Oh kak, mijn evaluatie komt in maart ofzo. Mag hopen dat ik geen verslag hoef te schrijvenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoeft hij bij zijn nieuwe werkgever niet meer op oefening/weg, Zoë? Wat fijn!
Het gaat hier vandaag echt lekker, trouwens! I heeft vanochtend lief gespeeld, is vrolijk, begon niet te krijsen toen ik even naar de gang liep, heeft lekker gegeten... Fijn.. En ik heb net een verslag verstuurd waarvan mede afhangt of ik in mijn salarisschaal mag blijven of een stap terug moet doen. Duimen jullie voor me?
.
Hier is het een verslag, lesbezoek en beoordelingsgesprek, en dan uiteindelijk een advies aan de sectordirecteur.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh kak, mijn evaluatie komt in maart ofzo. Mag hopen dat ik geen verslag hoef te schrijven
Heftig. Nou ja, op zich ben ik wel juist aan de LD kant allemaal dingen aan t ontwikkelen en gaat die kant van het lesgeven wel beter ook.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier is het een verslag, lesbezoek en beoordelingsgesprek, en dan uiteindelijk een advies aan de sectordirecteur.
Veel scholen hebben ivm het entreerecht wel dat soort eisen aan promotie naar LD gehangen. Recht om erin te komen, geen recht om bij niet voldoende functioneren het te houden, zoiets.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Dot. het volgende:
Maar dat mogen ze toch helemaal niet doen?
Het huis ruikt nu wel lekker naar pepernotenVandaar dat ik dus ook niet in de gaten had dat ze aanbrandden
Bij mij op school hebben ze gezegd dat alle docenten periodieke beoordelingen gaan krijgen. Als dan blijkt dat je niet voldoende op niveau functioneert dan wordt er een plan gemaakt en dan moet je ook laten zien dat je jezelf verbetert. Als je dat niet doet, dan volgen er maatregelen. (Halleluja!) Scholen moeten dat natuurlijk ook gaan doen, want is gewoon onderdeel van een professioneel personeelsbeleid. Je kunt als school echt niet meer wegkomen met docenten die jarenlang niet goed functioneren en daar niet op worden aangesproken, maar wel een riant salaris opstrijken. Ik merk in ieder geval bij mij op school dat nieuwe/jongere collega's, ouders en leerlingen dat niet meer 'pikken'. De tijden lijken gelukkig te veranderen. (Daar ben ik dus inderdaad echt blij mee, want ik heb zelf jarenlang met een collega moeten samenwerken die reeds jaren in LD zat, totaal niet op dat niveau functioneerde en ik mocht alles wat hij krom maakte, weer recht proberen te breien. Met mijn toendertijd LB-salarisje.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
Vind t alleen wat suf tegenover collega's die ooit daarheen gepromoveerd zijn zonder al die eisen... Die ook niet allemaal zo voldoen zeg maar
/offtopic.
Blaas ik het even leven in na een rondje bedden (meervoud jaquote:
Mmmmquote:Op zaterdag 5 december 2015 06:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Blaas ik het even leven in na een rondje bedden (meervoud ja) verschonen wegens manlief én dochter aan de racekak. Meteen in een aanval van hormonale smetvrees alle toiletten kranen en deurklinken met chloor ontsmet. Heerlijk begin van de dag zo! Koffie, iemand
?
Ik geloof dat wij Sinterklaas bij de fam in het noorden maar even overslaan vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:44 schreef Butterflower het volgende:
Oh jouw S is heel anders dan mijn S met Sinterklaas GM
Nou dat was de reactie die ik verwachtte...ze wilde alleen wel mn hand vasthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:44 schreef Butterflower het volgende:
Oh jouw S is heel anders dan mijn S met Sinterklaas GM
Moet ook eerlijk zeggen dat jouw sinterklaas er vrij nep uitzietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer fijn thuis, en bericht van mijn ouders dat uk het daar weer enorm naar z'n zin heeft![]()
DaD, sterkte, ik hoop dat je goed kunt slapen en dat de mannen ook een goede nacht hebben![]()
En jullie sinterklaasverhalen
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Een pizza setje voor bij haar keukentje..met een bordje en bestel enz..quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Gecondoleerd, JM! En wat fijn van de lieve reacties! En fijn dat het een fijn samenkomen was.
We hebben gegourmet. O haar eerste keer en ze heeft de hele tijd heerlijk aan tafel zitten smullen.
En ineens werd hier thuis aangebeld en toen stond er een juten zak in de gang. Man dat bekkie van O <3 "Oei", "Ohhh", "Oioioioioi". En maar rondlopen met de pakjes, en dan weer een beetje spelen met de duplo. En weer pakjes uitdelen. En speculaas snoepen. Ze zit nu nog steeds met haar duplo te spelenGelukkig kunnen we uitslapen morgen
Mooie stapel cadeaus, GM! En dat bekkie van saarMaar wat is dat rode ding linksbovenin op de bovenste foto?
DaD, dat moet raar zijn. Maar toch wens ik je een fijne avond en een nacht met heul veel slaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:0Op zondag 6 december 2015 13:58 schreef Franny_G het volgende:
Oh GM, leuke foto's, en wat een boel mooie cadeau's. Vooral dat kerstmis boekje vind ik leuk!!
Hier ook nog een fotootje van mijn lieve moeder met I. Een leeftijdsverschil van 78 jaar..
.
Wat een lieve foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kerstboekje wilde ik perse hebben voor Saar, vond dat vroeger al zo'n mooi boekje
S. 2014
J. 2016
DaDquote:Op zondag 6 december 2015 13:55 schreef Franny_G het volgende:
Wat knap van L.!! En inderdaad ook wel spijtig dat jullie er niet bij waren..
.
Een keer wakker worden is natuurlijke dikke prima, maar als het dan anderhalf uur duurt voordat er weer geslapen wordt, dan zou ik dat ook als problematisch ervaren.
Het lijkt erop dat het dus vooral moeilijk voor hem is in slaap te komen, en dat het dus niet perse gaat om de bv of om honger? Het is denk ik beetje trial and error, uitzoeken op welke momenten en in welke omstandigheden hij wel snel in slaap valt. Vindt hij het eng in het donker te liggen? Wil hij graag bij jullie zijn of misschien juist liever niet? (Dat laatste is iets wat je misschien niet zo snel verwacht, maar sommige kinderen willen juist liever alleen zijn als ze in slaap vallen). Hopelijk vinden jullie snel het magische trucje waardoor het wel lukt, of I ontdekt het zelf!
Als je DE tip hebtquote:Op zondag 6 december 2015 18:09 schreef Radyhyn het volgende:
GM wat een leuke foto zo met Sinterklaas!
Ach goss BF.. maar Sint kan ook zo spannend zijn hé
Leuke Sinterklaas verhalen van velen
Fazz gaat het alweer wat beter? Wat balen dat je niet kon gaan gisteren... arm jochie.
DAD, hopelijk heb je iets aan de tips hier
Amsel wat fijn dat ze nu weer lekker in bad wilt.. je moet er maar opkomen die oplossing
Lucas aan het stappen!!!
Franny wat een mooie foto van I en oma
Hier vrijdag en zaterdag ook Sinterklaas gevierd.
Het was erg leuk en gezellig. Zaterdag was Sinterklaas er zelf ook samen met 3 pieten.
V vond het helemaal niet eng en was super gefascineerd door de staf *blingbling*
En nu.. de grootste uitdaging van dit jaar..
Hoe houden we de kleine man met de grijpgrage vingertjes uit de kerstboom?!?!!![]()
![]()
![]()
Inbouwenquote:Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als je DE tip hebt![]()
loop al de hele middag, nee saar, kijken niet aan trekken... niet doen.. en dan heb ik m al op een tafeltje gezet...
Als saar iets bedacht heeft gaat het gebeuren... dan gaat ze gerust via de leuning hoor...quote:
Wij hadden ook een periode waar alleen de borst goed was. Bij ons heeft toen een babynest geholpen. Voor mini's zou ik het niet doen, maar ik denk dat ze voor dreumesen weinig gevaar opleveren (Ik heb er een zonder touwtjes gemaakt). Het gaf O een gevoel van geborgenheid. We hebben ook zo'n spijlenbeschermer overigens, zodat ze wat minder indrukken heeft op haar hoogte.quote:Op zondag 6 december 2015 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die van ons staat op een tafeltje, maar I kijkt er sowieso niet naar om. Hij vindt de lichtjes mooi om naar te kijken en hij wijst wel naar de boom, maar hij zit er niet aan.
We zijn hier helemaal in kerstsfeer, ik hou ervan!.
Bedankt voor de tips en het meedenken, trouwens! Soms lukt het hem wel, om zelf weer in slaap te vallen, en overdag gaat het zonder problemen. Kouder/warmer aankleden, dikkere of dunnere slaapzak, hebben we allemaal al geprobeerd maar lijkt geen enkel verschil te maken. En mijn/onze aanwezigheid is ook nooit genoeg, hij wil echt de borst.
We proberen het nu met een klein lichtje op zijn kamertje. Misschien dat hij het te donker vindt als hij wakker wordt en daarom bij mij per se troost/geborgenheid moet hebben.
Voor twee keer wakker per nacht doen we het trouwens wel! We hoopten alleen op een soort 'oh, mama is er toch niet, laat ik maar gewoon gaan slapen'..
Dat is zeker zo!quote:Op maandag 7 december 2015 19:42 schreef Crumpette het volgende:
Maar vriendinnenweekend is ook belangrijk!en bij papa is het ook fijn, toch?
Te langquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:20 schreef Amsel het volgende:
Zeg hoe lang doet zo'n kies erover om door te komenEn weet iemand waar ik de paracetamol heb gelaten?
Heel heel heel lang. Jaren! Of ze komen er nooit meer vanafquote:Op dinsdag 8 december 2015 08:38 schreef kwakz0r het volgende:
Balen van het kiesjesleed dames![]()
Het gebrul en geschreeuw als iets niet helemaal lukt, zoals de deksel op de duploton doen of hem er weer afhalen nadat mama je geholpen heeft hem erop te doen, dat is een fase he, toch? (Wel een lange geloof ik)
Nohh, niet spannend maar welquote:Op dinsdag 8 december 2015 09:07 schreef Amsel het volgende:
Ik fietste net met dreumes naar het kdv en had haar haar knuffel vast laten houden. Natuurlijk liet ze die halverwege vallen. Net toen er een dikke bmw aan kwam rijden, recht met z'n wielen op knuffel afMaar hij remde keihard, zette de auto schuin op straat zodat niemand anders knuffel aan kon rijden, en een voetganger pakte snel knuffel op en gaf hem weer aan mij. Mijn helden van de dag
OK, als ik het zo opschrijf klinkt het eigenlijk helemaal niet zo spannendMaar toch fijn dat knuffel niet plat is!
Noh, zhe hormones of happinezquote:Op dinsdag 8 december 2015 09:07 schreef Amsel het volgende:
Ik fietste net met dreumes naar het kdv en had haar haar knuffel vast laten houden. Natuurlijk liet ze die halverwege vallen. Net toen er een dikke bmw aan kwam rijden, recht met z'n wielen op knuffel afMaar hij remde keihard, zette de auto schuin op straat zodat niemand anders knuffel aan kon rijden, en een voetganger pakte snel knuffel op en gaf hem weer aan mij. Mijn helden van de dag
OK, als ik het zo opschrijf klinkt het eigenlijk helemaal niet zo spannendMaar toch fijn dat knuffel niet plat is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2015 15:57:42 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |