Amerikaans krantenstripkequote:
Mijn katten schrokken nietquote:Op maandag 30 november 2015 16:26 schreef chufi het volgende:
Ik zei toch al dat Fok-frontpage achterhaalde onzin uitkraamt...
http://frontpage.fok.nl/w(...)rsus-komkommers.html
honten ?quote:Op maandag 30 november 2015 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien om dat jij ook al honten hebt
Over hoeveel kinderen heb je het dan?quote:Op maandag 30 november 2015 13:30 schreef just me het volgende:
[..]
het gaat hier zo te keer dat de kinderen binnen moesten blijven tijdens de pauze.... en als je iets niet wilt is het dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat goed met de gluten lees ikquote:Op maandag 30 november 2015 18:16 schreef FANN het volgende:
Het slaat nergens op, maar ik eet patatjes , asperges (met saus, sorry Sas)
en een gekookt ei, alles is wit en geel op mijn bord
Oh asperges ik heb nog schorseneren liggen.quote:Op maandag 30 november 2015 18:16 schreef FANN het volgende:
Het slaat nergens op, maar ik eet patatjes , asperges (met saus, sorry Sas)
en een gekookt ei, alles is wit en geel op mijn bord
quote:Op maandag 30 november 2015 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Over hoeveel kinderen heb je het dan?![]()
Het zal wel bij je werk horen, maar dat lijkt me ook eh... onrustig zeg maar![]()
als je zelf kinderen hebt zit er tenminste nog schot in zeg maariedere leeftijd zal
wel zijn leuke en zijn minder leuke kanten hebben, maar als je bijvoorbeeld kleuterjuf bent
zit je je hele leven tussen de kleuters, dat is pas eįht![]()
ik ben ooit begonnen, ja écht waar , aan een KVJV opleiding, kinder en jeugdverzorging,
en dan moest je stage lopen één maal per weer op de créche, ik werd gek![]()
Heb ik dus ook niet afgemaakt die opleiding
Ik doe de administratie in het schoolgebouw met kinderen van groep 3 t/m 8, ik heb uitzicht op de aula waar ze 's middags vaak nog moeten werken. Als ze niet naar buiten zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Druk druk druk
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nee die slapen nuquote:Op maandag 30 november 2015 21:47 schreef chufi het volgende:
Wie zijn er druk? De kids bedoel je toch
Het is zo decemberquote:Op maandag 30 november 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vroeg al... Oh het is al bijna middernacht
Bijna. nog niet helemaalquote:Op maandag 30 november 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ... Ik dacht dat het al de 1e was
Nee vandaag is maandag.quote:Op maandag 30 november 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het nu, maar ik dacht vandaag al
Een nieuwe week en een nieuwe maand is niet altijd tegelijkquote:Op maandag 30 november 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik snap dat wel, maar ik dacht maandag de 1st
Ik ga zo slapen, voel me daarna pas nieuw.quote:
Tot morgen dan maar en slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 december 2015 00:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, voel me daarna pas nieuw.
Zo, nog niet nu direkt hoorquote:
jep, morgenvroeg weer nieuwe dingen leren voor mijn bedrijf. Dus maak het maar niet te laat.quote:
Eat my shitquote:
Wat voor bedrijf heb je nu eigenlijk... ?quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
jep, morgenvroeg weer nieuwe dingen leren voor mijn bedrijf. Dus maak het maar niet te laat.
Een massagetent was het toch?quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf heb je nu eigenlijk... ?
Sambal.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, maar misschien doet ze er nog wat anders bij inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |