Wtf.quote:Anouk heeft vijf kinderen: met Remon Stotijn kreeg zij zonen Benjahmin Kingsley (13) Elijah Jeremiah (11) en dochter Phoenix Ray (10). Rapper Unorthodox is de vader van zoon Jesiah Dox (5) en zoontje Sion Jethro (1,5) kreeg ze met basketballer Seraino Dalgliesh.
Alles gezellig daar in Staphorst?quote:
Mevrouw heeft een paar kinderen bij een paar verschillende mannen. Wat is er volgens jou dan zo WTF aan?quote:
Om dan maar meteen te doen alsof je ultraconservatief bent als je dit niet helemaal normaal vindt, is ook wat overdreven...quote:Op maandag 30 november 2015 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Mevrouw heeft een paar kinderen bij een paar verschillende mannen. Wat is er volgens jou dan zo WTF aan?
De norm wordt door de massa gesteld. Dus inderdaad. Normaal (ook wel gebruikelijk) is het niet. Maar waarom het direct een 'WTF' oproept wanneer een volwassen vrouw die prima haar eigen boontjes kan doppen meer kinderen heeft dan 'normaal' en met meer mannen dan 'normaal' is mij volstrekt onduidelijkquote:Op maandag 30 november 2015 16:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Om dan maar meteen te doen alsof je ultraconservatief bent als je dit niet helemaal normaal vindt, is ook wat overdreven...
Want dat is een uitzondering?quote:Op maandag 30 november 2015 16:35 schreef ato het volgende:
Tenminste iemand die graag een kind wil met haar geliefde ( ongeacht leeftijd) en van haar kinderen houdt.
Top wijf..
Ik breng het positief als ik zie hoe vaak mishandeling of kindjes die alleen worden gelaten in het nieuwskomt.quote:Op maandag 30 november 2015 16:37 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Want dat is een uitzondering?
Ik ken haar niet persoonlijk dus dat laatste zou ik niet weten.quote:Op maandag 30 november 2015 16:42 schreef ato het volgende:
[..]
Ik breng het positief als ik zie hoe vaak mishandeling of kindjes die alleen worden gelaten in het nieuwskomt.
Ik vind het onzin als mensen zeggen dat zij zovele kindjes heeft van verschillende mannen dan zeg ik ' nou en'. Als zijmaargoed is voor de kinderen en dat is zij naar mijn idee.
Inderdaad. En dagelijks ook kaartjes verkoopt voor haar attractiepark 'de grot'.quote:Op maandag 30 november 2015 16:35 schreef ato het volgende:
Tenminste iemand die graag een kind wil met haar geliefde ( ongeacht leeftijd) en van haar kinderen houdt.
Top wijf..
Ze heeft er op haar 35e eentje gekregen en ook nog eentje daarna. Het kan moeilijker worden, maar het is niet bij voorbaat 'zeer moeilijk'. Maar goed, 40 is wat dat betreft, zeker als het om de kans op een miskraam gaat, wel weer een ander verhaal.quote:Op maandag 30 november 2015 17:35 schreef MPC60 het volgende:
Zij heeft nooit meegekregen op school dat het na je 35ste zeer moeilijk wordt om zwanger te worden?
Aniewej; Anouk.
quote:Op maandag 30 november 2015 17:35 schreef MPC60 het volgende:
Zij heeft nooit meegekregen op school dat het na je 35ste zeer moeilijk wordt om zwanger te worden?
Aniewej; Anouk.
Doc Drentz past er wat mij betreft prima bij!quote:Op maandag 30 november 2015 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Alsof de maatschappij zit te wachten op nog meer Benjahmin Kingsleys, Elijah Jeremiahs, Phoenix Rays, Jesiah Doxs en Sion Jethros.. :s
maar de maatschappij wacht wel op jouw (eventuele) koters?quote:Op maandag 30 november 2015 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Alsof de maatschappij zit te wachten op nog meer Benjahmin Kingsleys, Elijah Jeremiahs, Phoenix Rays, Jesiah Doxs en Sion Jethros.. :s
Alsof zij ook maar iets van welke man dan ook nodig heeft om een leuke moeder te zijn. Zij heeft d'r schapies wel op het droge en de klok tikt voor haar.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat ze een hele leuk moeder is.![]()
Maar een 21-jarige jongen vader maken, daar zou ik persoonlijk dan weer niet voor kiezen. Maar goed, ik ken die hele vent niet natuurlijk. Misschien is het wel zijn grootste wens.
Een stabiel leven en geld hebben zorgt er niet voor dat je een leuke moeder bent. Het helpt. Maar liefde voert wat mij betreft de boventoon.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alsof zij ook maar iets van welke man dan ook nodig heeft om een leuke moeder te zijn. Zij heeft d'r schapies wel op het droge en de klok tikt voor haar.
Als deze lang blijft hangen alleen maar mooi meegenomen.
O ja, ik zie dat je het zo kunt lezen. Maar zo bedoelde ik het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een stabiel leven en geld hebben zorgt er niet voor dat je een leuke moeder bent. Het helpt. Maar liefde voert wat mij betreft de boventoon.
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind Anouk altijd heel stoer, met al die kinderen van al die mannen and she don't give a fuck!
Zij kan iig die hele schare kinderen prima zelf onderhouden, dus als zij er nog meer wil, lekker doen. Beter dan al die moeders die zich "per ongeluk" steeds met jong laten schoppen, (terwijl een zwangerschap voorkomen in NL het makkelijkste is wat er is) terwijl ze er geen geld voor hebben, geen passende woonruimte hebben en net 2 maanden met de baby-daddy zijn. Compleet onverantwoordelijk. Dat kun je van Anouk gewoon niet zeggen. Ze is dol op kinderenen ze kan ze zich "veroorloven". Ik gun haar nog wel (een) kind(eren)
Het moet wel een beetje pijn doen...quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:35 schreef Villas__Rubin het volgende:
40 zijn en met een broekie van 21 nog een kind willen![]()
Hij zal wel weer een flinke pener van minstens 25+ hebben.
Dat vroeg ik me ook af in Beroemd en Zwanger (kan niet pasten, want mobiel).quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
Waar baseert iedereen toch zijn/haar mening op dat Anouk al dan niet een goede moeder is? Ik verbaas me altijd over de conclusies die sommige trekken over het ouderschap van bekende mensen naar aanleiding van zeer summiere berichtgeving. Over Sylvie bijvoorbeeld zijn de conclusies veelal negatief...Neem nou zo'n Zevert die stelt dat Damian zoveel stiefvaders moest verslijten. Anouk heeft er volgens mij ook wel wat versleten, waaronder ultieme lapzwans Unorthadox en laat er nooit echt gras over groeien qua tijdsbestek zeg maar. Maar dat is dan stoer en lekker rebels.
Niert dat ik zeg dat ze een slechte moeder is maar vind de beeldvorming soms wel wat krom..
Ja, want daardoor wil je ineens een kind van iemand.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:35 schreef Villas__Rubin het volgende:
40 zijn en met een broekie van 21 nog een kind willen![]()
Hij zal wel weer een flinke pener van minstens 25+ hebben.
Sylvie laat de opvoeding merendeel aan de nanny over om zo vaak mogelijk krols op een rode loper te kunnen verschijnen. Zie ik Anouk niet doen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
Waar baseert iedereen toch zijn/haar mening op dat Anouk al dan niet een goede moeder is? Ik verbaas me altijd over de conclusies die sommige trekken over het ouderschap van bekende mensen naar aanleiding van zeer summiere berichtgeving. Over Sylvie bijvoorbeeld zijn de conclusies veelal negatief...Neem nou zo'n Zevert die stelt dat Damian zoveel stiefvaders moest verslijten. Anouk heeft er volgens mij ook wel wat versleten, waaronder ultieme lapzwans Unorthadox en laat er nooit echt gras over groeien qua tijdsbestek zeg maar. Maar dat is dan stoer en lekker rebels.
Niert dat ik zeg dat ze een slechte moeder is maar vind de beeldvorming soms wel wat krom..
Wie past er op de kinderen als Anouk moet werken?quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Sylvie laat de opvoeding merendeel aan de nanny over om zo vaak mogelijk krols op een rode loper te kunnen verschijnen. Zie ik Anouk niet doen.
Daarnaast is Sylvie nep en Anouk niet.
Misschien een heel gek idee, maar misschien de vaders?quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie past er op de kinderen als Anouk moet werken?
Sorry, maar filmpjes op YT en foto's op FB zeggen me vrij weinig. Ze krijgt ongetwijfeld wel eens een punthoofd van haar kroost, dat krijgen we nergens te zien. Om maar een voorbeeld te geven.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Sylvie laat de opvoeding merendeel aan de nanny over om zo vaak mogelijk krols op een rode loper te kunnen verschijnen. Zie ik Anouk niet doen.
Daarnaast is Sylvie nep en Anouk niet.
Edit; er staan genoeg filmpjes op YT waar Anouk een kijkje in het leven geeft van haar en de kids. Daar kun je zelf wel bepalen hoe leuk en goed ze met de kids is.
Sylvie maakt alleen maar foto's met Damian om zichzelf tentoon te stellen.
Iets zegt mij dat dat inderdaad een gek idee is. Geen idee waarom.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien een heel gek idee, maar misschien de vaders?
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 1 december 2015 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat inderdaad een gek idee is. Geen idee waarom.
Geeft niks ;-) ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry, maar filmpjes op YT en foto's op FB zeggen me vrij weinig. Ze krijgt ongetwijfeld wel eens een punthoofd van haar kroost, dat krijgen we nergens te zien. Om maar een voorbeeld te geven.
Hierbij zeg ik trouwens niet dat Anouk me een slechte moeder lijktquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Geeft niks ;-) ieder zijn mening.
Verder lijkt het me sterk dat ze idd geen punthoofd zou krijgen op de tijd.
Dat zie ik je ook niet schrijven, hoor ;-)quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hierbij zeg ik trouwens niet dat Anouk me een slechte moeder lijkt
want?quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat inderdaad een gek idee is. Geen idee waarom.
Haar huidige vriendje lijkt me niet het type dat zin heeft om vader te gaan spelen over de rest van het kroost van Anouk.quote:
Mail haar even, levensloopcoachquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Haar huidige vriendje lijkt me niet het type dat zin heeft om vader te gaan spelen over de rest van het kroost van Anouk.
De kinderen verdelen over de vaders lijkt me veel gedoe.
Niet alle vaders van haar kinderen lijken met het type "vader".
Als ik in haar schoenen zou staan, zou ik een vaste oppas aan huis regelen. Is rustiger voor de kinderen.
Zomaar vier redenen.
Ze heeft nannies. Enkele jaren terug ging Unorthadox vreemd met ze dus ze zijn wel vervangenquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie past er op de kinderen als Anouk moet werken?
Ze werd wel meegenomen idd.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als deze lang blijft hangen alleen maar mooi meegenomen.
die anderen hebben en zien hun eigen vader, dat is wat ze er zelf over zegtquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Haar huidige vriendje lijkt me niet het type dat zin heeft om vader te gaan spelen over de rest van het kroost van Anouk.
De kinderen verdelen over de vaders lijkt me veel gedoe.
Niet alle vaders van haar kinderen lijken met het type "vader".
Als ik in haar schoenen zou staan, zou ik een vaste oppas aan huis regelen. Is rustiger voor de kinderen.
Zomaar vier redenen.
Ja. En dus daarom ga ik er van uit dat de vaders niet op de kinderen zullen oppassen als zij werkt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die anderen hebben en zien hun eigen vader, dat is wat ze er zelf over zegt
t grootste deel van de zorg zal wel bij anouk liggen, maar dat heb je wel meer bij gescheiden ouders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |