een bijwerking van XTC is niet kunnen plassenquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:52 schreef Physsic het volgende:
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat iemand paddo's dealt op een feest. xD
De website zegt: Geen 18, geen alcohol. Ik ben benieuwd hoe goed ze waren in het handhaven daarvan.
Een pilletje zou kunnen. Dan is de lange tijd dat ze mogelijk buiten heeft gelopen ook beter te verklaren.
Maar als dat zo zou zijn, hadden die vriendinnen dat waarschijnlijk nu wel toegegeven? Desnoods (huilend) tegen hun eigen moeder, die dat weer verder vertelt.
Misschien hadden ze buiten trouwens extra toiletten neergezet ivm drukte?
Ze gaan naar een bovengelegen tent om daar te plassen als het druk bij de toiletten is beneden, al vraag ik me af of een Japans restaurant daarop zit te wachten om 02`:00 uurquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:52 schreef Physsic het volgende:
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat iemand paddo's dealt op een feest. xD
De website zegt: Geen 18, geen alcohol. Ik ben benieuwd hoe goed ze waren in het handhaven daarvan.
Een pilletje zou kunnen. Dan is de lange tijd dat ze mogelijk buiten heeft gelopen ook beter te verklaren.
Maar als dat zo zou zijn, hadden die vriendinnen dat waarschijnlijk nu wel toegegeven? Desnoods (huilend) tegen hun eigen moeder, die dat weer verder vertelt.
Misschien hadden ze buiten trouwens extra toiletten neergezet ivm drukte?
Hoef je mij niet te vertellen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
een bijwerking van XTC is niet kunnen plassen
Je wilt wel plassen maar het lukt gewoon echt niet. Heb wel eens (voor mijn gevoel) een kwartier boven de pot gestaan.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
een bijwerking van XTC is niet kunnen plassen
Is goed fris, zeker met wind en als je nat wordt maar 'fysiek onmogelijk' om 3-4 uur buiten te zijn lijkt me wat kort door de bocht. Als je relatief droog en beschut staat/zit/ligt is dat zeker mogelijk als je helemaal van de kaart bent door het een of ander.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:50 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ik herken dat, veel drank op en dan gewoon naar buiten zonder jas.
De temperatuur was in de nacht van vrijdag op zaterdag rond de 8 graden lijkt me niet extreem koud.
Maar regende het die nacht? Ik heb dat niet terug kunnen vinden. En ook dan ga je nog niet dood als je blijft lopen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet heel koud, de combinaties regen en wind zorgen ervoor dat je binnen een uur nat bent tot in je onderkleding. Dan wordt het net en ander verhaal.
Dank u, scheelt mij weer typen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Angstaanjagend dat mensen die zo schrijven gewoon kinderen hebben.
Kan je daarna nog wel naar binnen zonder opnieuw te moeten betalen?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:02 schreef agter het volgende:
Als je naar buiten gaat, dan doe je dat vaak om iemand te ontmoeten.
En ook voor dealers ga je vaak naar buiten.
Vaak een stempel. Of de portier even goed aankijken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:04 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kan je daarna nog wel naar binnen zonder opnieuw te moeten betalen?
Krijg je een bandje ofzo?
Volgens haar vader, welke direct die nacht al was gaan zoeken, regende het die nacht.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:41 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Maar regende het die nacht? Ik heb dat niet terug kunnen vinden. En ook dan ga je nog niet dood als je blijft lopen.
In t-shirt he... En het was die nacht amper 5 graden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is goed fris, zeker met wind en als je nat wordt maar 'fysiek onmogelijk' om 3-4 uur buiten te zijn lijkt me wat kort door de bocht. Als je relatief droog en beschut staat/zit/ligt is dat zeker mogelijk als je helemaal van de kaart bent door het een of ander.
Ben benieuwd...
Als ik die vader was, zou ik na de uitzending in de auto in huilen uitbarsten, ik vind dat hij zich nog best goed in de hand heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Vader werd vandaag geïnterviewd door Hart van Nederland, waar die man toch de kracht vandaan haalt:
http://www.hartvannederla(...)de-vader-van-dascha/
Vader noemt dat er in het onderzoek dingen naar voren zijn gekomen die vragen om nader onderzoek. Wellicht doelt hij op video beelden beelden of getuigenissen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Vader werd vandaag geïnterviewd door Hart van Nederland, waar die man toch de kracht vandaan haalt:
http://www.hartvannederla(...)de-vader-van-dascha/
Dan vind ik het vreemd dat zij zelfmoord uitsluit.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vader noemt dat er in het onderzoek dingen naar voren zijn gekomen die vragen om nader onderzoek. Wellicht doelt hij op video beelden beelden of getuigenissen.
Ook schets hij drie scenario's: ze is gedrogeerd, ze heeft een ziekte of ze is vermoord.
Ik ben erg benieuwd wat er uit het onderzoek gaat komen, maar denk niet dat we het op korte termijn zullen horen.
Dat zegt hij ook in dat interview bij hart van Nederland, hij heeft nu een taak. Maar soms is hij helemaal nergens. Wat hij doet moet nu gebeuren.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:57 schreef Charleville het volgende:
[..]
Als ik die vader was, zou ik na de uitzending in de auto in huilen uitbarsten, ik vind dat hij zich nog best goed in de hand heeft.
Dat doet die niet, alleen hij vind dat niet aannemelijk. Dat is wat anders.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:04 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Dan vind ik het vreemd dat zij zelfmoord uitsluit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |