Luchthaven stond ie al vermeld. Ik heb hem nu ook vermeld bij Breezandquote:Op maandag 30 november 2015 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
Stiekem was Peterhei mijn chauffeur bij het wegleggen in Breezand, het ophalen in Etten-Leur en het plaatsen in Luchthaven (Den Helder). Ook was hij met een andere auto bij het ophalen in Vorden.
Doe ermee wat je wilt TARA.
Telt Baarle-Nassau/Baarle-Hertog dan niet als twee provincies?quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit is trouwens voor het eerst volgens mij dat ie op de grens van 2 provincies (met beiden plaatsnaambord) ligt
Op de grens van twee plaatsen is wel eerder voorgekomen uiteraard
Ik had eerst bij de verplaatsing zelf moeten kijken.quote:Op maandag 30 november 2015 21:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maringo, hoe tel je deze in je statistieken qua gemeente? 2 gemeentes? Oftewel, krijgt stad Groningen er een vermelding bij?
Baarle-Hertog is België toch? Dan telt wat mij betreft dat niet als een Nederlandse provinciequote:Op dinsdag 1 december 2015 09:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Telt Baarle-Nassau/Baarle-Hertog dan niet als twee provincies?
Ik vond het vooral vreemd dat je hem niet in Wolfheze gelegd hadquote:Op dinsdag 1 december 2015 00:22 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Nice, lekker snel ook.well spotted
Hij ligt nog op de originele plek. Zodoende zei ik ook dat ik een driesje ging doen!
een driesje doen: Locatie van een eerdere vindplek hergebruiken en melden als nieuwe locatie terwijl hij niet verplaatst is.
en daarom schreef ik:
[..]
en daarbij: ik heb niet eens de code en kom wegens bepaalde beperkingen wolfheze niet uit
Ik lag werkelijkwaar helemaal in een deuk toen Ou-Tannu in dit topic reageerde![]()
![]()
De hints die ik achter liet:
- De foto's waren eerder gebruikt
- De foto met de stok om de paal is anders dan de foto van het bord van het dorp (let op de paal)
- om 10 uur savonds kun je geen foto maken met de schemer zoals die op de foto te zien was
.... (ook al had ik de stok om 6 uur in de avond gepakt, dan nog niet)
Hmm, je hebt een punt daar, maar daar lag hij niet precies op de grens, maar aan een dubbel bord. Nu ligt hij echt op de grens...quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Telt Baarle-Nassau/Baarle-Hertog dan niet als twee provincies?
Ja, duidelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had eerst bij de verplaatsing zelf moeten kijken.
Dit zijn gewoon twee plaatsen in 1 keer. Ongeacht in welke gemeente/provincie ze liggen, krijgen beide plaatsen een verplaatsing erbij. Als het twee verschillende gemeentes zijn, krijgen beide gemeentes er een verplaatsing bij, echter blijft het voor de verplaatser nog steeds tellen als 1 verplaatsing.
Hoax, heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:22 schreef Dries4Ever het volgende:
Hij ligt nog op de originele plek. Zodoende zei ik ook dat ik een driesje ging doen!
een driesje doen: Locatie van een eerdere vindplek hergebruiken en melden als nieuwe locatie terwijl hij niet verplaatst is.
Ah, vroeg me al af of je door had dat hij in de buurt lagquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb het een beetje druk deze week. Dus wordt hem niet.
Volgens mij was er juist geen verplaatsing en zijn er oude foto's geplaatst. Nog 1 te gaan voordat je dit record claimt.quote:Ja, duidelijk.
Maar dat betekend dat Groningen nu de plaats is waar de stok het vaakst is geweest![]()
En nu op gelijke voet staat met Deventer qua gemeente met meeste verplaatsingen
Nee, de verplaatsing naar Joure was niet echt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:37 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
Volgens mij was er juist geen verplaatsing en zijn er oude foto's geplaatst. Nog 1 te gaan voordat je dit record claimt.
Eelderwolde.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:58 schreef ErkendFokker het volgende:
Hij ligt nu in eelderwolde? Of is hij alweer verplaatst
quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Luchthaven stond ie al vermeld. Ik heb hem nu ook vermeld bij Breezand
Maar Vorden? Dat was love_sharon, niet jij toch?
quote:het ophalen in Vorden.
Ik moet beter lezen. Dankquote:
Als we zo gaan tellen dan zullen alle grensverplaatsingen bekeken moeten worden en aan 2 gemeentes toegevoegd moeten worden. Het lijkt mij dat we de huidige stand volgens de site van Maringo moeten aanhouden. Als hij besluit om alle grenzen als dubbele te laten tellen dan zien we dat uiteindelijk vanzelf in de telling.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, de verplaatsing naar Joure was niet echt.
Maar Eelderwolde/Groningen brengt gemeente Groningen op 19 (stond op 17, maar met Ruischerbrug en deze dus 19), dus gelijk met Deventer.
En Groningen stad, stond samen met Utrecht bovenaan met 7, maar deze verplaatsing maakt het 8
De dubbele borden staan op Maringo's site ook dubbel (bijv Den Helder/Huisduinen, Den Haag/Rijswijk, Zwaagwesteinde/Zwagerbosch, Jubbega/Oudehorne, Berg en Dal/Beek, Zutphen/Warnsveld, Rozenburg/Schiphol-Rijk, Kerspel Goor/Wiene, Noordwolde/Oosterstreek, Exloërveen/Buinerveen, Den Haag/Nootdorp, Ter Heijde/Monster en Wijbosch/Schijndel. De meeste van deze plaatsen liggen in dezelfde gemeente (Beide Den Haag's niet en nu dus Groningen/Eelderwolde ook niet)quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:51 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
Als we zo gaan tellen dan zullen alle grensverplaatsingen bekeken moeten worden en aan 2 gemeentes toegevoegd moeten worden. Het lijkt mij dat we de huidige stand volgens de site van Maringo moeten aanhouden. Als hij besluit om alle grenzen als dubbele te laten tellen dan zien we dat uiteindelijk vanzelf in de telling.
Ik mag al wel, maar het gaat 'm nu niet wordenquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh, niemand van plan de stok te halen?
Ik mag nog niet
Twee weken geleden had er ook een dubbele kunnen zijn... Wageningen-Hoog/Bennekom. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De dubbele borden staan op Maringo's site ook dubbel (bijv Den Helder/Huisduinen, Den Haag/Rijswijk, Zwaagwesteinde/Zwagerbosch, Jubbega/Oudehorne, Berg en Dal/Beek, Zutphen/Warnsveld, Rozenburg/Schiphol-Rijk, Kerspel Goor/Wiene, Noordwolde/Oosterstreek, Exloërveen/Buinerveen, Den Haag/Nootdorp, Ter Heijde/Monster en Wijbosch/Schijndel. De meeste van deze plaatsen liggen in dezelfde gemeente (Beide Den Haag's niet en nu dus Groningen/Eelderwolde ook niet)
Dus als het goed is zijn alle dubbele als dubbel geteld
Ik denk er wel over. Helaas komt zo m'n begeleider langs, dus ik kan nu nog niet weg.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh, niemand van plan de stok te halen?
Ik mag nog niet
gewoon gaan straksquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk er wel over. Helaas komt zo m'n begeleider langs, dus ik kan nu nog niet weg.
Bijna. Ligt nu in het boerenland, jullie mijnwerkers moeten nog even wachtenquote:
denk je dat?quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:45 schreef MCH het volgende:
Ik ga hem straks om 1930 verwijderen met een flinke schaar, het is tien minuten rijden van mijn huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |