Leuk hoor labeltjes plakken op mensen.quote:
Daar heb je ook zeker gelijk in. Is verder ook niets mis mee als je een label hebt maar deze kenmerken deden me aan braddie denken.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Leuk hoor labeltjes plakken op mensen.
Beter een uniek persoon dan een andere reguliere saaie flapdrol
Welkom terug. Vind jij het ook jammer dat de top 2000 nu zoveel rotzooi erin heeft staan?quote:
Hij rijdt Braddie, hij rijdt.quote:
Het is nooit te laat om te leren. Want wie altijd de weg van de minste weerstand kiest, komt nergens.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:36 schreef Braddie het volgende:
Spelling is nooit m`n sterkste kant geweest. Maar of het nou rijd, of rijdt is, mensen snappen het toch wel
Mocht smurf te vreemd over komen kan Braddie er ook loop van maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb ooit de geniale tip gekregen, zet smurf in de plaats van het d/t woord, dan is het ineens een stuk logischer!
Twingo rijd???
Twingo smurft
Dus Twingo rijdt!
Met dank aan Nizno!
Althans ik hoop dat hij naast rijden ook lekker looptquote:
Karretje loopt als een naaimachientje. 2 Ton moet probleemloos te halen zijn volgens de keurmeesterquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mocht smurf te vreemd over komen kan Braddie er ook loop van maken.
De twingo loopT als een zonnetje
[..]
Althans ik hoop dat hij naast rijden ook lekker loopt
Ik vind het zelf erg handig!quote:
Ik vind smurf veel makkelijker, omdat het een "gek" woord is onthou ik hem makkelijker en pas ik het makkelijker toe.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mocht smurf te vreemd over komen kan Braddie er ook loop van maken.
De twingo loopT als een zonnetje
[..]
Althans ik hoop dat hij naast rijden ook lekker loopt
ja want een naaimachine naait en een nietmachine nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Karretje loopt als een naaimachientje. 2 Ton moet probleemloos te halen zijn volgens de keurmeester
Jij bent sowieso bijzonderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind smurf veel makkelijker, omdat het een "gek" woord is onthou ik hem makkelijker en pas ik het makkelijker toe.
Een naaimachine niet toch niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja want een naaimachine naait en een nietmachine niet
een nietmachine naait ook niet.quote:
Braddie leert wat langzamer, boeiend.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te leren. Want wie altijd de weg van de minste weerstand kiest, komt nergens.
Bradslee vlogde al voordat het hip was joh. En songs parodieeren. Multitalentje.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:39 schreef pahlawan het volgende:
wie vertelt die jongen dat hij moet gaan vloggen! Met zijn avonturen kan hij groter worden dan Enzo Knol!
Op Autoweek gaat het nog steeds over de Twingo.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
Op Autoweek gaat het al lang niet meer over zijn Twingo.
Andere periode, je gedraagt je nu (iets) beter.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op Autoweek gaat het nog steeds over de Twingo.
En als het een keer NIET over de Twingo gaat dan gaat het op een normale manier over mij, en niet met een toontje van (Zoals die hier soms is) "Je bent een mongool"
Mensen daar zijn hoe dan ook áltijd eerlijk en respectvol naar elkaar toe, er word daar nooit gescholden of nooit iemand op persoonlijk vlak naar beneden gehaald.
Laten we het er op houden dat iedereen ouder word.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Andere periode, je gedraagt je nu (iets) beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |