Dus toch soort van weggepest.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat hij belachelijk werd gemaakt wss.
Belachelijk werd gemaakt? Hij heeft zichzelf belachelijk gemaakt met zijn topic waarin hij afgeeft op mensen die lang over hun rijbewijs doen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat hij belachelijk werd gemaakt wss.
Dit dus. Ik herinner me ook een topic waarin hij een onschuldig kassameisje belachelijk maakte.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Belachelijk werd gemaakt? Hij heeft zichzelf belachelijk gemaakt met zijn topic waarin hij afgeeft op mensen die lang over hun rijbewijs doen.
En zo heeft hij nog wel meer van die hypocriete/domme acties waar men hem op FOK! aan herinnert.
Dat vond ik nog het grappigstquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:01 schreef Geelman het volgende:
Die BX is trouwens gekocht door een andere user van AutoWeek. Ding bleek prima in orde.
Waarom heb je me verwijderd als facebook vriendquote:Op donderdag 3 december 2015 20:25 schreef Polenbatser het volgende:
Maar de Twingo maakt wel rare geluiden als de motor nog koud is.Braadslee is wel een autohypochonder zeg.
De auto heeft hem 300 gekost. Ik ben errrrug benieuw hoeveel de APK hem gaat kosten.quote:De auto kon niet gekeurd worden vandaag wegens een probleem met de testbank. ( Geluk bij een ongeluk want een voorkeuring was volgens hem ook weggegooid geld, zeker omdat mijn keuring (Zoals een aantal users al zeiden hier ) Redelijk snel is al )
Wel hoorde m`n vader een soort ijzer op ijzer geluid bij het rijden en dat werd erger bij het nemen van een bocht. Conclusie? Wiellager rechtsachter moet worden vervangen want dat is al afkeur.
Verder was hij zeer onder de indruk over hoe het motortje liep en hoe strak het autootje ondanks de kilometerstand nog aanvoelde.
Hij heeft er een klein half uurtje mee gereden en zei dat ik mij over de keuring niet echt zorgen hoefde te maken.
Hij zegt, wiellager vervangen, eventueel nieuw setje bougies* en hij komt fluitend door de keuring.at rare geklepper wat 'ie doet soms bij het stationair draaien zijn inderdaad de bougies.
Tja je moet wat hè met al dat wahjong geld.quote:Nou, ik wil al sinds ik aan het lessen ben er lekker op uit met de auto en roadtrips maken en oude plaatsen waar ik als kind kwam opzoeken.
Voor volgend jaar staat sowieso op agenda.
- Malgrat De Mar.
- Parijs.
- Berlijn.
- Westerwald.
- Antwerpen.
En wie weet tussendoor nog een leuke stedentrip hier of daar, zie mezelf er ook wel voor aan om een stuk te gaan cruisen en dan in Wenen te belanden bij wijze van.
Bij elkaar is dat toch een kleine 6500 kilometer. Dan kan dat kleine motortje op een gegeven moment (Als ik dit zeg maar doe in een maand of 3-4 buiten het normale rijden in NL om) Zeggen dat het klaar is. En dan is het toch prettig om ook naja, zekerheid te hebben van hulp bij pech buiten NL.
Ga er niet vanuit dat het gebeurd, het motortje loopt snaarstrak en het voelt echt als een verschrikkelijk degelijke auto, maar het is en blijft een 1,2tje en het is en blijft 17 jaar oud en het is en blijft +-160,000 kilometer oud!
Hahaha wat een figuur. Volgens mij heeft hij syndroom van asperger. Helemaal kunnen focussen op 1 ding en verder is niets interessant. Die foto trouwens van haters gonna hate met dat autootje. Is dat een foto van braddie?quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:23 schreef delano.888 het volgende:
Oh god, Bradster moet met zijn nieuwe auto vrijwel gelijk op voor APK (voor 3 januari):
[..]
De auto heeft hem 300 gekost. Ik ben errrrug benieuw hoeveel de APK hem gaat kosten.
Bij mij was een wiellager vervangen niet zo goedkoop namelijk ook..
Maar er zijn in ieder geval flinke plannen ook al!
[..]
Tja je moet wat hè met al dat wahjong geld.
Yep.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Hahaha wat een figuur. Volgens mij heeft hij syndroom van asperger. Helemaal kunnen focussen op 1 ding en verder is niets interessant. Die foto trouwens van haters gonna hate met dat autootje. Is dat een foto van braddie?
Alsjeblieft geef mij een link!quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Yep.
Er zijn ook filmpjes van hem op yt waar hij zijn zing en danskunsten laat zien.
Zal zo even zoeken, weet de naam even niet meer. Het was in ieder geval oa een engelse cover van "heb je even voor mij"quote:
Die vanaf 0:45 is zo geniaal hèquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:55 schreef delano.888 het volgende:
Thanks. Die brillenmans dus.
[..]
Die vanaf 0:45 is zo geniaal hè
Begrijp nu wel dat hij een wajong heeft. Wat een figuur.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:55 schreef delano.888 het volgende:
Thanks. Die brillenmans dus.
[..]
Die vanaf 0:45 is zo geniaal hè
Hij is inderdaad niet 100% in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Hahaha wat een figuur. Volgens mij heeft hij syndroom van asperger. Helemaal kunnen focussen op 1 ding en verder is niets interessant. Die foto trouwens van haters gonna hate met dat autootje. Is dat een foto van braddie?
Dat dit kan in Nederlandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Dat vind ik ook wel wonderlijk. Hoeveel centen krijgt die kerel wel niet?quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:23 schreef delano.888 het volgende:
Tja je moet wat hè met al dat wahjong geld.
dat hij auto kan rijden van zijn uitkering geeft aan dat hij teveel geld krijgt. Maar als je dat topic over zijn BX leest dan ben je dankbaar dat hij niet jouw directe collega is damn! Zelf pallets sorteren zal hem niet afgaan. Moet je nagaan wat voor chaos sinterklaas had gehad als Braddie was aangenomen bij DHLquote:Op zondag 6 december 2015 22:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel wonderlijk. Hoeveel centen krijgt die kerel wel niet?
Goed dat hij zelf ook inziet dat hij een gevaar is op de weg door pas de 6de keer voor zijn praktijk te slagen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
M`n 2e x theorie haal ik hem gewoon. Hell, ik ken mensen die 4-5x over hun Theorie hebben gedaan, Als het nou hun praktijk was, dan had ik nog wel begrepen dat ze een gevaar op de weg zijn.. Maar je theorie.
Wat een baasquote:Fick eine ente.
Ik sta na 668,4 kilometer zonder brandstof crying smilie
Had gehoopt het nog wel tot thuis te redden, maar toen ik bij m`n vader wilde wegrijden gebeurde er vrij weinig. Startmotor draaide, maar blokje sloeg niet aan. (Ook geen grote reserve tank trouwens, 22 kilometer nadat het lampje ging branden...)
Dit is geweldig. Hij heeft hier toch geen last van?quote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef bamibij het volgende:
Best een zielig topic. Laat die jongen met rust, hij is hier toch weg?
Precies waarom we het nog steeds over Braddie hebben ipv een massale emigratie naar het autoweek forum om hem daar belachelijk te makenquote:Op maandag 7 december 2015 21:50 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Dit is geweldig. Hij heeft hier toch geen last van?
Het is en blijft een baas, kom er maar niet bij waar hij dit soort verhalen vandaan haaltquote:
Kennelijk nog niet dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie het nu even als een financieel hulpmiddel voor m`n rijbewijs.
Zodra ik dat heb gaat m`n wajong ook gewoon weer weg en ga ik werken (voor zover dat kan)
25quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:31 schreef Tomansss het volgende:
Hoe oud is Braddie eigenlijk? Hij komt over als 19...
Hij leert wat minder snel, boeiend.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:52 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Man man, en dan nog zo enthausiast kunnen worden van zo'n verotte twingo
Hij heeft waarschijnlijk een vorm van autisme. Leeft compleet in z'n eigen wereld en bekijkt dingen tot in de diepste details. Zelfs op Autoweek worden ze moe van zijn kijk op auto's.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:52 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Man man, en dan nog zo enthausiast kunnen worden van zo'n verotte twingo
Hij was toch niet aangenomen?quote:Op maandag 7 december 2015 22:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij kan niet werken, alleen pakketjes rondbrengen.
Ja leuk man, met zijn rijskills zit hij even leuk te vertellen dat zijn remmen het niet meer deden dus is hij maar even naar huis gereden, want tja handrem is toch ook een rem? (Het was trouwens een automaat wat het nog erger maakt)quote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef bamibij het volgende:
Best een zielig topic. Laat die jongen met rust, hij is hier toch weg?
Syndroom van Asperger waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:56 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk een vorm van autisme. Leeft compleet in z'n eigen wereld en bekijkt dingen tot in de diepste details. Zelfs op Autoweek worden ze moe van zijn kijk op auto's.
Die valt al af dus. Ik denk eerder Borderline.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:37 schreef Tomansss het volgende:
Naast een normale tot hoge intelligentie
Nou deze 2 punten deden me er wel aan denken:quote:Op woensdag 9 december 2015 08:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
Die valt al af dus. Ik denk eerder Borderline.
Maar goed, het labeltje doet er niet toe. Bradley is gewoon een uniek persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |