abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157887870
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:34 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Deze situatie liet het prima toe.
Ben je ook nog rechter in je vrije tijd?
pi_157888176
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ben je ook nog rechter in je vrije tijd?
Oh om ergens een standpunt over te mogen innemen moet je rechter zijn. Sorry, dat wist ik niet.
pi_157888208
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:09 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik vind het zeker niet om te lachen. Die agent gedraagt zich totaal niet professioneel en begint te grijnzen? Ongelooflijk. Ik mag hopen dat hij maandag op het matje wordt geroepen.

Vertelt staat in de ambtsinstructie:
"De ambtenaar legitimeert zich met het legitimatiebewijs dat aan hem is verstrekt: bij optreden in uniform, op verzoek daartoe."

Zeer vervelend dat deze agent zich niet legitimeert, terwijl daar wel om gevraagd wordt, althans dat lijkt te bedoeling te zijn met het verzoek om een stamnummer.

Ik weet niet of het voldoende is voor ontslag op staande voet, maar demotie zou tot de mogelijkheden moeten behoren.
Hij is niet verplicht om stamnummer op te geven. Wel om zijn legitimatie te tonen (indien omstandigheden dat toelaten) maar dat werd niet gevraagd ;)
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_157888229
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:46 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Hij is verplicht om zijn legitimatie te tonen. Niet om zijn stamnummer op te geven. ;)
Dat heb ik zelf ook al opgemerkt en daar ga ik ook al op in in mijn post.
pi_157888268
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Oh om ergens een standpunt over te mogen innemen moet je rechter zijn. Sorry, dat wist ik niet.
Je zegt dat deze situatie dat prima toeliet.

Deze agent zal echt niet op zijn vingers getikt worden omdat hij zijn legitimatie niet liet zien. Kansloze zaak.
pi_157888286
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:47 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat heb ik zelf ook al opgemerkt en daar ga ik ook al op in in mijn post.
Zie edit.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_157888306
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je zegt dat deze situatie dat prima toeliet.
Ja, dat vind ik op basis van wat ik er van zie.
quote:
Deze agent zal echt niet op zijn vingers getikt worden omdat hij zijn legitimatie niet liet zien. Kansloze zaak.
Oh, ben jij rechter in je vrije tijd? (See what I did there?).
pi_157888309
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon een club racisten.

Volledig rationeel toch? :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_157888403
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik op basis van wat ik er van zie.

[..]

Oh, ben jij rechter in je vrije tijd? (See what I did there?).
Origineel hoor.
pi_157888427
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:52 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Origineel hoor.
Spiegelen noemen ze dat.
pi_157890855
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet Utrecht, een scholengemeenschap in Utrecht.
Dat doet echt niets af aan het feit dat alle ruggengraatloze ja-knikkers die voorop lopen om te laten zien hoe politiek correct ze wel niet zijn omdat ze vinden dat Piet te zwart is, 100% verantwoordelijk zijn voor het verbod op Piet in zijn geheel.

Iets met vingers, hand enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2015 23:26:40 ]
pi_157890949
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:09 schreef Ceberut het volgende:
Zeer vervelend dat deze agent zich niet legitimeert
Meid toch, het is wat. Doe aangifte zou ik zeggen.
pi_157891380
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat doet echt niets af aan het feit dat alle ruggengraatloze ja-knikkers die voorop lopen om te laten zien hoe politiek correct ze wel niet zien omdat ze vinden dat Piet te zwart is 100% verantwoordelijk zijn voor het verbod op Piet in zijn geheel.

Iets met vingers, hand enzo.
Is dat niet gewoon hun eigen keuze?
Ik vind minions ook echt niets, echt een stom alternatief, slaat helemaal nergens op. Maar ze doen hun best maar, het is hun keuze. Als ik als ouder een kind had op zo'n school had ik wel bezwaar gemaakt en evt nagedacht over een andere school. Minions bij sinterklaas vind ik echt heel erg stom, dat doet geen enkele recht aan het sinterklaasverhaal, het moraal in het verhaal. Dat vind ik voor een school een zeer afkeurenswaardig iets, die zouden aan kinderen moeten leren dat oude verhalen moraal proberen door te geven. Er een edacutief randje aan geven dus, op een zeer plezierige manier.
Vind het toch al jammer dat er amper tot geen edacutief randje aannzit, dat is echt een gemiste kans.

De discussie is gewoon uit de hand gelopen, maar ik zie wel in dat dat voor een deeltje komt door het niet serieus nemen van de bezwaren.
Toen het om pedagogische redenen ging (denk aan de kinderen!!!!) was er geen enkel probleem, zo veranderd... Maar toen het ging om een minderheid die zich er ongemakkelijk bij voelde werd het genegeerd. Was het ineens een onveranderlijke traditie. Het ontkennen van de koppeling oud steriotyp beeld van een neger en zp heef gezorgd dat er geschreeuwd wordt nu, deze discussie is veel ouder dan dit nare overdreven Gario gezeur.
En ipv te kalmeren en tot een oplossing te komen (geruststelling of compromis) wordt er alleen maar hard terug geschreeuwd. Er is geen debat, er is alleen maar een ordinaire ruzie.

[ Bericht 2% gewijzigd door erodome op 28-11-2015 23:47:10 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157891947
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-door-Minions.dhtml

quote:
Bij sinterklaasvieringen op Utrechtse openbare scholen zijn volgende week geen zwarte of gekleurde pieten aanwezig, meldt NRC Next. Op één school wordt Zwarte Piet vervangen door Minions, de ondeugende gele tekenfilmfiguren uit de film Verschrikkelijke Ikke.

Het nieuwe beleid is bedacht door de overkoepelende school Stichting Openbaar Primaur Onderwijs (SPO).
Vind het wel verschrikkelijk dat schoolbesturen zich in deze discussie mengen. Laat het aan de scholen zelf over. Het verwijderen van Zwarte Pieten, alsmede alle andere Pieten, komt gewoon direct uit de koker van een zeer kleine agressieve minderheid.

En komop Minions :') De enige winnaar in deze is Universal Studio's.
pi_157891948
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Meid toch, het is wat. Doe aangifte zou ik zeggen.
Ik zie geen strafbaar feit. Ik heb wel al een klacht ingediend.
pi_157891973
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 00:01 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik zie geen strafbaar feit. Ik heb wel al een klacht ingediend.
Heb je ook gelijk een klacht ingediend tegen die schreeuwvriendjes van je?
pi_157891986
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Heb je ook gelijk een klacht ingediend tegen die schreeuwvriendjes van je?
Bij wie zou ik mijn beklag moeten doen over het gedrag van burgers?
pi_157892029
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:03 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Bij wie zou ik mijn beklag moeten doen over het gedrag van burgers?
Bij de Burger King, nou goed?
pi_157892072
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Bij de Burger King, nou goed?
Jij maakt gewoon een idiote opmerking. Als een agent zich niet aan de regels van z'n baas houdt, dan dien je een klacht in bij zijn baas. Als een groepje willekeurige mensen op straat boos zit te doen, dan kun je hoogstens hen daarop aanspreken.
pi_157892098
Ook niet echt tactisch van die Utrechtse school. Je schaft ZP af omdat het mogelijk geassocieerd wordt met het slavernijverleden en wie neem je er voor in de plaats: Minions :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_157892175
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:06 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Jij maakt gewoon een idiote opmerking. Als een agent zich niet aan de regels van z'n baas houdt, dan dien je een klacht in bij zijn baas. Als een groepje willekeurige mensen op straat boos zit te doen, dan kun je hoogstens hen daarop aanspreken.
Nee hoor, dan mag je bij desbetreffende agent gaan klagen.
pi_157892179
Zwarten zijn een zielig volk.
pi_157892201
quote:
7s.gif Op zondag 29 november 2015 00:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee hoor, dan mag je bij desbetreffende agent gaan klagen.
Dat mag.
pi_157892207
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:10 schreef Odaiba het volgende:
Volk?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_157892219
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:10 schreef Odaiba het volgende: