En nu wordt er niet met een pitstrategie gewerkt? Misschien tankstops weer toelaten en DRS ook behouden...quote:Op zondag 29 november 2015 15:50 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Racen wordt niet beter van bijtanken. Inhalen wordt dan weer in de pitstraat gedaan. Ik zie daar het voordeel niet zo van.
Bovendien heb ik me dit jaar weer prima vermaakt.
De Arabische Emiraten zijn niet zo streng islamitisch.quote:Op zondag 29 november 2015 15:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat onrespectvol van Mercedes om een vrouw zonder burka naar het podium te sturen
juist daarom, die hebben nog veel te lerenquote:Op zondag 29 november 2015 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Arabische Emiraten zijn niet zo streng islamitisch.
Vermoedelijk, Hamilton was ook niet te beroerd om de aandacht erop te vestigen.quote:Op zondag 29 november 2015 15:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
het is ham, anders had de wedstrijdleiding het geen zak uitgemaakt
altijd dezelfde ritueeltjes liedjes en beeldenquote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat een poppenkast blijft dit ook
Een andere strategie is niet erg, leuk zelfs, maar wachten op de stops om in te halen heeft mijn voorkeur niet.quote:Op zondag 29 november 2015 15:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En nu wordt er niet met een pitstrategie gewerkt? Misschien tankstops weer toelaten en DRS ook behouden...
Inderdaad. Zo ging Kvyat die Max buiten de baan dirigeerde vrijuit. Als je dan toch als FIA elke situatie wil bestraffen wees dan wel zo consistent.quote:Op zondag 29 november 2015 15:48 schreef WEST het volgende:
De wedstrijdleiding maakt zich weer compleet belachelijk
zelfde mensen op podiumquote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
altijd dezelfde ritueeltjes liedjes en beelden
preciesquote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
altijd dezelfde ritueeltjes liedjes en beelden
Ja, laat ze die zandbakstaten leren hoe je een land welvarend maakt.quote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
juist daarom, die hebben nog veel te leren
Daarom. Volgens mij is de wedstrijdleiding al aan het bier begonnen voor de wedstrijd afgelopen was.quote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ging Kvyat die Max buiten de baan dirigeerde vrijuit. Als je dan toch als FIA elke situatie wil bestraffen wees dan wel zo consistent.
Hij heeft helemaal niet veel foutjes gemaakt. Welke fouten heb jij allemaal gezien dan die anderen niet maken?quote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef merino het volgende:
Lastig einde van zijn seizoen. Speelt al zijn criticasten recht in hun handen met deze straffen.
Hoop dat hij met beetje reflectie volgend jaar nog volwassener en slimmer aan de start staat. Toch wel veel penalties en foutjes dit seizoen.
Mogen ze haar wel een hand geven?quote:Op zondag 29 november 2015 15:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat onrespectvol van Mercedes om een vrouw zonder burka naar het podium te sturen
Nog volwassener en slimmer? Max heeft schijt aan zijn criticasters dus denk het nietquote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef merino het volgende:
Lastig einde van zijn seizoen. Speelt al zijn criticasten recht in hun handen met deze straffen.
Hoop dat hij met beetje reflectie volgend jaar nog volwassener en slimmer aan de start staat. Toch wel veel penalties en foutjes dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |