Zeker gefapt?quote:Op maandag 30 november 2015 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik nog eens naast in de trein gezeten #leukefeitjes
Waren haar tieten in het echt ook zo groot?quote:Op maandag 30 november 2015 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik nog eens naast in de trein gezeten #leukefeitjes
Jazeker. Was overigens bij station Sassenheimquote:Op maandag 30 november 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waren haar tieten in het echt ook zo groot?
Jij krijgt geen baanquote:Op maandag 30 november 2015 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Help ook eens de 30+, 40+ en 50+ aan een baan.
Dan heb ik wat gemist.quote:Op maandag 30 november 2015 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker. Was overigens bij station Sassenheim
Kan best zijn dat er banen bij komen en de werkloosheid toeneemt, omdat meer mensen zich aanbieden op de arbeidsmarktquote:Op maandag 30 november 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Asscher is nu gewoon een paar keer aan het liegen. Het gaat beter en er komen banen bij.
http://www.nu.nl/economie(...)kt-in-september.html
De daling van de werkloosheid die begin dit jaar werd ingezet, is de afgelopen drie maanden gestokt.
We weten al langer dat oude mensen kapot kunnen vallen bij de PvdAquote:Op maandag 30 november 2015 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Help ook eens de 30+, 40+ en 50+ aan een baan.
Je wordt gewoon vies genaaid. Maar ze verkopen het leuk hier bij Pauw aan tafel.quote:Op maandag 30 november 2015 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We weten al langer dat oude mensen kapot kunnen vallen bij de PvdA
quote:Op maandag 30 november 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waren haar tieten in het echt ook zo groot?
Eigenlijk zouden ze de bevolkingsgroei er ook bij moeten nemen.quote:Op maandag 30 november 2015 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan best zijn dat er banen bij komen en de werkloosheid toeneemt, omdat meer mensen zich aanbieden op de arbeidsmarkt
Barney.gifquote:Op maandag 30 november 2015 23:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Lastig onderwerp voor de gemiddelde Utopia kijker.
Daarvoor zijn het ook politici *kuch kuch* oplichtersquote:Op maandag 30 november 2015 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je wordt gewoon vies genaaid. Maar ze verkopen het leuk hier bij Pauw aan tafel.
Als je een goed langetermijnbeeld wil hebben wel jaquote:Op maandag 30 november 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze de bevolkingsgroei er ook bij moeten nemen.
Had die samsom niet zijn woordvoerdster gepaald?quote:Op maandag 30 november 2015 23:23 schreef superniger het volgende:
Asscher gaat Viezerik Samson opvolgen.
quote:Op maandag 30 november 2015 23:25 schreef Rickertman96 het volgende:
Dit hebben Coco en ik gisteren gezien.
Ik kots op elk programma van meneer De Leeuwquote:Op maandag 30 november 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De Kwis is alleen geschikt voor Sked.
Dan dalen Coco en jij in mijn achtingquote:Op maandag 30 november 2015 23:25 schreef Rickertman96 het volgende:
Zitten jullie samen in een boom of wat?quote:Op maandag 30 november 2015 23:25 schreef Rickertman96 het volgende:
Dit programma komt niet tot stand door Paul de Leeuw.quote:Op maandag 30 november 2015 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kots op elk programma van meneer De Leeuw
We keken alleen vanwege Katjaquote:Op maandag 30 november 2015 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan dalen Coco en jij in mijn achting
Hij is in beeld. Dat is genoeg om ervan te kotsen.quote:Op maandag 30 november 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit programma komt niet tot stand door Paul de Leeuw.
Ik vind Paul de Leeuw nog meevallen vergeleken bij andere VARA-Kopstukken.quote:Op maandag 30 november 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is in beeld. Dat is genoeg om ervan te kotsen.
Sanne Vogel is er geschift genoeg voor geblekenquote:Op maandag 30 november 2015 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar blijven die trotse BN'ers nou dan, die wel even massaal een vluchteling in huis zouden nemen?
Zoals?quote:Op maandag 30 november 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Paul de Leeuw nog meevallen vergeleken bij andere VARA-Kopstukken.
Die heeft nog net niet op een station staan zingen om ze zo met open armen te ontvangenquote:Op maandag 30 november 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Sanne Vogel is er geschift genoeg voor gebleken
Bah bah bahquote:Op maandag 30 november 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Claudia de Breij, Giel Beelen, Sophie Hilbrand
quote:Op maandag 30 november 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker gristenen stenigenquote:Op maandag 30 november 2015 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Probeer de gemiddelde islamist dat soort normen en waarden maar eens wijs te maken.
quote:Op maandag 30 november 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sophie Hilbrand is toch geen VARA kopstukquote:Op maandag 30 november 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VARA/BNN dan, jij je zin.quote:Op maandag 30 november 2015 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Sophie Hilbrand is toch geen VARA kopstuk
Krijgt hij 200 extra voor.quote:Op maandag 30 november 2015 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Peter R. kijkt altijd zo bedenkelijk.
Hij bedenkt een manier om scherp uit de hoek te komen.quote:Op maandag 30 november 2015 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Peter R. kijkt altijd zo bedenkelijk.
Hij geeft jou wel zijn worstquote:Op maandag 30 november 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik geef mijn slager nooit een hand
En daar is hij danquote:Op maandag 30 november 2015 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij bedenkt een manier om scherp uit de hoek te komen.
en wifiquote:Op maandag 30 november 2015 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Asielzoekers willen geen Nederlands leren, die willen gratis bed/bad en brood.
en televisiequote:Op maandag 30 november 2015 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar zijn ze niet welkom.quote:Op maandag 30 november 2015 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem jij ze mee naar je favoriete toko, de Mac?
Welnee. Je moet asielzoekers geen taalcursussen geven, dat wekt verkeerde verwachtingen.quote:
Ja, en ze willen een keuken en privacy.quote:Op maandag 30 november 2015 23:32 schreef Sked het volgende:
[..]
en televisie
en het brood moet wel lekker zijn
Kan je daar ongestoord neuken?quote:Op maandag 30 november 2015 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem jij ze mee naar je favoriete toko, de Mac?
quote:Op maandag 30 november 2015 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij heeft een genuanceerd verhaal...daar kan de GBL met z'n opruiende teksten nog wat van leren.quote:Op maandag 30 november 2015 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel mooi dat Asscher nu z'n linkse praatje niet goed kan afspelen in z'n rol van minister.
Arme Rickertquote:Op maandag 30 november 2015 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar doet Rickert nog niet aan. Die gaat alleen voor de wifi.
Dan ben jij verkeerd geïnformeerd.quote:Op maandag 30 november 2015 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar doet Rickert nog niet aan. Die gaat alleen voor de wifi.
Ik stap niet over van stroom leverancier. Ik blijf eneco trouw.quote:Op maandag 30 november 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
Dit jaar worden het al 58.000, de stroom kwam pas laat dit jaar op gang.
Goed mogelijk dat er nog meer komen, en ze laten ook nog familie overkomen.
Vandaag wel 1200 asielzoekers gearresteerd in Turkije. Het zal nu wel licht dalen tot het weet losgaat in de zomer.quote:Op maandag 30 november 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
Dit jaar worden het al 58.000, de stroom kwam pas laat dit jaar op gang.
Goed mogelijk dat er nog meer komen, en ze laten ook nog familie overkomen.
Aangespoelde bruinvissen tellen niet meequote:Op maandag 30 november 2015 23:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan ben jij verkeerd geïnformeerd.
Adolf mocht niet meerquote:Op maandag 30 november 2015 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kind Dolf noemen . Zegt wel iets over zijn ouders/grootouders
quote:Minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken) heeft het mislukken van een pot van 300 miljoen euro om jeugdwerkloosheid tegen te gaan weggestopt in de begroting voor 2016.
Stuur een tweet.quote:Op maandag 30 november 2015 23:36 schreef luxerobots het volgende:
Er was trouwens vandaag ook nog dit bericht over Asscher.
Vind dit wel een fout van Pauw en zijn redactie.
http://www.nu.nl/politiek(...)ugdwerkloosheid.html
Gelukkig heb ik die tijd ook gehad.quote:Op maandag 30 november 2015 23:38 schreef Rickertman96 het volgende:
Gelukkig reis ik nooit met de NS.
Sterkte.quote:Op maandag 30 november 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die tijd ook gehad.
Dit is correct.quote:Op maandag 30 november 2015 23:39 schreef Intellectueel het volgende:
Meneer reist waarschijnlijk eersteklas en dan maakt het natuurlijk vrij weinig uit of men in de 2e klas wel kan zitten of niet.
quote:Op maandag 30 november 2015 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Nog geen 40/45 + treinen grap gemaakt?
quote:Op maandag 30 november 2015 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stop met zeiken op de NS man. In de jaren '40 kon helemaal niemand zitten, hoorde je toen iemand klagen?
Dit kan ik bevestigenquote:Op maandag 30 november 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
De NS overleef je alleen door extreem cynisch te zijn
Oh, gemist.quote:
Zouden ze niet een keer moeten stoppen met eerste en tweede klas?quote:Op maandag 30 november 2015 23:39 schreef Intellectueel het volgende:
Meneer reist waarschijnlijk eersteklas en dan maakt het natuurlijk vrij weinig uit of men in de 2e klas wel kan zitten of niet.
Discriminatie!quote:Op maandag 30 november 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zouden ze niet een keer moeten stoppen met eerste en tweede klas?
Derde klas weer invoeren.quote:Op maandag 30 november 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dankzij de eerste Klas blijft het openbaar vervoer nog enigszins betaalbaar.quote:Op maandag 30 november 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Levert ze natuurlijk veel minder geld op wanneer ze stoppen met het aanbieden van eersteklasritjes. Maar wel mee eens. In sommige treinen is er niet eens verschil tussen beide klassen, behalve de kleur van de stoeltjes.quote:Op maandag 30 november 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dolf is wel een begenadigd spreker. Onee, dat was die andere.quote:Op maandag 30 november 2015 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kind Dolf noemen . Zegt wel iets over zijn ouders/grootouders
Is het er ook rustiger dan?quote:Op maandag 30 november 2015 23:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Levert ze natuurlijk veel minder geld op wanneer ze stoppen met het aanbieden van eersteklasritjes. Maar wel mee eens. In sommige treinen is er niet eens verschil tussen beide klassen, behalve de kleur van de stoeltjes.
Sowieso klasse-maatschappijenquote:Op maandag 30 november 2015 23:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Levert ze natuurlijk veel minder geld op wanneer ze stoppen met het aanbieden van eersteklasritjes. Maar wel mee eens. In sommige treinen is er niet eens verschil tussen beide klassen, behalve de kleur van de stoeltjes.
Ik vind persoonlijk die kleine magere beterquote:Op maandag 30 november 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dolf is wel een begenadigd spreker. Onee, dat was die andere.
1ste klas is lekker rustig.quote:Op maandag 30 november 2015 23:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op maandag 30 november 2015 23:44 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Geen idee. Deze pauper reist niet eersteklas.
Kan het nog steeds druk zijn.quote:Op maandag 30 november 2015 23:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die mensen moeten dan fijn in de stiltecoupes gaan zitten.
Die zijn zelden stil.quote:Op maandag 30 november 2015 23:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan worden ze in elkaar geslagen.quote:Op maandag 30 november 2015 23:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan mag de NS beter haar beleid uitvoeren.
Daar zitten nog steeds tokkies.quote:Op maandag 30 november 2015 23:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan worden ze kapot getrapt door de Badr Haris van deze wereld.quote:Op maandag 30 november 2015 23:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan mag de NS beter haar beleid uitvoeren.
Haags praten in Amsterdam is als Hebreeuws praten in Raqqaquote:Op maandag 30 november 2015 23:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kankerhoer is gewoon een normaal woord in Den Haag. Wat is daar bedreigend aan?
Schindler gaf dat gevoel ook aan velen joden.quote:Op maandag 30 november 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
Peter vindt het echt ontzettend opwindend dat hij op een lijst staat.
Hoe loopt jouw theatershow?quote:Op maandag 30 november 2015 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schindler gaf dat gevoel ook aan velen joden.
Het is dat je dochter slaapt anders konden deze grappen niet.quote:Op maandag 30 november 2015 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schindler gaf dat gevoel ook aan velen joden.
Nee, ik hoef geen lamme arm.quote:Op maandag 30 november 2015 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trek volle zalen. Jij ook? Of alleen als de toegang gratis is?
Dat valt opzich nog wel mee, maar die driedubbele hernia in mijn hand gaat niet meer weg.quote:
quote:Concludeert de politie te snel dat er sprake van zelfmoord is?
Vrijdagnacht werd de 16-jarige Dascha Graafsma door een trein aangereden. De politie gaat uit van zelfmoord, haar vader niet en hij zocht de afgelopen dagen de media op. Met succes, want de politie gaat nu verder onderzoek doen naar de laatste uren van Dascha’s leven. Pauw spreekt vanavond met Astrid Storm, zij verloor in april 2013 haar dochter Talitha ook op het spoor. Sindsdien probeert ze vragen beantwoord te krijgen, die het politieonderzoek heeft nagelaten. Advocaat Sébas Diekstra, staat Astrid Storm en andere nabestaanden bij die strijden voor meer onderzoek naar de dood van hun dierbaren. Patholoog Frank van de Goot werkte eerder aan de zaak van Talitha en maakte vandaag bekend ook onderzoek te gaan doen naar het lichaam van Dascha.
quote:Zus Sonja & ex Sandra getuigen vandaag tegen Willem Holleeder
Nadat gisteren Astrid Holleeder haar verhaal deed over haar broer Willem Holleeder, is het vandaag de beurt aan zus Sonja en ex-vriendin Sandra den Hartog. Sonja Holleeder is tevens de weduwe van Cor van Hout, die volgens haar in opdracht van Holleeder is geliquideerd. Wat weten de dames over Willem Holleeder en zijn veronderstelde rechterhand en hoofdverdachte in het liquidatieproces Dino S.? Peter R. de Vries volgt de getuigenissen in de rechtbank en doet vanavond verslag.
quote:Vechtsport maakt zich op voor Glory 26
Voor het eerst sinds lange tijd wordt er in Nederland weer een groot kickboksgala gehouden. Glory 26, de opvolger van K1, doet vrijdagavond Amsterdam aan. In de RAI zal de Nederlander Rico Verhoeven zijn wereldtitel verdedigen. Donderdagavond is er in de Balie een avond over de vechtsport in Nederland. In Pauw brengen we vanavond een ode aan de vechtsport en wel met drie vrouwen die er allen hun sporen hebben verdiend: Marloes Coenen, Jorina Baars en Soumia Abalhaja.
Vechtende vrouwen zijn wel leuk.quote:Vechtsport maakt zich op voor Glory 26
Voor het eerst sinds lange tijd wordt er in Nederland weer een groot kickboksgala gehouden. Glory 26, de opvolger van K1, doet vrijdagavond Amsterdam aan. In de RAI zal de Nederlander Rico Verhoeven zijn wereldtitel verdedigen. Donderdagavond is er in de Balie een avond over de vechtsport in Nederland. In Pauw brengen we vanavond een ode aan de vechtsport en wel met drie vrouwen die er allen hun sporen hebben verdiend: Marloes Coenen, Jorina Baars en Soumia Abalhaja.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vechtende vrouwen zijn wel leuk.
Oh vrouwen... dat sla ik dan wel over. Ik zie liever Remy.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vechtende vrouwen zijn wel leuk.
hmm interessant jaquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Meh... ik ga 2Doc kijken. Interessante docu over Syrië
Je hebt nu ook een uitzendinggemist website op het internet, kun je terugkijken in online player vormquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pauw ook wel vanavond... dilemma...
2Doc kijk ik altijd terug, liveshows bijna nooit.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ik ga voor Pauw, ik kijk 2doc wel later terugquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh echt?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt nu ook een uitzendinggemist website op het internet, kun je terugkijken in online player vorm
Is dat nieuw, Hans?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt nu ook een uitzendinggemist website op het internet, kun je terugkijken in online player vorm
Kan dat ook met Utopia?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat terugkijken ben ik niet zo goed in. Doe het vaak toch niet...quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
2Doc kijk ik altijd terug, liveshows bijna nooit.
Neuh, Peter zorgt altijd wel voor wat aardige tvquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:06 schreef Baszh het volgende:
Is die klimaattop niet boeiender dan weer Peter R
Gelul over klimaat vind ik nog vermoeiender.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:06 schreef Baszh het volgende:
Is die klimaattop niet boeiender dan weer Peter R
wel zielig als je je zus gaat bedreigenquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:06 schreef Joezi het volgende:
Holleeder als je dit leest: je moet niet denken dat ik bang voor je ben, je bent gewoon een mietje!
ik haat haar sinds ERquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ze je vriendschapsverzoek niet geaccepteerd?
Ja een held voor het simpele volk. En dan te bedenken dat zo'n tokkie nog een podium bij College Tour krijgt ookquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:09 schreef Joezi het volgende:
Wat een triest hoopje mensDat dit onze cultheld is zegt genoeg over dit land/
Lange Frans had zelfs een rap met hem opgenomen. Gelukkig was hij net bij RTL4 om zich diep te excuseren.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja een held voor het simpele volk. En dan te bedenken dat zo'n tokkie nog een podium bij College Tour krijgt ook
95% van de gevallen werkt dat social media integreren in 'oude' media heel matig imho.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Wat een leuke commercial, die grap is echt nieuw.
Zelfmoord lijkt me ook het meest waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Het spijt me voor die man, maar zelfmoord lijkt me toch echt het meest waarschijnlijke scenario.
Ooit ook eens gehad van een paar pillen tijdens een gabberparty. Bad trip / psychose.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Dit is het meest vreemde verhaal van het jaar.
Of het was een drugspsychose.
Live fast die young, zeggen ze in de USAquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:12 schreef superniger het volgende:
Ze heeft gewoon iets te hard gefeest.
Kan gebeuren.
Allemaal de schuld van "De ontvoering van Alfred Heineken".quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Gooi die psychopaat gewoon de cel in voor altijd. Nooit begrepen waarom de media een glamourcrimineel van hem heeft gemaakt.
gecondoleerdquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Ugh hier kan ik niet naar kijken. Ben 6 maanden geleden mijn broer verloren aan zelfmoord.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Ugh hier kan ik niet naar kijken. Ben 6 maanden geleden mijn broer verloren aan zelfmoord.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Ai.. heftig.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Kijk dan nietquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Meestal zitten we gewoon flauw een programma te bediscussiëren.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:16 schreef monkyyy het volgende:
quote:
Bedankt.quote:
Ik ben al aan het zappen. Ik kijk wel weer als ze het over Holleeder gaan hebben.quote:
Wel als je wilt dat de onderste steen bovenkomt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:21 schreef Rickertman96 het volgende:
ik zou hier echt niet over kunnen praten
Vind het wel prima dat ook zoiets aandacht krijgtquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:22 schreef superniger het volgende:
Erg triest voor haar. Maar hier een heel item aan besteden is zonde van de zendtijd.
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:22 schreef superniger het volgende:
Erg triest voor haar. Maar hier een heel item aan besteden is zonde van de zendtijd.
En Peter R. de Vries ook.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Sporters, cabaretiers, acteurs en musicalhomo's zijn zonde van de zendtijd.
Die kunnen wel een praatje houden. Bij deze vrouw duurt het uren.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Sporters, cabaretiers, acteurs en musicalhomo's zijn zonde van de zendtijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |