Gewoon uit je nek lullenquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
Invoervelden waar ze vragen waarom je bij dit bedrijf wil werken zijn echt kut.
Ik wil bij jullie werken omdat de rekeningen betaald moeten worden. Maar dat kan je natuurlijk niet als reden opgeven.
Het is 'maar' een baan bij Pathé, en ik heb niet het idee dat ze daar erg streng screenen. In tegenstelling tot banen waarvoor ik solliciteer die passen bij mijn afstudeerrichting.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon uit je nek lullen
Wel even ergens opslaan / opschrijven wat je daar je getikt hebt zodat je het eventueel bij een gesprek bij hetzelfde bedrijf weer kunt gebruiken.
Accepteren, blijven doorademen, weekje niet proberen het hier bij te houden en met de kerstdagen de bezem over de vloer halen omdat het zoveel rommel geeft al dat bezoek.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee het schiet op dat dit 3FM topic alle kanten wordt opgeslingerd...
Zeg anders dat je zelf film fanaat bent en dat je weet hoe fijn het is om goed personeel te hebben in de bioscoop. Dat het bijdraagt aan je bioscoop beleving.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is 'maar' een baan bij Pathé, en ik heb niet het idee dat ze daar erg streng screenen. In tegenstelling tot banen waarvoor ik solliciteer die passen bij mijn afstudeerrichting.
Mama Mintquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Accepteren, blijven doorademen, weekje niet proberen het hier bij te houden en met de kerstdagen de bezem over de vloer halen omdat het zoveel rommel geeft al dat bezoek.
Na jarenlang solliciteren heb ik inderdaad al een grote lijst van bullshitmotivaties bij elkaar getyptquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg anders dat je zelf film fanaat bent en dat je weet hoe fijn het is om goed personeel te hebben in de bioscoop. Dat het bijdraagt aan je bioscoop beleving.
Ik vul bij schoonmaakbaantje ook altijd maar in dat het voldoening geeft als ik weer iets heb schoongemaakt en dat ik zie dat mensen weer schoon aan het werk kunnen.
Baan --> de trofee voor diegene die of daadwerkelijk alle kwaliteiten had of diegene die het beste overtuigend kon liegen in de solicitatieprocedure.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Na jarenlang solliciteren heb ik inderdaad al een grote lijst van bullshitmotivaties bij elkaar getypt![]()
Zo is het helaas wel. En daar ben ik nooit goed in (geweest).quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Baan --> de trofee voor diegene die of daadwerkelijk alle kwaliteiten had of diegene die het beste overtuigend kon liegen in de solicitatieprocedure.
Ja ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo is het helaas wel. En daar ben ik nooit goed in (geweest).
Extincequote:Op dinsdag 1 december 2015 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een van de beste rappers van Nederland man.
Die verkrachting die ze ook hebben van 2000 milesquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerst met Coldplay. Alsof het nog niet erger kan
Sowieso kerst.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sowieso kerst.
Eigenlijk zouden we gewoon de hele maand december moeten afschaffen.
Kerst met Gordonquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
je wil gewoon niet elk jaar ouder worden?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sowieso kerst.
Eigenlijk zouden we gewoon de hele maand december moeten afschaffen.
Neuh. Maar die hele heisa rond de feestdagen kan mij gestolen worden. Gedoe allemaal.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wil gewoon niet elk jaar ouder worden?
het is net zoveel gedoe als je er zelf van wil makenquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh. Maar die hele heisa rond de feestdagen kan mij gestolen worden. Gedoe allemaal.
We doen er thuis gelukkig elk jaar minder aan. Vorig jaar zaten we allemaal in joggingbroek te etenquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is net zoveel gedoe als je er zelf van wil maken
Laat ons lekker!quote:
Is al goed schatje.quote:
Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder heeft eten afgeschaft met Kerst
Nee geen grapje. We gaan 4 dagen niet eten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lijkt me sterk
je meot toch wel iets eten???
quote:
Oh, gelukkig.quote:
wat een onzinquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee geen grapje. We gaan 4 dagen niet eten.
Wie zegt dat we het doen voor iemand anders?quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat een onzin
daar hebben ze in afrika echt helemaal niks aan hoor
dat ziet je toch dat zeg ik muisje :dquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie zegt dat we het doen voor iemand anders?
We gaan gewoon met de hele familie lekker afvallen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat ziet je toch dat zeg ik muisje :d
Heerlijkquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We gaan gewoon met de hele familie lekker afvallen.
Ja, die staat vanaf 6 december weer fier overeind!quote:
Het jaar is nog niet voorbij he?!quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb in 2015 trouwens 0 notes gehad vooralsnog
No hard feelingsquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb in 2015 trouwens 0 notes gehad vooralsnog
Hey Roel, wel cool trouwens dat jij ooit aan SC een note hebt gegeven
Vandaar ook de disclaimert!quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het jaar is nog niet voorbij he?!
Braverikjequote:Op dinsdag 1 december 2015 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog nooit een note gekregen.
Hoef je niet braaf voor te zijn, je kunt ook gewoon de mods om je vinger winden.quote:
Stuur die foto eens per PM, jeweetwel welkequote:Op dinsdag 1 december 2015 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoef je niet braaf voor te zijn, je kunt ook gewoon de mods om je vinger winden.
Laat Noes het niet horenquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoef je niet braaf voor te zijn, je kunt ook gewoon de mods om je vinger winden.
Ik mag anders altijd aan het voeteneind liggen.quote:
quote:
In de Effenaarquote:
Iedereen. Behalve jij.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:36 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg jongens
Wie zitten er eugenlijk in app groep
Iedereen zit er. Ook Bronson.quote:
Idd. Sjaak afhaakquote:
Ik kijk altijd de 2 beste kerstfilms ooit tijdens kerstquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is al goed schatje.![]()
Gewoon Grinch kijken vanavond en Grinch niet de slechterik vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt wel cool, broertjequote:Op dinsdag 1 december 2015 19:19 schreef SilentChaos het volgende:
Moeten jullie het weer verpesten jongens?
Wolf is het grootste mysterie in dit topic
Ze hebben mij er zonder medeweten ingegooid rolf. En met ze bedoel ik haar.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze hebben mij er zonder medeweten ingegooid rolf. En met ze bedoel ik haar.
Vertrouw nooit een muis is mijn advies.
Ik heb ook aangeboden om je uit de groep te flikkeren en je nummer te verwijderen. Maar dat aanbod sloeg je af.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze hebben mij er zonder medeweten ingegooid rolf. En met ze bedoel ik haar.
Vertrouw nooit een muis is mijn advies.
Hooooi muis. Hou je nog van me??quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook aangeboden om je uit de groep te flikkeren en je nummer te verwijderen. Maar dat aanbod sloeg je af.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent nog steeds lief enzo.
Neuken?quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik zou maar muislief doen ja.
Wat een vraagquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de 2 beste kerstfilms ooit tijdens kerstNummer 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Timoooooooooooo!quote:
Chatgiiiiiiiiirrrrrrlquote:
Rooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellquote:
Het was genieten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
Roel, je had wel een top tv-avond niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |