abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157952022
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:34 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik qoute van LGD fb:

"mijn dochter komt zelf vaak in deze club haar vrienden club heeft een regel geen drank van vreemde aan nemen , samen naar de wc , samen naar buiten en als ze weg gaan elkaar melden hoe of wat , ik vind niet dat je een portier of de club als schuldige aan kan wijzen , zelfs de opmerkingen die je bij sommige , pagina,s leest van wat doet een 16 jarig zo laat buiten . kom op hoor we leven in 2015 en je kan niet verw8 dat een 16 jarig om 10 uur thuis is in het weekend terwijl der vrienden langer mogen . wel zeg ik van af nu gewoon iedereen die naar binnen wilt fouilleren zakken leeg enz enz . dat is de enige kans om dit misschien voor de volgende keer te voorkomen"
Wat een naieve doos. :') denken dat men elkaars hand vast heeft in een drugshol. 8)7
Tot s'morgens vroeg vol op de drugs uitgaan is blijkbaar heel normaal in hun gezin. Geen middenweg. Alles of niets..maarja, 2015 he
pi_157952023
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:34 schreef K44S het volgende:

[..]

Oke, kan ik natuurlijk niets over kwijt(als jongen).

Maar goed, treinstation Sportpark is ruim 10 minuten lopen. Dus het kán niet anders zijn dat er in de tussentijd wat gebeurt is.

Ik qoute van LGD fb:

"mijn dochter komt zelf vaak in deze club haar vrienden club heeft een regel geen drank van vreemde aan nemen , samen naar de wc , samen naar buiten en als ze weg gaan elkaar melden hoe of wat , ik vind niet dat je een portier of de club als schuldige aan kan wijzen , zelfs de opmerkingen die je bij sommige , pagina,s leest van wat doet een 16 jarig zo laat buiten . kom op hoor we leven in 2015 en je kan niet verw8 dat een 16 jarig om 10 uur thuis is in het weekend terwijl der vrienden langer mogen . wel zeg ik van af nu gewoon iedereen die naar binnen wilt fouilleren zakken leeg enz enz . dat is de enige kans om dit misschien voor de volgende keer te voorkomen"
Angstaanjagend dat mensen die zo schrijven gewoon kinderen hebben.
pi_157952104
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Die bezorgde vaders die ineens weten wat hun dochters uitvreten :)
Oh? Het is nog een vent ook? Die weet al he-le-maal- niks van zijn dochter[s]! :W
pi_157952135
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:48 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Oh? Het is nog een vent ook? Die weet al he-le-maal- niks van zijn dochter[s]! :W
Nee :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157952276
Ik denk dat ze iets in haar drankje (GHB ofzo) heeft gekregen en mee is gelokt naar die
hangplek bij de Maartensdijkse weg.In de buurt van dat voormalige politiehonden trainingsclubhuis
is ze ook onder de trein gekomen. afstand spoor-clubhuis is 150 meter.
Op die hangplek komen dit soort jongeren :
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157952753
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:55 schreef StaceySinger het volgende:
Ik denk dat ze iets in haar drankje (GHB ofzo) heeft gekregen en mee is gelokt naar die
hangplek bij de Maartensdijkse weg.In de buurt van dat voormalige politiehonden trainingsclubhuis
is ze ook onder de trein gekomen. afstand spoor-clubhuis is 150 meter.
Op die hangplek komen dit soort jongeren :
[ afbeelding ]
Ja post het nog een keer ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157952871
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja post het nog een keer ^O^
voor de avondploeg :)

Repetitio mater scientiae est

[ Bericht 2% gewijzigd door StaceySinger op 01-12-2015 20:43:57 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157953465
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:29 schreef Longcat. het volgende:

[..]

Zeker XTC?
Na het lezen van het verhaal was het eerste waar ik aan dacht ook: die was waarschijnlijk stevig onder invloed van eoa goedje.

Met bekenden ook wel vaker dan één keer meegemaakt dat ze uren 'kwijt' waren vroeger en zonder jas de kou in waren gegaan. Dat was altijd onder invloed van (een heleboel) alcohol en/of drugs.

Dat ze problemen had waar niemand vanaf wist en daarom zelfmoord pleegde is ook prima mogelijk. Als je daar mee in je kop loopt zal je ook vast niet zo happy over de dansvloer lopen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_157953499
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:41 schreef APK het volgende:

[..]

Oeh, bijna!

[..]

Haha, scherp!
pi_157953919
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Na het lezen van het verhaal was het eerste waar ik aan dacht ook: die was waarschijnlijk stevig onder invloed van eoa goedje.

Met bekenden ook wel vaker dan één keer meegemaakt dat ze uren 'kwijt' waren vroeger en zonder jas de kou in waren gegaan. Dat was altijd onder invloed van (een heleboel) alcohol en/of drugs.

Ik herken dat, veel drank op en dan gewoon naar buiten zonder jas.
De temperatuur was in de nacht van vrijdag op zaterdag rond de 8 graden lijkt me niet extreem koud.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_157954325
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:50 schreef Buster24 het volgende:

[..]

De temperatuur was in de nacht van vrijdag op zaterdag rond de 8 graden lijkt me niet extreem koud.
Niet heel koud, de combinaties regen en wind zorgen ervoor dat je binnen een uur nat bent tot in je onderkleding. Dan wordt het net en ander verhaal.
pi_157955346
hier zie je de ingang en daarnaast de parkeerplaats (moet je daar dan buiten plassen ? )

dinsdag 1 december 2015 @ 21:41:46 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157955433
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:38 schreef StaceySinger het volgende:
hier zie je de ingang en daarnaast de parkeerplaats (moet je daar dan buiten plassen ? )

[ afbeelding ]
Zie post 138.

Die kan ik wel quoten maar dan valt de daarin gequote tekst toch weg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_157955505
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:38 schreef StaceySinger het volgende:

[ afbeelding ]
Virtual tour?

. http://partyflock.nl/en/virtualtour/34:Lets-Get-Down
pi_157955602
Je hoeft daar niet naar buiten om te plassen. de toiletgelegenheden zijn daar prima. en van horen zeggen bij mij op het werk: er wordt daar zowel binnen als buiten in van alles en nog wat gehandeld (weed, paddo's, xtc, etc.) ik weet uit eigen ervaring dat je van paddo's aardig uit je plaat kunt gaan, gelukkig had ik vrienden die mij niet alleen lieten vertrekken anders weet ik niet of ik hier nu nog geweest was.

http://www.powned.tv/nieu(...)n_dascha_16_vir.html
pi_157955704
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat iemand paddo's dealt op een feest. xD

De website zegt: Geen 18, geen alcohol. Ik ben benieuwd hoe goed ze waren in het handhaven daarvan.

Een pilletje zou kunnen. Dan is de lange tijd dat ze mogelijk buiten heeft gelopen ook beter te verklaren.
Maar als dat zo zou zijn, hadden die vriendinnen dat waarschijnlijk nu wel toegegeven? Desnoods (huilend) tegen hun eigen moeder, die dat weer verder vertelt.

Misschien hadden ze buiten trouwens extra toiletten neergezet ivm drukte?
pi_157955846
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:52 schreef Physsic het volgende:

De website zegt: Geen 18, geen alcohol. Ik ben benieuwd hoe goed ze waren in het handhaven daarvan.

Een pilletje zou kunnen. Dan is de lange tijd dat ze mogelijk buiten heeft gelopen ook beter te verklaren.
Maar als dat zo zou zijn, hadden die vriendinnen dat waarschijnlijk nu wel toegegeven? Desnoods (huilend) tegen hun eigen moeder, die dat weer verder vertelt.

een bijwerking van XTC is niet kunnen plassen :)
pi_157955857
quote:

Ze gaan naar een bovengelegen tent om daar te plassen als het druk bij de toiletten is beneden, al vraag ik me af of een Japans restaurant daarop zit te wachten om 02`:00 uur
pi_157955875
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Hoef je mij niet te vertellen.
Dat wil niet zeggen dat je de hele avond/nacht niet hoeft te plassen.
pi_157955964
Misschien was ze een rondje lopen.

.
pi_157956205
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Je wilt wel plassen maar het lukt gewoon echt niet. Heb wel eens (voor mijn gevoel) een kwartier boven de pot gestaan.
pi_157956570
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:50 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Is goed fris, zeker met wind en als je nat wordt maar 'fysiek onmogelijk' om 3-4 uur buiten te zijn lijkt me wat kort door de bocht. Als je relatief droog en beschut staat/zit/ligt is dat zeker mogelijk als je helemaal van de kaart bent door het een of ander.

Ben benieuwd...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_157957214
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Niet heel koud, de combinaties regen en wind zorgen ervoor dat je binnen een uur nat bent tot in je onderkleding. Dan wordt het net en ander verhaal.
Maar regende het die nacht? Ik heb dat niet terug kunnen vinden. En ook dan ga je nog niet dood als je blijft lopen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_157957955
Als je naar buiten gaat, dan doe je dat vaak om iemand te ontmoeten.
En ook voor dealers ga je vaak naar buiten.
Make my day!
  dinsdag 1 december 2015 @ 23:03:52 #185
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_157957991
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Angstaanjagend dat mensen die zo schrijven gewoon kinderen hebben.
Dank u, scheelt mij weer typen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_157958007
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:02 schreef agter het volgende:
Als je naar buiten gaat, dan doe je dat vaak om iemand te ontmoeten.
En ook voor dealers ga je vaak naar buiten.
Kan je daarna nog wel naar binnen zonder opnieuw te moeten betalen?
Krijg je een bandje ofzo?
pi_157958047
Ik ben benieuwd of er drugs in haar bloed aangetroffen wordt.
Als dat nog mogelijk is.
Make my day!
pi_157958068
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:04 schreef Physsic het volgende:

[..]

Kan je daarna nog wel naar binnen zonder opnieuw te moeten betalen?
Krijg je een bandje ofzo?
Vaak een stempel. Of de portier even goed aankijken.
Make my day!
pi_157958264
Nu bij Pauw.
pi_157958272
nu bij Pauw op ned 1
pi_157958351
Frank van de Goot:
Toxicologisch onderzoek kan altijd nog. Dat kan in bloed, maar ook in weefsel.

Hij wilde ook kijken of ze bijv. op de rails lag of niet, en of ze dan misschien al dood was.
Dat wordt lastig, aangezien er veel schade is.
pi_157959059
Vader werd vandaag geïnterviewd door Hart van Nederland, waar die man toch de kracht vandaan haalt:

http://www.hartvannederla(...)de-vader-van-dascha/
pi_157959229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:41 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Maar regende het die nacht? Ik heb dat niet terug kunnen vinden. En ook dan ga je nog niet dood als je blijft lopen.
Volgens haar vader, welke direct die nacht al was gaan zoeken, regende het die nacht.
Het stuk naar het bos/overgang toe, inderdaad waar Stacey op doelde, is ongeveer 15/20 minuten lopen vanaf die tent. Dus wat ze de rest van de tijd gedaan heeft??
pi_157959329
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is goed fris, zeker met wind en als je nat wordt maar 'fysiek onmogelijk' om 3-4 uur buiten te zijn lijkt me wat kort door de bocht. Als je relatief droog en beschut staat/zit/ligt is dat zeker mogelijk als je helemaal van de kaart bent door het een of ander.

Ben benieuwd...
In t-shirt he... En het was die nacht amper 5 graden.
Als je meer dan twee uur met die temperatuur en regen(achtig) weer buiten bent.. :{
  dinsdag 1 december 2015 @ 23:57:36 #195
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_157959459
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Vader werd vandaag geïnterviewd door Hart van Nederland, waar die man toch de kracht vandaan haalt:

Als ik die vader was, zou ik na de uitzending in de auto in huilen uitbarsten, ik vind dat hij zich nog best goed in de hand heeft.
  dinsdag 1 december 2015 @ 23:58:01 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157959467
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:

Vader noemt dat er in het onderzoek dingen naar voren zijn gekomen die vragen om nader onderzoek. Wellicht doelt hij op video beelden beelden of getuigenissen.
Ook schets hij drie scenario's: ze is gedrogeerd, ze heeft een ziekte of ze is vermoord.
Ik ben erg benieuwd wat er uit het onderzoek gaat komen, maar denk niet dat we het op korte termijn zullen horen.
KuikenGuppy
pi_157959543
Ik schat de kans dat ze is gedrogeerd zeer laag in.
pi_157959567
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Vader noemt dat er in het onderzoek dingen naar voren zijn gekomen die vragen om nader onderzoek. Wellicht doelt hij op video beelden beelden of getuigenissen.
Ook schets hij drie scenario's: ze is gedrogeerd, ze heeft een ziekte of ze is vermoord.
Ik ben erg benieuwd wat er uit het onderzoek gaat komen, maar denk niet dat we het op korte termijn zullen horen.
Dan vind ik het vreemd dat zij zelfmoord uitsluit.
pi_157959568
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:57 schreef Charleville het volgende:

[..]

Als ik die vader was, zou ik na de uitzending in de auto in huilen uitbarsten, ik vind dat hij zich nog best goed in de hand heeft.
Dat zegt hij ook in dat interview bij hart van Nederland, hij heeft nu een taak. Maar soms is hij helemaal nergens. Wat hij doet moet nu gebeuren.

heel veel respect voor die man.
pi_157959596
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:04 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Dan vind ik het vreemd dat zij zelfmoord uitsluit.
Dat doet die niet, alleen hij vind dat niet aannemelijk. Dat is wat anders.
pi_157959615
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat doet die niet, alleen hij vind dat niet aannemelijk. Dat is wat anders.
Oke, ik ga zo Pauw even kijken.
pi_157959618
Grote vraag blijft hoe zij daar in dat bos terecht is gekomen. Wat een afgelegen plek.
pi_157959635
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Grote vraag blijft hoe zij daar in dat bos terecht is gekomen. Wat een afgelegen plek.
Goede kans dat je daar nooit meer achter komt, als haar mobiel geen informatie oplevert en er verder geen getuigen zijn.
pi_157959638
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:07 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Oke, ik ga zo Pauw even kijken.
Kijk even naar die link van Hart van Nederland, daar was de vader in een uitgebreid interview.
Hij was ook heel blij met alle media aandacht, dus waar die vraag om rust nu vandaan kwam?
pi_157960128
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
grote vraag dat zeker - met de auto zou het zo kunnen
vanuit Hilversum > bocht nemen
stoppen en achteruitrijden de bosjes in (en niemand die je ziet)
dan is het 170 meter lopen tot PD

pi_157960150
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:52 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

grote vraag dat zeker - met de auto zou het zo kunnen
vanuit Hilversum > bocht nemen
stoppen en achteruitrijden de bosjes in (en niemand die je ziet)
dan is het 170 meter lopen tot PD

[ afbeelding ]
Bij dat interview denken ze dat ze via de andere kant is gekomen, door een stuk bos dus.

edit:
Behalve die toe en afrit is er daar aan die zijde helemaal niet toch?
Alleen bos en land.

Heel opmerkelijk stuk om als meisje alleen midden in de nacht rond te struinen. Niemand die je ziet en niemand die je hoort. Lijkt me eng om daar te lopen.
pi_157960200
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bij dat interview denken ze dat ze via de andere kant is gekomen, door een stuk bos dus.
dat zou ook kunnen maar dat is ingewikkelder
die weg ernaar toe de Maartensdijkseweg is afgesloten met een slagboom
je kan daar wel met een brommer,fiets of scooter langs

pi_157960228
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 01:00 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dat zou ook kunnen maar dat is ingewikkelder
die weg ernaar toe de Maartensdijkseweg is afgesloten met een slagboom
je kan daar wel met een brommer,fiets of scooter langs

[ afbeelding ]
Dan snap ik ook het tijdsbestek tussen:
De aanrijding om 05:25 en de late extra 112-meldingen rond 05:45, amper met voertuigen op die plek te komen dus.
pi_157960272
je kunt er met de auto op 2 manieren (vlakbij) komen
die eerste optie via de Hilversum aA 27 op en in de bocht stoppen
Of via de Utrechtse weg en dan de Huidecopseweg nemen
dan kom je er direct
vanuit Hilversum is dat 10 min rijden

pi_157960292
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 01:10 schreef StaceySinger het volgende:
je kunt er met de auto op 2 manieren (vlakbij) komen
die eerste optie via de Hilversum aA 27 op en in de bocht stoppen
Of via de Utrechtse weg en dan de Huidecopseweg nemen
dan kom je er direct
vanuit Hilversum is dat 10 min rijden

[ afbeelding ]
Waar begint dat pad dan? De Maartendijkseweg?
  woensdag 2 december 2015 @ 01:14:50 #211
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_157960300
quote:

Mij werd begin dit jaar een keer om legitimatie gevraagd in die tent toen ik een biertje stond te drinken. Ik weet niet hoe streng de controle nu is.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_157960322
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 01:14 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Mij werd begin dit jaar een keer om legitimatie gevraagd in die tent toen ik een biertje stond te drinken. Ik weet niet hoe streng de controle nu is.
Dan weet jij hoe het zit met dat naar buiten gaan om te plassen.
Klopt dat?
pi_157960326
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waar begint dat pad dan? De Maartendijkseweg?
de Maartensdijkse weg ligt hier

pi_157960338
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 01:20 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dank je!
pi_157960353
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 01:20 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je postte gisteren wat over die vereniging die was afgebrand en waar jongeren en junks rondhingen, om daar te komen moet je dus wel dat spoor daar over zie ik nu.
Die zit toch onder de toerit van de snelweg? Op je kaartje bij PD?
pi_157960373
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 01:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je postte gisteren wat over die vereniging die was afgebrand en waar jongeren en junks rondhingen, om daar te komen moet je dus wel dat spoor daar over zie ik nu.
Die zit toch onder de toerit van de snelweg? Op je kaartje bij PD?
dat afgebrande politie honden clubhuis stond hier

Mei 2015
Clubhuis politie door brand verwoest
Aan de Maartensdijkseweg in Hilversum is een gebouw van de politie afgebrand. Het vuur lijkt te zijn aangestoken.
Het gebouw is compleet verwoest. De medewerker die het gebouw onderhield, stond er aangeslagen bij. Het gebouwtje diende als clubhuis voor hondengeleiders die hier hun honden trainden en lieten keuren

Clubhuis hondenbrigade politie afgebrand

[ Bericht 7% gewijzigd door StaceySinger op 02-12-2015 01:41:20 ]
pi_157960515
Had PAUW afgelopen avond gezien. Bizar dat men nu al uitgaat van zelfmoord zonder verder diepgravend onderzoek te doen naar de toedracht en wat er nou exact gebeurd is. Ik ging er altijd vanuit dat het een spoor dichtbij het centrum was maar het blijkt nu dus te gaan om een spoorwegovergang afgelegen in een bosrijke omgeving. Zelfmoord is bijna altijd wel impuls, en gedurende die afstand had ze zich eventueel kunnen bedenken.

Stond dat centrum niet vol met gloednieuwe beveiligingscamera's na aanleiding van Marokkanenoverlast een aantal jaar terug?
Pelsdierjager twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 10:33:59 @pieterbroertjes zal wat zijn als er ineens niks vervelends gebeurd. Kan je beter zelf op stap gaan ipv die hele dure #camera's reageer retweet
pi_157960534
Is die tent trouwens niet 18+? Hoe komt een meisje van nog maar 16 dan zomaar binnen? :')

Hilversum staat al langer berucht om zijn uitgaansgeweld.
pi_157960538
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 02:13 schreef syndroom het volgende:
Had PAUW afgelopen avond gezien. Bizar dat men nu al uitgaat van zelfmoord zonder verder diepgravend onderzoek te doen naar de toedracht en wat er nou exact gebeurd is. Ik ging er altijd vanuit dat het een spoor dichtbij het centrum was maar het blijkt nu dus te gaan om een spoorwegovergang afgelegen in een bosrijke omgeving. Zelfmoord is bijna altijd wel impuls, en gedurende die afstand had ze zich eventueel kunnen bedenken.

Stond dat centrum niet vol met gloednieuwe beveiligingscamera's na aanleiding van Marokkanenoverlast een aantal jaar terug?
Pelsdierjager twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 10:33:59 @pieterbroertjes zal wat zijn als er ineens niks vervelends gebeurd. Kan je beter zelf op stap gaan ipv die hele dure #camera's reageer retweet
Ik heb Pauw niet gezien, maar zelfmoord zou best kunnen afgaand op wat ik gelezen heb. Zelfmoord is namelijk niet iets wat je met je ouders overlegd. Iemand kan zeggen dat ie er een eind aanmaakt maar die mensen doen vaak niets, die willen eigenlijk gewoon een steun in de rug. Degenen die er zeker over zijn dat ze het leven uit willen stappen om wat voor reden dan ook, doen het gewoon. De keuze voor de omgeving zou gemaakt kunnen worden in de hoop niet snel te worden gevonden. Ze kan met een probleem gezeten hebben waarmee ze niet naar de ouders durfde te stappen. Dat probleem kan voor iemand die volwassen is wellicht niet zo groot zijn maar voor tieners wegen bepaalde problemen twee keer zo zwaar.

Maar afgezien van dit is het uiterst belangrijk dat bijna alles gereconstrueert kan worden van de bewuste avond. Al was t maar voor de ouders.
pi_157960576
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 02:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik heb Pauw niet gezien, maar zelfmoord zou best kunnen afgaand op wat ik gelezen heb. Zelfmoord is namelijk niet iets wat je met je ouders overlegd. Iemand kan zeggen dat ie er een eind aanmaakt maar die mensen doen vaak niets, die willen eigenlijk gewoon een steun in de rug. Degenen die er zeker over zijn dat ze het leven uit willen stappen om wat voor reden dan ook, doen het gewoon. De keuze voor de omgeving zou gemaakt kunnen worden in de hoop niet snel te worden gevonden. Ze kan met een probleem gezeten hebben waarmee ze niet naar de ouders durfde te stappen. Dat probleem kan voor iemand die volwassen is wellicht niet zo groot zijn maar voor tieners wegen bepaalde problemen twee keer zo zwaar.

Maar afgezien van dit is het uiterst belangrijk dat bijna alles gereconstrueert kan worden van de bewuste avond. Al was t maar voor de ouders.
De afstand is hemelsbreed 2.5 km tussen de discotheek en pd, komt ook bij dat de bewuste spoorwegovergang niet zo gauw te vinden is, je moet hiervoor echt de weg kennen, of ze heeft dit van te voren gepland?

Zou inderdaad zelfmoord kunnen zijn maar er missen toch wel grote gaten en bovendien is het moment ook een beetje vreemd. Hadden die vriendinnen dan niets in de gaten?

Zie net dat ze uit Hollandsche Rading komt, dus het ligt wel ongeveer op de route geloof ik. Ik blijf het een beetje apart vinden, zo'n jong meisje zo laat nog buiten.

[ Bericht 5% gewijzigd door syndroom op 02-12-2015 02:55:30 ]
pi_157960601
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 02:50 schreef syndroom het volgende:

[..]

De afstand is hemelsbreed 2.5 km tussen de discotheek en pd, komt ook bij dat de bewuste spoorwegovergang niet zo gauw te vinden is, je moet hiervoor echt de weg kennen, of ze heeft dit van te voren gepland?

Zou inderdaad zelfmoord kunnen zijn maar er missen toch wel grote gaten en bovendien is het moment ook een beetje vreemd. Hadden die vriendinnen dan niets in de gaten?
Dat is het met zelfmoord, als je interviews leest met mensen waarvan de poging is mislukt dan is het iets wat men zorgvuldig plant; locatie, tijd en alles daaromheen. En dit zou haar moment geweest kunnen zijn. Dat overleg je niet met vriendinnen en daar is men vaak niet bang voor. Dus je leest er vermoedelijk niet veel aan af.

Iedereen heeft schijnbaar weleens een moment in zn leven dat hij denkt "laat t maar gebeuren" of "wat als.." maar de durf en wil is vaak ver te zoeken zodat het nooit tot werkelijke uitvoering komt.

Bij degenen die dit echt gaan plannen is er al een knop omgegaan waarmee ze het gewoon doen. Net als dat jij s'ochtends naar je werk stapt in goede vrede, stappen zij naar de plek waar ze het gaan doen en twijfelen dan nauwelijks.

quote:
Zie net dat ze uit Hollandsche Rading komt, dus het ligt wel ongeveer op de route geloof ik. Ik blijf het een beetje apart vinden, zo'n jong meisje zo laat nog buiten.
Nederland is een relatief klein land, geschikte lokaties vinden in de hoop niet of laat gevonden te worden zijn er niet zoveel.
pi_157960641
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 02:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Speculatie natuurlijk, maar in dat dikgedrukte kader zou mogelijk een eerdere poging gedaan en mislukt kunnen zijn, waardoor alsnog de trein nodig was.
pi_157960663
Zou het -als het uberhaupt zelfmoord is- ook een impulsieve actie geweest kunnen zijn?
Misschien had ze (voor het eerst) wat gedronken. Sommige vrouwen kunnen behoorlijk emotioneel worden als ze gedronken hebben. xD
Mannen ook, trouwens.
pi_157960747
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 04:16 schreef Physsic het volgende:
Zou het -als het uberhaupt zelfmoord is- ook een impulsieve actie geweest kunnen zijn?
Misschien had ze (voor het eerst) wat gedronken. Sommige vrouwen kunnen behoorlijk emotioneel worden als ze gedronken hebben. xD
Mannen ook, trouwens.
mogelijk heeft ze tussendoor contact gehad met een vriendje of had ze net gezien (voordat ze naar wc ging zogenaamd) dat iemand het aangepapt heeft met ex of zo. Er is op 16 jarige leeftijd niet zo superveel nodig voor een dramatisch gebaar met grote gevolgen.
pi_157960941
Mij lijkt zelfmoord toch minder waarschijnlijk. Als het zo gepland was, waarom dan toch je jas niet meenemen?

Het lijkt er eerder op de ze gehaast was. Dat ze snel daar weg wilde, of snel ergens anders wilde zijn.
pi_157961017
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 07:48 schreef Physsic het volgende:
Mij lijkt zelfmoord toch minder waarschijnlijk. Als het zo gepland was, waarom dan toch je jas niet meenemen?

Het lijkt er eerder op de ze gehaast was. Dat ze snel daar weg wilde, of snel ergens anders wilde zijn.
Ah kijk, een expert!
pi_157961031
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 02:13 schreef syndroom het volgende:

Zelfmoord is bijna nooit zomaar een impuls. Lul niet zo dom.
pi_157961040
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 08:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ook goeie morgen...
pi_157961050
quote:

[..]

ach kijk, een expert!
pi_157961113
quote:

[..]

Het kan wel een impuls zijn als je onder invloed bent van iets.
  woensdag 2 december 2015 @ 11:42:37 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157961138
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Burdie op 02-12-2015 11:46:59 ]
KuikenGuppy
pi_157961150
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 08:07 schreef computergirl het volgende:

[..]

ach kijk, een expert!
_O_
  woensdag 2 december 2015 @ 11:49:49 #233
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_157961276
Pas 16 jaar en tot zo laat in de nacht uit laat gaan :') faalouders
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_157961607
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 11:49 schreef Woods het volgende:
Pas 16 jaar en tot zo laat in de nacht uit laat gaan :') faalouders
Ik mocht dat ook niet op mijn 16e, maar ik had meer dan genoeg vrienden en bekenden die dat wel mochten, zo vreemd en laat is het ook weer niet.
Feyenoord Rotterdam
pi_157961680
Ik geloof niet in een bewuste, geplande, zelfmoord. Haar zus geeft aan dat ze geen reden heeft gezien en dat ze alles deelden en dat Dascha dit het gezin niet aan zou doen. De kans dat zo'n gezin, dat hecht lijkt, echt niet doorheeft dat een dochter/zus suïcidaal is is wel heeeel klein.

Als het klopt dat ze versuft op de rails stond dan denk ik aan een paar scenarios:
- Vrijwillig of onder sociale druk xtc genomen. Misschien een hele pil? Klein lichaam, alcohol, sterke pil... Dat kan enorm inslaan. Van xtc heb ik het hardst getript (dingen zien die er niet zijn, dingen kwijt raken en je omgeving niet begrijpen). Ook kan je het extreem warm krijgen en een heel negatief gevoel als het afgelopen is. Alleen... Ik kan me toch niet voorstellen dat je 3-4 uur in de kou rondspacet. Dan ben je wel heel ver weg en lijkt het eerder psychotisch (drug induced?).

Ander onvrijwillige scenario: ghb in drankje, naar buiten en daar volledig van het pad raken. Ook van ghb kan je volledig de controle kwijt raken, maar 3-4 uur in de kou spacen is echt lang. Op een gegeven moment wil je warmte en vrienden om je heen.

Tot slot zou iemand haar buiten de vrijheid kunnen hebben ontnomen (auto, in een huis) en onder dwang iets als rohypnol geven. Daarvan kan je ook volledig zombie gaan. Maar hoe ze dan op het spoor terecht komt...?

Nogmaals een vrijwillige zelfmoord, ten gevolge van langdurige of acute (niet door drugs veroorzaakte) psychiatrische problematiek lijkt me heel onwaarschijnlijk. Met het volle verstand al helemaal onwaarschijnlijk.
pi_157961889
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 11:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het kan wel een impuls zijn als je onder invloed bent van iets.
Het kan dan of een andere perceptie van de werkelijkheid zijn (hallucinaties, wanen) of een acuut psychiatrisch probleem ten gevolge van het gebruik, zoals een psychotische episode. Dat kan door overdosering of genetische aanleg en drugs die het triggert. Ook dan ervaar je de werkelijkheid anders maar komt dat door neurologische problemen en niet door het drugsstofje.

Voorbeelden:
"ze willen mijn organen stelen, dan liever voor de trein" (waan)
"het prachtige licht, de goddelijke trilling. Dit is prachtig" (hallucinatie)
"wow waar ben ik.. ik moet naar let's get down... waar is mn telefoon.. ik begrijp het niet.. dit lijkt wel rails" (door verwarring ten gevolge van drugs op de verkeerde plek belanden)

[ Bericht 4% gewijzigd door Poolbal op 02-12-2015 12:28:25 ]
pi_157961933
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:17 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Het kan dan of een andere perceptie van de werkelijkheid zijn (hallucinaties, wanen) of een acuut psychiatrisch probleem, zoals een psychotische episode. Ook dan ervaar je de werkelijkheid anders maar komt dat door neurologische problemen en niet door het drugsstofje.

Voorbeelden:
"ze willen mijn organen stelen, dan liever voor de trein" (waan)
"het prachtige licht, de goddelijke trilling. Dit is prachtig" (hallucinatie)
"wow waar ben ik.. ik moet naar let's get down... waar is mn telefoon.. ik begrijp het niet.. dit lijkt wel rails" (door verwarring ten gevolge van drugs op de verkeerde plek belanden)
Het kan zo zijn gegaan. Tenslotte springen er ook soms mensen uit ramen en vanaf daken door drugs. En daar zat ook geen zelfmoord planning achter.
pi_157962003
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:07 schreef Poolbal het volgende:

Als het klopt dat ze versuft op de rails stond dan denk ik aan een paar scenarios:
- Vrijwillig of onder sociale druk xtc genomen. Misschien een hele pil? Klein lichaam, alcohol, sterke pil... Dat kan enorm inslaan. Van xtc heb ik het hardst getript (dingen zien die er niet zijn, dingen kwijt raken en je omgeving niet begrijpen). Ook kan je het extreem warm krijgen en een heel negatief gevoel als het afgelopen is. Alleen... Ik kan me toch niet voorstellen dat je 3-4 uur in de kou rondspacet. Dan ben je wel heel ver weg en lijkt het eerder psychotisch (drug induced?).

Kan ik over meepraten idd. XTC kan rare dingen met je doen.
pi_157962048
Frank van der Goot gaat ook haren van Dascha onderzoeken om te kijken of ze vaker wat gebruikt zou kunnen hebben. En of ze vrijdag onder een of andere invloed was.

Mocht ze onder invloed zijn geweest en aan het dwalen, dan acht ik ook een kans dat ze als een Bambi naar die koplampen van die trein heeft staan kijken. Dieren zoals herten doen dat ook midden op de weg. Die blijven staan.
pi_157962072
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kan ik over meepraten idd. XTC kan rare dingen met je doen.
Eerst maar eens afwachten of ze dan XTC heeft gebruikt, lijkt me.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')