Even opgegoogledquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat dat op een andere manier bewerkt wordt.
Hm, maar eens proberen dan. Een blij lijf kan ik wel gebruiken, momenteel heb ik een redelijk triest lijfje.quote:Maar wanneer mag chocolade eigenlijk rauwe chocolade heten? Dat is heel simpel: als het niet hoger verhit is geweest dan 42 graden. Het voordeel van raw chocolate is dat het nog boordevol vitaminen, mineralen, antioxidanten, flavonoïden en theobromine zit; allemaal stofjes die zorgen voor een blij lijf.
Daar is nog ruimte voor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
TT had moeten zijn 'Wat zijn The Beatles toch kut'.
Zitten er voor de kerst al kerstkilos aan?quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, maar eens proberen dan. Een blij lijf kan ik wel gebruiken, momenteel heb ik een redelijk triest lijfje.
Nee dat niet. Maar heb me een beetje overbelast bij de body attack, een spier verrekt denk ik, waardoor ik sinds gisteren strompel als een oud wief.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zitten er voor de kerst al kerstkilos aan?
Ja maar dan moet moemoe weer een nieuwe paint maken, tot die tijd blijft dit topic voor altijd 1066.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer klopt niet, want dit is 1067.
Body attack, klinkt leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar heb me een beetje overbelast bij de body attack, een spier verrekt denk ik, waardoor ik sinds gisteren strompel als een oud wief.
Het klinkt zo erg als dat het is, elke keer sterf ik een beetje.quote:
Ziet er intensief uit inderdaad, ik zit altijd gewoon een uur op de hometrainer.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het klinkt zo erg als dat het is, elke keer sterf ik een beetje.
Waarom hometrainer, je fietst toch IRL/buiten?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ziet er intensief uit inderdaad, ik zit altijd gewoon een uur op de hometrainer.
Ja maar dan kan ik nog meer fietsen! Fietsen wordt nooit saai.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom hometrainer, je fietst toch IRL/buiten?
quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik nog meer fietsen! Fietsen wordt nooit saai.
Oeh een Tacx lijkt me wel gaaf ja, en dan zo eentje waar je zelf op "balanceert".quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]Maar ik vind mijn hometrainer/speedbike maar kut, ik had toch liever een Tacx gehad. Die gaat er ook ooit nog wel komen.
Dat hoeft voor mij dan weer niet, maar ik wil er wel graag een hebben waar ik .gpx files in kan programmeren, ga ik lekker elke dag de Alpe d'Huez rijdenquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oeh een Tacx lijkt me wel gaaf ja, en dan zo eentje waar je zelf op "balanceert".
[ afbeelding ]
Wat voor winterdrankje is dat dan?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:15 schreef Uccie het volgende:
En ik heb mijn tong verbrand bij het namaken van het Aldi winterdrankje dat ze al 2jr niet meer hebben
Iets van warme sinaasappelsap, ik heb het nu gekookt met kaneel, kruidnagel en gember, maar ik denk dat er ook anijs in had gemoeten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat voor winterdrankje is dat dan?
Klinkt heel eng allemaal.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets van warme sinaasappelsap, ik heb het nu gekookt met kaneel, kruidnagel en gember, maar ik denk dat er ook anijs in had gemoeten.
Mwah, doet een beetje gluhweinachtig aan, zonder het wein-gedeelte.quote:
Ik vind lekker, drankje niet de oma van David.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit klinkt nog ranziger dan de oma van David.
Gluhwein is wel nice.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mwah, doet een beetje gluhweinachtig aan, zonder het wein-gedeelte.
En gluh was het inderdaad.
Je kan ze ook linea recta in een kransslagader proppen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:46 schreef YokiKater het volgende:
Zes frikandellen, waarvan vier stuks op broodjes, .. gaat het me lukken om dit naar binnen te krijgen? U leest het straks hier in deze SC.
In de blender en opdrinken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:46 schreef YokiKater het volgende:
Zes frikandellen, waarvan vier stuks op broodjes, .. gaat het me lukken om dit naar binnen te krijgen? U leest het straks hier in deze SC.
Laten vallen?quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
ik heb een dubbelwandig reteduur theeglas minder
Nee, zit een scheur in de bodem.quote:
Ik heb anders heel gezond gegeten...wel weer veel te veel, maar het was wel gezond.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een Big American BBQ Chicken Pizza van Dr. Oekter opgegeten, we zijn echt goed bezig in dit topic.
Dit klinkt wel als een goed verhaalquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb anders heel gezond gegeten...wel weer veel te veel, maar het was wel gezond.
Over een half uur ga ik warme choco met marshmellows en slagroom maken en ga ik popcorn in de oven doen, dat laatste zijn van die matige zakjes, maar ik heb geen zin om zelf caramel te maken om erover heen te doen.
Wel pics maken, timmm zit al sinds vanmorgen te wachten om er iets van te zeggen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier staat de tomatenpaprikasoep gewoon weer op, het is tenslotte zaterdag
Ongezouten, smakeloze kritiek, daar zit ik nou echt op te wachten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel pics maken, timmm zit al sinds vanmorgen te wachten om er iets van te zeggen.
Zolang de soep niet ongezout en smakeloos is #teamsoepquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ongezouten, smakeloze kritiek, daar zit ik nou echt op te wachten.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:26 schreef YokiKater het volgende:
Demonstraties tegen luchtaanvallen op IS
Wat vinden jullie? Moeten er meer of minder bommen op IS?
Klopt wel, maarja.quote:Volgens de groepering sterven door de luchtaanvallen ook onschuldige mensen. Dan is de geweldsspiraal niet meer te stuiten, menen zij.
Ik vind vooral, dat ik me niet moet mengen in politieke discussies op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:26 schreef YokiKater het volgende:
Demonstraties tegen luchtaanvallen op IS
Wat vinden jullie? Moeten er meer of minder bommen op IS?
Wat slecht...ik moest heel hard lachen.quote:
Ik kreeg de slappe lachquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat slecht...ik moest heel hard lachen.
Ik kijk nu een soort kinderprogramma op NPO3, waarbij Klaas van Kruistem een soort giechelende fanboy werd toen hij een hele dure BMW zagquote:
Doen doen doen doen !!!quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:49 schreef YokiKater het volgende:
Er is nog echt een heule slechte, die durf ik niet eens te posten.
Oww okquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is nogal grof. Gewoon net iets te fout.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is nogal grof. Gewoon net iets te fout.
De soep is verre van smakeloos, zitten alleen wel enorme hompen tomaat in omdat ik die niet goed gepureerd kreegquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zolang de soep niet ongezout en smakeloos is #teamsoep
Ook spekjes?quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De soep is verre van smakeloos, zitten alleen wel enorme hompen tomaat in omdat ik die niet goed gepureerd kreeg
Dat had ik van de week met de selderij en ik kwam ook nog een stuk knoflook tegenquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De soep is verre van smakeloos, zitten alleen wel enorme hompen tomaat in omdat ik die niet goed gepureerd kreeg
Oh die kan welquote:
Deze Diana grap is ook keihard. En daarom supergrappig.quote:
Is mijn haat lekker?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:08 schreef Uccie het volgende:
Mijn choco is precies zoals Mani het haat
Ja, ik had heeeeele pure choco en nog een schepje cacaopoeder.quote:
Kan die kale neet niet uitstaan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze Diana grap is ook keihard. En daarom supergrappig.
Als jij het maar lekker vindt!quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik had heeeeele pure choco en nog een schepje cacaopoeder.
Was een uitprobeersel...en het is gelukt.quote:
Ik hou niet zo van tomatensoep, wel van paprika. Ik denk dat ik hem zelfs lekker zo vindenquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel pics maken, timmm zit al sinds vanmorgen te wachten om er iets van te zeggen.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze Diana grap is ook keihard. En daarom supergrappig.
Ik kan wel een kommetje naar je opsturen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van tomatensoep, wel van paprika. Ik denk dat ik hem zelfs lekker zo vinden
Mail maarquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan wel een kommetje naar je opsturen.
Wordt wel een flinke bijlage dan.quote:
Hij druppelt vanzelf binnen danquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wordt wel een flinke bijlage dan.
Nichtje? Is een van je ouders een nakomertje?quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Een nichtje van mij is vandaag 50 geworden hoor ik net.
Heel erg ja, maar zo gaan die dingen in Groningen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nichtje? Is een van je ouders een nakomertje?
Is de zus van je vader ook de tante van je moeder?quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel erg ja, maar zo gaan die dingen in Groningen.
Dit kan ik niet uitsluiten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is de zus van je vader ook de tante van je moeder?
Marianne is ook weer zo simpel..quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is Adele toch een lelijke naam.
Is dat nieuwe album matig?quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat haar muziek nu een neppe cynische formule is geworden.
Ik heb hem vorige week voor mijn moeder gekocht dus dat moet ik even vragen.quote:
Straks komt op Veronica die film met die jongeren op de skipiste en die wolven.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is Adele toch een lelijke naam.
Een naam moet ook wel bij de persoon passen he.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Marianne is ook weer zo simpel..
Oh lol, die was wel spannend maar ook slecht.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Straks komt op Veronica die film met die jongeren op de skipiste en die wolven.
Was er wel benieuwd naar. Maar het wordt nergens gestreamdquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week voor mijn moeder gekocht dus dat moet ik even vragen.
Ik ken hem niet, dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh lol, die was wel spannend maar ook slecht.
Gewoon torrentje aanslingeren joh!quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Was er wel benieuwd naar. Maar het wordt nergens gestreamd
Tim Kuik even geappt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon torrentje aanslingeren joh!
Als je ervan houdt is het gewoon een goed album.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik heb gisteren aardig wat gehoord in de iTunes Top 30, ik vond het niet verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je ervan houdt is het gewoon een goed album.
Vorige week was dat op StuBru het album van de dag, ik was nog net niet voor een trein gaan liggen daarna, wat een deprimerende zooi zegquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik hou van jou, maar jij bent geen goed album.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je ervan houdt is het gewoon een goed album.
Klopt, ik ben niet zo goed bij stem.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hou van jou, maar jij bent geen goed album.
Beetje zoals ik me voel bij jouw posts.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige week was dat op StuBru het album van de dag, ik was nog net niet voor een trein gaan liggen daarna, wat een deprimerende zooi zeg
Noem je me nu Adele? Best gemeen dit, zelfs voor jouw doenquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben niet zo goed bij stem.
[..]
Beetje zoals ik me voel bij jouw posts.
Wats de fissa dan?quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
Over 80 posts
Gratis taart voor iedereen, en voor Uccie 6 stukken.
Nee, want ik vind haar sowieso leuker.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem je me nu Adele? Best gemeen dit, zelfs voor jouw doen
quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
Over 80 posts
Gratis taart voor iedereen, en voor Uccie 6 stukken.
Oh gelukkig maar.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want ik vind haar sowieso leuker.
Lijkt me ook niks.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan moet je fielaks na gaan doen, ik zou het niet aanraden.
Jammer hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige week was dat op StuBru het album van de dag, ik was nog net niet voor een trein gaan liggen daarna, wat een deprimerende zooi zeg
Emmeloord is toch net buiten de biblebelt?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
als je op zondag feest mag vieren dan.
Ja, maar hier is de supermarkt nog steeds dicht op zondag, al is hij vanaf morgen wel weer open tot eind December.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Emmeloord is toch net buiten de biblebelt?
Hier is die sinds een paar weken wonderbaarlijk wel open op een zondagquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar hier is de supermarkt nog steeds dicht op zondag, al is hij vanaf morgen wel weer open tot eind December.
Teken dan zelf wat moois.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:39 schreef Kauai het volgende:
Ik kan nogsteeds niet tegen de UI verandering van Fokker.
Hier alleen in april en december, ook omdat CDA.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is die sinds een paar weken wonderbaarlijk wel open op een zondag
Volgens mij is de VVD hier tegenwoordig de grootste, al zit er ook nog een hoop CDA jaquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier alleen in april en december, ook omdat CDA.
Multiculturele diversificatie?quote:
Urk ligt te dichtbij.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is de VVD hier tegenwoordig de grootste, al zit er ook nog een hoop CDA ja
Dat hadden ze dan ook gewoon een eiland moeten laten, had je er niet zo'n last van gehad.quote:
Maar dan was ik er niet geweest...quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hadden ze dan ook gewoon een eiland moeten laten, had je er niet zo'n last van gehad.
Moet ook wel in een stad als Utrecht, maar in Emmeloord mag je blij zijn als je kan tanken op zondag.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Hier hebben ze besloten dat op zondag alles tot 22:00 open mag.
Staan ze zeker allemaal afkeurend naar je te kijken als je het waagt om te tanken?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet ook wel in een stad als Utrecht, maar in Emmeloord mag je blij zijn als je kan tanken op zondag.
Met een hooivork.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan ze zeker allemaal afkeurend naar je te kijken als je het waagt om te tanken?
Fok!ken, en zelfs dat de laatste tijd niet meerquote:
Wij wonen dan ook in een normale stad.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Hier hebben ze besloten dat op zondag alles tot 22:00 open mag.
Gelukkig hoef ik dat niet met mijn fiets.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan ze zeker allemaal afkeurend naar je te kijken als je het waagt om te tanken?
Ik dacht even Fokker te lezenquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Fok!ken, en zelfs dat de laatste tijd niet meer
Nouja, David woont er ook nog.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:47 schreef Kauai het volgende:
Wij wonen dan ook in een normale stad.
Den Haag doet het ook aardig.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:50 schreef Uccie het volgende:
Is Utrecht de meest vertegenwoordigde stad in deze SC?
Den Haag denk ik, als je de af en toe posters meerekent.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:50 schreef Uccie het volgende:
Den Haag geloof ik.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:50 schreef Uccie het volgende:
Sinds wanneer telt Viro mee?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Den Haag denk ik, als je de af en toe posters meerekent.
Klinkt spannend....quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet al te veel prijsgeven over mijn off line activiteiten.
Elke stad heeft zo zijn minpuntenquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, David woont er ook nog.
Stond een foto van hem in US zag ik gisteren.quote:
Sinds wanneer post Whiskas hier?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb Viro niet eens meegeteld.
Dacht meer aan Whiskas en Kally.
Af en toe, nu al een tijdje niet geweest.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sinds wanneer post Whiskas hier?
Is Rijswijk toch, nog nep ook dus.quote:
Oh?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stond een foto van hem in US zag ik gisteren.
Kally is Schiedam.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb Viro niet eens meegeteld.
Dacht meer aan Whiskas en Kally.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is Rijswijk toch, nog nep ook dus.
Sinds deze sc een dag een makeuptopic werd.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Af en toe, nu al een tijdje niet geweest.
Afkloppenquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie was er dan Rijswijk?quote:
Helaas gemist dan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:
Geen idee.quote:
Open er een topic voor.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:50 schreef d4v1d het volgende:
Of ze heeft ons verruilt voor de ONZ sc
Smooth.quote:
Ik vind het wel groot nieuws, maar ik vermoed dat ik de enige ben.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan ik best wel even doen, in NWS?
Jij.quote:Op zondag 29 november 2015 00:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu we het er toch over hebben. Wie is er wel eens met een Fokker/Fokster tussen de lakens gedoken?
Jij.quote:Op zondag 29 november 2015 00:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu we het er toch over hebben. Wie is er wel eens met een Fokker/Fokster tussen de lakens gedoken?
En? Welk cijfertje wordt het?quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:49 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Ant Man vorige week gekeken.
quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat van ons houden we nog even stil tot hij geboren is oké?
Nee, mijn borsten worden wel groterquote:Op zondag 29 november 2015 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Gaat het verder wel goed met je, al gezwollen enkels?
quote:Op zondag 29 november 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat van ons houden we nog even stil tot hij geboren is oké?
Scheelt wel, weet je wat melkpoeder kost tegenwoordig.quote:Op zondag 29 november 2015 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, mijn borsten worden wel groter.
666quote:Op zondag 29 november 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een cijfer.
Heb wel meer respect gekregen voor mieren.
Juicy, kom maar op met je verhalen Yoki.quote:
Er werd weinig geslapen.quote:Op zondag 29 november 2015 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Juicy, kom maar op met je verhalen Yoki.
quote:
Gevarieerde locaties, dat houdt het spannend.quote:Op zondag 29 november 2015 00:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, 1 keer bij iemand thuis, 2 nachten op een boot, en 1 keer boven een paardenstal.
Bezwete vingersquote:Op zondag 29 november 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker aan elkaars toetsenbord zitten.
Weet ik niet.quote:Op zondag 29 november 2015 00:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium zou adele doen lees ik, heeft ze tattoos?
quote:
Heb je dat concert gekeken dat vanavond op de publieke was?quote:
Nee, maar in dat filmpje dat ze zichzelf nadeed, deed ze lange handschoenen aan om haar tattoos te verbergen.quote:Op zondag 29 november 2015 00:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je dat concert gekeken dat vanavond op de publieke was?
Paul de Leeuw wil ook altijd zo ranzig interessant doen met haar.quote:Op zondag 29 november 2015 00:56 schreef Uccie het volgende:
Oh dat was met Graham Norton, dat heb ik vorige week idd al gezien op de BBC.
Ja. Ik hoor Paul de Leeuw regelmatig vertellen hoe goed bevriend hij met Adele is.quote:Op zondag 29 november 2015 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paul de Leeuw wil ook altijd zo ranzig interessant doen met haar.
Maar hij wil ook al een kopie zijn van Graham Norton.
Hoe is het met de baby?quote:
Verschrikkelijk irritant ja, maar dat was hij sowieso al.quote:Op zondag 29 november 2015 01:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja. Ik hoor Paul de Leeuw regelmatig vertellen hoe goed bevriend hij met Adele is.
Soort Jeroen Krabbé in wording.
Nee, ik slaap al uren.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:14 schreef Uccie het volgende: [..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mijn ouders vonden het ook heel lekker, dus hij blijft in het assortiment.quote:
Jammer dat ik niet kon proeven.quote:Op zondag 29 november 2015 01:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het ook heel lekker, dus hij blijft in het assortiment.
Ik had alleen parmesaanse kaas genomen, denk dat ik volgende keer gewoon oude kaas doe.quote:Op zondag 29 november 2015 01:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet kon proeven.
Als ik dan mag proeven vind ik het goed.quote:Op zondag 29 november 2015 01:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had alleen parmesaanse kaas genomen, denk dat ik volgende keer gewoon oude kaas doe.
Die parmesaanse smolt in de bechemelsaus en dan heb je geen knapperig laagje.
Overigens moet je eigenlijk schapenkaas ofzo gebruiken, maar daar heb ik geen zin in.
Welja, Yoki komt al pompoengembersoep eten, kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 29 november 2015 01:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als ik dan mag proeven vind ik het goed.
quote:Op zondag 29 november 2015 01:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Welja, Yoki komt al pompoengembersoep eten, kan er ook nog wel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |