abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157887870
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:34 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Deze situatie liet het prima toe.
Ben je ook nog rechter in je vrije tijd?
pi_157888176
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ben je ook nog rechter in je vrije tijd?
Oh om ergens een standpunt over te mogen innemen moet je rechter zijn. Sorry, dat wist ik niet.
pi_157888208
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:09 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik vind het zeker niet om te lachen. Die agent gedraagt zich totaal niet professioneel en begint te grijnzen? Ongelooflijk. Ik mag hopen dat hij maandag op het matje wordt geroepen.

Vertelt staat in de ambtsinstructie:
"De ambtenaar legitimeert zich met het legitimatiebewijs dat aan hem is verstrekt: bij optreden in uniform, op verzoek daartoe."

Zeer vervelend dat deze agent zich niet legitimeert, terwijl daar wel om gevraagd wordt, althans dat lijkt te bedoeling te zijn met het verzoek om een stamnummer.

Ik weet niet of het voldoende is voor ontslag op staande voet, maar demotie zou tot de mogelijkheden moeten behoren.
Hij is niet verplicht om stamnummer op te geven. Wel om zijn legitimatie te tonen (indien omstandigheden dat toelaten) maar dat werd niet gevraagd ;)
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_157888229
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:46 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Hij is verplicht om zijn legitimatie te tonen. Niet om zijn stamnummer op te geven. ;)
Dat heb ik zelf ook al opgemerkt en daar ga ik ook al op in in mijn post.
pi_157888268
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Oh om ergens een standpunt over te mogen innemen moet je rechter zijn. Sorry, dat wist ik niet.
Je zegt dat deze situatie dat prima toeliet.

Deze agent zal echt niet op zijn vingers getikt worden omdat hij zijn legitimatie niet liet zien. Kansloze zaak.
pi_157888286
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:47 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat heb ik zelf ook al opgemerkt en daar ga ik ook al op in in mijn post.
Zie edit.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_157888306
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je zegt dat deze situatie dat prima toeliet.
Ja, dat vind ik op basis van wat ik er van zie.
quote:
Deze agent zal echt niet op zijn vingers getikt worden omdat hij zijn legitimatie niet liet zien. Kansloze zaak.
Oh, ben jij rechter in je vrije tijd? (See what I did there?).
pi_157888309
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon een club racisten.

Volledig rationeel toch? :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_157888403
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik op basis van wat ik er van zie.

[..]

Oh, ben jij rechter in je vrije tijd? (See what I did there?).
Origineel hoor.
pi_157888427
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:52 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Origineel hoor.
Spiegelen noemen ze dat.
pi_157890855
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet Utrecht, een scholengemeenschap in Utrecht.
Dat doet echt niets af aan het feit dat alle ruggengraatloze ja-knikkers die voorop lopen om te laten zien hoe politiek correct ze wel niet zijn omdat ze vinden dat Piet te zwart is, 100% verantwoordelijk zijn voor het verbod op Piet in zijn geheel.

Iets met vingers, hand enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2015 23:26:40 ]
pi_157890949
quote:
Zeer vervelend dat deze agent zich niet legitimeert
Meid toch, het is wat. Doe aangifte zou ik zeggen.
pi_157891380
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat doet echt niets af aan het feit dat alle ruggengraatloze ja-knikkers die voorop lopen om te laten zien hoe politiek correct ze wel niet zien omdat ze vinden dat Piet te zwart is 100% verantwoordelijk zijn voor het verbod op Piet in zijn geheel.

Iets met vingers, hand enzo.
Is dat niet gewoon hun eigen keuze?
Ik vind minions ook echt niets, echt een stom alternatief, slaat helemaal nergens op. Maar ze doen hun best maar, het is hun keuze. Als ik als ouder een kind had op zo'n school had ik wel bezwaar gemaakt en evt nagedacht over een andere school. Minions bij sinterklaas vind ik echt heel erg stom, dat doet geen enkele recht aan het sinterklaasverhaal, het moraal in het verhaal. Dat vind ik voor een school een zeer afkeurenswaardig iets, die zouden aan kinderen moeten leren dat oude verhalen moraal proberen door te geven. Er een edacutief randje aan geven dus, op een zeer plezierige manier.
Vind het toch al jammer dat er amper tot geen edacutief randje aannzit, dat is echt een gemiste kans.

De discussie is gewoon uit de hand gelopen, maar ik zie wel in dat dat voor een deeltje komt door het niet serieus nemen van de bezwaren.
Toen het om pedagogische redenen ging (denk aan de kinderen!!!!) was er geen enkel probleem, zo veranderd... Maar toen het ging om een minderheid die zich er ongemakkelijk bij voelde werd het genegeerd. Was het ineens een onveranderlijke traditie. Het ontkennen van de koppeling oud steriotyp beeld van een neger en zp heef gezorgd dat er geschreeuwd wordt nu, deze discussie is veel ouder dan dit nare overdreven Gario gezeur.
En ipv te kalmeren en tot een oplossing te komen (geruststelling of compromis) wordt er alleen maar hard terug geschreeuwd. Er is geen debat, er is alleen maar een ordinaire ruzie.

[ Bericht 2% gewijzigd door erodome op 28-11-2015 23:47:10 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157891947
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-door-Minions.dhtml

quote:
Bij sinterklaasvieringen op Utrechtse openbare scholen zijn volgende week geen zwarte of gekleurde pieten aanwezig, meldt NRC Next. Op één school wordt Zwarte Piet vervangen door Minions, de ondeugende gele tekenfilmfiguren uit de film Verschrikkelijke Ikke.

Het nieuwe beleid is bedacht door de overkoepelende school Stichting Openbaar Primaur Onderwijs (SPO).
Vind het wel verschrikkelijk dat schoolbesturen zich in deze discussie mengen. Laat het aan de scholen zelf over. Het verwijderen van Zwarte Pieten, alsmede alle andere Pieten, komt gewoon direct uit de koker van een zeer kleine agressieve minderheid.

En komop Minions :') De enige winnaar in deze is Universal Studio's.
pi_157891948
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Meid toch, het is wat. Doe aangifte zou ik zeggen.
Ik zie geen strafbaar feit. Ik heb wel al een klacht ingediend.
pi_157891973
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 00:01 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Heb je ook gelijk een klacht ingediend tegen die schreeuwvriendjes van je?
pi_157891986
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Heb je ook gelijk een klacht ingediend tegen die schreeuwvriendjes van je?
Bij wie zou ik mijn beklag moeten doen over het gedrag van burgers?
pi_157892029
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:03 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Bij wie zou ik mijn beklag moeten doen over het gedrag van burgers?
Bij de Burger King, nou goed?
pi_157892072
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Bij de Burger King, nou goed?
Jij maakt gewoon een idiote opmerking. Als een agent zich niet aan de regels van z'n baas houdt, dan dien je een klacht in bij zijn baas. Als een groepje willekeurige mensen op straat boos zit te doen, dan kun je hoogstens hen daarop aanspreken.
pi_157892098
Ook niet echt tactisch van die Utrechtse school. Je schaft ZP af omdat het mogelijk geassocieerd wordt met het slavernijverleden en wie neem je er voor in de plaats: Minions :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_157892175
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:06 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Jij maakt gewoon een idiote opmerking. Als een agent zich niet aan de regels van z'n baas houdt, dan dien je een klacht in bij zijn baas. Als een groepje willekeurige mensen op straat boos zit te doen, dan kun je hoogstens hen daarop aanspreken.
Nee hoor, dan mag je bij desbetreffende agent gaan klagen.
pi_157892179
Zwarten zijn een zielig volk.
pi_157892201
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2015 00:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee hoor, dan mag je bij desbetreffende agent gaan klagen.
Dat mag.
pi_157892207
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:10 schreef Odaiba het volgende:
Volk?
pi_157892219
quote:
:?
  zondag 29 november 2015 @ 00:13:55 #76
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157892268
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 00:01 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Bij wie?
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 29 november 2015 @ 00:16:23 #78
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157892336
quote:
Zeer interessant. Houd me op de hoogte van de vorderingen.
pi_157892407
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 00:16 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zeer interessant. Houd me op de hoogte van de vorderingen.
Prioriteit nummer 1 op mijn todo-list is op dit moment: "Vriend Morendo op de hoogte houden over vorderingen klacht".
pi_157892423
Hier nog een filmpje.

https://www.facebook.com/StopBlackface1/videos/1667613350146390/

Ik zie demonstranten die de weg blokkeren voor het Sintgezelschap en politie agenten die met zachte dwang de weg vrij maken. Dan zie ik demonstranten die terug gaan duwen en logischerwijs duwen de agenten ook terug. Maar in dit stukje niks om je over op te winden of aangifte te doen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_157892435
quote:

Ik weet niet of het voldoende is voor ontslag op staande voet, maar demotie zou tot de mogelijkheden moeten behoren.
Als deze agent morgen ontslagen wordt omdat hij zijn stamnummer niet wou geven, dan beloof ik dat ik een zwarte piet=racisme UI neem.

Want je praat zoals gewoonlijk lachwekkende onzin. Beetje van dit niveau:
quote:
  zondag 29 november 2015 @ 00:20:53 #82
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157892473
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 00:18 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Prioriteit nummer 1 op mijn todo-list is op dit moment: "Vriend Morendo op de hoogte houden over vorderingen klacht".
quote:
Wat doet de politie intern met uw klacht?

De klachthandelaar brengt de beklaagde politiemedewerker op de hoogte van uw klacht. Hij of zij krijgt, net als u, de kans om zijn/haar kant van het verhaal toe te lichten. Vervolgens kijkt de klachtbehandelaar of u er samen uitkomt tijdens een goed gesprek. U krijgt hiervoor dan een uitnodiging van de klachtbehandelaar. Klachten zijn voor de politie nadrukkelijk leermomenten. Uw klacht geeft ons stof tot nadenken over de manier wij als politie met burgers omgaan.
Jij krijgt binnenkort een date Ceberut! Misschien slaat de vonk wel over. Once you go black, you never go back!
pi_157892495
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 00:20 schreef Morendo het volgende:

[..]

[..]

Jij krijgt binnenkort een date Ceberut! Misschien slaat de vonk wel over. Once you go black, you never go back!
Fijn! Ik zal hem attenderen op dit topic.
  zondag 29 november 2015 @ 00:22:19 #84
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_157892502
quote:
U heeft uw politiek incorrecte punten weer binnen. Hulde! Thans bent u gekwalificeerd tot lid van Realistisch Rechts!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_157892589
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het maakt mij niks uit wat voor niveau jij mijn reactie vind.

Ik neem die last niet mee, hun wel. Elke dag weer die zware last op hun schouders en dat dragen ze vervolgens weer over op hun kinderen. Laat zwarte kinderen opgroeien zonder zware last. Zwarten zijn inmiddels vrije burgers en hebben net zoveel rechten als ieder ander in veel landen. Moeten ze hier dan tot in de eeuwigheid mee bezig blijven en dan ook nog als zware een andere, minder zwarte persoon, aanspreken dat hij hun niet serieus neemt en zich moet schamen. Damn...get a life. Wanneer stopt hun gejank?
pi_157892609
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

U heeft uw politiek incorrecte punten weer binnen. Hulde! Thans bent u gekwalificeerd tot lid van Realistisch Rechts!
Het was meer een zaterdagnacht troll moment, maar dank dat u mij weer in een hokje stopt :) Werkt altijd lekker op een aantal personen hier.
pi_157892622
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:26 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Het maakt mij niks uit wat voor niveau jij mijn reactie vind.

Ik neem die last niet mee, hun wel. Elke dag weer die zware last op hun schouders en dat dragen ze vervolgens weer over op hun kinderen. Laat zwarte kinderen opgroeien zonder zware last. Zwarten zijn inmiddels vrije burgers en hebben net zoveel rechten als ieder ander in veel landen. Moeten ze hier dan tot in de eeuwigheid mee bezig blijven en dan ook nog als zware een andere, minder zwarte persoon, aanspreken dat hij hun niet serieus neemt en zich moet schamen. Damn...get a life. Wanneer stopt hun gejank?
Waar komt het 'zwarte volk' dan vandaan? Zwartland?
  zondag 29 november 2015 @ 00:28:33 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_157892624
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:27 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Het was meer een zaterdagnacht troll moment, maar dank dat u mij weer in een hokje stopt :) Werkt altijd lekker op een aantal personen hier.
Ja, hokken, daar zal je wel raad mee weten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_157892657
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als deze agent morgen ontslagen wordt omdat hij zijn stamnummer niet wou geven, dan beloof ik dat ik een zwarte piet=racisme UI neem.
Natuurlijk wordt hij niet ontslagen, niet om dit incident in ieder geval. Verder vind ik het ook niet zo gek dat hij zijn gegevens niet geeft, dan wel zich niet identificeert. Hij komt dan met naam en toenaam op dat filmpje en daar zou hij dan privé last van kunnen krijgen. Als alternatief geeft hij de mogelijkheid om op het politiebureau langs te gaan.

Hij handelt nog altijd tegen de ambtsinstructie in, maar ik denk niet dat hij hier last van zal krijgen.

Die grijns had ie misschien achterwege moeten laten, maar misschien kwam dat ook door de spanningen op dat moment. Hij werd verbaal vrij hard aangepakt door die dame.

quote:

[..]

Die post vind ik nou niet bepaald lachwekkend. Dat riekt gewoon naar racisme.
pi_157892673
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Waar komt het 'zwarte volk' dan vandaan? Zwartland?
Wat maakt het uit waar ze vandaan zijn gekomen, ze maken nu onderdeel uit van een land wat ze beter kennen dan waar hun voorouders een paar honderd jaar geleden vandaan kwamen? Als je ze vervolgens een ticket terug zou aanbieden, dan zouden ze echt niet terug willen...
pi_157892700
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:29 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, echt wel... Mag je mensen niet zielig vinden, als ze zich zielig gedragen. Of had je liever dat ik ze anders zou benoemen? Er worden hier wel ergere dingen gepost...
pi_157892716
quote:

[..]

Natuurlijk wordt hij niet ontslagen, niet om dit incident in ieder geval. Verder vind ik het ook niet zo gek dat hij zijn gegevens niet geeft, dan wel zich niet identificeert. Hij komt dan met naam en toenaam op dat filmpje en daar zou hij dan privé last van kunnen krijgen. Als alternatief geeft hij de mogelijkheid om op het politiebureau langs te gaan.

Hij handelt nog altijd tegen de ambtsinstructie in, maar ik denk niet dat hij hier last van zal krijgen.

Die grijns had ie misschien achterwege moeten laten, maar misschien kwam dat ook door de spanningen op dat moment. Hij werd verbaal vrij hard aangepakt door die dame.

[..]

Oh, net twijfelde je nog of zijn gedrag wel voldoende was voor ontslag op staande voet, maar was je overtuigt dat hij in ieder geval gedegradeerd zou worden vanwege het incident.

Vanwaar die complete draai?
pi_157892729
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Vanwaar die complete draai?
Nuance.
pi_157892755
quote:
6s.gif Op zondag 29 november 2015 00:33 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nuance.
Misschien moet je dan voortaan eerst nadenken voor je zo'n post vol emotie typt.
  zondag 29 november 2015 @ 00:34:48 #95
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_157892756
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:32 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, echt wel... Mag je mensen niet zielig vinden, als ze zich zielig gedragen. Of had je liever dat ik ze anders zou benoemen? Er worden hier wel ergere dingen gepost...
Het heet dan ook geen 'racisme' meer; het is kritische antropologie, en heel rechts fok is daar cum laude op afgestudeerd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_157892761
quote:

[..]

Alsof jij weet wat de ambtsconstructie is.

Ik vind dat je pas verbaal hard aangepakt wordt als iemand een goed verhaal heeft, met feiten en argumenten.

Dit was meneer uitmaken voor verrader omdat hij een kleurtje heeft en de witman helpt.

Lijkt me trouwens niet eens onwaarschijnlijk dat deze man Marokkaans/Algerijns of Arabisch bloed heeft. Sommige Arabieren, Berbers etc. hebben ook wel wat weg van Afrikanen.
pi_157892767
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Misschien moet je dan voortaan eerst nadenken voor je zo'n post vol emotie typt.
Post vol emotie? Wat voor beeld heb je van mij?
pi_157892775
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Alsof jij weet wat de ambtsconstructie is.
Ambtsconstructie? Watsdat?
  zondag 29 november 2015 @ 00:37:05 #99
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157892793
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2015 00:35 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Post vol emotie? Wat voor beeld heb je van mij?
Genoeg gelachen en gedold. Maar je hebt toch niet werkelijk een klacht ingediend hé?
pi_157892817
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:36 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ambtsconstructie? Watsdat?
Oké, ambtsinstructie, oppertroll.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')