Oke, ik ga zo Pauw even kijken.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat doet die niet, alleen hij vind dat niet aannemelijk. Dat is wat anders.
Goede kans dat je daar nooit meer achter komt, als haar mobiel geen informatie oplevert en er verder geen getuigen zijn.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Grote vraag blijft hoe zij daar in dat bos terecht is gekomen. Wat een afgelegen plek.
Kijk even naar die link van Hart van Nederland, daar was de vader in een uitgebreid interview.quote:
grote vraag dat zeker - met de auto zou het zo kunnenquote:Op woensdag 2 december 2015 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Grote vraag blijft hoe zij daar in dat bos terecht is gekomen. Wat een afgelegen plek.
Bij dat interview denken ze dat ze via de andere kant is gekomen, door een stuk bos dus.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
grote vraag dat zeker - met de auto zou het zo kunnen
vanuit Hilversum > bocht nemen
stoppen en achteruitrijden de bosjes in (en niemand die je ziet)
dan is het 170 meter lopen tot PD
[ afbeelding ]
dat zou ook kunnen maar dat is ingewikkelderquote:Op woensdag 2 december 2015 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bij dat interview denken ze dat ze via de andere kant is gekomen, door een stuk bos dus.
Dan snap ik ook het tijdsbestek tussen:quote:Op woensdag 2 december 2015 01:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat zou ook kunnen maar dat is ingewikkelder
die weg ernaar toe de Maartensdijkseweg is afgesloten met een slagboom
je kan daar wel met een brommer,fiets of scooter langs
[ afbeelding ]
Waar begint dat pad dan? De Maartendijkseweg?quote:Op woensdag 2 december 2015 01:10 schreef StaceySinger het volgende:
je kunt er met de auto op 2 manieren (vlakbij) komen
die eerste optie via de Hilversum aA 27 op en in de bocht stoppen
Of via de Utrechtse weg en dan de Huidecopseweg nemen
dan kom je er direct
vanuit Hilversum is dat 10 min rijden
[ afbeelding ]
Mij werd begin dit jaar een keer om legitimatie gevraagd in die tent toen ik een biertje stond te drinken. Ik weet niet hoe streng de controle nu is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:52 schreef Physsic het volgende:
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat iemand paddo's dealt op een feest. xD
De website zegt: Geen 18, geen alcohol. Ik ben benieuwd hoe goed ze waren in het handhaven daarvan.
Een pilletje zou kunnen. Dan is de lange tijd dat ze mogelijk buiten heeft gelopen ook beter te verklaren.
Maar als dat zo zou zijn, hadden die vriendinnen dat waarschijnlijk nu wel toegegeven? Desnoods (huilend) tegen hun eigen moeder, die dat weer verder vertelt.
Misschien hadden ze buiten trouwens extra toiletten neergezet ivm drukte?
Dan weet jij hoe het zit met dat naar buiten gaan om te plassen.quote:Op woensdag 2 december 2015 01:14 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Mij werd begin dit jaar een keer om legitimatie gevraagd in die tent toen ik een biertje stond te drinken. Ik weet niet hoe streng de controle nu is.
de Maartensdijkse weg ligt hierquote:Op woensdag 2 december 2015 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar begint dat pad dan? De Maartendijkseweg?
Dank je!quote:Op woensdag 2 december 2015 01:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
de Maartensdijkse weg ligt hier
[ afbeelding ]
Je postte gisteren wat over die vereniging die was afgebrand en waar jongeren en junks rondhingen, om daar te komen moet je dus wel dat spoor daar over zie ik nu.quote:Op woensdag 2 december 2015 01:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
de Maartensdijkse weg ligt hier
[ afbeelding ]
dat afgebrande politie honden clubhuis stond hierquote:Op woensdag 2 december 2015 01:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je postte gisteren wat over die vereniging die was afgebrand en waar jongeren en junks rondhingen, om daar te komen moet je dus wel dat spoor daar over zie ik nu.
Die zit toch onder de toerit van de snelweg? Op je kaartje bij PD?
twitter:Pelsdierjager twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 10:33:59@pieterbroertjes zal wat zijn als er ineens niks vervelends gebeurd. Kan je beter zelf op stap gaan ipv die hele dure #camera's reageer retweet
Ik heb Pauw niet gezien, maar zelfmoord zou best kunnen afgaand op wat ik gelezen heb. Zelfmoord is namelijk niet iets wat je met je ouders overlegd. Iemand kan zeggen dat ie er een eind aanmaakt maar die mensen doen vaak niets, die willen eigenlijk gewoon een steun in de rug. Degenen die er zeker over zijn dat ze het leven uit willen stappen om wat voor reden dan ook, doen het gewoon. De keuze voor de omgeving zou gemaakt kunnen worden in de hoop niet snel te worden gevonden. Ze kan met een probleem gezeten hebben waarmee ze niet naar de ouders durfde te stappen. Dat probleem kan voor iemand die volwassen is wellicht niet zo groot zijn maar voor tieners wegen bepaalde problemen twee keer zo zwaar.quote:Op woensdag 2 december 2015 02:13 schreef syndroom het volgende:
Had PAUW afgelopen avond gezien. Bizar dat men nu al uitgaat van zelfmoord zonder verder diepgravend onderzoek te doen naar de toedracht en wat er nou exact gebeurd is. Ik ging er altijd vanuit dat het een spoor dichtbij het centrum was maar het blijkt nu dus te gaan om een spoorwegovergang afgelegen in een bosrijke omgeving. Zelfmoord is bijna altijd wel impuls, en gedurende die afstand had ze zich eventueel kunnen bedenken.
Stond dat centrum niet vol met gloednieuwe beveiligingscamera's na aanleiding van Marokkanenoverlast een aantal jaar terug?twitter:Pelsdierjager twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 10:33:59@pieterbroertjes zal wat zijn als er ineens niks vervelends gebeurd. Kan je beter zelf op stap gaan ipv die hele dure #camera's reageer retweet
De afstand is hemelsbreed 2.5 km tussen de discotheek en pd, komt ook bij dat de bewuste spoorwegovergang niet zo gauw te vinden is, je moet hiervoor echt de weg kennen, of ze heeft dit van te voren gepland?quote:Op woensdag 2 december 2015 02:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb Pauw niet gezien, maar zelfmoord zou best kunnen afgaand op wat ik gelezen heb. Zelfmoord is namelijk niet iets wat je met je ouders overlegd. Iemand kan zeggen dat ie er een eind aanmaakt maar die mensen doen vaak niets, die willen eigenlijk gewoon een steun in de rug. Degenen die er zeker over zijn dat ze het leven uit willen stappen om wat voor reden dan ook, doen het gewoon. De keuze voor de omgeving zou gemaakt kunnen worden in de hoop niet snel te worden gevonden. Ze kan met een probleem gezeten hebben waarmee ze niet naar de ouders durfde te stappen. Dat probleem kan voor iemand die volwassen is wellicht niet zo groot zijn maar voor tieners wegen bepaalde problemen twee keer zo zwaar.
Maar afgezien van dit is het uiterst belangrijk dat bijna alles gereconstrueert kan worden van de bewuste avond. Al was t maar voor de ouders.
Dat is het met zelfmoord, als je interviews leest met mensen waarvan de poging is mislukt dan is het iets wat men zorgvuldig plant; locatie, tijd en alles daaromheen. En dit zou haar moment geweest kunnen zijn. Dat overleg je niet met vriendinnen en daar is men vaak niet bang voor. Dus je leest er vermoedelijk niet veel aan af.quote:Op woensdag 2 december 2015 02:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
De afstand is hemelsbreed 2.5 km tussen de discotheek en pd, komt ook bij dat de bewuste spoorwegovergang niet zo gauw te vinden is, je moet hiervoor echt de weg kennen, of ze heeft dit van te voren gepland?
Zou inderdaad zelfmoord kunnen zijn maar er missen toch wel grote gaten en bovendien is het moment ook een beetje vreemd. Hadden die vriendinnen dan niets in de gaten?
Nederland is een relatief klein land, geschikte lokaties vinden in de hoop niet of laat gevonden te worden zijn er niet zoveel.quote:Zie net dat ze uit Hollandsche Rading komt, dus het ligt wel ongeveer op de route geloof ik. Ik blijf het een beetje apart vinden, zo'n jong meisje zo laat nog buiten.
Speculatie natuurlijk, maar in dat dikgedrukte kader zou mogelijk een eerdere poging gedaan en mislukt kunnen zijn, waardoor alsnog de trein nodig was.quote:Op woensdag 2 december 2015 02:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb Pauw niet gezien, maar zelfmoord zou best kunnen afgaand op wat ik gelezen heb. Zelfmoord is namelijk niet iets wat je met je ouders overlegd. Iemand kan zeggen dat ie er een eind aanmaakt maar die mensen doen vaak niets, die willen eigenlijk gewoon een steun in de rug. Degenen die er zeker over zijn dat ze het leven uit willen stappen om wat voor reden dan ook, doen het gewoon. De keuze voor de omgeving zou gemaakt kunnen worden in de hoop niet snel te worden gevonden. Ze kan met een probleem gezeten hebben waarmee ze niet naar de ouders durfde te stappen. Dat probleem kan voor iemand die volwassen is wellicht niet zo groot zijn maar voor tieners wegen bepaalde problemen twee keer zo zwaar.
Maar afgezien van dit is het uiterst belangrijk dat bijna alles gereconstrueert kan worden van de bewuste avond. Al was t maar voor de ouders.
mogelijk heeft ze tussendoor contact gehad met een vriendje of had ze net gezien (voordat ze naar wc ging zogenaamd) dat iemand het aangepapt heeft met ex of zo. Er is op 16 jarige leeftijd niet zo superveel nodig voor een dramatisch gebaar met grote gevolgen.quote:Op woensdag 2 december 2015 04:16 schreef Physsic het volgende:
Zou het -als het uberhaupt zelfmoord is- ook een impulsieve actie geweest kunnen zijn?
Misschien had ze (voor het eerst) wat gedronken. Sommige vrouwen kunnen behoorlijk emotioneel worden als ze gedronken hebben. xD
Mannen ook, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |