Ze counteren altijd Europees volgens mij. Zijn zwakker dan Wolfsburg en PSV zal morgen 100% zijn. Zou me wel heel erg tegenvallen mocht PSV dit gaan verliezen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:00 schreef Buitendam het volgende:
Coach van CSKA laat links en rechts al doorschemeren dat ze gaan counteren. Ik heb er wenig vertrouwen in.
Gaat goed komen, Ajax is dit seizoen al het NL lachertje in Europa.quote:Op maandag 7 december 2015 22:00 schreef Buitendam het volgende:
Coach van CSKA laat links en rechts al doorschemeren dat ze gaan counteren. Ik heb er wenig vertrouwen in.
Viergever, Gudelj, el Hamdaoui, Martens, Lens, Maher..allemaal niet de klasse die we ze eens toedichtte. Overigens niet perse ontzettende miskopen.quote:Op maandag 7 december 2015 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Steeds dat Maher bashenDie jongen gaat nog shinen hoor!
7 miljoen. 5,5 voor kwalificatie knockoutfase. 1,5 voor winst.quote:Op maandag 7 december 2015 21:00 schreef tja77 het volgende:
Morgen DE belangrijkste wedstrijd van het seizoen.
Deze ene wedstrijd kan je 4,5 miljoen Euro opleveren.
Was het er elk jaar maar éénquote:Op maandag 7 december 2015 22:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat goed komen, Ajax is dit seizoen al het NL lachertje in Europa.
+ nog een uitverkocht huisquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
7 miljoen. 5,5 voor kwalificatie knockoutfase. 1,5 voor winst.
Ik dacht 4,5 voor het behalen van de knock out fase.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
7 miljoen. 5,5 voor kwalificatie knockoutfase. 1,5 voor winst.
Ik verwacht eigenlijk een magische wedstrijd die alle kanten op kan met veel goals.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:01 schreef RijstNatie het volgende:
ik verwacht een zeer moeizame wedstrijd vanavond 1-1 of hopelijk een 1-0 in de 88e minuut
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Staat vanavond de tussenstand van United - Wolfsburg eigenlijk onder het scorebord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |