Ziet er inderdaad niet al te fris uitquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:02 schreef Izzy73 het volgende:
Vage OP.![]()
Sommige stoepranden op dit circuit zijn best link zeg.
stoeprandenquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:02 schreef Izzy73 het volgende:
Vage OP.![]()
Sommige stoepranden op dit circuit zijn best link zeg.
Def P. style.quote:
Dat bleek ik te zijn... zat inderdaad op mijn mobiel en zie nu pas dat het de sluitpost was...quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad niet al te fris uit
(Heb gewoon op 'open nieuw deel' geklikt omdat er geen nieuw deel geopend werd door de persoon met de sluitpost. Zal wel mobiel gezeten hebben...)
Boeit ook niet, kunnen we zelf ook wel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Ja die gozer met html rechten moet weer zo nodig een weekend weg.
Html plaatsen? Succes.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Boeit ook niet, kunnen we zelf ook wel.
Beetje geduldquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
Fijn dat Nattekat zo'n dwarse lul is, maargoed laten we dit topic snel even volmaken, dan ga ik wel lapohunten om de OP te krijgen en een beetje bij te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel zonder grijs en kekke lijntjes, maar dat is maar even zo.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2015 21:52:53 ]
Dat we een punt maken over P10 of P11 maakt mij geen bal uit hoor ook niet als het andersom is. Als je het hebt over verslagen zijn tijdens de kwalificatie al vind ik dat op zich al niet noemenswaardig gezien het allemaal om de race gaat. Dan is Vettel verslagen deze kwalificatie en niet Verstappen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat Perez vandaag voor Hulkenberg eindigt was pure pech voor Hulkenberg, want hij is niet verslagen, hij had pech dat Perez sneller was. Maldonado doet ook niks fout maar heeft nu eenmaal de pech dat niemand gewoon opzij gaat.
Merhi is ook niet verslagen door Stevens want het scheelt maar 1 positie.
Het verschil is niet noemenswaardig te noemen, zeker als je rekening houdt met het verloop van het seizoen. Sainz zal er idd blij mee zijn, maar voor hem is het ook net even belangrijker om postief af te sluiten.quote:Op zondag 29 november 2015 08:12 schreef JimmyManna het volgende:
Kwalificatie is wel degelijk noemenswaardig, dat is altijd zo geweest in autosport. Natuurlijk is zondag belangrijker, maar ik kan me heel goed voorstellen dat Sainz er blij mee is en Verstappen er van baalt. Natuurlijk is het 10-9 en dat scheelt enorm met 14-5 of zoiets, dus in die zin is het niet vreselijk shocking, maar natuurlijk telt het ook mee. Net als het aantal keren dat je Q3 haalt ook belangrijk is voor rijders van dit soort teams.
Voor Sainz is het gewoon een enorme opsteker na een lastig jaar voor hem. Hij heeft ontzettend veel pech gehad en een teamgenoot die constant de spotlights steelt. Sainz kan er wel gewoon op duiden dat hij op zaterdag niks voor Verstappen onder doet en zo is het ook. En rauwe snelheid over 1 ronde is nou eenmaal al sinds mensenheugenis een belangrijke graadmeter in de autosport.
De race, de resultaten, de punten zijn uiteraard een stuk belangrijker, maar de resultaten in de kwalificatie als 'niet noemenswaardig' neerzetten gaat wel erg ver.
QFTquote:Op zondag 29 november 2015 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Die twee moeten gewoon lekker van elkaar kunnen leren en ze zijn gewoon goed aan elkaar gewaagd! Hier hebben ze veel meer aan dat een van de twee de andere enorm overschaduwt
waarom? Als het materiaal heel blijft, en er zijn geen penalties verdeeld, dan is je teamgenoot de eerste waarmee een coureur zich moet vergelijken of vergeleken mee moet worden.quote:Op zondag 29 november 2015 10:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
QFT
En dat het dan hopelijk ook eens afgelopen is met dat continu vergelijk bij Kamphues.
Ben ik het wel mee eens.. Maar bij Kamphuis is het meer om de verheerlijking van Max en om Sainz als een middelmatig coureur te bestempelen.. Bij andere teams/coureurs komt die vergelijking nooit om de hoek kijken. Als je nu kijkt bijvoorbeeld naar Bottas Massa, kan ik niet anders concluderen dat Bottas mij tegenvalt tov Massa die het in mijn ogen echt wel goed doet dit jaar.. Terwijl ik hem echt zo snel mogelijk uit de F1 zie verdwijnen, bewijst hij het tegendeel verdommequote:Op zondag 29 november 2015 10:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waarom? Als het materiaal heel blijft, en er zijn geen penalties verdeeld, dan is je teamgenoot de eerste waarmee een coureur zich moet vergelijken of vergeleken mee moet worden.
Dat dus..quote:Op zondag 29 november 2015 10:50 schreef JimmyManna het volgende:
Ach iemand moet het presenteren en wie het ook is, er zal kritiek zijn. Vroeger hadden we Froukje de Both, dan is Kamphues een verademing. Schelvis is zo'n ontzettende humorloze grijze muis dat ik me altijd afvraag hoe hij bij de tv een baan heeft kunnen krijgen. Dan is Kamphues een stuk beter op zijn gemak voor de camera.
Ik vind Schelvis wel grappig maar dat is echt een voetbalmannetje en die heeft dan ook overduidelijk geen zin in andere sportenquote:Op zondag 29 november 2015 10:50 schreef JimmyManna het volgende:
Ach iemand moet het presenteren en wie het ook is, er zal kritiek zijn. Vroeger hadden we Froukje de Both, dan is Kamphues een verademing. Schelvis is zo'n ontzettende humorloze grijze muis dat ik me altijd afvraag hoe hij bij de tv een baan heeft kunnen krijgen. Dan is Kamphues een stuk beter op zijn gemak voor de camera.
Ik denk dat hij bij de start geen risicos neemt, dat is niet zijn stijl. Maar de eerste rindes, als het veld nog kort zit, zal hij zsm een paar man willen in halen. Realistisch gezien is dat imo echter alleen Sainz, het gat met de rest lijkt mij te groot.quote:Op zondag 29 november 2015 11:01 schreef Izzy73 het volgende:
Dat wordt billen knijpen vanmiddag.
Max gaat risico's nemen bij de start omdat hij op nieuwe banden start en in de punten wil rijden.
Het zijn zijn eigen woorden hoor. Google maar naar de laatste berichten over Max.quote:Op zondag 29 november 2015 11:12 schreef aesop het volgende:
Ik denk dat hij bij de start geen risicos neemt, dat is niet zijn stijl. Maar de eerste rindes, als het veld nog kort zit, zal hij zsm een paar man willen in halen. Realistisch gezien is dat imo echter alleen Sainz, het gat met de rest lijkt mij te groot.
Tom Coronel lijkt me een goeie, maar die is vast niet bereid om ieder F1-weekend in de studio door te brengen.quote:Op zondag 29 november 2015 10:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat dus..![]()
En opa ruud terug? Nee.. Dat is ook een ontzettende zuurpruim geworden volgens mij. Bovendien is hij nu ergens in de 70/80 denk ik? Ik zou echt niemand weten wie op dit moment beter zou doen dan Kamphues.. Eerder een nieuweling (met kennis van F1) denk ik. Vers bloed is altijd goed.
het hele achterveld wegquote:
Dat vroeg ik mij ná Rusland ook al af.. Dit werkt gewoon niet.. Veel te zacht en bewerkelijk materiaal. Alsof ze in mega-keukenrollen terechtkomen..quote:Op zondag 29 november 2015 11:59 schreef Mothzor het volgende:
Wanneer stoppen ze eens met deze baanafscheiding?
Elke keer weer zit je een uur naar reparaties te kijken!
Bottas doet het behoorlijk, eerste race niet meegedaan en ook nog 2x contact met kimi terwijl die op goede punten stond. Massa is gewoon troepquote:Op zondag 29 november 2015 10:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.. Maar bij Kamphuis is het meer om de verheerlijking van Max en om Sainz als een middelmatig coureur te bestempelen.. Bij andere teams/coureurs komt die vergelijking nooit om de hoek kijken. Als je nu kijkt bijvoorbeeld naar Bottas Massa, kan ik niet anders concluderen dat Bottas mij tegenvalt tov Massa die het in mijn ogen echt wel goed doet dit jaar.. Terwijl ik hem echt zo snel mogelijk uit de F1 zie verdwijnen, bewijst hij het tegendeel verdomme![]()
Anders zijn ze niet op tijd klaar voordat de F1 begint denk ik.quote:
Sorry ben het vergeten en was ook niet thuis om te fixen. Hoop voor de race er weer te zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
WEST moet het even editen. Alleen PR achtige lui hebben powers om HTML mee te posten.
Behoorlijk is precies het woord ja. Niet meer of minder dan dat. De verwachtingen waren hoger gespannen enige tijd geleden dan 'behoorlijk'. Bottas heeft moeite zichzelf écht te onderscheiden m.i., het gat met Massa is gewoon veel te klein. Massa was al nooit top en zit nu ook nog in zijn nadagen.quote:Op zondag 29 november 2015 12:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Bottas doet het behoorlijk, eerste race niet meegedaan en ook nog 2x contact met kimi terwijl die op goede punten stond. Massa is gewoon troep
Oké, dat is je mening.. Ik vind Massa ook troep. Maar als je objectief naar de resultaten kijkt, doet Massa het vergeleken met Bottas helemaal niet zo slecht en stelt Bottas in mijn ogen zelfs teleur.. Weinig vechtersmentaliteit te vinden.quote:Op zondag 29 november 2015 12:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Bottas doet het behoorlijk, eerste race niet meegedaan en ook nog 2x contact met kimi terwijl die op goede punten stond. Massa is gewoon troep
Op welke zender?quote:Op zondag 29 november 2015 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Geweldig interview met Grosjean en Verstappen net
Massa is definitief gebroken toen hem gezegd werd Alonso is faster than you.quote:Op zondag 29 november 2015 12:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Oké, dat is je mening.. Ik vind Massa ook troep. Maar als je objectief naar de resultaten kijkt, doet Massa het vergeleken met Bottas helemaal niet zo slecht en stelt Bottas in mijn ogen zelfs teleur.. Weinig vechtersmentaliteit te vinden.
Die wat ze afdoen als ze uitstappen bedoel je?quote:Op zondag 29 november 2015 12:54 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
wat is die kap die boven de schouders zit van de coureurs?
Dat is geen kap. Ik denk dat hij de headrest bedoeld.quote:Op zondag 29 november 2015 13:00 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat hij het HANS systeem bedoeld ja..
ja die ja. hoofdsteun?quote:Op zondag 29 november 2015 12:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die wat ze afdoen als ze uitstappen bedoel je?
uhm 'Alonso is faster than you' was op Hockenheim volgens mij? Niet op Hungaroring waar hij idd dat onderdeel op z'n helm kreeg.quote:Op zondag 29 november 2015 12:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Massa is definitief gebroken toen hem gezegd werd Alonso is faster than you.
Hij had die race, nota bene de race waarbij hij een jaar daarvoor zwaar gewond raakte(!!), gewoon moeten mogen winnen
Die call van het team vind ik nog altijd totaal onbegrijpelijk. Je weet als team dat dat psychologisch een enorme klap gaat zijn door juist in die race teamorders van stal te halen.
Verder wel eens.
oke thnxquote:Op zondag 29 november 2015 13:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is geen kap. Ik denk dat hij de headrest bedoeld.
Maargoed, mocht ie HANS bedoelen, dan is dan Head And Neck Support. Dat vangt klappen in je nek op zodat die niet zo snel breekt.
Nee dat was in Hongarije voor zover ik me dat kan herinneren.quote:Op zondag 29 november 2015 13:02 schreef gbm het volgende:
[..]
uhm 'Alonso is faster than you' was op Hockenheim volgens mij? Niet op Hungaroring waar hij idd dat onderdeel op z'n helm kreeg.
Nou ja, het zou dan ook raar zijn als dat niet zo was.quote:Op zondag 29 november 2015 13:11 schreef franklop het volgende:
Ziggo Sport is wel het grote Max Verstappen veren in zijn reet stop show he?
Ik twijfel daar eigenlijk ook niet aan.quote:Op zondag 29 november 2015 13:16 schreef franklop het volgende:
Mol is alweer overtuigd van Hamilton voor volgend jaarVerrassend
en nu Jos bij skyquote:Op zondag 29 november 2015 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Interview met Jos op Ziggo en interview met Max op Sky. Dilemma
Was toch al officieel?quote:Op zondag 29 november 2015 13:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Renault officieel 2016 bij Red Bull
Hoezo was dat officieel? Ze hadden geen contract meer toch?quote:
Als die niet met Ferrari-motoren rijden volgend jaar eet de halve Formule 1-wereld hun pet op.quote:
Nee hoor. Nog niets bevestigd.quote:
Voor en nabeschouwing Sky, race Ziggo. BBC is gewoon bagger.quote:Op zondag 29 november 2015 13:38 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nou.. nu wordt het lastig kiezen, Ziggo of BBC
(of misschien zelfs Sky)
Daar hebben ze een wasmachine voor uit gevonden.quote:Op zondag 29 november 2015 13:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n wit gewaad zou niks voor mij zijn, ik knoei altijd wel met eten en drinken.
Na ontbijt, lunch en diner omkleden.quote:Op zondag 29 november 2015 13:40 schreef WEST het volgende:
[..]
Daar hebben ze een wasmachine voor uit gevonden.
Dat is geen enkel probleemquote:Op zondag 29 november 2015 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Oja, zit een vliegveld op een paar kilometer afstand
Benieuwd hoe ze dat gaan doen met de heli.
BBC2 is F1 op.quote:
Zo staat het niet in de gids. Bijzonder.quote:
omdat GB voor staat zullen ze dat wel geswitched hebbenquote:Op zondag 29 november 2015 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo staat het niet in de gids. Bijzonder.
nee ze zullen het wel last minut veranderd hebben.quote:Op zondag 29 november 2015 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo staat het niet in de gids. Bijzonder.
Ik volg tennis niet maar snap nog steeds niet hoe de Belgen in de finale zijn gekomen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
omdat GB voor staat zullen ze dat wel geswitched hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
geluk hebben dat tegenstanders niet met hun sterkste opstelling (konden) spelen. Zo had Zwitserland geen Federer en Wawrinkaquote:Op zondag 29 november 2015 13:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik volg tennis niet maar snap nog steeds niet hoe de Belgen in de finale zijn gekomen.
quote:Op zondag 29 november 2015 13:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vettel is ook echt wel op een toffe manier veranderd sinds hij bij Ferrari zit.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 29 november 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopen op een leuke inhaalrace van Seb vandaag, en een botsinkje tussen Nico en Lewis mag ook in het programma.
Mwah in 1990 heeft ie m ook kado gekregen, besides met een DNF in Australie had ie het ook niet gered.quote:Op zondag 29 november 2015 13:55 schreef THEFXR het volgende:
Senna heeft 4x WK gewonnen, maar is door die hoer Balestre afgepakt en aan zijn landgenoot gegeven!
een zekere Meks op het podium door alle malaise mag daar dan ook nog wel bijquote:Op zondag 29 november 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopen op een leuke inhaalrace van Seb vandaag, en een botsinkje tussen Nico en Lewis mag ook in het programma.
Gewoon een keertje een overwinning voor Checo, hij verdient wel een keer zo'n fluke.quote:Op zondag 29 november 2015 13:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
een zekere Meks op het podium door alle malaisemag daar dan ook nog wel bij
[ afbeelding ]
dat mag, #33 op 3 en ik teken voor alles waar je om vroegquote:Op zondag 29 november 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een keertje een overwinning voor Checo, hij verdient wel een keer zo'n fluke.
Komt wel ergens op Youtube te staan denk ik.quote:Op zondag 29 november 2015 13:59 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
is dat interview van Verstappen op Sky nog ergens terug te zien?
Ziggo kun je van het lijstje af halen, zou kiezen tussen BBC of Sky.quote:Op zondag 29 november 2015 13:59 schreef F1gamer het volgende:
Waar kan ik het beste de nabeschowuing kijken Ziggo, BBC of toch Sky ? (keuzestress)
Zachtquote:Op zondag 29 november 2015 14:00 schreef F1gamer het volgende:
Op welke banden start Max, soft of hard?
PSV speelt pas om kwart voor 5 gelukkig.quote:
S, niet SS.quote:Op zondag 29 november 2015 14:00 schreef F1gamer het volgende:
Op welke banden start Max, soft of hard?
Super soft start hij opquote:
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op zondag 29 november 2015 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV speelt pas om kwart voor 5 gelukkig.
Ik dacht dat ze zeiden dat ie op soft zou starten... maar goed ze zullen wel hard > s en zacht > ss hebben bedoeldquote:
Veldrijden vind ik een slap aftreksel van moeuntainbikequote:Op zondag 29 november 2015 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.
F1, veldrijden (pas om 15:00) en strandrace.
Juist omgekeerd.quote:Op zondag 29 november 2015 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veldrijden vind ik een slap aftreksel van moeuntainbike
Het heeft wel weer lang geduurd.quote:
site overbelastquote:
Ik ben er ook bang voor...quote:Op zondag 29 november 2015 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo en vanaf nu wordt het doodsaai.
tis dat juist wat je niet zou verwachtenquote:
nee gecrashedquote:
kutsportquote:Op zondag 29 november 2015 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo en vanaf nu wordt het doodsaai.
Inderdaad, beter krijgt Kvyat hier nog een straf voor.quote:Op zondag 29 november 2015 14:07 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Hij had 2 plekken te pakken, maar werdt 2x van de track afgeknald.
Dat krijg je in het middenveld, ze waren ook heel slecht weg.quote:Op zondag 29 november 2015 14:09 schreef THEFXR het volgende:
die williamsen zitten echt in het verkeerde gevecht
Dat mag gewoon. Dat is tegenwoordig een inhaalactie.quote:Op zondag 29 november 2015 14:09 schreef merino het volgende:
Vond dat ook wat overaggresief van Kvyat. Duwde Max van de baan en gaf totaal geen ruimte.
Het was een race actie, maar had wel iets weg van te agressief.quote:Op zondag 29 november 2015 14:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat mag gewoon. Dat is tegenwoordig een inhaalactie.
Tja, de FIA promoot dit soort acties. Het wordt aangemoedigd.quote:Op zondag 29 november 2015 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was een race actie, maar had wel iets weg van te agressief.
Nou...quote:Op zondag 29 november 2015 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alonso kon er ook niks aan doen denk ik
Ik ben ook wel voor dit soort acties, maar 'te' moet nog altijd bestraft worden in mijn ogen. De FIA is een beetje te frustrerend op zoek naar inhaal acties.quote:Op zondag 29 november 2015 14:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja, de FIA promoot dit soort acties. Het wordt aangemoedigd.
Je moet toch wat als FIA zijnde.quote:Op zondag 29 november 2015 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor dit soort acties, maar 'te' moet nog altijd bestraft worden in mijn ogen. De FIA is een beetje te frustrerend op zoek naar inhaal acties.
quote:
ach, dat is heg gedrang van de eerste ronde.....quote:Op zondag 29 november 2015 14:09 schreef merino het volgende:
Vond dat ook wat overaggresief van Kvyat. Duwde Max van de baan en gaf totaal geen ruimte.
Fragment was idd van Sainz en niet Verstappen zoals door Mol vermeld werd.quote:Op zondag 29 november 2015 14:12 schreef franklop het volgende:
Volgens mij waren dat eerst Sainz en daarna Verstappen die de Williams' voorbij gingen.
True that, maar het loopt nu wel een beetje uit de hand als men dit soort acties niet gaat bestraffen. Dan ga je Crashdonado's van deze wereld wel in de hand werken.quote:
Zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 29 november 2015 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ricciardo weer met een debiele actie.
Laatste tijd wordt het wel 'gewoon' voor hemquote:
Staan ze wel weer op scherp voor MaxGodquote:
slechts 15 seconden achter iddquote:
ditquote:Op zondag 29 november 2015 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bottas kan het wel vergeten. Krijgt ook nog een DT.
Dit circuit ligt de Mercs te goed voor Ferrari om ze bij te houden, jammer genoeg.quote:Op zondag 29 november 2015 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Vettel de Mercs net niet voor kan blijven.
Vindt het beetje matige straf voor die actie.quote:
Hij had alleen zichzelf er mee, denk dat dat ook wel meetelt.quote:Op zondag 29 november 2015 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vindt het beetje matige straf voor die actie.
Dat is ook weer waar en hij heeft al een extra stop moeten maken voor een nieuwe vleugel.quote:Op zondag 29 november 2015 14:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij had alleen zichzelf er mee, denk dat dat ook wel meetelt.
+ de tijd die hij verliest op de baan met z'n voorvleugel.quote:Op zondag 29 november 2015 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar en hij heeft al een extra stop moeten maken voor een nieuwe vleugel.
Ik blijf van mening dat een 'unsafe release' nog altijd iets fouts is wat eigenlijk niet mag gebeuren. Maar hij heeft inderdaad genoeg verloren erdoor.quote:Op zondag 29 november 2015 14:27 schreef WEST het volgende:
[..]
+ de tijd die hij verliest op de baan met z'n voorvleugel.
Klopt, heeft al veel tijd verloren. Maar hij had Button ook in de flank kunnen raken met alle gevolgen voor de pit-crew. Dus dan valt 5 seconden echt wel tegen qua straf.quote:Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat een 'unsafe release' nog altijd iets fouts is wat eigenlijk niet mag gebeuren. Maar hij heeft inderdaad genoeg verloren erdoor.
Dit is wat ik bedoel, het had erger kunnen aflopen. Een unsafe release moet ik mijn ogen altijd bestraft worden.quote:Op zondag 29 november 2015 14:29 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, heeft al veel tijd verloren. Maar hij had Button ook in de flank kunnen raken met alle gevolgen voor de pit-crew. Dus dan valt 5 seconden echt wel tegen qua straf.
Kan nog van alles gebeuren, SC ofzo zal wel fijn zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 14:32 schreef merino het volgende:
Sainz alweer 3.2 achter Kvyat. Gaat niets worden voor de TR's.
Dan hebben we wel malledonna voor nodigquote:Op zondag 29 november 2015 14:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan nog van alles gebeuren, SC ofzo zal wel fijn zijn.
Volgens mij welquote:Op zondag 29 november 2015 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was Grosjean ook op de softs gestart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |