Het ging wel heel gemakkelijk dus lijkt me wel.quote:Op zondag 29 november 2015 14:37 schreef F1gamer het volgende:
Max aan Sainz voorbij, volgens Mol een een call van het team
Massa kan ook nog wel eens dom doen.quote:Op zondag 29 november 2015 14:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan hebben we wel malledonna voor nodig
er nog 24 ronden te gaanquote:
11e ookquote:Op zondag 29 november 2015 14:41 schreef TargaFlorio het volgende:
10e plek in kampioenschap kan hij normaal gesproken vergeten
Ja. 2-stopper kan ie vergeten, en een 3-stopper is geen winnende strategie.quote:
Kom op mensen, positief blijvenquote:Op zondag 29 november 2015 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. 2-stopper kan ie vergeten, en een 3-stopper is geen winnende strategie.
Het geeft enorm veel vibratie, waardoor je je ophanging aan gort kunt rijden (en je vullingenquote:Op zondag 29 november 2015 14:42 schreef SnowOokami het volgende:
Jammer. Kun je die flatspots er niet uitrijden?
Dat zei iedereen een paar races terug ook, toen deed hij het ook gewoon. Niet zo pessimistisch allemaal.quote:Op zondag 29 november 2015 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. 2-stopper kan ie vergeten, en een 3-stopper is geen winnende strategie.
Moet ook best kunnen.quote:Op zondag 29 november 2015 14:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Als hij nu uit kan rijden kan het nog meevallen.
Onder normale omstandigheden niet. Gewoon een SC dusquote:Op zondag 29 november 2015 14:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zei iedereen een paar races terug ook, toen deed hij het ook gewoon. Niet zo pessimistisch allemaal.
Ja zit verkeerd te tellenquote:Op zondag 29 november 2015 14:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hij moet er dus 34 op
Liefst met beide mercedessen erafquote:
ftfyquote:Op zondag 29 november 2015 14:50 schreef zoem het volgende:
McLaren heeft slechte kwaliteit microfoons wagens zeg
Het chassis is wel goed, maar met een GP2-motor haal je nauwelijks puntenquote:
Gelukje voor Max danquote:
Mercedes kennende zal Hamilton de undercut wederom niet gegund worden. Was de afgelopen races ook zo.quote:Op zondag 29 november 2015 14:55 schreef Montov het volgende:
Hamilton moet nu naar binnen wil hij voor Rosberg komen?
Duidelijke teamorders, gewoon Rosberg laten winnen deze wedstrijden want Hamilton is toch niet meer aan te vallen in het kampioenschap.quote:Op zondag 29 november 2015 14:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Mercedes kennende zal Hamilton de undercut wederom niet gegund worden. Was de afgelopen races ook zo.
3.0quote:Op zondag 29 november 2015 14:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat is het gat tussen Max en Carlos?
Dit is correct en tevens juist.quote:Op zondag 29 november 2015 14:59 schreef Smoofie het volgende:
Moet vettel niet nog stoopen voot supet soft?
Nu even kijken wat Hamilton doet.quote:
Overduidelijk statement is overduidelijk.quote:Op zondag 29 november 2015 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
ROS gepit dus, HAM zal zo wel moeten
hele seizoen toch al?quote:Op zondag 29 november 2015 14:59 schreef zoem het volgende:
Jahoor, Rosberg mag eerst. Voorspelbaar +1
Volgens mij heeft vettel soft en softgedaan, dus hij moet nog naar de supersoft of ik sla de plank helemaal misquote:
Klopt, als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 29 november 2015 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft vettel soft en softgedaan, dus hij moet nog naar de supersoft of ik sla de plank helemaal mis
Ja dat dacht ik ook. Maar olav doet alsof vettel niet meer hoeft.quote:Op zondag 29 november 2015 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft vettel soft en softgedaan, dus hij moet nog naar de supersoft of ik sla de plank helemaal mis
Olav zit er wel vaker naast.quote:Op zondag 29 november 2015 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Maar olav doet alsof vettel niet meer hoeft.
dat wisten we al, want nog geen supersoft gebruiktquote:
Olaf heeft het wel vaker mis gehad.quote:Op zondag 29 november 2015 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Maar olav doet alsof vettel niet meer hoeft.
Was om de lulkoek van Olav te counterenquote:Op zondag 29 november 2015 15:03 schreef franklop het volgende:
[..]
dat wisten we al, want nog geen supersoft gebruikt
Denk dat ik voor volgend jaar maar voor een Sky abbo gaquote:Op zondag 29 november 2015 15:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Was om de lulkoek van Olav te counteren
Zoals al eerder gezegd, Olaf wil wel eens vaker zien wat hij zelf wilquote:Op zondag 29 november 2015 15:04 schreef Smoofie het volgende:
Eerder zei olav ook dat kyvyat gepit wad terwijl her rico was
Zou wel lekker zijn, iedereen nog even de laatste tien rondjes stampen met z'n allen :pquote:Op zondag 29 november 2015 15:05 schreef SnowOokami het volgende:
Denk dat iedereen nog een keer Super Soft gaat xD
Mwja de meesten gingen rond lap 30 wisselen... dan zouden ze 25 rondjes op de Soft moeten doen, dan krijg je straks allemaal Spa'tjes (Ferrari)quote:Op zondag 29 november 2015 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn, iedereen nog even de laatste tien rondjes stampen met z'n allen :p
inderdaadquote:Op zondag 29 november 2015 15:09 schreef Smoofie het volgende:
Denk niet dat er snel een SC komt hier.
dat was het verschil met vettel, die wordt pas bijgewerkt bij volgende doorkomstquote:Op zondag 29 november 2015 15:08 schreef zoem het volgende:
Volgens mij is LT in de war. Kimi zou op 0.5 sec van Rosberg zitten
Of hij is expres niet aan het pushen om niet meer naar te binnen te hoeven.quote:Op zondag 29 november 2015 15:06 schreef merino het volgende:
Banden van Max zijn blijkbaar snel achteruit gegaan in pace.
dan moet er wel heel veel gaan gebeuren qua uitvallersquote:Op zondag 29 november 2015 15:11 schreef MakkieR het volgende:
is er nog kans dat we Lotus voorbij gaan in de constructeurs kampioenschap?
we?quote:Op zondag 29 november 2015 15:11 schreef MakkieR het volgende:
is er nog kans dat we Lotus voorbij gaan in de constructeurs kampioenschap?
De rest hoeft ook niet meer naar binnen. Dan ga je dus ook geen seconde winnen op de rest als je pace al zoveel lager is. Kan ie beter pushen en extra stint op supersofts doen aan het eindequote:Op zondag 29 november 2015 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of hij is expres niet aan het pushen om niet meer naar te binnen te hoeven.
Hij is nu binnen voor een 3e stopquote:Op zondag 29 november 2015 15:13 schreef merino het volgende:
[..]
De rest hoeft ook niet meer naar binnen. Dan ga je dus ook geen seconde winnen op de rest als je pace al zoveel lager is. Kan ie beter pushen en extra stint op supersofts doen aan het einde
Denk dat hij het setje wat hij had gewoon niet 'aan' heeft kunnen zetten.quote:Op zondag 29 november 2015 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij is nu binnen voor een 3e stop
daarom het woordje ookquote:Op zondag 29 november 2015 15:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
net als de rest van de banen.
Maleisie, Hongarije, Singapore ookquote:
jup, maar als hij hamert dan kan het nog leuk wordenquote:Op zondag 29 november 2015 15:17 schreef zoem het volgende:
Lijkt wel of ze Hamilton bewust de slechtere strategie geven.
Rosberg z'n pappaquote:Op zondag 29 november 2015 15:17 schreef zoem het volgende:
Dit corelleert met de races die niet door Mercedes worden gewonnen.quote:Op zondag 29 november 2015 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Maleisie, Hongarije, Singapore ook
Het 1 zal met het ander te maken hebbenquote:Op zondag 29 november 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit corelleert met de races die niet door Mercedes worden gewonnen.
team Rosso, ja dat is het.....quote:
1 rondje, inmiddels niet meerquote:
De rest rijdt op oude banden... Kan best een paar sec per rondje inlopen nu.quote:Op zondag 29 november 2015 15:20 schreef merino het volgende:
Max met top5 tijden![]()
alleen wel 30 seconden buiten top10
hij moet 2,5s per lap inlopenquote:Op zondag 29 november 2015 15:21 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De rest rijdt op oude banden... Kan best een paar sec per rondje inlopen nu.
Lijkt wel alsof Hamilton niet snel genoeg is om te winnen.quote:Op zondag 29 november 2015 15:17 schreef zoem het volgende:
Hij moest de vorige stint langer buiten blijven dan Rosberg, die na zijn stop ruim een seconde per ronde sneller was op nieuwe bandjes. Dat is de 10 seconde achterstand die hij nu heeft.quote:Op zondag 29 november 2015 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof Hamilton niet snel genoeg is om te winnen.
singapore ook jsquote:Op zondag 29 november 2015 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Maleisie, Hongarije, Singapore ook
quote:Op zondag 29 november 2015 15:28 schreef King_Merc het volgende:
Niet zeuren Max , dat doe jij ook ..
Dat was ook meer voor richting de wedstrijd leiding.quote:Op zondag 29 november 2015 15:28 schreef King_Merc het volgende:
Niet zeuren Max , dat doe jij ook ..
Waarom ging hij dan niet een rondje na Rosberg?quote:Op zondag 29 november 2015 15:23 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij moest de vorige stint langer buiten blijven dan Rosberg, die na zijn stop ruim een seconde per ronde sneller was op nieuwe bandjes. Dat is de 10 seconde achterstand die hij nu heeft.
Het is vandaag echt een fouten festijn bij Olavquote:
altijd al geweestquote:Op zondag 29 november 2015 15:29 schreef JimmyManna het volgende:
Sainz de betere dit weekend. Zonde. So be it.
6,5 seconde voor al..quote:
Omdat Rosberg last had van graining op de softs, wilde het team niet dat Hamilton zo snel naar binnen kwam.quote:Op zondag 29 november 2015 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom ging hij dan niet een rondje na Rosberg?
en al 6,5 gepakt. Goede keuze.quote:
owquote:Op zondag 29 november 2015 15:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit. hij er al meer voor op Button
Hij heeft er al bijna 10quote:Op zondag 29 november 2015 15:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
owik heb livetiming niet op staan en onder in beeld stast zo leuk +1lap
Maar dat is dan toch gunstiger voor Hamilton?quote:Op zondag 29 november 2015 15:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Omdat Rosberg last had van graining op de softs, wilde het team niet dat Hamilton zo snel naar binnen kwam.
Gewoon iets meer ruimte geven en niet zo krap aanrijden óf gewoon die plek even teruggeven. Is gewoon standaard straf dit, dat weet je.quote:Op zondag 29 november 2015 15:33 schreef Jigzoz het volgende:
Volgende keer laten staan en crashen is de opdracht dus.
Vreemd.
Waarom niet beide?quote:Op zondag 29 november 2015 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Kan Grosjean niet even een Sainz of Kvyat eruit rijden?
quote:Op zondag 29 november 2015 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit had ik niet willen missen jongens!
Je koopt er alleen weinig voor nu.quote:Op zondag 29 november 2015 15:42 schreef marcodej het volgende:
Slordige race van Max. Wel weer twee inhaalacties gezien die niemand anders doet.
USaquote:Op zondag 29 november 2015 15:40 schreef Ploplap het volgende:
Weet iemand welk circuit dit is op 0:20? Alvast bedankt!
http://www.dumpert.nl/med(...)_max_verstappen.html
Als het nou een inhaalactie op force india of lotus is, okee...quote:Op zondag 29 november 2015 15:42 schreef marcodej het volgende:
Slordige race van Max. Wel weer twee inhaalacties gezien die niemand anders doet.
Maleisiequote:
niet als er geen anderen in gevaar zijn gebracht en het buiten de baan wasquote:
Weggegooid met die remfout... Anders 10e of 11e, dus niet erg veel verloren.quote:Op zondag 29 november 2015 15:42 schreef marcodej het volgende:
voer voor die haaien op de FPquote:
Toch wel? Ik dacht sowieso 1 van die 2, maar ik dacht dat het daar regendequote:
Bijna XDquote:
Vanmorgen al geweest, succesquote:Op zondag 29 november 2015 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Saaie afsluiter. Maar ach... Op naar de sportschool!
Scherp van mijquote:Op zondag 29 november 2015 15:46 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch? Omdat de video al is geupload op 30 september.
Compleet kansloos tegenover een wagen veel een snellere motor en nieuwe supersofts. Dat was onmogelijk tegen te houden.quote:Op zondag 29 november 2015 15:41 schreef VacaLoca het volgende:
Laat Sainz zich toch weer makkelijk uit de top 10 rijden
Jij kijkt uit naar maandag?quote:
Het is wachten op de nieuwe motoren en het moment dat bijtanken weer terug komt.quote:
Wel als het om de top 10 gaat altijd mercedes 1 en 2 Ferrari bijna altijd 3 en 4 daar achter vaak Redbull racing en Williams daar achter. En Force India mag af en toe eens mee doen in de top.quote:
Altijd te weinig.quote:Op zondag 29 november 2015 15:48 schreef SnowOokami het volgende:
Lol een DT voor die actie?
hoeveel bochten heeft hij Ham tegengehouden dan?
Of hij nu 12de of 16de was, maakt niet echt veel uit.quote:Op zondag 29 november 2015 15:48 schreef WEST het volgende:
Verstappen 16e geworden.
De wedstrijdleiding maakt zich weer compleet belachelijk
Racen wordt niet beter van bijtanken. Inhalen wordt dan weer in de pitstraat gedaan. Ik zie daar het voordeel niet zo van.quote:Op zondag 29 november 2015 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is wachten op de nieuwe motoren en het moment dat bijtanken weer terug komt.
het is ham, anders had de wedstrijdleiding het geen zak uitgemaaktquote:Op zondag 29 november 2015 15:48 schreef SnowOokami het volgende:
Lol een DT voor die actie?
hoeveel bochten heeft hij Ham tegengehouden dan?
neuh dat maakt niet uit.quote:Op zondag 29 november 2015 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hij nu 12de of 16de was, maakt niet echt veel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |