Op de universiteit leiden rondlopen terwijl het niet schoolvakantie is, is NIET arbo verantwoord.quote:
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar je moet eens naar Hallmark gaan in capellequote:Op maandag 30 november 2015 18:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op de universiteit leiden rondlopen terwijl het niet schoolvakantie is, is NIET arbo verantwoord.
Die is al uit. Hij kwam net aanlopen met een bak popcorn van een halve meter hoog, geen idee wat ik daar nou weer mee moet...quote:Op maandag 30 november 2015 20:17 schreef SilentChaos het volgende:
Heeft eend z'n bioscoopbroek aan?
Graaien!quote:Op maandag 30 november 2015 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Die is al uit. Hij kwam net aanlopen met een bak popcorn van een halve meter hoog, geen idee wat ik daar nou weer mee moet...
Doorslikken.quote:Op maandag 30 november 2015 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Die is al uit. Hij kwam net aanlopen met een bak popcorn van een halve meter hoog, geen idee wat ik daar nou weer mee moet...
Is ook een leuke film ik wil dit jaar nog naar 3 filmsquote:Op maandag 30 november 2015 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, bij Adolf Hitler
Geen grap.
ja bridge of spiesquote:Op maandag 30 november 2015 21:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Is ook een leuke film ik wil dit jaar nog naar 3 films
Bridges of Spies
Er ist wieder da
En natuurlijl Star Wars
Star Wars. Nog nooit iets van gezien. En dat houd ik ook graag zo. Snap die hele obsessie met die films allemaal niet.quote:Op maandag 30 november 2015 21:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bridges of Spies
Er ist wieder da
En natuurlijl Star Wars
Wat een vieze ontopic post Mex. Doe eens niet, daarmee raken we allemaal van slag.quote:Op maandag 30 november 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
3fm weer eens aanzetten en meteen getrakteerd worden op Laced van de dma's. Hoooo genot.
//serieuzepostindittopic
ja verdomme ik moet mijn liefde verklaren aan de dma'squote:Op maandag 30 november 2015 22:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat een vieze ontopic post Mex. Doe eens niet, daarmee raken we allemaal van slag.
Gewoon een ijzersterke scifi reeksquote:Op maandag 30 november 2015 21:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Star Wars. Nog nooit iets van gezien. En dat houd ik ook graag zo. Snap die hele obsessie met die films allemaal niet.
Nah. Had ik ook met BttF. Iedereen is/was daar heel lyrisch over, dus ik had ze opgenomen toen de hele bende op tv was laatst. Ok, 1 is tof, maar 2 is al minder en 3 heb ik maar afgezet omdat ik er echt geen zak aan vond.quote:Op maandag 30 november 2015 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon een ijzersterke scifi reeks
Return of the Jediga nou maar gewoon kijken
Ik zat ook altijd te haten op star wars, totdat ik er naar ging kijken.
Bttf en SW zijn natuurlijk niet te vergelijkenquote:Op maandag 30 november 2015 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nah. Had ik ook met BttF. Iedereen is/was daar heel lyrisch over, dus ik had ze opgenomen toen de hele bende op tv was laatst. Ok, 1 is tof, maar 2 is al minder en 3 heb ik maar afgezet omdat ik er echt geen zak aan vond.
Weet ik. Ik houd sowieso niet van scifi, dus ik denk dat ik SW maar gewoon laat voor wat het is.quote:Op maandag 30 november 2015 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bttf en SW zijn natuurlijk niet te vergelijken
3FM lijkt voorzichtig weer iets buiten de platgelopen hitradio paden te durven treden...?quote:Op maandag 30 november 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
3fm weer eens aanzetten en meteen getrakteerd worden op Laced van de dma's. Hoooo genot.
//serieuzepostindittopic
3voor12radio is dit jaar wel wat verbeterd jaquote:Op maandag 30 november 2015 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
3FM lijkt voorzichtig weer iets buiten de platgetreden hitradio paden te durven treden...?
Matig. Zeer matig.quote:Op maandag 30 november 2015 23:15 schreef Evertjan het volgende:
KLB / alimentatie betalen voor dikke zeug
quote:Op maandag 30 november 2015 21:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bridges of Spies
Er ist wieder da
En natuurlijl Star Wars
Een van de beste rappers van Nederland man.quote:
Wen er maar aan, over 3 weken zijn we het topic weer kwijtquote:Op maandag 30 november 2015 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mex wat doe je?![]()
Ontopic geneuzel...
Rappersquote:Op dinsdag 1 december 2015 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een van de beste rappers van Nederland man.
Niks mis meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:42 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen zonder timing:Uiterst interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |