abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157986232
Saar is nog wat jonger dan F en B maar qua gedrag herken ik wel veel... niets is goed.. en heel veel dingen eindigen is bleren en krijsen en dreinen... }:|
Nee is standaard "aaaaawh jij stomme moeder waar ik nooit iets van mag aaaaahw
S. 2014
J. 2016
pi_157986347
Ik moet wel even aanmerken dat het bij B uitzonderingen zijn hoor. Het zijn echt buien, 99% van de tijd is hij enorm relaxt en makkelijk. Daarom vallen die buien ook zo op....
pi_157986402
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:54 schreef exode het volgende:
Ik moet wel even aanmerken dat het bij B uitzonderingen zijn hoor. Het zijn echt buien, 99% van de tijd is hij enorm relaxt en makkelijk. Daarom vallen die buien ook zo op....
Dat is met saar gelukkig ook zo, Gisteren was ze zo op mij gericht en mopperig en kroelerig enz, dat kende ik helemaal niet van dr... t is vast weer een sprong of fase..
S. 2014
J. 2016
pi_157986929
Het is hier gelukkig ook een uitzondering ;) Op het kdv vroegen ze vanochtend ook of hij thuis wel vaker zo deed, zelf hadden ze hem nog nooit zo gezien :D

Gillen in de supermarkt, klinkt als een leuk uitje Burd :+
  donderdag 3 december 2015 @ 14:27:55 #95
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_157986977
Zo.. na 3 dagen ziek zijn weer tijd gehad om bij te lezen:

Crump ik vind december ook altijd zo gezellig! :) Nog even en W is ook 1! *O*
Exode *O* voor het goede nieuws en snelle start! Spaaannneeeeennndddd!!!
JM nog gecondoleerd en sterkte bij de uitvaart :*
Kwak dat nieuwe kdv klinkt echt super leuk! Wat fijn!
Haha DAD wat schattig dat dansen O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Skittles ook al zo'n leuk dansfilmpje! Shake that booty! :D
Burd, kuiken kan inderdaad echt al veeel! O+
Zoë ik vind het zo tof dat E en S zo verschillend zijn O+ Zijn ze alweer een beetje opgeknapt?
Hilmo verhalenboekjes zijn hier ook nog niet boeiend. Hier is het zoek-achter-flapjes-boekje wel favoriet. Hij weet precies wat hij om moet flappen O+ En ook het boekje met dierengeluiden vind hij heel tof!
I is boos awww :D Wel goed opgelost ;) En knoflookteen?? Wehhh hahaha _O-

Ik heb zelf helemaal geen probleem met luidruchtig speelgoed zoals V-tech. Ben fan van V-tech :@ Er staat hier al een verzameling toetoet en zoefzoef en hij heeft ook de treinbaan van ons gehad met zijn verjaardag. Gelukkig zit er vaak ook een uit-knop op en kunnen desnoods de batterijen eruit mochten we er toch kriegel van worden in de toekomst.
Als tegenhanger voor de elektronische muziekjes krijgt hij deze set op 5 december O+

Alleen zit hier geen uitknop op :')

Kwak wat schattig van de kusjessss O+ Hier wordt ik ook ondergelebberd als ik het lief vraag 'krijgt mama een kusje?'.
Butter spannend van de amandelen. Bij mijn neefje zijn ze ook geknipt en dat heeft wel geholpen tegen het gesnotter en steeds ziek zijn.
Och Razz klinkt zwaar allemaal. Sterkte en.. nog even en dan is het kerstvakantie toch! Al heb je daar op dit moment nog niet veel aan :*
Soesa heel veel beterschap voor jullie!
KnuffelBoaz O+
GM wat leuk een hobbelpaard. Het hobbelschaap wat V voor zijn verjaardag kreeg vindt hij ook heel leuk.. hij zit er ook al zelf op heen en weer te 'wiebelen' :D
Chanty Veel plezier nog op vakantie! Zitten jullie ver weg?
Away hier ook nog ff: Besterschap! Hopelijk kan je snel weer alles doen. En Yay voor geen-gal-buikpijn-meer *O*
Boze dreumesjes :* (en extra O+ als dan erna weer blij zijn).
Dyre wat jammer van het slechte slapen. Hopelijk is het tijdelijk :*

Eigenlijk :* all around voor de slechte slaaps :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_157986990
Zullen we een keer met zijn allen naar de supermarkt gaan? Als ze zo'n bui hebben :)
  donderdag 3 december 2015 @ 22:34:11 #97
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157998034
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:57 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik vind het bewonderenswaardig hoe je dit doet.
Ben zelf heel blij dat ik bv heb gegeven en nog steeds geef, maar naar mijn idee als een kind al meer dan een jaar is en nog zo vaak om een voeding komt 's nachts dan is er sprake van een verkeerd patroon dat je inderdaad moet proberen te doorbreken. Hoe mooi en soms ook 'relatief makkelijk' het ook is om je zo dienstbaar op te stellen naar je kind... Het is voor jullie allemaal belangrijk dat er goed geslapen kan worden. Ik hoop dat het lukt om een manier te vinden dit af te bouwen. :) . Veel plezier nog op vakantie!!

Ah, Fazz, ook een 'temperamentvol' kind. :D . Grappig hoe laconiek ze zelf ook weer over zoiets heen stappen. O+ .
Helemaal mee eens. Dat dwingende wat hij nu doet vind ik ook niet fijn maar ik ben ook een weekdier dat te snel toegeeft. Maar er moet wel iets veranderen. Stoppen hoeft niet perse maar minder in de nacht. Vanaf januari werk ik vier dagen bij mijn nieuwe baan en ben toch bang dat ik het dan niet meer ga trekken icm veel nieuwe dingen leren en zwanger.

Maar om ook even het mooie van borstvoeding te benadrukken. Vanmiddag waren we weer naar het strand (meneer had goed geslapen en was super vrolijk) maar het strand vond hij eng. Hij gaat huilen zodra er zand aan zijn hand of voet komt :D en zijn reactie als hij iets eng vindt is bij mij aan de borst willen en dan is echt alles goed voor hem en dat vind ik dan weer zo lief O+

We zitten op Lanzarote btw :) 24 graden, heerlijk! Vanavond uit wezen eten en hij deed het zo goed O+ ik gloei van trots. Hij zat te smullen van zijn eten (vis, sla en frietjes), we wisten niet wat we zagen! En hij speelde zo lief aan tafel en was zo vrolijk.

En hij zegt nu "ui" als hij het licht uit doet en "aa" als hij het aan doet O+

Oh en ik neem zo blij dat jullie ook van die driftbuien hebben. Heb vanmiddag het halve topic aan mijn man voor gelezen :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 3 december 2015 @ 22:35:25 #98
52229 Chanty
pi_157998054
Ohh ja en vergeet steeds te reageren op de video van Skittles. Wat heeft ze al een moves joh! _O_
pi_158006623
Rady
_O_
Leuk cadeau voor 5dec!

E en S zijn gelukkig wat vrolijker. De voortanden zijn bijna door! Rotdingen :9

E straalde vanmorgen gewoon O+ en toen ging ze los staan!
Mijn kleine wiebelkont O+

*O* Afgelopen week was mijn (8> zijn laatste oefening! Hij gaat het wel missen (buiten slapen op een veldbed haha) en het feit dat zijn groep naar hém luistert ;) thuis is het natuurlijk 1 en al meiden. Hoop dat hij het bij zijn nieuwe werkgever ook naar zijn zin krijgt. Ook een leidinggevende functie dus dan kan hij vast zijn mannelijk-ei kwijt :+

Chanty
:* je weet hoe we het bij S.ara hebben gedaan. Ik werd kriegel van het drammen en ze speende altijd snachts.
Maargoed ze wil nu nog steeds alleen mama :9
Hoe ga je dat doen als de baby er is? Duo-voeden?
pi_158006964
Grmbl, besteed ik die weinige vrije tijd die ik heb aan het bakken van suikervrije kruidnoten ipv iets nuttigs als de was of stofzuigen, laat ik ze aanbranden!
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:14:52 #101
52229 Chanty
pi_158008201
Oeh zoe nog even een dan rennen die twee door het huis. Fijn dat je man niet meer weg hoeft zeg.

Dot dat moet je ook aan de pietenb overlaten ;)

Ik hoop heel erg dat Lucas tot doe tijd uit zichzelf gestopt is of anders niet meer dan 1 a 2 voedingen overdag. Maar we zien wel hoe het loopt. Ik heb niet echt een vast plan. Als het maar een situatie wordt die ook voor mij prettig is.
pi_158008571
Hoeft hij bij zijn nieuwe werkgever niet meer op oefening/weg, Zoë? Wat fijn!

Het gaat hier vandaag echt lekker, trouwens! I heeft vanochtend lief gespeeld, is vrolijk, begon niet te krijsen toen ik even naar de gang liep, heeft lekker gegeten... Fijn. O+. En ik heb net een verslag verstuurd waarvan mede afhangt of ik in mijn salarisschaal mag blijven of een stap terug moet doen. Duimen jullie voor me? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:44:17 #103
52229 Chanty
pi_158008760
Een stap terug doen nog wel :{ dat lijkt me enorm demotiverend zeg. Ik duim.
pi_158008946
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoeft hij bij zijn nieuwe werkgever niet meer op oefening/weg, Zoë? Wat fijn!

Het gaat hier vandaag echt lekker, trouwens! I heeft vanochtend lief gespeeld, is vrolijk, begon niet te krijsen toen ik even naar de gang liep, heeft lekker gegeten... Fijn. O+. En ik heb net een verslag verstuurd waarvan mede afhangt of ik in mijn salarisschaal mag blijven of een stap terug moet doen. Duimen jullie voor me? :+.
Oh kak, mijn evaluatie komt in maart ofzo. Mag hopen dat ik geen verslag hoef te schrijven :@ geloof dat ik mezelf dan meteen wel kan terugplaatsen :')

Dit is niet zo mijn jaar zeg maar...

Fijn dat I een fijne dag heeft! En ik ga ervanuit dat jij gewoob lekker je schaal houdt hoor.
Kwak
pi_158008968
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh kak, mijn evaluatie komt in maart ofzo. Mag hopen dat ik geen verslag hoef te schrijven :@
Hier is het een verslag, lesbezoek en beoordelingsgesprek, en dan uiteindelijk een advies aan de sectordirecteur.
pi_158009006
Maar dat mogen ze toch helemaal niet doen?

Het huis ruikt nu wel lekker naar pepernoten :9 Vandaar dat ik dus ook niet in de gaten had dat ze aanbrandden :')
pi_158009024
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hier is het een verslag, lesbezoek en beoordelingsgesprek, en dan uiteindelijk een advies aan de sectordirecteur.
Heftig. Nou ja, op zich ben ik wel juist aan de LD kant allemaal dingen aan t ontwikkelen en gaat die kant van het lesgeven wel beter ook.

Vind t alleen wat suf tegenover collega's die ooit daarheen gepromoveerd zijn zonder al die eisen... Die ook niet allemaal zo voldoen zeg maar

/offtopic.
Kwak
pi_158009048
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Dot. het volgende:
Maar dat mogen ze toch helemaal niet doen?

Het huis ruikt nu wel lekker naar pepernoten :9 Vandaar dat ik dus ook niet in de gaten had dat ze aanbrandden :')
Veel scholen hebben ivm het entreerecht wel dat soort eisen aan promotie naar LD gehangen. Recht om erin te komen, geen recht om bij niet voldoende functioneren het te houden, zoiets.
Kwak
pi_158009111
Ik weet trouwens helemaal niet of ik dit nu eenmalig moet bewijzen, of dat dat straks periodiek moet. Wat suf. :').
pi_158010063
Volgens mij eenmalig DaD...
Kwak
pi_158010830
Succes DaD! Ik duim voor je

Nee gelukkig niet (als hij was gebleven moest hij in het 1e kwartaal al 3x op oefening :o)
Hij krijgt wel wisselende diensten (dag,avond,nacht en weekend). Omdat ik ook wisselende diensten werk krijgen we nog een uitdaging met oppas..
Hoe we dat gaan doen met oppas en peuter die in Mei naar school gaat geen idee.

Chanty
Soms is dat maar beter. Go with the flow :*

Jammer Dot!
pi_158011866
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef kwakz0r het volgende:

Vind t alleen wat suf tegenover collega's die ooit daarheen gepromoveerd zijn zonder al die eisen... Die ook niet allemaal zo voldoen zeg maar

/offtopic.
Bij mij op school hebben ze gezegd dat alle docenten periodieke beoordelingen gaan krijgen. Als dan blijkt dat je niet voldoende op niveau functioneert dan wordt er een plan gemaakt en dan moet je ook laten zien dat je jezelf verbetert. Als je dat niet doet, dan volgen er maatregelen. (Halleluja!) Scholen moeten dat natuurlijk ook gaan doen, want is gewoon onderdeel van een professioneel personeelsbeleid. Je kunt als school echt niet meer wegkomen met docenten die jarenlang niet goed functioneren en daar niet op worden aangesproken, maar wel een riant salaris opstrijken. Ik merk in ieder geval bij mij op school dat nieuwe/jongere collega's, ouders en leerlingen dat niet meer 'pikken'. De tijden lijken gelukkig te veranderen. (Daar ben ik dus inderdaad echt blij mee, want ik heb zelf jarenlang met een collega moeten samenwerken die reeds jaren in LD zat, totaal niet op dat niveau functioneerde en ik mocht alles wat hij krom maakte, weer recht proberen te breien. Met mijn toendertijd LB-salarisje. :{ ).

DAD, succes! Gaat vast een positief advies worden. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158014003
Ik vind het zo leuk om af en toe over jouw school te lezen Franny, en hoe het er daar nu aan toe gaat. Er zijn echt een hoop dingen ten goede veranderd (of aan het veranderen) als ik het zo lees :)
pi_158023405
Ik heb het topic doodvermoord :o
pi_158027557
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:17 schreef Amsel het volgende:
Ik heb het topic doodvermoord :o
Blaas ik het even leven in na een rondje bedden (meervoud ja ;( ) verschonen wegens manlief én dochter aan de racekak. Meteen in een aanval van hormonale smetvrees alle toiletten kranen en deurklinken met chloor ontsmet. Heerlijk begin van de dag zo! Koffie, iemand c_/ ?

Ik geloof dat wij Sinterklaas bij de fam in het noorden maar even overslaan vandaag.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 06:36:23 ]
pi_158027642
Koffie met chloor c_/
pi_158027680
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 06:34 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Blaas ik het even leven in na een rondje bedden (meervoud ja ;( ) verschonen wegens manlief én dochter aan de racekak. Meteen in een aanval van hormonale smetvrees alle toiletten kranen en deurklinken met chloor ontsmet. Heerlijk begin van de dag zo! Koffie, iemand c_/ ?

Ik geloof dat wij Sinterklaas bij de fam in het noorden maar even overslaan vandaag.
Mmmm :9 :r Beterschap!

Ik zit naast een jongetje met Crocs over zijn voetjespyjama en zijn muts met mega pompon op z'n hoofd :D Kledingkeuzes van een dreumes O+
  zaterdag 5 december 2015 @ 08:28:16 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158027824
Pyjama mag hier ook niet uit, ik heb te toffe gekocht :').

Razz, beterschap voor je kids. :+.

Ik heb vannacht twee keer gespuugd, hopelijk blijft het vandaag allemaal binnen, anders krijgen we de pepernoten nooit op! :P.
KuikenGuppy
pi_158027991
Ik heb een meisje dat haar pietenmuts de hele dag op wil.. Vanochtend komen de beide opa's en oma's en gaan we Sinterklaas vieren. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158028015
Beterschap Burdie...

En fijne (pyjama)dag allemaal!

Hier komt de schoonfamilie om 16u, doen we met Melle erbij een paar kadootjes, samen eten, en als Melle naar bed is de rest en een spelletje ofzo.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')