Ik kijk wel elke dag trouw naar RTL Boulevard dus dat moet wel in mijn mogelijkheden liggen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook daar hebben we een forum voor. SHO
TDF kan ook. En NWS is natuurlijk ook een eitje.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kijk wel elke dag trouw naar RTL Boulevard dus dat moet wel in mijn mogelijkheden liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat verklaart je postgedrag inderdaad ook wel weerquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kijk wel elke dag trouw naar RTL Boulevard dus dat moet wel in mijn mogelijkheden liggen.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
TDF kan ook. En NWS is natuurlijk ook een eitje.Oh ja, TDF. Dan kan ik wel gelijk afrekenen met een hoop users.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik wil zelf nog steeds een keer ELF doen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja, TDF. Dan kan ik wel gelijk afrekenen met een hoop users.
RTL Boulevard heeft voor een groot deel mijn opvoeding bepaald.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat verklaart je postgedrag inderdaad ook wel weer
Die komt nooit meer.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil zelf nog steeds een keer ELF doen.
Haha ja.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:32 schreef YokiKater het volgende:
Wat een geweldig topic!Jammer dat ik even naar buiten moet, als ik terug ben hoop ik dat het hier vol staat met kwaliteitsposts.
Er is bijna elk jaar wel een ELF. Dat de Elfstedentocht zelden doorgaat, doet niks aan de pret.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
TDF kan ook. En NWS is natuurlijk ook een eitje.Mani kan niet op NWS, we hebben specularium al die extreem rechts is. Nog eentje verstoord de balansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wilde uberhaupt niets doen maar was al blauw voor ik ut zelf wistquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil zelf nog steeds een keer ELF doen.
Wat is dat toch ineens, dat iedereen ineens naar buiten moet?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:32 schreef YokiKater het volgende:
Wat een geweldig topic!Jammer dat ik even naar buiten moet, als ik terug ben hoop ik dat het hier vol staat met kwaliteitsposts.
Ik mocht als "racist", "extremist" en "haatzaaier" ook gewoon op NWS.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mani kan niet op NWS, we hebben specularium al die extreem rechts is. Nog eentje verstoord de balans
Nu durf ik dat niet meer te googlen...quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:15 schreef Hathor het volgende:
Net een aflevering van Family Guy gezien waarin Brian Stewie iets liet zien op het internet dat "two girls one cup" heette, en dus vroeg ik me af of dat ook echt bestond omdat Stewie er nogal onpasselijk van werd. Dus ik net effe gegoogled, en nou zou ik willen dat ik dat nooit gedaan had.
Alsof je dat nog nooit gezien hebtquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu durf ik dat niet meer te googlen...
Dat was 10 jaar geleden een enorme hype, lag je toen onder een steen Patrick?quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:15 schreef Hathor het volgende:
Net een aflevering van Family Guy gezien waarin Brian Stewie iets liet zien op het internet dat "two girls one cup" heette, en dus vroeg ik me af of dat ook echt bestond omdat Stewie er nogal onpasselijk van werd. Dus ik net effe gegoogled, en nou zou ik willen dat ik dat nooit gedaan had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |