Ben je ook nog rechter in je vrije tijd?quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Deze situatie liet het prima toe.
Oh om ergens een standpunt over te mogen innemen moet je rechter zijn. Sorry, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben je ook nog rechter in je vrije tijd?
Hij is niet verplicht om stamnummer op te geven. Wel om zijn legitimatie te tonen (indien omstandigheden dat toelaten) maar dat werd niet gevraagdquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet om te lachen. Die agent gedraagt zich totaal niet professioneel en begint te grijnzen? Ongelooflijk. Ik mag hopen dat hij maandag op het matje wordt geroepen.
Vertelt staat in de ambtsinstructie:
"De ambtenaar legitimeert zich met het legitimatiebewijs dat aan hem is verstrekt: bij optreden in uniform, op verzoek daartoe."
Zeer vervelend dat deze agent zich niet legitimeert, terwijl daar wel om gevraagd wordt, althans dat lijkt te bedoeling te zijn met het verzoek om een stamnummer.
Ik weet niet of het voldoende is voor ontslag op staande voet, maar demotie zou tot de mogelijkheden moeten behoren.
Dat heb ik zelf ook al opgemerkt en daar ga ik ook al op in in mijn post.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:46 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Hij is verplicht om zijn legitimatie te tonen. Niet om zijn stamnummer op te geven.
Je zegt dat deze situatie dat prima toeliet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Oh om ergens een standpunt over te mogen innemen moet je rechter zijn. Sorry, dat wist ik niet.
Zie edit.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:47 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf ook al opgemerkt en daar ga ik ook al op in in mijn post.
Ja, dat vind ik op basis van wat ik er van zie.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zegt dat deze situatie dat prima toeliet.
Oh, ben jij rechter in je vrije tijd? (See what I did there?).quote:Deze agent zal echt niet op zijn vingers getikt worden omdat hij zijn legitimatie niet liet zien. Kansloze zaak.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een club racisten.
Origineel hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik op basis van wat ik er van zie.
[..]
Oh, ben jij rechter in je vrije tijd? (See what I did there?).
Dat doet echt niets af aan het feit dat alle ruggengraatloze ja-knikkers die voorop lopen om te laten zien hoe politiek correct ze wel niet zijn omdat ze vinden dat Piet te zwart is, 100% verantwoordelijk zijn voor het verbod op Piet in zijn geheel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet Utrecht, een scholengemeenschap in Utrecht.
Meid toch, het is wat. Doe aangifte zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:09 schreef Ceberut het volgende:
Zeer vervelend dat deze agent zich niet legitimeert
Is dat niet gewoon hun eigen keuze?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat doet echt niets af aan het feit dat alle ruggengraatloze ja-knikkers die voorop lopen om te laten zien hoe politiek correct ze wel niet zien omdat ze vinden dat Piet te zwart is 100% verantwoordelijk zijn voor het verbod op Piet in zijn geheel.
Iets met vingers, hand enzo.
Vind het wel verschrikkelijk dat schoolbesturen zich in deze discussie mengen. Laat het aan de scholen zelf over. Het verwijderen van Zwarte Pieten, alsmede alle andere Pieten, komt gewoon direct uit de koker van een zeer kleine agressieve minderheid.quote:Bij sinterklaasvieringen op Utrechtse openbare scholen zijn volgende week geen zwarte of gekleurde pieten aanwezig, meldt NRC Next. Op één school wordt Zwarte Piet vervangen door Minions, de ondeugende gele tekenfilmfiguren uit de film Verschrikkelijke Ikke.
Het nieuwe beleid is bedacht door de overkoepelende school Stichting Openbaar Primaur Onderwijs (SPO).
Ik zie geen strafbaar feit. Ik heb wel al een klacht ingediend.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meid toch, het is wat. Doe aangifte zou ik zeggen.
Heb je ook gelijk een klacht ingediend tegen die schreeuwvriendjes van je?quote:Op zondag 29 november 2015 00:01 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik zie geen strafbaar feit. Ik heb wel al een klacht ingediend.
Bij wie zou ik mijn beklag moeten doen over het gedrag van burgers?quote:Op zondag 29 november 2015 00:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk een klacht ingediend tegen die schreeuwvriendjes van je?
Bij de Burger King, nou goed?quote:Op zondag 29 november 2015 00:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Bij wie zou ik mijn beklag moeten doen over het gedrag van burgers?
Jij maakt gewoon een idiote opmerking. Als een agent zich niet aan de regels van z'n baas houdt, dan dien je een klacht in bij zijn baas. Als een groepje willekeurige mensen op straat boos zit te doen, dan kun je hoogstens hen daarop aanspreken.quote:
Nee hoor, dan mag je bij desbetreffende agent gaan klagen.quote:Op zondag 29 november 2015 00:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jij maakt gewoon een idiote opmerking. Als een agent zich niet aan de regels van z'n baas houdt, dan dien je een klacht in bij zijn baas. Als een groepje willekeurige mensen op straat boos zit te doen, dan kun je hoogstens hen daarop aanspreken.
Dat mag.quote:Op zondag 29 november 2015 00:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee hoor, dan mag je bij desbetreffende agent gaan klagen.
Bij wie?quote:Op zondag 29 november 2015 00:01 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik zie geen strafbaar feit. Ik heb wel al een klacht ingediend.
Zeer interessant. Houd me op de hoogte van de vorderingen.quote:Op zondag 29 november 2015 00:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/contact/klachtformulier.html
Prioriteit nummer 1 op mijn todo-list is op dit moment: "Vriend Morendo op de hoogte houden over vorderingen klacht".quote:Op zondag 29 november 2015 00:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zeer interessant. Houd me op de hoogte van de vorderingen.
Als deze agent morgen ontslagen wordt omdat hij zijn stamnummer niet wou geven, dan beloof ik dat ik een zwarte piet=racisme UI neem.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:09 schreef Ceberut het volgende:
Ik weet niet of het voldoende is voor ontslag op staande voet, maar demotie zou tot de mogelijkheden moeten behoren.
quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 00:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Prioriteit nummer 1 op mijn todo-list is op dit moment: "Vriend Morendo op de hoogte houden over vorderingen klacht".
Jij krijgt binnenkort een date Ceberut! Misschien slaat de vonk wel over. Once you go black, you never go back!quote:Wat doet de politie intern met uw klacht?
De klachthandelaar brengt de beklaagde politiemedewerker op de hoogte van uw klacht. Hij of zij krijgt, net als u, de kans om zijn/haar kant van het verhaal toe te lichten. Vervolgens kijkt de klachtbehandelaar of u er samen uitkomt tijdens een goed gesprek. U krijgt hiervoor dan een uitnodiging van de klachtbehandelaar. Klachten zijn voor de politie nadrukkelijk leermomenten. Uw klacht geeft ons stof tot nadenken over de manier wij als politie met burgers omgaan.
Fijn! Ik zal hem attenderen op dit topic.quote:Op zondag 29 november 2015 00:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Jij krijgt binnenkort een date Ceberut! Misschien slaat de vonk wel over. Once you go black, you never go back!
U heeft uw politiek incorrecte punten weer binnen. Hulde! Thans bent u gekwalificeerd tot lid van Realistisch Rechts!quote:
Het maakt mij niks uit wat voor niveau jij mijn reactie vind.quote:Op zondag 29 november 2015 00:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Want je praat zoals gewoonlijk lachwekkende onzin. Beetje van dit niveau:
[..]
Het was meer een zaterdagnacht troll moment, maar dank dat u mij weer in een hokje stoptquote:Op zondag 29 november 2015 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
U heeft uw politiek incorrecte punten weer binnen. Hulde! Thans bent u gekwalificeerd tot lid van Realistisch Rechts!
Waar komt het 'zwarte volk' dan vandaan? Zwartland?quote:Op zondag 29 november 2015 00:26 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Het maakt mij niks uit wat voor niveau jij mijn reactie vind.
Ik neem die last niet mee, hun wel. Elke dag weer die zware last op hun schouders en dat dragen ze vervolgens weer over op hun kinderen. Laat zwarte kinderen opgroeien zonder zware last. Zwarten zijn inmiddels vrije burgers en hebben net zoveel rechten als ieder ander in veel landen. Moeten ze hier dan tot in de eeuwigheid mee bezig blijven en dan ook nog als zware een andere, minder zwarte persoon, aanspreken dat hij hun niet serieus neemt en zich moet schamen. Damn...get a life. Wanneer stopt hun gejank?
Ja, hokken, daar zal je wel raad mee weten.quote:Op zondag 29 november 2015 00:27 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Het was meer een zaterdagnacht troll moment, maar dank dat u mij weer in een hokje stoptWerkt altijd lekker op een aantal personen hier.
Natuurlijk wordt hij niet ontslagen, niet om dit incident in ieder geval. Verder vind ik het ook niet zo gek dat hij zijn gegevens niet geeft, dan wel zich niet identificeert. Hij komt dan met naam en toenaam op dat filmpje en daar zou hij dan privé last van kunnen krijgen. Als alternatief geeft hij de mogelijkheid om op het politiebureau langs te gaan.quote:Op zondag 29 november 2015 00:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als deze agent morgen ontslagen wordt omdat hij zijn stamnummer niet wou geven, dan beloof ik dat ik een zwarte piet=racisme UI neem.
Die post vind ik nou niet bepaald lachwekkend. Dat riekt gewoon naar racisme.quote:Want je praat zoals gewoonlijk lachwekkende onzin. Beetje van dit niveau:
[..]
Wat maakt het uit waar ze vandaan zijn gekomen, ze maken nu onderdeel uit van een land wat ze beter kennen dan waar hun voorouders een paar honderd jaar geleden vandaan kwamen? Als je ze vervolgens een ticket terug zou aanbieden, dan zouden ze echt niet terug willen...quote:Op zondag 29 november 2015 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waar komt het 'zwarte volk' dan vandaan? Zwartland?
Ja, echt wel... Mag je mensen niet zielig vinden, als ze zich zielig gedragen. Of had je liever dat ik ze anders zou benoemen? Er worden hier wel ergere dingen gepost...quote:Op zondag 29 november 2015 00:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die post vind ik nou niet bepaald lachwekkend. Dat riekt gewoon naar racisme.
Oh, net twijfelde je nog of zijn gedrag wel voldoende was voor ontslag op staande voet, maar was je overtuigt dat hij in ieder geval gedegradeerd zou worden vanwege het incident.quote:Op zondag 29 november 2015 00:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt hij niet ontslagen, niet om dit incident in ieder geval. Verder vind ik het ook niet zo gek dat hij zijn gegevens niet geeft, dan wel zich niet identificeert. Hij komt dan met naam en toenaam op dat filmpje en daar zou hij dan privé last van kunnen krijgen. Als alternatief geeft hij de mogelijkheid om op het politiebureau langs te gaan.
Hij handelt nog altijd tegen de ambtsinstructie in, maar ik denk niet dat hij hier last van zal krijgen.
Die grijns had ie misschien achterwege moeten laten, maar misschien kwam dat ook door de spanningen op dat moment. Hij werd verbaal vrij hard aangepakt door die dame.
[..]
Die post vind ik nou niet bepaald lachwekkend. Dat riekt gewoon naar racisme.
Misschien moet je dan voortaan eerst nadenken voor je zo'n post vol emotie typt.quote:
Het heet dan ook geen 'racisme' meer; het is kritische antropologie, en heel rechts fok is daar cum laude op afgestudeerd.quote:Op zondag 29 november 2015 00:32 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, echt wel... Mag je mensen niet zielig vinden, als ze zich zielig gedragen. Of had je liever dat ik ze anders zou benoemen? Er worden hier wel ergere dingen gepost...
Alsof jij weet wat de ambtsconstructie is.quote:Op zondag 29 november 2015 00:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij handelt nog altijd tegen de ambtsinstructie in, maar ik denk niet dat hij hier last van zal krijgen.
Die grijns had ie misschien achterwege moeten laten, maar misschien kwam dat ook door de spanningen op dat moment. Hij werd verbaal vrij hard aangepakt door die dame.
Post vol emotie? Wat voor beeld heb je van mij?quote:Op zondag 29 november 2015 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan voortaan eerst nadenken voor je zo'n post vol emotie typt.
Ambtsconstructie? Watsdat?quote:Op zondag 29 november 2015 00:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat de ambtsconstructie is.
Genoeg gelachen en gedold. Maar je hebt toch niet werkelijk een klacht ingediend hé?quote:Op zondag 29 november 2015 00:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Post vol emotie? Wat voor beeld heb je van mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |