Ik kijk wel elke dag trouw naar RTL Boulevard dus dat moet wel in mijn mogelijkheden liggen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook daar hebben we een forum voor. SHO
TDF kan ook. En NWS is natuurlijk ook een eitje.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kijk wel elke dag trouw naar RTL Boulevard dus dat moet wel in mijn mogelijkheden liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat verklaart je postgedrag inderdaad ook wel weerquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kijk wel elke dag trouw naar RTL Boulevard dus dat moet wel in mijn mogelijkheden liggen.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
TDF kan ook. En NWS is natuurlijk ook een eitje.Oh ja, TDF. Dan kan ik wel gelijk afrekenen met een hoop users.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik wil zelf nog steeds een keer ELF doen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja, TDF. Dan kan ik wel gelijk afrekenen met een hoop users.
RTL Boulevard heeft voor een groot deel mijn opvoeding bepaald.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat verklaart je postgedrag inderdaad ook wel weer
Die komt nooit meer.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil zelf nog steeds een keer ELF doen.
Haha ja.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:32 schreef YokiKater het volgende:
Wat een geweldig topic!Jammer dat ik even naar buiten moet, als ik terug ben hoop ik dat het hier vol staat met kwaliteitsposts.
Er is bijna elk jaar wel een ELF. Dat de Elfstedentocht zelden doorgaat, doet niks aan de pret.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
TDF kan ook. En NWS is natuurlijk ook een eitje.Mani kan niet op NWS, we hebben specularium al die extreem rechts is. Nog eentje verstoord de balansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wilde uberhaupt niets doen maar was al blauw voor ik ut zelf wistquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil zelf nog steeds een keer ELF doen.
Wat is dat toch ineens, dat iedereen ineens naar buiten moet?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:32 schreef YokiKater het volgende:
Wat een geweldig topic!Jammer dat ik even naar buiten moet, als ik terug ben hoop ik dat het hier vol staat met kwaliteitsposts.
Ik mocht als "racist", "extremist" en "haatzaaier" ook gewoon op NWS.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mani kan niet op NWS, we hebben specularium al die extreem rechts is. Nog eentje verstoord de balans
Nu durf ik dat niet meer te googlen...quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:15 schreef Hathor het volgende:
Net een aflevering van Family Guy gezien waarin Brian Stewie iets liet zien op het internet dat "two girls one cup" heette, en dus vroeg ik me af of dat ook echt bestond omdat Stewie er nogal onpasselijk van werd. Dus ik net effe gegoogled, en nou zou ik willen dat ik dat nooit gedaan had.
Alsof je dat nog nooit gezien hebtquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu durf ik dat niet meer te googlen...
Dat was 10 jaar geleden een enorme hype, lag je toen onder een steen Patrick?quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:15 schreef Hathor het volgende:
Net een aflevering van Family Guy gezien waarin Brian Stewie iets liet zien op het internet dat "two girls one cup" heette, en dus vroeg ik me af of dat ook echt bestond omdat Stewie er nogal onpasselijk van werd. Dus ik net effe gegoogled, en nou zou ik willen dat ik dat nooit gedaan had.
Het heeft mijn leven getekend anders.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zou ik het maar niet googelen, je mist er verder niks aan.
Eerlijk gezegd weet ik amper meer hoe het eruit ziet, zo lang geleden is het dat ik het gezien heb.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heeft mijn leven getekend anders.
Oh ja dat had je ook nog, allerlei filmpjes met reactiesquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Hier een live reactie video om je een idee te geven.
Ik had er gewoon nog nooit van gehoord, en de naam is niet Patrick trouwens.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was 10 jaar geleden een enorme hype, lag je toen onder een steen Patrick?
Ok sorry.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik had er gewoon nog nooit van gehoord, en de naam is niet Patrick trouwens.
Zo is dat, met een t.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mani kan niet op NWS, we hebben specularium al die extreem rechts is. Nog eentje verstoord de balans
Ze hebben daar veel betere graphics.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dat toch ineens, dat iedereen ineens naar buiten moet?
En ik heb nog wel zo m'n best gedaan op de OP.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze hebben daar veel betere graphics.
Ik vind helemaal hartstikke mooi!quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ik heb nog wel zo m'n best gedaan op de OP.
heb je die racist ook weer...quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Jongens wat een mooi luchten zo.
[ afbeelding ]
Dat is het enige goede aan de naamswisseling.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik mag toch ook wel gewoon een keer een naam-TT hebben?
Mooiquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is het enige goede aan de naamswisseling.
Nee hoor, het is nu al weer verpest.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
MooiDan mag je hem vanavond weer kapen.
Nu heb ik ineens een lelijke UI omdat ik de jouwe niet gebruikquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon dik terecht, met je lelijke UI.![]()
Bovendien had YokiKater een mijlpaal.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is nu al weer verpest.
Nee, gewoon omdat -ie echt lelijk is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu heb ik ineens een lelijke UI omdat ik de jouwe niet gebruikKnuppel.
Hoor wie het zegt, razende anus.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon dik terecht, met je lelijke UI.![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat -ie echt lelijk is.![]()
Je vorige standaard-UI ging nog wel, maar dit is een lelijk gedrocht.
Je mag slaan, het liefst heel hard.quote:
WEJOOOOOOquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Je mag slaan, het liefst heel hard.
Hoi Yokiquote:
Handgetekendquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is deze? Heeft LittleBrownie dat gedrocht gemaakt?
Nee, dat gedrocht had jij gemaakt, deze UI is handwerk van LB en een hoogstandje.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is deze? Heeft LittleBrownie dat gedrocht gemaakt?
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat gedrocht had jij gemaakt, deze UI is handwerk van LB en een hoogstandje.
quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 20:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De eerste vind ik erg mooi. Die kan ik wel als standaard UI gebruiken
tnx!
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In vergelijking met die van LB is die van jou een gedrocht.
oh snapquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In vergelijking met die van LB is die van jou een gedrocht.
Nee, goede genen. Ik lijk nog 16quote:
Ohja, je bent van het zelfde ras als Uccie he, die lijkt ook net 18.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, goede genen. Ik lijk nog 16
Dan is er toch ook geen reden om te huilen?quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, goede genen. Ik lijk nog 16
yesquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja, je bent van het zelfde ras als Uccie he, die lijkt ook net 18.
forever in de tig jarenquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan is er toch ook geen reden om te huilen?
Dat zie ik...ik hoefde me trouwens van de week voor het eerst niet te legitimeren.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
*hetzelfdequote:Op dinsdag 1 december 2015 17:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is dat nou gewoon puur toeval dat je 63 als voorbeeld neemt?quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zie ik...ik hoefde me trouwens van de week voor het eerst niet te legitimeren.
Ok nou riep ik heeeel hard dat ik 35 was en niemand zegt voor zijn lol dat ie 35 is, behalve als je 63 bent
Hoe bedoel je toeval?quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is dat nou gewoon puur toeval dat je 63 als voorbeeld neemt?
Ik zou het trouwens wel voor de lol roepen.
Cursus....geen ideequote:
De cursus "Omgaan met grappen Specularium", daarentegen, duurt 15 jaar. Tot dusver is nog niemand geslaagd.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omgaan met grappen van Efteling.
Duurt een half jaar.
Ik zie dit als een compliment.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De cursus "Omgaan met grappen Specularium", daarentegen, duurt 15 jaar. Tot dusver is nog niemand geslaagd.
Kuch ik teken ervoor om er als 35 uit te zien hoor, als ik het roep gelooft natuurlijk niemand het.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:34 schreef Uccie het volgende:
Ok nou riep ik heeeel hard dat ik 35 was en niemand zegt voor zijn lol dat ie 35 is, behalve als je 63 bent
Alsof iedereen hier niet al verslaafd is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:04 schreef anonymoussie het volgende:
Wanneer zou de eerste verslaafde Fokker komen?
'Verslaafd aan Fok.'
Ja. Nu eentje die aan videogames verslaafd is op rtl4.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier niet al verslaafd is.
Oh daar zag ik een voorstukje van. Vroeg me af welke game hij speeldequote:Op dinsdag 1 december 2015 21:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Nu eentje die aan videogames verslaafd is op rtl4.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Nu eentje die aan videogames verslaafd is op rtl4.
Ik loop altijd een beetje achter.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
DIe is al oud man.
Oh en reclame nu weet ik het nog niet.
Wist je al dat 2pac dood was?quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik loop altijd een beetje achter.
Ik verwachtte een andere reactiequote:Op dinsdag 1 december 2015 21:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik loop altijd een beetje achter.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik verwachtte een andere reactieDeze is beter.
Ben je die film aan het kijken? Ik begon er aan maar het was me TE ouderwetsquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:20 schreef Specularium het volgende:
Heerlijk, weer een kwartier reclame.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je die film aan het kijken? Ik begon er aan maar het was me TE ouderwets
Ik wou gewoon een keer aardig tegen je doen. Ik heb soms zo mijn momenten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Fokker.
Is dat nieuw, iedereen gedag zeggen?
Gelukkig een verwachtte reactie.quote:
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou gewoon een keer aardig tegen je doen. Ik heb soms zo mijn momenten.
Ja ik zat ook net te kijken, zag alleen een kapotte xbox, dus zal wel call of duty zijn geweest of iets in die richting.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:24 schreef Karina het volgende:
En welke game die gozer speelde kom ik nooit achter want het is afgelopen zie ik.
In het voorstukje leek het op een MMO of RPG. Maar niet een die ik ken iig.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zat ook net te kijken, zag alleen een kapotte xbox, dus zal wel call of duty zijn geweest of iets in die richting.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:25 schreef Mani89 het volgende:
CHONG LI CHONG LI CHONG LI
[ afbeelding ]
Dat is een beetje de WoW voor nieuwere generaties toch?quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
In het voorstukje leek het op een MMO of RPG. Maar niet een die ik ken iig.
In het topic gevraagd: League of Legends. Van gehoord maar meer ook niet.
Ik dacht eigenlijk dat het zo een cheap ass onlinegame was. Gratis maar dat je met echt geld gear en zo kunt kopen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje de WoW voor nieuwere generaties toch?
Ik weet helemaal niet wie dat is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:35 schreef YokiKater het volgende:
Het enige leuke aan WoW is die Southpark aflevering en Leeroy Jenkins.
Leeroy Jenkins
Die Leeerooooy verwijzing zat ook in Heroes Rebornquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:35 schreef YokiKater het volgende:
Leeroy Jenkins
At least I aint chicken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:35 schreef YokiKater het volgende:
Leeroy Jenkins
Vrijdagavond Glory 26 live vanuit Amsterdam op Spike.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, nerdjes alert.
Ik merk het alweer.
Ik vergeet steeds naar die zender te kijken omdat mijn afstandsbediening daar nooit zit.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrijdagavond Glory 26 live vanuit Amsterdam op Spike.
Dan ben je echt een nerdjequote:Op dinsdag 1 december 2015 21:40 schreef YokiKater het volgende:
Leeroy Jenkins is serieus de berichtentoon op mijn telefoon.
Ik vergeet het ook vaak alleen 's avonds laat als er niks is dan denk ik er aan. Kijk dan Bellator en Lipsyncbattle. Maar ik ga een keer vanaf 9 uur kijken want ze hebben rare programma'squote:Op dinsdag 1 december 2015 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds naar die zender te kijken omdat mijn afstandsbediening daar nooit zit.
Gasten van het Amerikaanse leger die slachtoffers moeten oppikken en redden, zeg maar de traumaheli, hebben het ook als alarmsignaal. Geen grappen, als die een melding krijgen dan hoor je dat ook.quote:
Die gasten spelen allemaal WoW? Zullen first aid dan wel op level 700 hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gasten van het Amerikaanse leger die slachtoffers moeten oppikken en redden, zeg maar de traumaheli, hebben het ook als alarmsignaal. Geen grappen, als die een melding krijgen dan hoor je dat ook.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook vaak alleen 's avonds laat als er niks is dan denk ik er aan. Kijk dan Bellator en Lipsyncbattle. Maar ik ga een keer vanaf 9 uur kijken want ze hebben rare programma's
Daar heb ik een stukje van gezien maar dat zag er uit als een ontzettende partij aids.quote:Lip Sync Battle is nu al een enorme internetsensatie. Spike maakt er nu een compleet programma van, gepresenteerd door LL Cool J en voorzien van kleurrijk commentaar door social media-expert Chrissy Teigen.
Soms is het leuk hoor, met The Rock bijvoorbeeld. Die Chrissy is trouwens wel een ontzettende domme kut.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik een stukje van gezien maar dat zag er uit als een ontzettende partij aids.
Nee joh, het is gewoon de ultieme strijdkreet geworden. Zo van hoe groot of ernstig de shit ook is, we gaan er meteen vol op af.. LEEEEEEROOOOOOOYYY JEEEEEEENKINS!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gasten spelen allemaal WoW? Zullen first aid dan wel op level 700 hebben
Duh dat snapte ik wel hequote:Op dinsdag 1 december 2015 21:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon de ultieme strijdkreet geworden. Zo van hoe groot of ernstig de shit ook is, we gaan er meteen vol op af.. LEEEEEEROOOOOOOYYY JEEEEEEENKINS!!!!
Over 1,5 jaar gaat hij je gewoon dikke notes geven.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
Faalex is weer eens geforceerde kijkeennieuwemodtopics aan het openen hoor.
Dat joch is op zijn 30ste nog geen mod hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Over 1,5 jaar gaat hij je gewoon dikke notes geven.
Misschien moet je daar een topic over maken in KLB.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien wel ja.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je daar een topic over maken in KLB.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
Nou, hij heeft weer gewonnen.
Wat een topfilms zijn het ook.
http://www.historyvshollywood.com/reelfaces/bloodsport.phpquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]Hij heeft hem helemaal de moeder geschopt.
Awesome, dat ga ik morgen allemaal even rustig lezen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.historyvshollywood.com/reelfaces/bloodsport.php
Eentje heet Sekiquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.historyvshollywood.com/reelfaces/bloodsport.php
KLB / Fylax die topics opent voor Remqoquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
Precies. Veel details zie je de eerste keer niet gelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
Die paints van Remqo zijn toch wel top, vooral de details.
Die leek wel wat op Zlatan, daarom weet jij dat nog natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Eentje heet SekiEen van die malloten uit de Bus destijds heette ook zo.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
Die paints van Remqo zijn toch wel top, vooral de details.
Nou blijkbaar jij ook dusquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die leek wel wat op Zlatan, daarom weet jij dat nog natuurlijk.
Dat laatste is heel irritant ja. Dan ga ik midden in een film iets opzoekenquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, superhandig. Alleen zeer vervelend als je eens een keer ergens niet op kan komen.
Gewoon wegklikken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
Al die kut KLB topics die ineens in MyAT staan.
Ja, maar nu moet je niet naast je schoenen gaan lopen he, tis wel weer mooi zo.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
Krijg ineens een berg veren in mijn anus.
Het zit ongemakkelijk.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:58 schreef YokiKater het volgende:
Wat een razende kutfilm op RTL7, ik ga wel naar Pauw kijken.
Hij doet iets te tof, alsof hij Batman is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja... Die gaat nog wel problemen krijgen hoor.
Dat doet hij altijd, maar nu komt hij er open en eerlijk voor uit dat hij die zussen heeft geholpen en het eerste contact met het OM heeft gelegd .. Als Willem, ik mag Willem zeggen, dat hoort dan gaat hij een stuk kwaader worden dan Steve Brown.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij doet iets te tof, alsof hij Batman is.
Hij denkt dat hij onschendbaar is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat doet hij altijd, maar nu komt hij er open en eerlijk voor uit dat hij die zussen heeft geholpen en het eerste contact met het OM heeft gelegd .. Als Willem, ik mag Willem zeggen, dat hoort dan gaat hij een stuk kwaader worden dan Steve Brown.
Yep, hij loopt ook zonder enige bescherming over straat.. Dat kan hij, want hij heeft op worstelen gezeten of zo.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij onschendbaar is.
Dat bedoel ik, Batman.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yep, hij loopt ook zonder enige bescherming over straat.. Dat kan hij, want hij heeft op worstelen gezeten of zo.
Irritante man.quote:
Nee, ik ben tijdens zijn verhaal eten gaan maken.quote:
Je verwacht het niet....quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben tijdens zijn verhaal eten gaan maken.
Ik heb een reputatie....en gewicht hoog te houden.quote:
Volgens mij moet hij nog beginnen, ik ben bang dat het een voorstukje was.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben tijdens zijn verhaal eten gaan maken.
Oh...ik dacht dat hij er alleen voor dat Holleedergedoe zat.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij nog beginnen, ik ben bang dat het een voorstukje was.
Dat moet ook nog komen ...quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...ik dacht dat hij er alleen voor dat Holleedergedoe zat.
#omgaanmetteleurstellingen
Ik zag het...soms wens je gewoon om Jandino Asporaat of een snelle dood.quote:
Dan maar een snelle dood.. Ik heb die nieuwe "talkshow" gezien en dat is echt op zichzelf een compleet nieuwe ziekte.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag het...soms wens je gewoon om Jandino Asporaat of een snelle dood.
Je hebt gelijk, langzame pijnlijke dood is aangenamer.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan maar een snelle dood.. Ik heb die nieuwe "talkshow" gezien en dat is echt op zichzelf een compleet nieuwe ziekte.
Welterustenquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:37 schreef Uccie het volgende:
Ik ga gewoon slapen, hoef ik Peterrrrr ook niet te horen
quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:37 schreef Uccie het volgende:
Ik ga gewoon slapen, hoef ik Peterrrrr ook niet te horen
Die komt vannacht om 6 uur wel met een topic.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moemoe heeft het natuurlijk weer gemist.
Het brandmerkje was nog minder prettigquote:
Als Henk hem niet zelf gemaakt heeft is die waarschijnlijk lelijk.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt door zijn UI, gaat Henk Efteling straks zeggen.
Die zit nu net te doen alsof hij het druk heeft.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als Henk hem niet zelf gemaakt heeft is die waarschijnlijk lelijk.
Het is even wennen, maar staat best leuk zo.quote:
Ik droom nog steeds over hoe het mij zou staan.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is even wennen, maar staat best leuk zo.
Je moet er wat voor over hebben hè .. Wees blij dat je niet bij de FP zitquote:Op woensdag 2 december 2015 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het brandmerkje was nog minder prettig
Tjah, die badfoto's...quote:Op woensdag 2 december 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben hè .. Wees blij dat je niet bij de FP zit.
Ik hoorde iets over hete kooltjes lopen, ik kan het mis hebben, dat zijn ook maar geruchtenquote:Op woensdag 2 december 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben hè .. Wees blij dat je niet bij de FP zit.
BBQ bij Danny zeggen ze dan, ik had heel wat anders verwachtquote:Op woensdag 2 december 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over hete kooltjes lopen, ik kan het mis hebben, dat zijn ook maar geruchten
Truste en bedankt voor de ontgroeningquote:
Ik zie nu pas je topiclijst.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Truste en bedankt voor de ontgroening![]()
Felix weer he, hij moest het zonodig aankondigen in KLB SCquote:
Ai kom not from Rotterdamquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2015 06:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
welke lul heeft jou nou weer modrechten gegeven
twitter:Nick48954234 twitterde op woensdag 02-12-2015 om 11:00:26@Breuls help help waar is FOK! ik kan niet zonder FOK!grgr fylax reageer retweet
goeie genade.quote:
Je moet toch ergens op fappen laten we maar zeggen.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me dan vooral weer af waarom Harry dit soort filmpjes kijkt.
KLB / REMKOOO!!!!quote:Op woensdag 2 december 2015 12:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me dan vooral weer af waarom Harry dit soort filmpjes kijkt.
Sorry, ik ben pas op bladzijde 6 van het cursusboek "Omgaan met grappen van Specularium", dus ik snap hier de humor nog niet van, sorry.quote:
Zo erg zijn de posts van Henk nou ook weer niet.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:56 schreef YokiKater het volgende:
Goedenavond, vandaag of morgen trek ik het tuinhekje van mijn buurman eruit en ga ik erop stampen. Klotekutding.
Ik ben een beetje sad, ik ben een beetje mad en ik ben ook een beetje misselijk.
Ok, groetjes.
Ik ben gewoon thuis hoor.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:34 schreef YokiKater het volgende:
Godskolere, zit die bokkenlul wéér bij RTL Boulevard.
Gelukkig, ik was zo nerveus. Je was op enge plekken.quote:
Ik ben ook gewoon thuisquote:Op woensdag 2 december 2015 18:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk over die andere.
Ik moet ook weer eens een tondeuse over mijn harses halen.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:50 schreef Specularium het volgende:
Ik ben weer naar de kapper geweest, gladde nekje.
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
We zijn die grapjes van jou meer dan zat!
Wen je snel aanquote:Op woensdag 2 december 2015 19:48 schreef Uccie het volgende:
Ik heb mijn tekentablet binnen, maar pff daar moet ik even een paar avonden voor gaan zitten
Ik merk wel dat het qua beweging al fijner voor mijn pols is.quote:
Hoor ik vaker ja, kan het zelf niet echt vergelijken, ben al jaren zo'n ding of het touchpad van mijn laptop gewend.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik merk wel dat het qua beweging al fijner voor mijn pols is.
Ik heb ineens de slag te pakken ookquote:Op woensdag 2 december 2015 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoor ik vaker ja, kan het zelf niet echt vergelijken, ben al jaren zo'n ding of het touchpad van mijn laptop gewend.
Heeft je laptop dan een groot touchpad of zit die niet in het midden?quote:Op woensdag 2 december 2015 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ineens de slag te pakken ook.
Touchpad van mijn laptop vind ik qua plek heel vervelend, als ik type kom ik er met de zijkant van mijn hand op.
Dat heb ik ook, maar dat ding begrijpt dat en doet dan niks.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ineens de slag te pakken ook.
Touchpad van mijn laptop vind ik qua plek heel vervelend, als ik type kom ik er met de zijkant van mijn hand op.
Breder dan mijn hand, maar precies onder de spatiebalk.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft je laptop dan een groot touchpad of zit die niet in het midden?
Hmm, heb ik ook, maar geen last van. Je hebt zeker nog van die cijfertoetsen aan de rechterkant zitten?quote:Op woensdag 2 december 2015 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Breder dan mijn hand, maar precies onder de spatiebalk.
Ja, ik heb inderdaad een numeriek toetsenbordquote:Op woensdag 2 december 2015 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, heb ik ook, maar geen last van. Je hebt zeker nog van die cijfertoetsen aan de rechterkant zitten?
Ohja, jij bent zo'n cijferautist natuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2015 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik heb inderdaad een numeriek toetsenbord
Jup ik gebruik soms mijn numerieke toetsenbord meer dan de rest.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, jij bent zo'n cijferautist natuurlijk
01001010 01100001 00100000 01111010 01101111 00100000 01101011 01100001 01101110 00100000 01101001 01101011 00100000 01101000 01100101 01110100 00100000 01101111 01101111 01101011 00101110 00100000 00001101 00001010quote:Op woensdag 2 december 2015 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jup ik gebruik soms mijn numerieke toetsenbord meer dan de rest.
0100100101101011001000000110001001100101011011100010000001100001011011100110010001100101011100100111001100100000011001110110010101100101011011100010000001001001010101000010110101101110011001010111001001100100001011000010000001101001011010110010000001100111011001010110001001110010011101010110100101101011001000000110100001101001011001010111001000100000011001110110010101110111011011110110111101101110001000000110010101100101011011100010000001110110011001010111001001110100011000010110000101101100011100110110100101110100011001010010000001110110011011110110111101110010001011100000110100001010quote:Op woensdag 2 december 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
01001010 01100001 00100000 01111010 01101111 00100000 01101011 01100001 01101110 00100000 01101001 01101011 00100000 01101000 01100101 01110100 00100000 01101111 01101111 01101011 00101110 00100000 00001101 00001010
01001111 01101011 01100101 00101100 00100000 01101110 01100101 01110101 01101011 01100101 01101110 00111111quote:Op woensdag 2 december 2015 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
0100100101101011001000000110001001100101011011100010000001100001011011100110010001100101011100100111001100100000011001110110010101100101011011100010000001001001010101000010110101101110011001010111001001100100001011000010000001101001011010110010000001100111011001010110001001110010011101010110100101101011001000000110100001101001011001010111001000100000011001110110010101110111011011110110111101101110001000000110010101100101011011100010000001110110011001010111001001110100011000010110000101101100011100110110100101110100011001010010000001110110011011110110111101110010001011100000110100001010
0100100101101011001000000110110101101111011001010111010000100000011001010110010101110010011100110111010000100000011011100110111101100111001000000110010101110110011001010110111000100000011101110110000101110100001000000110010101110100011001010110111000101100001000000110100101101011001000000110100001100101011000100010000001110111011001010110010101110010001000000110010101100101011011100010000001101011011011100110111101110010011100100110010101101110011001000010000001101101011000010110000101100111011010100110010100101110quote:Op woensdag 2 december 2015 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
01110110010101110111011011110110111101101110001000000110010101100101011011100010000001110110011001010111001001110100011000010110000101101100011100110110100101110100011001010010000001110110011011110110111101110010001011100000110100001010
01001111 01101011 01100101 00101100 00100000 01101110 01100101 01110101 01101011 01100101 01101110
Het zal wel weer ja...quote:Op woensdag 2 december 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
01101110
0100100101101011001000000110110101101111011001010111010000100000011001010110010101110010011100110111010000100000011011100110111101100111001000000110010101110110011001010110111000100000011101110110000101110100001000000110010101110100011001010110111000101100001000000110100101101011001000000110100001100101011000100010000001110111011001010110010101110010001000000110010101100101011011100010000001101011011011100110111101110010011100100110010101101110011001000010000001101101011000010110000101100111011010100110010100101110
Ik heb maar 2 boterhammetjes opquote:
Wel met kiplever en banaan en gember.quote:
Helemaal bah dus.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel met kiplever en banaan en gember.
Ja dat vindt denk ik 90% van de mensen die ik ken.quote:
Die mensen zijn dan wel wijs.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat vindt denk ik 90% van de mensen die ik ken.
quote:Op woensdag 2 december 2015 20:41 schreef Uccie het volgende:
Maar ik heb marsepein en schuimpjes bij de koffie, lekker veel witte schuimpjes
Ieeeuw mensen met een kleurtjequote:
O je bent koninklijk meervoud nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |