quote:0Op zondag 6 december 2015 13:58 schreef Franny_G het volgende:
Oh GM, leuke foto's, en wat een boel mooie cadeau's. Vooral dat kerstmis boekje vind ik leuk!!
Hier ook nog een fotootje van mijn lieve moeder met I. Een leeftijdsverschil van 78 jaar..
.
Wat een lieve foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kerstboekje wilde ik perse hebben voor Saar, vond dat vroeger al zo'n mooi boekje
S. 2014
J. 2016
DaDquote:Op zondag 6 december 2015 13:55 schreef Franny_G het volgende:
Wat knap van L.!! En inderdaad ook wel spijtig dat jullie er niet bij waren..
.
Een keer wakker worden is natuurlijke dikke prima, maar als het dan anderhalf uur duurt voordat er weer geslapen wordt, dan zou ik dat ook als problematisch ervaren.
Het lijkt erop dat het dus vooral moeilijk voor hem is in slaap te komen, en dat het dus niet perse gaat om de bv of om honger? Het is denk ik beetje trial and error, uitzoeken op welke momenten en in welke omstandigheden hij wel snel in slaap valt. Vindt hij het eng in het donker te liggen? Wil hij graag bij jullie zijn of misschien juist liever niet? (Dat laatste is iets wat je misschien niet zo snel verwacht, maar sommige kinderen willen juist liever alleen zijn als ze in slaap vallen). Hopelijk vinden jullie snel het magische trucje waardoor het wel lukt, of I ontdekt het zelf!
Als je DE tip hebtquote:Op zondag 6 december 2015 18:09 schreef Radyhyn het volgende:
GM wat een leuke foto zo met Sinterklaas!
Ach goss BF.. maar Sint kan ook zo spannend zijn hé
Leuke Sinterklaas verhalen van velen
Fazz gaat het alweer wat beter? Wat balen dat je niet kon gaan gisteren... arm jochie.
DAD, hopelijk heb je iets aan de tips hier
Amsel wat fijn dat ze nu weer lekker in bad wilt.. je moet er maar opkomen die oplossing
Lucas aan het stappen!!!
Franny wat een mooie foto van I en oma
Hier vrijdag en zaterdag ook Sinterklaas gevierd.
Het was erg leuk en gezellig. Zaterdag was Sinterklaas er zelf ook samen met 3 pieten.
V vond het helemaal niet eng en was super gefascineerd door de staf *blingbling*
En nu.. de grootste uitdaging van dit jaar..
Hoe houden we de kleine man met de grijpgrage vingertjes uit de kerstboom?!?!!![]()
![]()
![]()
Inbouwenquote:Op zondag 6 december 2015 18:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als je DE tip hebt![]()
loop al de hele middag, nee saar, kijken niet aan trekken... niet doen.. en dan heb ik m al op een tafeltje gezet...
Als saar iets bedacht heeft gaat het gebeuren... dan gaat ze gerust via de leuning hoor...quote:
Wij hadden ook een periode waar alleen de borst goed was. Bij ons heeft toen een babynest geholpen. Voor mini's zou ik het niet doen, maar ik denk dat ze voor dreumesen weinig gevaar opleveren (Ik heb er een zonder touwtjes gemaakt). Het gaf O een gevoel van geborgenheid. We hebben ook zo'n spijlenbeschermer overigens, zodat ze wat minder indrukken heeft op haar hoogte.quote:Op zondag 6 december 2015 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die van ons staat op een tafeltje, maar I kijkt er sowieso niet naar om. Hij vindt de lichtjes mooi om naar te kijken en hij wijst wel naar de boom, maar hij zit er niet aan.
We zijn hier helemaal in kerstsfeer, ik hou ervan!.
Bedankt voor de tips en het meedenken, trouwens! Soms lukt het hem wel, om zelf weer in slaap te vallen, en overdag gaat het zonder problemen. Kouder/warmer aankleden, dikkere of dunnere slaapzak, hebben we allemaal al geprobeerd maar lijkt geen enkel verschil te maken. En mijn/onze aanwezigheid is ook nooit genoeg, hij wil echt de borst.
We proberen het nu met een klein lichtje op zijn kamertje. Misschien dat hij het te donker vindt als hij wakker wordt en daarom bij mij per se troost/geborgenheid moet hebben.
Voor twee keer wakker per nacht doen we het trouwens wel! We hoopten alleen op een soort 'oh, mama is er toch niet, laat ik maar gewoon gaan slapen'..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |