Amerikaans krantenstripkequote:
Mijn katten schrokken nietquote:Op maandag 30 november 2015 16:26 schreef chufi het volgende:
Ik zei toch al dat Fok-frontpage achterhaalde onzin uitkraamt...
http://frontpage.fok.nl/w(...)rsus-komkommers.html
honten ?quote:Op maandag 30 november 2015 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien om dat jij ook al honten hebt
Over hoeveel kinderen heb je het dan?quote:Op maandag 30 november 2015 13:30 schreef just me het volgende:
[..]
het gaat hier zo te keer dat de kinderen binnen moesten blijven tijdens de pauze.... en als je iets niet wilt is het dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat goed met de gluten lees ikquote:Op maandag 30 november 2015 18:16 schreef FANN het volgende:
Het slaat nergens op, maar ik eet patatjes , asperges (met saus, sorry Sas)
en een gekookt ei, alles is wit en geel op mijn bord
Oh asperges ik heb nog schorseneren liggen.quote:Op maandag 30 november 2015 18:16 schreef FANN het volgende:
Het slaat nergens op, maar ik eet patatjes , asperges (met saus, sorry Sas)
en een gekookt ei, alles is wit en geel op mijn bord
quote:Op maandag 30 november 2015 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Over hoeveel kinderen heb je het dan?![]()
Het zal wel bij je werk horen, maar dat lijkt me ook eh... onrustig zeg maar![]()
als je zelf kinderen hebt zit er tenminste nog schot in zeg maariedere leeftijd zal
wel zijn leuke en zijn minder leuke kanten hebben, maar als je bijvoorbeeld kleuterjuf bent
zit je je hele leven tussen de kleuters, dat is pas eįht![]()
ik ben ooit begonnen, ja écht waar , aan een KVJV opleiding, kinder en jeugdverzorging,
en dan moest je stage lopen één maal per weer op de créche, ik werd gek![]()
Heb ik dus ook niet afgemaakt die opleiding
Ik doe de administratie in het schoolgebouw met kinderen van groep 3 t/m 8, ik heb uitzicht op de aula waar ze 's middags vaak nog moeten werken. Als ze niet naar buiten zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Druk druk druk
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nee die slapen nuquote:Op maandag 30 november 2015 21:47 schreef chufi het volgende:
Wie zijn er druk? De kids bedoel je toch
Het is zo decemberquote:Op maandag 30 november 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vroeg al... Oh het is al bijna middernacht
Bijna. nog niet helemaalquote:Op maandag 30 november 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ... Ik dacht dat het al de 1e was
Nee vandaag is maandag.quote:Op maandag 30 november 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het nu, maar ik dacht vandaag al
Een nieuwe week en een nieuwe maand is niet altijd tegelijkquote:Op maandag 30 november 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik snap dat wel, maar ik dacht maandag de 1st
Ik ga zo slapen, voel me daarna pas nieuw.quote:
Tot morgen dan maar en slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 december 2015 00:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, voel me daarna pas nieuw.
Zo, nog niet nu direkt hoorquote:
jep, morgenvroeg weer nieuwe dingen leren voor mijn bedrijf. Dus maak het maar niet te laat.quote:
Eat my shitquote:
Wat voor bedrijf heb je nu eigenlijk... ?quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
jep, morgenvroeg weer nieuwe dingen leren voor mijn bedrijf. Dus maak het maar niet te laat.
Een massagetent was het toch?quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf heb je nu eigenlijk... ?
Sambal.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, maar misschien doet ze er nog wat anders bij inmiddels
Ik ga er vanuit dat er een goede reden toe was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Zeker, en dat is al wel een beetje te zien in deze scene. Rest van de film is ook een aanrader.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er een goede reden toe was.
Ik heb hem al genoteerd, thnx.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeker, en dat is al wel een beetje te zien in deze scene. Rest van de film is ook een aanrader.
Ook een film waar deze actrice(Octavia) eindelijk wat meer screentijd krijgt, ik zag haar altijd alleen maar in bijrolletjes terwijl ze gewoon een ijzersterke actrice is.quote:
Dat ga ik morgen vragenquote:Op dinsdag 1 december 2015 01:04 schreef chufi het volgende:
Wel een lange film... On demand hier voor 2.99 Maar misschien heeft FANN hem op NETFLIX
Midden in de nacht?quote:Op dinsdag 1 december 2015 02:53 schreef FANN het volgende:
is nu op TV ouwe muziek lekker oudbollig, hou ik wel van
zelfde ritme als jij ongeveerquote:Op dinsdag 1 december 2015 02:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Midden in de nacht?
Je lijkt wel een vleermuis.
Ik heb dat al mijn hele leven, hoe zit dat bij jou?quote:
Sinds ik thuis ben ....quote:Op dinsdag 1 december 2015 03:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb dat al mijn hele leven, hoe zit dat bij jou?
Zolang je niets per se MOET kan je je eigen dag indelen, toch.....quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 03:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je niets per se MOET kan je je eigen dag indelen, toch.....
Zeer herkenbaar ik ben ook een ramp om mee af te spreken, zeker als het voor 13 u. is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 03:03 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
alleen bij een afspraak heb je het moeilijk, maar ik heb 3 wekkers in huis![]()
dus...............................
Woensdag ga ik naar mijn oudste broer, heb een afspraak om 1 uur 's middag'squote:Op dinsdag 1 december 2015 03:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar ik ben ook een ramp om mee af te spreken, zeker als het voor 13 u. is.
Ik heb geen TV gezien, we zijn weer opnieuw begonnen met Mad Man ik had geloof ik dquote:Op dinsdag 1 december 2015 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb toen straks die docu van die Amerikaan gezien en aansluitend die gozer als gast bij RTL Late Night.![]()
Ach, wij zeggen zulke dingen ook nooit tegen elkaar als broers, maar ergens zijn we wel close hoor, zeker mijn broertje en ik.quote:Op dinsdag 1 december 2015 03:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Woensdag ga ik naar mijn oudste broer, heb een afspraak om 1 uur 's middag's
ga ik me morgen op voorbereidenik hou niet van te laat komen ze gaan
een lunch maken en daar maken ze altijd veel werk van![]()
Ik verheug me er wel op, tenminste weer eens iets gezelligs![]()
ik hou véél van die broerraar om te zeggen maar is wel zo....
als zussie kan ik het makkelijk zeggen, ik zeg het ook tegen mijn zussen hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 03:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, wij zeggen zulke dingen ook nooit tegen elkaar als broers, maar ergens zijn we wel close hoor, zeker mijn broertje en ik.
We hoeven zulke dingen niet te zeggen, we laten het wel merken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 03:12 schreef FANN het volgende:
[..]
als zussie kan ik het makkelijk zeggen, ik zeg het ook tegen mijn zussen hoor![]()
niet iedere keer, maar als het zo uitkomt zeg maar....
Truste.quote:Op dinsdag 1 december 2015 03:13 schreef FANN het volgende:
en op dit moment hou ik van iedreen, komt vast door d chocomel met rum![]()
Truste Mo![]()
Squote:Op dinsdag 1 december 2015 03:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hoeven zulke dingen niet te zeggen, we laten het wel merken.
quote:
beter dan gisteren maar dat is wel heel erg makkelijkquote:
Ja daar werd helemaal niemand vrolijk van, zelfs FANN niet volgens mijquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
beter dan gisteren maar dat is wel heel erg makkelijk
het mag wel weer lente wordenquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar werd helemaal niemand vrolijk van, zelfs FANN niet volgens mij
ik ben niet echt een zwartkijkerquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:35 schreef chufi het volgende:
Nog zo'n zwartkijker? Ik heb er niet echt problemen mee maar de rest klinkt meestal somberder deze periode
Ook nu weer druppels, alhoewel niet koud wel grijs en donkerquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben niet echt een zwartkijkerdroog en koud weer prima, maar dagen regen
Ik wel hoor Chufquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar werd helemaal niemand vrolijk van, zelfs FANN niet volgens mij
Van het weer van gisteren?quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wel hoor Chufkan ik straks weer even naar buiten, in de zomer voel ik me als een gekooide
tijger
Geen melk in huis. Of wel, maar dat is rauwe en dat is zonde eigenlijk om warm te makenquote:
ik heb gewoon pakken chocomelquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen melk in huis. Of wel, maar dat is rauwe en dat is zonde eigenlijk om warm te maken
Dat bedoelde ik eigenlijk .. Maar geniet er lekker vanquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja toen was ik ook zo weer binnen, dat wat een beetje té
dank je, maar ik zit nog aan de koffie ik ben niet zo snelquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk .. Maar geniet er lekker van
Maar daar zit suiker inquote:
Nee das makkelijk zeggenquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ja nou éneen beetje suiker af en toe ga je ook niet dood van
ah............... dat wist ik niet natuurlijk, wat krijg je voor problemen als je suiker eet?quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee das makkelijk zeggen
Neem de problemen maar eens over die ik er wel van krijg
Teveel ellende.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah............... dat wist ik niet natuurlijk, wat krijg je voor problemen als je suiker eet?
nah.... weet ik nog niks, als je er gewoon een dikke kont van krijgt zou ik zeggen, met mate....quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Teveel ellende.
Ga nu ff lunch zonder suiker maken
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee das makkelijk zeggen
oh nee die zit al jaren dichtquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:26 schreef sacha het volgende:
het is mij nog nooit gelukt jou te dm-en
O ja dat krijg ik er ook nog van, nog meer wat ik ervan krijg dus.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... weet ik nog niks, als je er gewoon een dikke kont van krijgt zou ik zeggen, met mate....
Ja dan blijf je wel opletten..quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:43 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja dat krijg ik er ook nog van, nog meer wat ik ervan krijg dus.
Maar bij het ene probleem krijg ik er direkt last van, hartkloppingen en kortademigheid.
Bij het andere duurt het wat langer en bij het laatste duurt het een paar weken voor de ellende een beetje over is als et tenminste over gaat.
En dan ook nog die dikke kont
En dat lukt niet altijd hoor, ik ga deze maand vast wel een keer mis, tijdens het eten zelf geen last, en dan geniet ik ook echt.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Potverdorie, ik had nog een halve joint op de asbak liggen, en toen ik wakker werd was ie weg.....![]()
Een van de poezen is er waarschijnlijk mee vandoor, maar ik kan het ding nergens terugvinden, hopelijk heeft ze het ding niet opgegeten.![]()
Edit: ah, gevonden.![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:50 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat lukt niet altijd hoor, ik ga deze maand vast wel een keer mis, tijdens het eten zelf geen last, en dan geniet ik ook echt.
Maar ow daarna
Ik snap dat niet, als je dagelijks de aanbevolen hoeveelheid kilocalorieën eet kan je toch niet te dik worden......quote:Een vrouw heeft per dag gemiddeld 2.000 kilocalorieën (kcal) nodig. Voor de man is dat gemiddeld 2.500 kcal per dag. Dat is een hele globale richtlijn, want het aantal calorieën dat je nodig hebt, is afhankelijk van je leeftijd en hoeveel energie je verbruikt.
Tis een gemiddelde...quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat niet, als je dagelijks de aanbevolen hoeveelheid kilocalorieën eet kan je toch niet te dik worden......
Ja, dus als je aanleg hebt om aan te komen eet je iets minder dan het gemiddelde en als je aanleg hebt om ondergewicht te hebben stel je die hoeveelheid iets naar boven bij.quote:
Zoiets ja, maar daar gaat veel foutquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dus als je aanleg hebt om aan te komen eet je iets minder dan het gemiddelde en als je aanleg hebt om ondergewicht te hebben stel je die hoeveelheid iets naar boven bij.
Ik weet er alles van, ik heb meer aanleg voor ondergewicht dan voor overgewicht en mensen denken vaak dat je dan mazzel hebt, helaas voelt dat voor mij anders, ik vind het vaak moeilijk om tegen mijn zin te eten gewoon omdat het moet.quote:
Ik ga nu iig even een tijdje minder doen.. Zeker met deze feestdagenmaandquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, ik heb meer aanleg voor ondergewicht dan voor overgewicht en mensen denken vaak dat je dan mazzel hebt, helaas voelt dat voor mij anders, ik vind het vaak moeilijk om tegen mijn zin te eten gewoon omdat het moet.
Krijgen ze die van mij er gratis bijquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:23 schreef FANN het volgende:
Als iemand mijn problemen wil overnemen stuur me maar een DM, je mag ze hebben![]()
ik doe er zelf een strikkie omheen
ah...................... ja dan ga je inderdaad wel opletten wat Chuf al zei...quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:43 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja dat krijg ik er ook nog van, nog meer wat ik ervan krijg dus.
Maar bij het ene probleem krijg ik er direkt last van, hartkloppingen en kortademigheid.
Bij het andere duurt het wat langer en bij het laatste duurt het een paar weken voor de ellende een beetje over is als et tenminste over gaat.
En dan ook nog die dikke kont
quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:28 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, dat scheelt weer een verrassings pakket
Ik denk dat we allemaal maar beter onze eigen problemen kunnen houden, zijn we tenslottequote:Op dinsdag 1 december 2015 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgen ze die van mij er gratis bij
spoel door de WC en kijk wat er gebeurdquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:11 schreef chufi het volgende:
Ik kom net terug van de apotheek ..... Ik wil er ook wel vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik tel nooit caloriëen, maar volgens mij kom ik lang niet iedere dag aan 2000 calorieën hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat niet, als je dagelijks de aanbevolen hoeveelheid kilocalorieën eet kan je toch niet te dik worden......
quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
spoel door de WC en kijk wat er gebeurd
Denk dat er weinig gebeurd....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom ook nooit tot die gemiddelde 2500 kilocalorieën.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik tel nooit caloriëen, maar volgens mij kom ik lang niet iedere dag aan 2000 calorieën hoor![]()
effe denken wat ik tot nu toe vandaag heb gegeten
2 koffie met melk
2 krentenbroodjjes met roomboter
1 groene Smoothie, met advocado, spinzie en vers sinaasappelsap, half litertje![]()
géén idee hoeveel calorieën dat zijn
We zouden ze nog gaan missenquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat we allemaal maar beter onze eigen problemen kunnen houden, zijn we tenslotte
al een beetje aan gewend zeg maar
Ik heb vandaag deze al op, dus ik denk dat het mij wel lukt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit tot die gemiddelde 2500 kilocalorieën.
En ik krijg hongerquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag deze al op, dus ik denk dat het mij wel lukt.
[ afbeelding ]
Tot je veertigste is het beter te eten dan te drinken. Daarna geldt het omgekeerde.quote:
[ Bericht 38% gewijzigd door chufi op 01-12-2015 17:15:43 ]
Ik heb 2 mandarijntjes gegeten tot nu toe, twee containers vol met ijslasten tv's en wasmachines en andere troep leeggehaald en een paar kilometer gelopen, gewoon geen hongerquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik tel nooit caloriëen, maar volgens mij kom ik lang niet iedere dag aan 2000 calorieën hoor![]()
effe denken wat ik tot nu toe vandaag heb gegeten
2 koffie met melk
2 krentenbroodjjes met roomboter
1 groene Smoothie, met advocado, spinzie en vers sinaasappelsap, half litertje![]()
géén idee hoeveel calorieën dat zijn
Volgende keer wel bammetjes mee hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ga met de scooter tis een groot terrein en ik heb nog andere werkzaamheden
er is een kantinequote:Op dinsdag 1 december 2015 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer wel bammetjes mee hoor
quote:
wauw, straks plof je neer manquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb 2 mandarijntjes gegeten tot nu toe, twee containers vol met ijslasten tv's en wasmachines en andere troep leeggehaald en een paar kilometer gelopen, gewoon geen honger
dat advies heb je vast niet van de dokterquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot je veertigste is het beter te eten dan te drinken. Daarna geldt het omgekeerde.
ik had brood bij mequote:Op dinsdag 1 december 2015 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
wauw, straks plof je neer mandat is weinig brandstof voor zoveel werk....
ah, dan is het goedquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had brood bij meIk heb reserves opgebouwd
Ach meid tochquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee das makkelijk zeggen
Een maattijd waarom je kan lachen ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:23 schreef FANN het volgende:
ik durf niet te zeggen wat ik ga eten, anders wordt ik uitgelachen![]()
maar ik ben nu aardappeltjes aan het koken, de rest verklap ik pas als het lekker
was, anders zeg ik het gewoon niet
zal ik het alvast verklappen?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een maattijd waarom je kan lachen ben benieuwd
[ afbeelding ]
Kippedijen, net op.quote:
Ik deed vorig jaar mee met de plastic free week, dus dat werd al nauwelijks vlees kopen omdat dat allemaal in plastic verpact zit.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
zal ik het alvast verklappen?het is van d Vegetarische slager, dat is al erg genoeg voor
sommige![]()
en het is
tatatata..... effe googelen.....
plaatje zegt meer....
ik kan het niet eens vinden op de websitequote:Op dinsdag 1 december 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
zal ik het alvast verklappen?het is van d Vegetarische slager, dat is al erg genoeg voor
sommige![]()
en het is
tatatata..... effe googelen.....
plaatje zegt meer....
die spekkies heb ik één keer geprobeerd, maar ik vond ze niet lekkerquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik deed vorig jaar mee met de plastic free week, dus dat werd al nauwelijks vlees kopen omdat dat allemaal in plastic verpact zit.
Van de vegetarische slager had ik soort spekreepjes en die waren dus zonder plastic binnenzakje en vond ik best lekker.
ga ik straks effe doenquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
http://www.16personalities.com/free-personality-test
waar komen jullie op uit?
*nieuwsgierig is*
Your personality type: “The Protagonist” (ENFJ-A)
Strength of individual traits: Extraverted: 56%, Intuitive: 74%, Feeling: 57%, Judging: 60%, Assertive: 81%.
Role: Diplomat
Strategy: People Mastery
Ik doe die vegetarische dingen meestal door een saladequote:Op dinsdag 1 december 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
die spekkies heb ik één keer geprobeerd, maar ik vond ze niet lekker
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:23 schreef FANN het volgende:
ik durf niet te zeggen wat ik ga eten, anders wordt ik uitgelachen![]()
maar ik ben nu aardappeltjes aan het koken, de rest verklap ik pas als het lekker
was, anders zeg ik het gewoon niet
Vegetarisch stoofvlees? Hoe dan?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:37 schreef FANN het volgende:
o jah... hiero toch wel, of het lekker is weet ik straks pas![]()
https://www.devegetarischeslager.nl/
Hollandsch Stoofvlees
Strength of individual traits: Introverted: 62%, Observant: 61%, Feeling: 61%, Judging: 68%, Assertive: 80%.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
*nieuwsgierig is*
Strength of individual traits: Extraverted: 56%, Intuitive: 74%, Feeling: 57%, Judging: 60%, Assertive: 81%.
Ik las 2 minuten dat het zou duren,... maar 12 dus... dat duurt me te langquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
*nieuwsgierig is*
Hoe weet je dat de test 12 minuten duurt?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las 2 minuten dat het zou duren,... maar 12 dus... dat duurt me te lang
5 minutenquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las 2 minuten dat het zou duren,... maar 12 dus... dat duurt me te lang
Staat er bovenquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de test 12 minuten duurt?
O, je had verkeerd gezien, maar ik lees dat het in 5 minuten te doen is, ik denk dat mijn batterij dat niet redt.quote:
Your personality type is: Executivequote:Op dinsdag 1 december 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
*nieuwsgierig is*
quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, je had verkeerd gezien, maar ik lees dat het in 5 minuten te doen is, ik denk dat mijn batterij dat niet redt.
Waar haal je die role en strategy vandaan?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
*nieuwsgierig is*
ik zal eerlijk zijnquote:
Naar je spamadres laten sturen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar haal je die role en strategy vandaan?
Ik zie dat niet bij mijn resultaat...
Ik had laatst eens voor de verandering vegetarisch gehakt gekocht .... Ik dacht misschien eens proberen.. Wat me opviel was dat het zeker iets van 6 weken goed zou blijven of zo.... Ik heb er een paar keer over gedacht om er een bolognese saus van te maken... Het lukt me maar niet dus na 3 weken in de koeling te hebben gelegen heb ik het maar weggegooid... Zonder proeven zelfs dus ....quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal eerlijk zijn![]()
Godallemachtig wat is dat goor![]()
Ik eet dus yogurt met cruesli vandaagen straks bak ik de aardappeltjes wel die
ik over had, de rest ligt al in de vuilnisbak
ik denk dat die zooi wordt beoordeeld door mensen die óf nog nooit vlees hebben
gegeten of niet van écht vlees houden
oe ik heb een hele andere uitkomstquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
*nieuwsgierig is*
bij feelings heb ik 75 %quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vul geen mailadressen in bij dit soort dingen...
Zo dan maar:
[ afbeelding ]
ja, dat kan ook, hoeft ook niet persé, maar ik was nieuwsgierigquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had laatst eens voor de verandering vegetarisch gehakt gekocht .... Ik dacht misschien eens proberen.. Wat me opviel was dat het zeker iets van 6 weken goed zou blijven of zo.... Ik heb er een paar keer over gedacht om er een bolognese saus van te maken... Het lukt me maar niet dus na 3 weken in de koeling te hebben gelegen heb ik het maar weggegooid... Zonder proeven zelfs dus ....
Als ik dan geen vlees eet, dan ook maar geen vervangers
Ik heb vroeger wel een tofu geprobeerd... Nee vond ik toen al niks smakeloos witte rotzooiquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat kan ook, hoeft ook niet persé, maar ik was nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:16 schreef chufi het volgende:
Hier wat ik vanmiddag zag...Deja vuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Goor zelfsquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal eerlijk zijn![]()
Godallemachtig wat is dat goor![]()
Ik eet dus yogurt met cruesli vandaagen straks bak ik de aardappeltjes wel die
ik over had, de rest ligt al in de vuilnisbak
ik denk dat die zooi wordt beoordeeld door mensen die óf nog nooit vlees hebben
gegeten of niet van écht vlees houden
Hear hearquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goor zelfs![]()
Nou ja, als je nooit eens iets anders probeert eet je altijd hetzelfde.
Neem een tablet, heb je nergens last van...quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind die sinterklaasjes en pietjes bij je status stom
Mmm, dan moet ik dus kiezen tussen typen op een tablet of Sinterklaas en Zwarte Pietjes......quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een tablet, heb je nergens last van...
Dat typen went snel, dat is geen belemmering...quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmm, dan moet ik dus kiezen tussen typen op een tablet of Sinterklaas en Zwarte Pietjes......
Dan neem ik ze maar voor lief, het duurt nog maar een paar dagen.
Dat vind ik dus wel, ik vlieg over mijn toetsenbord en dat lukt niet op een tablet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat typen went snel, dat is geen belemmering...
Ik heb ook een bluetooth keyboard annex deksel voor mijn werktablet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel, ik vlieg over mijn toetsenbord en dat lukt niet op een tablet.
Wat een luxeproblemen, tablet of laptop
Bommen hoor je snel genoeg weer, als je ze al niet hoort...quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:48 schreef drakin het volgende:
Volgende week mis ik de pietjes weer![]()
Die sint kan me niks bommen
Ja die hoor ik helaas al veel, gelukkig hier wat minder dan bij Sas.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bommen hoor je snel genoeg weer, als je ze al niet hoort...
ongeveer hetzelfde:quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
*nieuwsgierig is*
"The Protagonist" (ENFJ-T)quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
“The Virtuoso” (ISTP-T)
Strength of individual traits: Introverted: 58%, Observant: 53%, Thinking: 56%, Prospecting: 57%, Turbulent: 57%.
Role: Explorer
Strategy: Constant Improvement
Het zal wel, geen idee wat ik er verder mee kan.
Met cacao dus... Is de suiker van de rum wel OK?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:50 schreef drakin het volgende:
Loop ik net de keuken in, staan er 5 pakken melk op het aanrecht.
Morgen dus die chocomelk maar maken
Is goede rumquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Met cacao dus... Is de suiker van de rum wel OK?
Nee hoor, af en toe doet mijn zoon dat zomaar. Heeft die weer een melkvoorraadbui en vast trek in veel melk de komende dagen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt het goed.... Maar foutje bij de inkoop die 5 pakken melk?
OK dus geen worries dat het niet op komtquote:Op woensdag 2 december 2015 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, af en toe doet mijn zoon dat zomaar. Heeft die weer een melkvoorraadbui en vast trek in veel melk de komende dagen.
Nee, dit is houdbare. Ik heb nog 2 druppen verse voor in de koffie en een halve fles rauwe melk staan.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dus geen worries dat het niet op komt
ik heb jou test nog niet gezienquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
Alles staat genoteerd.. Eens kijken de komende maanden of het idd ook klopt
Ik doe hem nietquote:Op woensdag 2 december 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb jou test nog niet gezienof durf je de uitslag niet te posten?
dit is geen FB en ik ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 2 december 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Op FB doe ik die dingen ook niet dus waarom hier wel
Zo liep ik afge;open zomer een nachtclub binnen om 12 uur smiddag....quote:
quote:Op woensdag 2 december 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo liep ik afge;open zomer een nachtclub binnen om 12 uur smiddag....
Rum in overvloedkelere.... hadden ze ook nog iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 3 verschillendequote:
Sjoef laat alle schuifjes in het midden staan.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is geen FB en ik ben nieuwsgierig
Is wél het makkelijkstequote:Op woensdag 2 december 2015 00:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Sjoef laat alle schuifjes in het midden staan.
Die blauwe flessen zijn gin volgens mij... Maar ik bleef daar niet te lang.. Er was niemand te bekennen dus ze waren duidelijk nog niet open... En toen ik naar buiten kwam vroeg iemand wat ik deed... Onnozel een kijkje nemen ,,, de deur stond opquote:Op woensdag 2 december 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere.... hadden ze ook nog iets anders?
Als ik opsta ga ik rechtstreeks naar bed en niet naar mijn rumkast.quote:
slomequote:Op woensdag 2 december 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die blauwe flessen zijn gin volgens mij... Maar ik bleef daar niet te lang.. Er was niemand te bekennen dus ze waren duidelijk nog niet open... En toen ik naar buiten kwam vroeg iemand wat ik deed... Onnozel een kijkje nemen ,,, de deur stond op
ieuw.... dat klinkt niet lekker, maar misschien is het dat wélquote:Op woensdag 2 december 2015 00:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik opsta ga ik rechtstreeks naar bed en niet naar mijn rumkast.
Dus dat antwoord moet nog even tot morgen wachten.
Ik heb ook nog een drankje met speculaassmaak, misschien gaat dat wel door de chocomelk
Ok, geen deuren die ineens zelf opstaan dusquote:
Ik zit te liegenquote:Op woensdag 2 december 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb 1 fles rum in huis en dat is alle drank die ik heb, bier is 0,0 %
Is het wel, is van een berenburgfabriek hier dacht ik. kijk ik morgen ook wel even naar.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ieuw.... dat klinkt niet lekker, maar misschien is het dat wél![]()
toe maar, heb jij een hele rumkast?![]()
Ik heb 1 fles rum in huis en dat is alle drank die ik heb, bier is 0,0 %
Nee ik had niets genomenquote:Op woensdag 2 december 2015 00:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ok, geen deuren die ineens zelf opstaan dus
Nog niet, en dat kon dus kennelijk ook niet terwijl die lui zelf zo suf zijn en hun deur op zettenquote:
Ik heb nu een beker thee, me en piepklein scheutje rum, slaap ik lekkerquote:Op woensdag 2 december 2015 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het wel, is van een berenburgfabriek hier dacht ik. kijk ik morgen ook wel even naar.
Ook lekker in de koffie trouwens.
Maar ik denk toch dat ik even na een belangrijke afspraak met de drank moet beginnen.
Ik ga nu, mijn water is op.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nu een beker thee, me en piepklein scheutje rum, slaap ik lekker![]()
morgen best vroeg op voor mijn doen, naar mijn oudste broer, dus ik duik na d thee mijn
nest in
Laden lossen, hapje tussen door om de hoek.. Zo gaat dat in Spanjequote:Op woensdag 2 december 2015 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog niet, en dat kon dus kennelijk ook niet terwijl die lui zelf zo suf zijn en hun deur op zetten
heb jij deze test nooit tijdens je opleiding gehad of bij een assessment?quote:Op woensdag 2 december 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Op FB doe ik die dingen ook niet dus waarom hier wel
Netjes !!quote:Op woensdag 2 december 2015 12:52 schreef Deisyy het volgende:
Mijn batterij was veel opgeladen dus ik wilde vanmorgen die test van sacha gaan doen, blijkt Fok! offline.
Dan maar de tuinbalkontafel in elkaar gezet.
#trots.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:52 schreef Deisyy het volgende:
Mijn batterij was veel opgeladen dus ik wilde vanmorgen die test van sacha gaan doen, blijkt Fok! offline.
#trots.
[ afbeelding ]
Yep, zittend roken is toch het lekkerstquote:Op woensdag 2 december 2015 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]Rooktafel dus ... Ik zie de asbak al verdacht verborgen op tafel staan
Dat geloof ik best.. Ik ben dat inmiddels al bijna vergeten hoe dat ook al weer gingquote:Op woensdag 2 december 2015 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, zittend roken is toch het lekkerst
Ik drink toch liever 'chocomelk verkeerd', da's rum met een flinke scheut rum erdoor.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:15 schreef drakin het volgende:
Chocomelk zonder rum is ook best te doen, ik heb toch even mijn aandacht nodig bij iets.
Welke rum met welke rum?quote:Op woensdag 2 december 2015 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik drink toch liever 'chocomelk verkeerd', da's rum met een flinke scheut rum erdoor.
oh mooi manquote:Op woensdag 2 december 2015 12:52 schreef Deisyy het volgende:
#trots.
[ afbeelding ]
Dan was het gezellig.... Tot laterquote:Op woensdag 2 december 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
maar nu ga ik dutje doen, net terug van broer en ik heb wijn op, ik zit half te slapen![]()
Dat was niet serieus, maar qua sterke drank prefereer ik wel rum, niks bijzonders, gewoon een goedkope variant op witte bacardi om te mixen....quote:
Je woont toch aan het waterquote:Op woensdag 2 december 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
oh mooi man![]()
en dan zo aan het water
![]()
héél mooi Deesen ik zo sloers als de neten maar ik gun het je van Harte
![]()
als ik ooit de staats win ga ik ook verhuizen![]()
maar nu ga ik dutje doen, net terug van broer en ik heb wijn op, ik zit half te slapen![]()
Binnen nog beterquote:Op woensdag 2 december 2015 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, zittend roken is toch het lekkerst
quote:Op woensdag 2 december 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie woont er eigenlijk niet aan het water
quote:Op woensdag 2 december 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie woont er eigenlijk niet aan het water
Dit was een mooi momentquote:
Ga je nu vega ?quote:Op woensdag 2 december 2015 18:23 schreef chufi het volgende:
Tis weer van alles over de vlees overschotten zie ik op het nieuws.. Toeval of niet liep ik hier tegen aan...
In het Westelijk Havengebied in Amsterdam staan olietanks vol met dat soort rum.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was niet serieus, maar qua sterke drank prefereer ik wel rum, niks bijzonders, gewoon een goedkope variant op witte bacardi om te mixen....
[ afbeelding ]
Meestal heb ik deze, die heb ik nu ook nog in huis maar ik drink al langer dan een jaar helemaal geen sterke drank meer (het spul gaat nu in sausen en desserts) en ben tegenwoordig ook zeer matig met bier.
quote:Op woensdag 2 december 2015 18:23 schreef chufi het volgende:
Tis weer van alles over de vlees overschotten zie ik op het nieuws.. Toeval of niet liep ik hier tegen aan...
quote:Nasi Goreng, Bami, Saté
Neem ook nog een loempia mee
Eet je maar rond, het is ook zo gezond
Ja de Chinees doet veel meer met vlees
Nah, dan was ik al lang blind geweestquote:Op woensdag 2 december 2015 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het Westelijk Havengebied in Amsterdam staan olietanks vol met dat soort rum.
Kijk uit voor je ogen met dat spul...
Ik leef nog na 23 jaar er gewerkt te hebbenquote:Op woensdag 2 december 2015 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, dan was ik al lang blind geweest![]()
En ik drink tegenwoordig geen sterke drank meer.
Zit je Fann haar reetquote:Op woensdag 2 december 2015 18:33 schreef drakin het volgende:
Straks een lekker beenhammetje![]()
[ afbeelding ]
De wat?quote:
En terecht.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
De wat?
Ik hou gewoon van beenhammetjes
Niet eens gekeken. Ik doe dat bewust al. Ik eet niet elke dag vlees.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
De moraal van de film is volgens mij... Wees bewust van wat je eet
ipv blind val je nu in herhalingen ...quote:Op woensdag 2 december 2015 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, dan was ik al lang blind geweest![]()
En ik drink tegenwoordig geen sterke drank meer.
Blind kan ik er niet meer van worden iig, en dat spul komt uit D, ik neem aan dat het spul wel getest is en veilig is om te drinken.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
ipv blind val je nu in herhalingen ...
Ik heb geen idee.. Ik drink nooit uit een olievatquote:Op woensdag 2 december 2015 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blind kan ik er niet meer van worden iig, en dat spul komt uit D, ik neem aan dat het spul wel getest is en veilig is om te drinken.
Ik denk ook niet dat de inhoud van die fles op het plaatje dat ik gepost heb uit een olievat uit het Westelijk Havengebied in Amsterdam komt.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. Ik drink nooit uit een olievat
Er ligt daar enorm veel alcohol opgeslagen.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de inhoud van die fles op het plaatje dat ik gepost heb uit een olievat uit het Westelijk Havengebied in Amsterdam komt.
A... Bacardi da's een durequote:Op woensdag 2 december 2015 18:07 schreef drakin het volgende:
Fann, ik heb gekeken in de kast, ik heb Bacardi Black rum en van Schuitevaer bruine rum.
Ik dacht ook witte rum te hebben, maar dat is Tequilla, toch iets anders dus.
En dat speculaasding is likeur van weduwe Joustra, te zoet voor mij dus
Goed filmpje Chufquote:Op woensdag 2 december 2015 18:23 schreef chufi het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2015 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. Ik drink nooit uit een olievat
Dat waren toch de smurfen?quote:Op woensdag 2 december 2015 20:08 schreef chufi het volgende:
Ach ik kan ook niet door een waterkraan
Ja, die woonde ook aan het waterquote:Op woensdag 2 december 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en vader Abraham had zeven zonen in dat kleine cafe ....
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou kijk nog iemand die aan het water woont...
Kun je nu CNN kijkenquote:Op woensdag 2 december 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
gewoon een beetje slap ouwehoeren, ik heb effe pauze van Mad Men en er zijn geloof ik
7 seizoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |