Podium in de race?quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:02 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Vierde plek, prima gedaan. Maar geen stunt imo
Tiende langzamer dan Q2quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:05 schreef MakkieR het volgende:
Zwak gereden van Sainz op Q3, niet eens een PR en langzamer dan Verstappen als ik me niet vergis.
Ik had op zijn minst een aanval verwacht op zijn eigen PR en proberen om te rijden voor een P9 positie, al was dat laatste waarschijnlijk kansloos. Al zie ik Verstappen het eerder proberen dan Sainz.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:05 schreef MakkieR het volgende:
Zwak gereden van Sainz op Q3, niet eens een PR en langzamer dan Verstappen als ik me niet vergis.
Max is verslagen, face it.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst een aanval verwacht op zijn eigen PR en proberen om te rijden voor een P9 positie, al was dat laatste waarschijnlijk kansloos. Al zie ik Verstappen het eerder proberen dan Sainz.
Nee sinds de bandenspanning aangepast is na de lekke band van Vettel in Spa.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:05 schreef aesop het volgende:
Rosberg rijdt Hamilton zoek sinds de druk eraf is. Wat zegt dat over beiden?
Inderdaad, en dat Perez vandaag voor Hulkenberg eindigt was pure pech voor Hulkenberg, want hij is niet verslagen, hij had pech dat Perez sneller was. Maldonado doet ook niks fout maar heeft nu eenmaal de pech dat niemand gewoon opzij gaat.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
1 positie lager noem ik niet verslagen lol, eerder pech
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |