abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 november 2015 @ 20:21:33 #26
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157885592
Gekleurde agent is huisneger en verrader. :D wat een volk.

https://www.facebook.com/(...)eos/767058326739207/
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157885754
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:

Lach er maar om, ik vind dit echt diep triest. Maarja, wat moet je anders dan er om lachen? Denkt die agent ook. Die vent hoort een lintje te krijgen. Wat een rust blijft hij uitstralen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_157885814
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

hoezo dreig je om met een hamer op mijn hoofd te meppen?
Wat heeft seks nu weer met transgender te maken?
pi_157885929
quote:

Waarom dragen ze van die rare baretten? Alsof ze denken commando's te zijn ofzo
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_157885972
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Simplistisch volk dat een fetisj voor de Amerikaanse Zwarte Panters heeft. Als je bij het betreffende Facebookprofiel kijkt zie je ook dat er bij "Films" ook The Black Panthers: Vanguard Of The Revolution staat bijvoorbeeld.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_157885995
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:35 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Simplistisch volk dat een fetisj voor de Amerikaanse Zwarte Panters heeft. Als je bij het betreffende Facebookprofiel kijkt zie je ook dat er bij "Films" ook The Black Panthers: Vanguard Of The Revolution staat bijvoorbeeld.
Ze denken Black Panthers te zijn.

zaterdag 28 november 2015 @ 20:36:43 #32
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157885998
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja die vereenzelviging met de Amerikaanse civil rights groups uit het verleden zijn een tikkeltje misplaatst.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157886041
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat heeft seks nu weer met transgender te maken?
net zoveel als zwarte piet met een zwarte minister president
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_157886060
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:35 schreef Eufonie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ze denken Black Panthers te zijn.

[ afbeelding ]
WUT. Iedereen van racisme beschuldigen terwijl jezelf als Black Panthers over straat gaan. Die anti-pieten diskwalificeren zich steeds harder
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_157886113
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

WUT. Iedereen van racisme beschuldigen terwijl jezelf als Black Panthers over straat gaan. Die anti-pieten diskwalificeren zich steeds harder
Tja, het is net #BlackLivesMatter wat dat betreft. Het polariseert louter zonder dat het tot een oplossing komt. Puur het kweken van intolerantie om eigen gelijk te bewijzen.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_157886117
Als je als blanke allemaal negatieve kwalificeringen naar het hoofd van een donkere agent smijt krijg je sowieso een sanctie aan je broek.

Als je zélf donker bent, staat het je kennelijk vrij om een donker persoon te discrimineren.
pi_157886130
quote:

Konden ze niet wat harder optreden tegen die schreeuwend? Wat een geluidsoverlast.

En daarnaast knap dat die man in functie kon blijven, had liever gezien dat ze haar hadden opgepakt wegens belediging van ambtenaar in functie.
pi_157886483
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Net als het communisme, het fascisme en het nazisme, vormt Zwarte Piet een bedreiging voor alles wat ons dierbaar is. En nee, met een verbod op Zwarte Piet alleen komen we er niet. Er is een omslag nodig in de wijze waarop we naar mensen met een kleurtje kijken. Dus laat Zwarte Piet verdwijnen en verwelkom een donkere minister-president.
Stalin, Il Duce, Der Furher en? Zwarte piet...
_O-

Je slaat door.
1947-2016
pi_157886503
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Steeds meer Nederlanders hebben vrede met een aangepaste Zwarte Piet. Het is gewoon een kwestie van tijd voordat Pietermans niet meer zwart is.
De pol van rtl zei trouwens totaal wat anders. 85% vond ZP prima in de huidige vorm.
1947-2016
pi_157886980
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Lach er maar om, ik vind dit echt diep triest. Maarja, wat moet je anders dan er om lachen? Denkt die agent ook. Die vent hoort een lintje te krijgen. Wat een rust blijft hij uitstralen.
Ik vind het zeker niet om te lachen. Die agent gedraagt zich totaal niet professioneel en begint te grijnzen? Ongelooflijk. Ik mag hopen dat hij maandag op het matje wordt geroepen.

Vertelt staat in de ambtsinstructie:
"De ambtenaar legitimeert zich met het legitimatiebewijs dat aan hem is verstrekt: bij optreden in uniform, op verzoek daartoe."

Zeer vervelend dat deze agent zich niet legitimeert, terwijl daar wel om gevraagd wordt, althans dat lijkt te bedoeling te zijn met het verzoek om een stamnummer.

Ik weet niet of het voldoende is voor ontslag op staande voet, maar demotie zou tot de mogelijkheden moeten behoren.
pi_157887187
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Net als het communisme, het fascisme en het nazisme, vormt Zwarte Piet een bedreiging voor alles wat ons dierbaar is. En nee, met een verbod op Zwarte Piet alleen komen we er niet. Er is een omslag nodig in de wijze waarop we naar mensen met een kleurtje kijken. Dus laat Zwarte Piet verdwijnen en verwelkom een donkere minister-president.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:09 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik vind het zeker niet om te lachen. Die agent gedraagt zich totaal niet professioneel en begint te grijnzen? Ongelooflijk. Ik mag hopen dat hij maandag op het matje wordt geroepen.

"De ambtenaar legitimeert zich met het legitimatiebewijs dat aan hem is verstrekt: bij optreden in uniform, op verzoek daartoe."

Zeer vervelend dat deze agent zich niet legitimeert, terwijl daar wel om gevraagd wordt, althans dat lijkt te bedoeling te zijn met het verzoek om een stamnummer.

Ik weet niet of het voldoende is voor ontslag op staande voet, maar demotie zou tot de mogelijkheden moeten behoren.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_157887290
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Agenten die zich al grijnzend niet aan de regels houden, lachen gieren brullen.
pi_157887359
quote:

[..]

Deze agent staat daar gewoon. In welke zin treedt hij dan op?

Het is ook weinig zinvol als ik op straat een willekeurige agent om zijn legitimatie vraag.

Deze personen hadden gewoon hun grote muil moeten houden. Stop met janken over racisme. De agent deed het goed, ik zou bij zulke debielen ook geen glimlach kunnen onderdrukken.
pi_157887464
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:21 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Deze agent staat daar gewoon. In welke zin treedt hij dan op?
Hij is in functie. Zo ziet een optreden van een agent er uit.

quote:
Het is ook weinig zinvol als ik op straat een willekeurige agent om zijn legitimatie vraag.
Zinvol of niet, het is een verplichting van zijn kant.

quote:
Deze personen hadden gewoon hun grote muil moeten houden. Stop met janken over racisme. De agent deed het goed, ik zou bij zulke debielen ook geen glimlach kunnen onderdrukken.
Die agent dient zich professioneel te gedragen en zich te onthouden van dit soort fratsen om verdere escalatie te voorkomen.
pi_157887626
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:40 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Tja, het is net #BlackLivesMatter wat dat betreft. Het polariseert louter zonder dat het tot een oplossing komt. Puur het kweken van intolerantie om eigen gelijk te bewijzen.
Dat is ook gewoon een club racisten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 28 november 2015 @ 21:29:34 #46
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157887646
quote:

Nee, het gaat erom uit welke negerstam zijn grootouders kwamen. De Zulu's of de Mutumbu's.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157887726
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:29 schreef Morendo het volgende:

[..]

Nee, het gaat erom uit welke negerstam zijn grootouders kwamen. De Zulu's of de Mutumbu's.
Ja, dat staat in de wet? Daar wordt namelijk naar gerefereerd.

Leuk geprobeerd, maar helaas.
pi_157887748
quote:

[..]

Ik zou ook moeite hebben om niet te gaan lachen, overigens petje af voor deze agenten, je zal daar maar als agent moeten staan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_157887751
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:24 schreef Ceberut het volgende:

Zinvol of niet, het is een verplichting van zijn kant.

Verdiep je er maar eens in. Een agent is niet altijd verplicht om zijn identificatie te laten zien. Soms staat de situatie het niet toe om een pasje te pakken, omdat de agent in een parate houding moet blijven staan of omdat er enig overzicht vereist is.

Dit was een stel opgefokte aapjes, met dat ze die opname gaan laten zien, veel succes ermee.
pi_157887794
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Verdiep je er maar eens in. Een agent is niet altijd verplicht om zijn identificatie te laten zien. Soms staat de situatie het niet toe om een pasje te pakken, omdat de agent in een parate houding moet blijven staan of omdat er enig overzicht vereist is.

Dit was een stel opgefokte aapjes, met dat ze die opname gaan laten zien, veel succes ermee.
Deze situatie liet het prima toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')