Braverikjequote:Op dinsdag 1 december 2015 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog nooit een note gekregen.
Hoef je niet braaf voor te zijn, je kunt ook gewoon de mods om je vinger winden.quote:
Stuur die foto eens per PM, jeweetwel welkequote:Op dinsdag 1 december 2015 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoef je niet braaf voor te zijn, je kunt ook gewoon de mods om je vinger winden.
Laat Noes het niet horenquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoef je niet braaf voor te zijn, je kunt ook gewoon de mods om je vinger winden.
Ik mag anders altijd aan het voeteneind liggen.quote:
quote:
In de Effenaarquote:
Iedereen. Behalve jij.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:36 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg jongens
Wie zitten er eugenlijk in app groep
Iedereen zit er. Ook Bronson.quote:
Idd. Sjaak afhaakquote:
Ik kijk altijd de 2 beste kerstfilms ooit tijdens kerstquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is al goed schatje.![]()
Gewoon Grinch kijken vanavond en Grinch niet de slechterik vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt wel cool, broertjequote:Op dinsdag 1 december 2015 19:19 schreef SilentChaos het volgende:
Moeten jullie het weer verpesten jongens?
Wolf is het grootste mysterie in dit topic
Ze hebben mij er zonder medeweten ingegooid rolf. En met ze bedoel ik haar.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze hebben mij er zonder medeweten ingegooid rolf. En met ze bedoel ik haar.
Vertrouw nooit een muis is mijn advies.
Ik heb ook aangeboden om je uit de groep te flikkeren en je nummer te verwijderen. Maar dat aanbod sloeg je af.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze hebben mij er zonder medeweten ingegooid rolf. En met ze bedoel ik haar.
Vertrouw nooit een muis is mijn advies.
Hooooi muis. Hou je nog van me??quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook aangeboden om je uit de groep te flikkeren en je nummer te verwijderen. Maar dat aanbod sloeg je af.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent nog steeds lief enzo.
Neuken?quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik zou maar muislief doen ja.
Wat een vraagquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de 2 beste kerstfilms ooit tijdens kerstNummer 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Timoooooooooooo!quote:
Chatgiiiiiiiiirrrrrrlquote:
Rooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellquote:
Het was genieten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
Roel, je had wel een top tv-avond niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |