En nu wordt er niet met een pitstrategie gewerkt? Misschien tankstops weer toelaten en DRS ook behouden...quote:Op zondag 29 november 2015 15:50 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Racen wordt niet beter van bijtanken. Inhalen wordt dan weer in de pitstraat gedaan. Ik zie daar het voordeel niet zo van.
Bovendien heb ik me dit jaar weer prima vermaakt.
De Arabische Emiraten zijn niet zo streng islamitisch.quote:Op zondag 29 november 2015 15:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat onrespectvol van Mercedes om een vrouw zonder burka naar het podium te sturen
juist daarom, die hebben nog veel te lerenquote:Op zondag 29 november 2015 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Arabische Emiraten zijn niet zo streng islamitisch.
Vermoedelijk, Hamilton was ook niet te beroerd om de aandacht erop te vestigen.quote:Op zondag 29 november 2015 15:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
het is ham, anders had de wedstrijdleiding het geen zak uitgemaakt
altijd dezelfde ritueeltjes liedjes en beeldenquote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat een poppenkast blijft dit ook
Een andere strategie is niet erg, leuk zelfs, maar wachten op de stops om in te halen heeft mijn voorkeur niet.quote:Op zondag 29 november 2015 15:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En nu wordt er niet met een pitstrategie gewerkt? Misschien tankstops weer toelaten en DRS ook behouden...
Inderdaad. Zo ging Kvyat die Max buiten de baan dirigeerde vrijuit. Als je dan toch als FIA elke situatie wil bestraffen wees dan wel zo consistent.quote:Op zondag 29 november 2015 15:48 schreef WEST het volgende:
De wedstrijdleiding maakt zich weer compleet belachelijk
zelfde mensen op podiumquote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
altijd dezelfde ritueeltjes liedjes en beelden
preciesquote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
altijd dezelfde ritueeltjes liedjes en beelden
Ja, laat ze die zandbakstaten leren hoe je een land welvarend maakt.quote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
juist daarom, die hebben nog veel te leren
Daarom. Volgens mij is de wedstrijdleiding al aan het bier begonnen voor de wedstrijd afgelopen was.quote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ging Kvyat die Max buiten de baan dirigeerde vrijuit. Als je dan toch als FIA elke situatie wil bestraffen wees dan wel zo consistent.
Hij heeft helemaal niet veel foutjes gemaakt. Welke fouten heb jij allemaal gezien dan die anderen niet maken?quote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef merino het volgende:
Lastig einde van zijn seizoen. Speelt al zijn criticasten recht in hun handen met deze straffen.
Hoop dat hij met beetje reflectie volgend jaar nog volwassener en slimmer aan de start staat. Toch wel veel penalties en foutjes dit seizoen.
Mogen ze haar wel een hand geven?quote:Op zondag 29 november 2015 15:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat onrespectvol van Mercedes om een vrouw zonder burka naar het podium te sturen
Nog volwassener en slimmer? Max heeft schijt aan zijn criticasters dus denk het nietquote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef merino het volgende:
Lastig einde van zijn seizoen. Speelt al zijn criticasten recht in hun handen met deze straffen.
Hoop dat hij met beetje reflectie volgend jaar nog volwassener en slimmer aan de start staat. Toch wel veel penalties en foutjes dit seizoen.
wat dacht je van bottas in de pit die zijn neus eraf rijdt maar 5 seconden strafquote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ging Kvyat die Max buiten de baan dirigeerde vrijuit. Als je dan toch als FIA elke situatie wil bestraffen wees dan wel zo consistent.
Ze zetten er elk weekend een andere Brit neer om te beslissen.quote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef zoem het volgende:
[..]
18 maart vrije training Australiequote:Op zondag 29 november 2015 15:55 schreef Rickertman96 het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen?
109 dagenquote:
Wat is daarmee dan? Unsafe release is standaard 5 sec. Daar is toch geen discussie over lijkt me?quote:Op zondag 29 november 2015 15:55 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wat dacht je van bottas in de pit die zijn neus eraf rijdt maar 5 seconden straf
Dat volg ik toch niet. Voetbal wel.quote:Op zondag 29 november 2015 15:57 schreef MakkieR het volgende:
genoeg schaatsen als dat seizoen over is dan begint de F1 haast weer
rozenwater of hoe je die troep ook noemtquote:Op zondag 29 november 2015 15:54 schreef WEST het volgende:
[..]
Daarom. Volgens mij is de wedstrijdleiding al aan het bier begonnen voor de wedstrijd afgelopen was.
Er valt te beargumenteren dat het een unsafe release plus causing a collision is. Die combinatie lijkt me zwaarder wegen.quote:Op zondag 29 november 2015 15:57 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Wat is daarmee dan? Unsafe release is standaard 5 sec. Daar is toch geen discussie over lijkt me?
ik had een zwaarder straf verwacht dan 5 seconden als je dit vergelijkt met de overtredingen van Max.quote:Op zondag 29 november 2015 15:57 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Wat is daarmee dan? Unsafe release is standaard 5 sec. Daar is toch geen discussie over lijkt me?
Dat is alleen op het podiumquote:Op zondag 29 november 2015 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
rozenwater of hoe je die troep ook noemt
Mwah sommige vergrijpen zijn heel eenvoudig omdat die vast staan. Over de witte lijn rijden, te hard in de pits en ook unsafe release. Dat kan je te licht vinden qua straf, maar dat is gewoon de standaard straf.quote:Op zondag 29 november 2015 15:59 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik had een zwaarder straf verwacht dan 5 seconden als je dit vergelijkt met de overtredingen van Max.
Ja, de BBC-crew zat al klaar in een zaadbestendig pak zag ik.quote:Op zondag 29 november 2015 16:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Dus wie er goed geluisterd heeft: Sat 12 Dec 2015 13:00 (uk) BBC ONE Lewis Hamilton: Making History - F1 2015 Review.
Dat vind ik ook. Ik had meer de inhaalacties willen zien ipv verheerlijking van Hamiltonquote:Op zondag 29 november 2015 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
Vond de BBC-jaarclip maar matigjes
absoluut en ook meer Max omdat hij de smaakmaker van het seizoen wasquote:Op zondag 29 november 2015 16:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik had meer de inhaalacties willen zien ipv verheerlijking van Hamilton
wut?quote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef merino het volgende:
Precies wat je zou verwachten dus.quote:Op zondag 29 november 2015 16:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik had meer de inhaalacties willen zien ipv verheerlijking van Hamilton
B team van Red Bullquote:Op zondag 29 november 2015 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Voor welk team rijdt Max eigenlijk volgend seizoen?
LH: "I think winning the championship sounds better then winning a race". Burnquote:Op zondag 29 november 2015 16:25 schreef zoem het volgende:
De persco is lekker ongemakkelijkEr wordt gevraagd of ze elkaar een kerstcadeautje geven. Rosberg: misschien een kaart
Dan doen ze het beter dan voorgaande jarenquote:Op zondag 29 november 2015 16:32 schreef F1gamer het volgende:
Jaarclip Ziggo F1 is beter dan van de BBC
Klopt, ook als ik Jos z,n punten van 94 om zet naar de telling van dit jaar zou Jos 44 punten gehaald hebben, Max heeft er 49quote:Op zondag 29 november 2015 16:29 schreef Fiorano het volgende:
Heuh jaarclipje. Toch kunnen we zeiken wat we wollen, we hebben een nog nooit een Nederlander gehad die zoveel punten haalde in een seizoen.
Nee maar de puntentelling is nu anders, er krijgen er nu tien punten ipv zes. Met de puntentelling van toen zou Max nu minder punten hebben dan Jos toen (waarbij aangetekend dat de Benetton natuurlijk een betere wagen was)quote:Op zondag 29 november 2015 16:29 schreef Fiorano het volgende:
Heuh jaarclipje. Toch kunnen we zeiken wat we wollen, we hebben een nog nooit een Nederlander gehad die zoveel punten haalde in een seizoen.
Maar anders om heeft Max er maar 6..quote:Op zondag 29 november 2015 16:35 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Klopt, ook als ik Jos z,n punten van 94 om zet naar de telling van dit jaar zou Jos 44 punten gehaald hebben, Max heeft er 49
6 maar? Ik heb moeite om dat te geloven... 2x4e is volgens mij al minstens 6.quote:Op zondag 29 november 2015 16:36 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Maar anders om heeft Max er maar 6..
Dat zijn dan ook meteen al zijn top6 finishesquote:Op zondag 29 november 2015 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 maar? Ik heb moeite om dat te geloven... 2x4e is volgens mij al minstens 6.
Klopt, maar daarnaast is Max niet meer in de top zes gefinisht en had hij bij de oudere puntentelling dus geen punten gekregenquote:Op zondag 29 november 2015 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 maar? Ik heb moeite om dat te geloven... 2x4e is volgens mij al minstens 6.
Ah. Dat verrast me wel een beetje.quote:Op zondag 29 november 2015 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar daarnaast is Max niet meer in de top zes gefinisht en had hij bij de oudere puntentelling dus geen punten gekregen
Plus: Jos reed in zijn debuutjaar maar 10 races, Max liefst 19. Scheelt nogal he.quote:Op zondag 29 november 2015 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar daarnaast is Max niet meer in de top zes gefinisht en had hij bij de oudere puntentelling dus geen punten gekregen
Maar Jos bij een top 3 team.quote:Op zondag 29 november 2015 16:43 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Plus: Jos reed in zijn debuutjaar maar 10 races, Max liefst 19. Scheelt nogal he.
Dat klopt, had ik ook al gezegd. Maakt enorm verschil. Maar dat laat onverlet dat Jos succesvoller was dan Max in zijn debuutjaar.quote:
met een auto die veel slechter was dan die van zijn teamgenootquote:
Door illegale software. Maar Volgens Briatore werd die niet gebruikt en Briatore is heel betrouwbaar.quote:Op zondag 29 november 2015 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met een auto die veel slechter was dan die van zijn teamgenoot
niet alleen dat, maar volgens mij was er ook nog iets met een demper die wel op de auto van Schumi zat en niet op die van Jos. En nog wat onderdelen die duidelijk anders waren.quote:Op zondag 29 november 2015 16:49 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Door illegale software. Maar Volgens Briatore werd die niet gebruikt en Briatore is heel betrouwbaar.
Dat klopt wel. In die jaren kwam het sowieso wel vaker voor dat auto's onderling niet altijd gelijk waren. Tegenwoordig is dat niet meer zo.quote:Op zondag 29 november 2015 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet alleen dat, maar volgens mij was er ook nog iets met een demper die wel op de auto van Schumi zat en niet op die van Jos. En nog wat onderdelen die duidelijk anders waren.
Volgens mij had Benetton in 1994 maar geld om één goede auto neer te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |