bedacht heeft gaat het gebeuren... dan gaat ze gerust via de leuning hoor... :+
Ach over een week is de lol er vast wel af :P
S. 2014
J. 2016
pi_158064346
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die van ons staat op een tafeltje, maar I kijkt er sowieso niet naar om. Hij vindt de lichtjes mooi om naar te kijken en hij wijst wel naar de boom, maar hij zit er niet aan.
We zijn hier helemaal in kerstsfeer, ik hou ervan! ~:).

Bedankt voor de tips en het meedenken, trouwens! Soms lukt het hem wel, om zelf weer in slaap te vallen, en overdag gaat het zonder problemen. Kouder/warmer aankleden, dikkere of dunnere slaapzak, hebben we allemaal al geprobeerd maar lijkt geen enkel verschil te maken. En mijn/onze aanwezigheid is ook nooit genoeg, hij wil echt de borst.
We proberen het nu met een klein lichtje op zijn kamertje. Misschien dat hij het te donker vindt als hij wakker wordt en daarom bij mij per se troost/geborgenheid moet hebben.
Voor twee keer wakker per nacht doen we het trouwens wel! We hoopten alleen op een soort 'oh, mama is er toch niet, laat ik maar gewoon gaan slapen'. :+.
Wij hadden ook een periode waar alleen de borst goed was. Bij ons heeft toen een babynest geholpen. Voor mini's zou ik het niet doen, maar ik denk dat ze voor dreumesen weinig gevaar opleveren (Ik heb er een zonder touwtjes gemaakt). Het gaf O een gevoel van geborgenheid. We hebben ook zo'n spijlenbeschermer overigens, zodat ze wat minder indrukken heeft op haar hoogte.
pi_158064727
Nog even een bevestiging dat als je er 's nachts meerdere keren uit moet vanwege je baby/dreumes dit vrijwel zeker een negatief effect heeft op je functioneren en op je humeur.

http://www.wsj.com/articl(...)ust-hours-1448907227
pi_158064883
Hier staat de kerstboom inmiddels pontificaal in de kamer te shinen. Wel plastic ballen en stoffen spul. Ik heb Boaz er een paar keer vandaan moeten halen maar hij vond zijn auto's toch interessanter ^O^
pi_158065540
Wat zijn jullie allemaal vroeg daarmee!
  zondag 6 december 2015 @ 21:07:32 #166
73386 Fazz
onderweg
pi_158066587
Kerstbomen al in huis _O_ eerder dan volgende week gaat dat hier echt niet gebeuren...

F is nog steeds ziek. Net weer 39 graden koorts. Ik kan hem morgen gelukkig naar m'n moeder brengen want kdv is zo een no-go. Op werk heb ik wat dingen die moeten gebeuren dus thuis blijven is even geen optie. Echt waardeloos hoor, F heeft zelden wat en net nu m'n lief weg is komt alles tegelijk -O- Ondanks z'n temperatuur is hij wel levendig, al plakt hij meer aan me dan anders. Hij heeft af en toe hoestbuien en die zijn naar. Z'n lunch heeft hij zo over ons heen gekotst :X

Lieve foto Franny O+

1e stapjes voor L *O*
  zondag 6 december 2015 @ 21:40:44 #167
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_158067332

Plastic ballen... check.
Touwtjes in plaats van haakjes... check.
Boom vastgezet met touw zodat hij niet kan omvallen kan worden omgetrokken... check.
~:)

We hebben V nog niet met andere dingen (glazen, onderzetters, afstandsbedieningen, bakjes, bloemen enzenz) kunnen leren om eraf te blijven. Uiteindelijk leggen we het altijd maar weg buiten zijn bereik.
Nu met de kerstboom is het de ultieme manier om hem te leren dat hij niet overal aan mag komen. Vandaag de boom opgezet en geprobeerd hem tevreden te houden met wijzen naar de boom, ballen en lichtjes en oeeh aah mooi he.. maar niet aankomen met de handjes he...

Tot nu toe is deze tactiek mislukt.. :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_158068294
Haha, sterkte Rady ;)

En beterschap voor F Fazz..

En DaD, ik snap heel goed dat vet doorslapen heel tof was geweest, maar ook wel fijn toch, dat jij kennelijk niet de 'boosdoener' bent? En Franny: huilen is niet tof nee, maar gezien de gemiddelde nachten van Mr I dacht ik dat deze niet heel vreselijk slecht was ;)

Klusmarathon dag 1 zit erop! Het ging goed, fijn om even door te kunnen stomen zonder grijpgrage handjes, trap-drama-risico's en slaaps tussendoor :) Morgen hoofdstuk 'klopboren' :X Kapstok, traphekjes, the works!
pi_158073438
Ah arme F, beterschap Fazz!
*O* voor L!! stapjes :) Goed bezig met klussen JM. Post je wel foto's als het klaar is?
Hihi Rad, wat een boefie!
SQ staat de boom nog? :D

Wij hebben gisteren de Sint versiering opgeruimd, de Kerstboom staat klaar in de schuur, die hebben we zaterdag gehaald. Vandaag of morgen of woendsdag versieren. Vind ik altijd zo leuk, onze boom hangt vol souveniers van de reisjes die we samen hebben gemaakt. Altijd weer goed voor verhalen en een grote glimlach. Ik vermoed dat B er niet af blijft overigens....

B is nu bij opa en oma en wij gaan zo een paar garages af op zoek naar een andere auto. Hebben er 3 specifiek op het oog en verder zien we wat we tegenkomen.

Hij wordt ook echt enorm verwend, pffff. Net een lading speelgoed gehad met Sinterklaas, de volgende lading is alweer in aantocht. Mijn schoonmoeder heeft Rolf leeggekocht vertelde mijn vrouw net.
pi_158077549
Maken jullie daar afspraken over, exode, die hoeveelheid speelgoed? Ik merk dat ik er echt iets op tegen heb, maar voelde me ook wel weer lullig toen ik zaterdag tegen de oma's zei dat ik liever had dat ze 1 cadeautje achter de hand hielden voor haar verjaardag...

I hangt momenteel nogal erg aan me. Wel op een heel lieve manier. Gewoon steeds bij me willen zitten, heel aanhankelijk. Verdrietig zijn als ik wegga. Maar komend weekend ga ik een weekend weg met vriendinnen. En terwijl ik anders op maandag vrij ben en met haar, moet ik volgende week wel werken op maandag. Dus dan zie ik haar van vrijdag tot en met maandag niet en ik moet de andere dagen die week tot en met donderdag ook werken. Ik zie er best een beetje tegenop en voel me ook schuldig. Maakt wel dat ik extra erg uitkijk naar de kerstvakantie. Dan zijn wel alledrie lekker thuis.
pi_158078772
Dat is een pittig weekje Franny, zeker met I die graag bij je wil zijn..

Klusupdate dus: Lucas' kamer is bijna af (en ik krijg hier geen plaatjes meer in gesmurft, aargh!)
https://drive.google.com/open?id=0BwRX7Q0na-5yYlY3enlQVjlTVlk
pi_158084385
Sommige situaties laten zich goed vertellen door een meme...

Volgens Saar;

:+
S. 2014
J. 2016
pi_158085102
Super tof kamertje JM! En genoeg boeken om voor te lezen :+
pi_158087996
Franny, kan me voorstellen dat dat wat dissonantie oproept hoor, zeker als I een beetje plakkerig is. Maar vriendinnenweekend is ook belangrijk! :Y) en bij papa is het ook fijn, toch?

JM wat mooi die kamer! O+
pi_158089234
Leuk JM! :D hier gaan ze naar verwachting januari beginnen met bouwen, zit al inspiratie op te doen voor de nieuwe kinderkamer O+

Ik maakte me heel erg druk om de kerstboom met een dreumes, maar tot nog toe vind ze er weinig aan :') :+ Wijst er af en toe naar, maar thats it. Gelukkig maar! :)
pi_158091534
En nog eentje, van (de helft van) de wandplanken https://drive.google.com/open?id=0BwRX7Q0na-5yaDR5OERLV2lQdW8

Morgen nog een paar uur door en dan smurf weer ophalen bij opa & oma. Het gaat goed daar, we kregen vandaag een dansfilmpje :D *O*
pi_158092557
Franny, is wel een dingetje, nee dus....
Oma koopt ook alleen dure dingen voor hem en verantwoord. Komt geen Fischer Price in bij haar.

Maar ik krijg ook steeds meer het gevoel dat zo al een voorschot op de erfenis wordt gegeven zeg maar. Gezondheid van mijn schoonmoeder is broos. Dus ik vind het extra lastig om er iets van te zeggen. Overigens krijgen alle 5 de kleinkinderen zoveel niet alleen B.
pi_158092889
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 19:42 schreef Crumpette het volgende:
Maar vriendinnenweekend is ook belangrijk! :Y) en bij papa is het ook fijn, toch?
Dat is zeker zo!

JM, lekker bezig!
pi_158097609
Zeg hoe lang doet zo'n kies erover om door te komen :( En weet iemand waar ik de paracetamol heb gelaten?
pi_158098192
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 01:20 schreef Amsel het volgende:
Zeg hoe lang doet zo'n kies erover om door te komen :( En weet iemand waar ik de paracetamol heb gelaten?
Te lang ;) :( :')

Wat pilletjes nodig? Heb genoeg ;)
Alleen mag ik voorlopig de aankomende 4 uur niets geven en kan Js het wel gebruiken :')
Al 3 uur en 8 min bezig :') (bij ons gaat het altijd in extremen ;) )
pi_158098262
Ow balen Loj! Hoe is het nu?

Ik heb de paracetamol gevonden *)
pi_158098900
Balen van het kiesjesleed dames :(

Het gebrul en geschreeuw als iets niet helemaal lukt, zoals de deksel op de duploton doen of hem er weer afhalen nadat mama je geholpen heeft hem erop te doen, dat is een fase he, toch? (Wel een lange geloof ik :+ )
Kwak
pi_158098959
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 08:38 schreef kwakz0r het volgende:
Balen van het kiesjesleed dames :(

Het gebrul en geschreeuw als iets niet helemaal lukt, zoals de deksel op de duploton doen of hem er weer afhalen nadat mama je geholpen heeft hem erop te doen, dat is een fase he, toch? (Wel een lange geloof ik :+ )
Heel heel heel lang. Jaren! Of ze komen er nooit meer vanaf :+
Zelf gebruik ik ook nog oerkreten bij het meubels bouwen van IKEA of iets wat nog steeds niet lukt bij poging 9274749

JM wat een mooi sfeertje weet je te maken O+

Erg mooie foto van I met oma, Franny O+

:* voor tandjesleed
pi_158099082
Kwak, dat gaat voor altijd door, op je 35e heb je daar ook nog last van.
Tandjesleed is niet leuk! Zeker kiesjes niet. :*
pi_158099117
Ik fietste net met dreumes naar het kdv en had haar haar knuffel vast laten houden. Natuurlijk liet ze die halverwege vallen. Net toen er een dikke bmw aan kwam rijden, recht met z'n wielen op knuffel af :{ Maar hij remde keihard, zette de auto schuin op straat zodat niemand anders knuffel aan kon rijden, en een voetganger pakte snel knuffel op en gaf hem weer aan mij. Mijn helden van de dag O+

OK, als ik het zo opschrijf klinkt het eigenlijk helemaal niet zo spannend :') Maar toch fijn dat knuffel niet plat is!
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:14:41 #186
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158099184
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:07 schreef Amsel het volgende:
Ik fietste net met dreumes naar het kdv en had haar haar knuffel vast laten houden. Natuurlijk liet ze die halverwege vallen. Net toen er een dikke bmw aan kwam rijden, recht met z'n wielen op knuffel af :{ Maar hij remde keihard, zette de auto schuin op straat zodat niemand anders knuffel aan kon rijden, en een voetganger pakte snel knuffel op en gaf hem weer aan mij. Mijn helden van de dag O+

OK, als ik het zo opschrijf klinkt het eigenlijk helemaal niet zo spannend :') Maar toch fijn dat knuffel niet plat is!
Nohh, niet spannend maar wel O+! Van dat soort momenten krijg ik altijd tranen in m'n ogen hoor :@
pi_158099320
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:07 schreef Amsel het volgende:

Noh, zhe hormones of happinez O+

Ik zie nu skittles voor me ikea bouwen :')

Hier ook tandjesleed gisteren en hongers, wegens zijn tandjes eet hij slecht brood, en dan savonds laat ineens nog hongerdebonger. Daarna wel goede slaaps.
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:37:34 #188
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_158099442
Oeh... fijn dat de bestuurder oplette!
Ik deed de knuffel wel eens vast met een speenkoord aan het klemmetje.

Kwakzor het is het begin van een nieuee fase :Y. Duurt lang helaas....
pi_158099454
Wat een stoere bestuurder Amsel! Fijn dat zulke mensen nog bestaan.

Kerstboom en B zijn goede vrienden, iets te goed.'kerstboom aaien' 'kerstmannnnn!' en maar wijzen en aanraken. Ok, we hebben ook wel veel aantrekkelijks erin hangen. Halve woonkamer ervoor om moeten bouwen maar het past.

Oh en auto gekocht! Peugeot 207 SW jaja (ik heb de ballen verstand van auto's he....)
pi_158101959
Dat wordt mooi JM! O+

Tandenleed :* Nog een beetje kunnen slapen Amsel & Loj?

Franny, wat leuk een vriendinnen weekend! Ik voel me ook altijd rot als wat tussen m'n vrije dagen met F komt, maar tijd voor jezelf is ook zo belangrijk!! En extra quality tijd voor I met papa is toch ook fijn O+

Vanochtend naar de huisarts gegaan, F heeft nog steeds koorts. Geen oorontsteking of longontsteking. Ze dacht een luchtweg infectie, z'n hoest klonk als een RS hoestje zei ze. Maar dus niets aan te doen, anders dan uitzieken.... hij ligt nu lekker te slapen. Dat is fijn, kan ik toch nog wat werk verzetten voor m'n deadline vandaag :X
pi_158102616
Beterschaps voor zieke F en de kiesleedkindjes en wat een lief verhaal Amsel O+ *vertrouwen in de mensheid komt ineens weer terug* en JM wat wordt het mooi O+ en de kerstboomfoto's van V O+ en .. meer weet ik even niet. Ik ben een beetje aan het opkrabbelen na een hele slopende week vorige week.

Ik zit nu dus helemaal thuis en het is even wennen. Vind het heel gezellig zo met A. Vind het ook tegelijkertijd wel heftig, alle dagen thuis met A. Vooral wegens haar (herkenbaarboks Kwak :7 ) korte lontje bij dingen die niet gaan zoals zij wil.

Bijvoorbeeld vanmorgen:

De deksel van de duplodoos zit vast :( ;( , de papfles is nog niet warm :'( , de poes rent weg als ik er aan kom :( , ik mag niet aan de kerstboom zitten :( , ik mag niet aan de kerstboom zitten :( , ik mag niet aan de kerstboom zitten ;( , ik mag ECHT niet aan de kerstboom zitten }:| ;( , ik mag OOK niet aan de TV zitten :( , en OOK niet aan de gordijnen hangen :'( ..

En dan ..

Oh kijk, een banaan :9 !
Mama is toch wel lief..
Laat ik eens op m'n allerliefst "Hmmmmmmm" zeggen en mama ook een stukje geven O+ O+
Kijk.. nu lacht ze weer. Ha.

En zo gaan we vrolijk door :') . Ik moet dus wel echt oefenen op een soort stoïcijns optimisme gecombineerd met positief benoemen wat er WEL mag, anders is het de hele dag 'Nee' en daar worden we allebei niet vrolijk van.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2015 12:28:59 ]
pi_158102746
Zo, wat een lieve bestuurder zeg Amsel!
Gaat het nu wat beter met de tanden?

Hier was het uiteindelijk 4.02 toen ik kon slapen. Ach, het is eenmalig (hoop ik toch :P ) en vriendje en ik gingen weer zonder moeite in de overlevingsstand :)

Oja, het boos worden. Heel herkenbaar! Als Js begint al te huilen als ik nee zeg :')

Met die banaan klinkt wel weer heel schattig Razz :)
pi_158102846
Ja maar dat is het ook, ze is superlief en leuk! Ze maakt ook sprongen van heb ik jou daar, roept ineens "boek eze" en "boot ete" :o en we wandelen heerlijk samen door de buurt (codewoord: OP DE STOEP) en dan moet alles worden bevoeld en aangewezen en opgepakt en ze probeert te bouwen met duplo (wat niet lukt) en ze knuffelt met haar knuffels en geeft er kusjes aan en heeft eindelijk weer eens de rust in haar gat om tegen mij aan op de bank Sesamstraat te kijken.. kortom, de leuke dingen overheersen hoor O+ . Maar ik merk dat hele dagen thuis met kind toch wel iets anders is dan één mamadag in de week :@ .
pi_158103000
Oh dat snap ik helemaal!
Ik zat echt niet lekker in m'n vel tijdens mijn half jaar zwangerschapsverlof. Ik hou heel veel van mijn jongens, maar ik vind mijn werk erg leuk.
:*
pi_158103074
O razz zooo herkenbaar. Toen ik 24 weken zwanger was van Biaz kwam ik ook 100% in de ziektewet. Dat waren 16 laaaaaaaange weken voor mij en vooral voor mijn man :') .. en toen ging ik ook nog eens over tijd :') .. the joy

Maar de visualisatie die ik heb bij je post _O-
pi_158103303
Beterschaps waar nodig, wat een sneue ukkies weer :{

En thanks all! Beneden kan ook bijna op de foto, gaat goed! O+

En Razz, dat klinkt herkenbaar :{ Ik heb 4/5 thuisdagen, en we hadden het er juist de afgelopen dagen over dat dat op de langere termijn écht anders moet. Ik word er heel erg niet gelukkig van om zoveel thuis te zijn, ondanks dat uk natuurlijk hartstikke leuk is enzo. Dus de komende tijd ga ik rustig aan kijken hoe en wat dan qua werk, weer solliciteren of bedrijf proberen uit te bouwen enzo, en voor 'nu' iets meer opvang voor L zodat ik meer toekom aan mijn werk en zeker de komende maanden ook een beetje tijd voor mezelf & huishouden (even wennen, zo'n groot huis :@ En geen poets meer..)

We hebben nog geen kerstboom, maar de kastdeurtjes/de versterker/de tv/de snoeren/... zijn ook al héél verleidelijk }:|

Edit: en ik ben dus echt best wel jaloers op mama's die gewoon kunnen genieten van het thuis zijn met hun kleintjes.. Vind het zó jammer dat ik altijd zo'n drang heb om vanalles te doen en daardoor te weinig rust in m'n kont heb om lekker aan te keutelen en genieten -O-

[ Bericht 12% gewijzigd door JufMariska op 08-12-2015 13:19:10 ]
pi_158107301
Razz, herkenbaar hoor. Hier soms ook van die dagen, (zoals vandaag-) waar maar weinig goed is, daar wordt niemand vrolijk van geloof ik. En als het regent kan ik ook niet makkelijk de hort op met m -O-.. nouja. Nu zit hij weer heel lief te gooien met zijn bekers, dus ok. No-expectations is het best *O* :')
Kan A zichzelf ook een beetje vermaken? Liefst met andere dingen dan de kerstboom?

JM als je een groter huis hebt en meer wilt werken, waarom dan geen poets meer? :o ik zou méér poets inhuren dan!
pi_158107343
Dat herken ik JM. Het is dat ik me nu lichamelijk helemaal niet goed voel en daarom echt rustig aan moet doen, dat helpt ;) . Anders lukt het me ook niet echt hoor! Je werk/opvangplannen klinken goed, het moet ook voor jou een goede balans blijven. Alleen de geen-poets snap ik niet, met een groter huis?

Nog even ter illustratie bij het A huilt / A lacht verhaal:

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2015 15:57:42 ]
pi_158107436
Ja ze kan zich gelukkig goed vermaken, dat is heel fijn. Vooral de doos duplo is goed voor heel lang rustig spelen, want elk steentje moet natuurlijk afgelebberd en bekeken. Boekjes 'leest' ze ook graag zelf en haar knuffels en pop door de kamer slepen is ook dolle pret. En mama 'helpen' met alles wat ik doe, natuurlijk O+ . De vaatwasser uitpakken, stofzuigen, afstoffen, de was vouwen - A helpt mee! Dat vult de dagen ook wel aardig want alles duurt dan 3x zo lang :') .
pi_158107515
3x maar? Dat is nog aardig te overzien O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')