Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 1 december 2015 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat inderdaad een gek idee is. Geen idee waarom.
Geeft niks ;-) ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry, maar filmpjes op YT en foto's op FB zeggen me vrij weinig. Ze krijgt ongetwijfeld wel eens een punthoofd van haar kroost, dat krijgen we nergens te zien. Om maar een voorbeeld te geven.
Hierbij zeg ik trouwens niet dat Anouk me een slechte moeder lijktquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Geeft niks ;-) ieder zijn mening.
Verder lijkt het me sterk dat ze idd geen punthoofd zou krijgen op de tijd.
Dat zie ik je ook niet schrijven, hoor ;-)quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hierbij zeg ik trouwens niet dat Anouk me een slechte moeder lijkt
want?quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat inderdaad een gek idee is. Geen idee waarom.
Haar huidige vriendje lijkt me niet het type dat zin heeft om vader te gaan spelen over de rest van het kroost van Anouk.quote:
Mail haar even, levensloopcoachquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Haar huidige vriendje lijkt me niet het type dat zin heeft om vader te gaan spelen over de rest van het kroost van Anouk.
De kinderen verdelen over de vaders lijkt me veel gedoe.
Niet alle vaders van haar kinderen lijken met het type "vader".
Als ik in haar schoenen zou staan, zou ik een vaste oppas aan huis regelen. Is rustiger voor de kinderen.
Zomaar vier redenen.
Ze heeft nannies. Enkele jaren terug ging Unorthadox vreemd met ze dus ze zijn wel vervangenquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie past er op de kinderen als Anouk moet werken?
Ze werd wel meegenomen idd.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als deze lang blijft hangen alleen maar mooi meegenomen.
die anderen hebben en zien hun eigen vader, dat is wat ze er zelf over zegtquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Haar huidige vriendje lijkt me niet het type dat zin heeft om vader te gaan spelen over de rest van het kroost van Anouk.
De kinderen verdelen over de vaders lijkt me veel gedoe.
Niet alle vaders van haar kinderen lijken met het type "vader".
Als ik in haar schoenen zou staan, zou ik een vaste oppas aan huis regelen. Is rustiger voor de kinderen.
Zomaar vier redenen.
Ja. En dus daarom ga ik er van uit dat de vaders niet op de kinderen zullen oppassen als zij werkt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die anderen hebben en zien hun eigen vader, dat is wat ze er zelf over zegt
t grootste deel van de zorg zal wel bij anouk liggen, maar dat heb je wel meer bij gescheiden ouders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |