Je mag Elfje niet meer zo lang in spanning laten hoor.quote:
Dus je kan zo wel gewoon pijltjesgooien kijken?quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuis theorie voorbereiden. Op school zelf mee aan de slag.
om 14:00 ga ik naar huis. Doe ik 10 minuten over.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus je kan zo wel gewoon pijltjesgooien kijken?
Mooi zo.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 14:00 ga ik naar huis. Doe ik 10 minuten over.
Het wordt allemaal te voorspelbaar hè?quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het plaatje in de OP zou hergebruiken.
Dit is handgemaakt, ook wat waard.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt allemaal te voorspelbaar hè?
Ik had trouwens een enerverende OP van je verwacht.
Meesterwerkje hoor. Harry is nu jaloers, denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit is handgemaakt, ook wat waard.
Zou opeten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:38 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas een te klein broodje
En dan durfde ik mijn bouwpakket moussaka gisteren niet te posten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:38 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas een te klein broodje
Hoezo...quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan durfde ik mijn bouwpakket moussaka gisteren niet te posten.
Omdat het er niet uitzag op mijn bord. Hopelijk lukt het straks wel.quote:
Gisteravond vlak voor ik ging slapen de tekentabletquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nog wat gescoord bij Ibood?
Joepiequote:Op vrijdag 27 november 2015 15:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteravond vlak voor ik ging slapen de tekentablet
Ja het hield heel veel mensen bezigquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ah, aan de TT te zien heb je je tablet.
Als ik hem van de week heb, teken ik speciaal voor jou als eerst een lul in paint en post ik die hier.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Joepie.
Kun je een lul tekenenhihi.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik hem van de week heb, teken ik speciaal voor jou als eerst een lul in paint en post ik die hier.
Waar ik een foto vindt van LKDTV om na te tekenen weet ik alleen nog niet.quote:
[..]
Waar ik een foto vindt van LKDTV om na te tekenen weet ik alleen nog niet.
Ik heb vanavond nieuwe thee om te proberen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Uccie op 27-11-2015 16:08:16 (Plaatje was nogal groot) ]Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nieuwe thee om te proberen:You dirty......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar lijkt mij niks eerlijk gezegd![]()
Dit zit er in:quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
You dirty......![]()
Maar lijkt mij niks eerlijk gezegd
Ja dat espresso... Bah.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit zit er in:
Assam black tea, spices (cinnamon, ginger, black pepper, cardamom, Chinese star anise, cloves and nutmeg), roasted chicory, espresso, natural flavor and vanilla bean.
Ik ga het gewoon proberen, ik lust wel meer rare smaken, zoals die cacoa-bonen thee en ik vind die lapsang souchon thee ook lekker.quote:
Nou als het lekker is stuur je maar een zakje op, ik had gehoord dat jij daar nogal vlot in bent.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen, ik lust wel meer rare smaken, zoals die cacoa-bonen thee en ik vind die lapsang souchon thee ook lekker.
Ja, beschamend, maar jullie zouden langskomen 31 september...zit ik te wachten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou als het lekker is stuur je maar een zakje op, ik had gehoord dat jij daar nogal vlot in bent.
Misschien 31 november dan, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, beschamend, maar jullie zouden langskomen 31 september...zit ik te wachten.
Lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien 31 november dan, maar pin me er niet op vast.
Nee er zijn nog geen pics, het is half 5. Als ik nu ga eten (al heb ik wel trek) dan blijf ik de hele avond eten, krijg ik gezeik van Fokker.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:19 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft Uccie mij weer geflashed met haar pics?
Nee joh, je weet toch dat ik daar op kick.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee er zijn nog geen pics, het is half 5. Als ik nu ga eten (al heb ik wel trek) dan blijf ik de hele avond eten, krijg ik gezeik van Fokker.
Vooruit.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee er zijn nog geen pics, het is half 5. Als ik nu ga eten (al heb ik wel trek) dan blijf ik de hele avond eten, krijg ik gezeik van Fokker.
Ohhh ik dat geval maak ik misschien ook wel gewoon een quiche, kan ik daar vanavond een stukje van eten als snack.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, je weet toch dat ik daar op kick.
Geil.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohhh ik dat geval maak ik misschien ook wel gewoon een quiche, kan ik daar vanavond een stukje van eten als snack.
Ja, feeders zijn dat toch?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
Er zijn gewoon echt mensen die daar op kicken.
Er zijn vrouwen (en mannen ook) die het liefst niets anders doen dan voor de tv liggen en eten, dus lijkt mij een prima match.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jup, maar als vrouw ben je dan ook niet helemaal 100 als je daar in mee gaat.
Beetje zoals Uccie deze week.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die het liefst niets anders doen dan voor de tv liggen en eten, dus lijkt mij een prima match.
Behalve dan dat als ik voor de tv blijf liggen er geen eten komt en dat ik er ook niet echt van aankomquote:
Ik wil het je wel komen brengen hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve dan dat als ik voor de tv blijf liggen er geen eten komt en dat ik er ook niet echt van aankom
Nja, lijkt me wel goed om een beetje in beweging te blijven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil het je wel komen brengen hoor.
Ah, je wilt ontbijten..prima.quote:
Ik ben allang terug uit de schilderswijk, inclusief wandelingetje transvaal.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, jij ging vanavond toch op mannenjacht in de schilderswijk?
Niet aangerand/neergestoken?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben allang terug uit de schilderswijk, inclusief wandelingetje transvaal.
Nee, was heel gezellig.quote:
Die liepen gewoon op straat van: ''Jo, wil jij recept voor zoete aardappel curry''?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, was heel gezellig.
Slecht weer hè, dan blijven criminelen ook gewoon bij de warme choco binnen.
Heb wel een recept gekregen voor zoete aardappel curry van een groepje negerettes, mijn moeder heeft het opgeschreven.
Nee, ik kocht een pompoen bij een kraampje en daar lagen 2 soorten bataat, dus ik vroeg wat het verschil is (geen idee nog steeds) en toen zei een andere klant dat die ene lekkerder was en ging uitleggen hoe ik er een curry mee moest maken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die liepen gewoon op straat van: ''Jo, wil jij recept voor zoete aardappel curry''?
Wij hebben een saaie markt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:40 schreef Uccie het volgende:
Maar dat is altijd zo op de Haagse Markt, daarom is het daar leuk.
Ik heb zere poten, heb totaal geen zin om te koken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:43 schreef Uccie het volgende:
Ik heb de oven aangezet, kan ik over een half uur eten.
Wallah.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, gelukkig dat ik gisteren zoveel gemaakt heb. Mijn ouders koken nu ook niet vanavondquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb zere poten, heb totaal geen zin om te koken.
Het was best een goeie matige grap, misschien dat Specu zelfs moet glimlachen.quote:
Oehhh lekker spinazie.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks lekker spinazie eten, omnomnom. En vanavond maar eens vroeg naar bed, denk ik.
Goede riblappen moeten toch wel te vinden zijn? En pannen hebben ze gewoon bij de bijenkorf, heb ik wel eens ergens gelezen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oehhh lekker spinazie.
Ik zie nu een recept voor een stoofschotel met kidneybonen en cacao. Ik heb alleen nog steeds geen goede riblappen gevonden en pan.
[..]
Ok...ik ga me even schamen nuquote:
Ik zag het ook hoor, maar dacht; even kijken of jij het wel door hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:Op vrijdag 27 november 2015 17:35 schreef Fokker89 het volgende:
Jongens, ik ga maar eten bestellen, maar wat?
Ik eet het regelmatig, prima te doen.quote:
Ja, hier bezorgen de goede chinezen ook niet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:42 schreef Fokker89 het volgende:
Ergens heb ik zin in chinees, maar geen chinees restaurant wat bezorgd hier.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, hier bezorgen de goede chinezen ook niet.
Oh dat is wel heel beperkt, toch maar zelf iets maken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:46 schreef Fokker89 het volgende:
Het enige wat je hier kan bestellen is Italiaans of Turks, dat is soms best lekker maar daar heb ik nu helemaal geen zin in.
Nee.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel beperkt, toch maar zelf iets maken.
Klinkt als een topshow!quote:
Graag veranderen in 250 naan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:54 schreef Fokker89 het volgende:
En nu niet allemaal die toko opbellen met dat ordernummer om mijn bestelling te veranderen.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
die zet ik dan op marktplaats. Dikke winst toch!!11
1
Op mijn camera, ga ik straks uploaden. Of morgen, want ik ga straks de stad in.quote:
Dorpstruggles, ik ken hetquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:46 schreef Fokker89 het volgende:
Het enige wat je hier kan bestellen is Italiaans of Turks, dat is soms best lekker maar daar heb ik nu helemaal geen zin in.
Het zijn Indiërs, die zijn altijd te laat.quote:
Ja leuke naam hoor, maar de eigenaar is gewoon een Turkquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zijn Indiërs, die zijn altijd te laat.
Is dat niet van die keten dan? Die in Breda heeft best prima curry'squote:Op vrijdag 27 november 2015 18:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja leuke naam hoor, maar de eigenaar is gewoon een Turk
Nee, ze hebben wel Curry's enzo, maar die maak ik liever zelf, vind dat niet zo lekker daar.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet van die keten dan? Die in Breda heeft best prima curry'shttp://www.tajmahalbreda.nl
quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:24 schreef Fokker89 het volgende:
Heb ook gewoon een kapsalon besteld.
Hmm, toch een andere tent dan. Maak ze ook liever zelf, maar die daar zijn gewoon lekker, wel duur, geloof 15 euro per bakjequote:Op vrijdag 27 november 2015 18:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben wel Curry's enzo, maar die maak ik liever zelf, vind dat niet zo lekker daar.
Vind Thaise curry sowieso 100x lekkerder.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, toch een andere tent dan. Maak ze ook liever zelf, maar die daar zijn gewoon lekker, wel duur, geloof 15 euro per bakje
Ja die zijn vaak wat scherper qua smaak, Indiase is vaak nogal romig. Heb ook altijd zo'n potje met van die rode currypasta van de toko staan, prima spulquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind Thaise curry sowieso 100x lekkerder.
Ik ook, vooral als je ze zelf maakt. De currypasta.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind Thaise curry sowieso 100x lekkerder.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als je ze zelf maakt. De currypasta.
Heb je daar nog een recept voor?quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als je ze zelf maakt. De currypasta.
Ja ergens. Op internet staan ook hoor.quote:
Mja als ik zo rondkijk maak ik ook wel regelmatig iets dat voor een currypasta kan doorgaan. Alleen gebruik ik meestal gewoon sambal ipv verse pepers, gedoe altijd dat pureren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ergens. Op internet staan ook hoor.
Ja, daar ga je dan al vreselijk de fout inquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja als ik zo rondkijk maak ik ook wel regelmatig iets dat voor een currypasta kan doorgaan. Alleen gebruik ik meestal gewoon sambal ipv verse pepers, gedoe altijd dat pureren.
Sambal heeft echt niets met currypasta te maken, en welke gebruik je dan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja als ik zo rondkijk maak ik ook wel regelmatig iets dat voor een currypasta kan doorgaan. Alleen gebruik ik meestal gewoon sambal ipv verse pepers, gedoe altijd dat pureren.
3 seconde regelquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:51 schreef Simterklaas het volgende:
Ik liet vanmiddag een boterham vallen, maar heb 'm alsnog opgegeten.
#levenophetrandje
In het restaurant waar ik werkte was het altijd een 10 seconde regel, maar ik liet ook erg veel vallen.quote:
Roedjak of badjak, ligt er maar net aan welke ik in huis heb. Maar wat is het verschil met sambal en gepureerde peper dan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sambal heeft echt niets met currypasta te maken, en welke gebruik je dan?
Sambal zitten allerlei ingredienten aan toegevoegd, de Thaise keuken kent helemaal geen sambal, dat is indonesisch (direct of via Suriname).quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roedjak of badjak, ligt er maar net aan welke ik in huis heb. Maar wat is het verschil met sambal en gepureerde peper dan?
Sowieso zitten er in de Nederlandse sambal maar heel weinig pepers.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sambal zitten allerlei ingredienten aan toegevoegd, de Thaise keuken kent helemaal geen sambal, dat is indonesisch (direct of via Suriname).
Hij zal toch geen supermarkt sambal hebben, dat heeft niet eens iets met sambal te maken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sowieso zitten er in de Nederlandse sambal maar heel weinig pepers.
Waarschijnlijk gewoon conimex of inproba ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij zal toch geen supermarkt sambal hebben
Eigenlijk moet je de pepers voor currypasta ook nog eerst branden, maar ik ga dan bijna dood. Dus ik smokkel ook.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon conimex of inproba ofzo.
Ik haal gewoon bij de toko, soms ook gewoon versequote:Op vrijdag 27 november 2015 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon conimex of inproba ofzo.
Nouja, ik koop meestal de pasta moet ik eerlijk bekennen, die van die olifant is erg goed moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de pepers voor currypasta ook nog eerst branden, maar ik ga dan bijna dood. Dus ik smokkel ook.
Voor de gele en groene, zei mijn tante altijd dit merk: http://www.lobo.co.th/currypaste.htmlquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ik koop meestal de pasta moet ik eerlijk bekennen, die van die olifant is erg goed moet ik zeggen.
Die ken ik niet, deze verkocht de AH altijd, maar die kan ik niet meer vindenquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor de gele en groene, zei mijn tante altijd dit merk: http://www.lobo.co.th/currypaste.html
Voor rode had ik een ander merk, maar ik weer niet meer welk dat was.
Die heb ik nooit gekocht, wel de zwarte pepersaus van ze.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die ken ik niet, deze verkocht de AH altijd, maar die kan ik niet meer vinden.
[ afbeelding ]
Ja, maar ik zit weer in Emmeloord natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb die pasta van de aziatische supermarkt.
Ja, daar zal het niet vol zitten met Chinezen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit weer in Emmeloord natuurlijk.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, daar zal het niet vol zitten met Chinezen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik koop meestal deze:quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor de gele en groene, zei mijn tante altijd dit merk: http://www.lobo.co.th/currypaste.html
Voor rode had ik een ander merk, maar ik weer niet meer welk dat was.
Wat een bofkont ben ik toch ook. Dacht toch even dat mijn laatste uren waren ingegaan.quote:
Die ken ik niet, maar die potjes zijn meestal wel ok.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop meestal deze:
[ afbeelding ]
Ja volgens mij hebben ze ook zo'n beetje elke maand weer een ander etiketquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar die potjes zijn meestal wel ok.
Nee mij ook niet, maar er zijn zoveel van die merken. En zolang je inderdaad bij de conimex en go-tan wegblijft zijn ze allemaal prima te eten. Gaat er ook meer om wat je erbij gooit. Vooral met groene ben ik zelf altijd wat kieskeuriger, maar zovaak maak ik het niet meer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij hebben ze ook zo'n beetje elke maand weer een ander etiketMerk is Suree, al zegt me dat verder niet zoveel.
Ik zag vanochtend dat je me Ali B noemde van de week, dus bij deze wil ik even fok jou zeggen.quote:
Was nog een verkapte aai over je besneden stengeltje ook.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend dat je me Ali B noemde van de week, dus bij deze wil ik even fok jou zeggen.
Ah mattie, wallah tantoe jwz, fok jou.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was nog een verkapte aai over je besneden stengeltje ook.
Kun je nagaan.
Dit werkt niet bij mij.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah mattie, wallah tantoe jwz, fok jou.
Desalniettemin heb jij ook niet meer nodig dan een paar klappen om je plaats te kennen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit werkt niet bij mij.
Ik heet geen Yoki die ineens in een halve Turk verandert.
Ali dreigt ook de hele tijd met geweld.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Desalniettemin heb jij ook niet meer nodig dan een paar klappen om je plaats te kennen.
Bron?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ali dreigt ook de hele tijd met geweld.
Vind het wel weer erg toevallig.
da is ut eg nie, wollah.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
24 uur met.
Hele tijd Theo bedreigen met een mes.
Later las ik hier dat dat koeltoer ies
Ach, civil sevice, niets mis mee.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is nog van toen hij een zware cokedealer was op pleintje.
Beter dan de oma van David beroven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, civil sevice, niets mis mee.
nou.... ik heb er flink van geprofiteerd.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter dan de oma van David beroven.
Deel je het nog wel even met ons dan?quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:13 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik ben vergeten mijn Top 2000 lijstje in te sturen, ik dacht dat ik nog tijd had!
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben dolblij met het feit dat mijn favoriete nummer allertijden nu ook daadwerkelijk op #1 in de Top 2000 staat. Dit pakken ze me nooit meer af.
Nee laat nu maar.quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deel je het nog wel even met ons dan?
Ik ben er - oprecht - erg blij mee en dat steek ik niet onder stoelen of banken. Muziek betekent ontzettend veel voor mij. Mijn nummer 1 aller tijden dus zeker. Ik vind het fantastisch om te zien dat Nederland nu dit nummer omarmt, hoe triest de aanleiding ook is. Wat mij betreft bewijst dat juist de kracht van het nummer.quote:
Het is gewoon de waan van de dag, maar goed.quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er - oprecht - erg blij mee en dat steek ik niet onder stoelen of banken. Muziek betekent ontzettend veel voor mij. Mijn nummer 1 aller tijden dus zeker. Ik vind het fantastisch om te zien dat Nederland nu dit nummer omarmt, hoe triest de aanleiding ook is. Wat mij betreft bewijst dat juist de kracht van het nummer.
Tuurlijk niet. Omdat jij het de waan van de dag vindt? Met je sippe gezicht?quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
Henk zijn hele feestje weer kapot.
Meer omdat ik altijd gelijk heb.quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Omdat jij het de waan van de dag vindt? Met je sippe gezicht?
Deze keer niet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meer omdat ik altijd gelijk heb.
Ik heb Ant Man vorige week gekeken.quote:
Erbuiten?quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Imagine" staat eindelijk op de plek waar het nummer thuishoort.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Imagine" staat eindelijk op de plek waar het nummer thuishoort.
Timmmm is op stoomquote:Op zaterdag 28 november 2015 09:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik kots op imagine en ik vind het al helemaal walgelijk dat het nu ineens op 1 staat in de top2000. Nu men elkaar aan het opblazen is, is het opeens betere muziek? Donder op.
En Elfletterig lekker juichen, komt hem even mooi uit dat er zoveel mensen doodgegaan zijn he, heel erg ongepast. Sowieso moet je het schuim op de mond van hem eens voorstellen als er een liedje op de eerste plaats komt te staan dat er alleen islam mag zijn. Immers als iedereen dezelfde religie aanhangt is het effect op de wereldvrede hetzelfde als wanneer iedereen antireligie is.
Het zal tijd worden ook, dat we ons als atheïsten duidelijker laten horen. Nog veel te vaak worden we door gelovigen onder de voet gelopen of krijgen we hun religie opgedrongen. In Saoedi-Arabië is onlangs wetgeving aangenomen waarbij atheïsten tot "terrorist" worden verklaard; ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Timmmm is op stoom
Maar eens, ik ervaar meer opdringerigheid en verbale agressiviteit van atheïsten, dan van mensen van welk geloof dan ook.
Heb je nog een kater?quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Timmmm is op stoom
Maar eens, ik ervaar meer opdringerigheid en verbale agressiviteit van atheïsten, dan van mensen van welk geloof dan ook.
Ik ben geen atheïst, maar ik ram niemand mijn geloof door de strot en zou het waarderen als mensen mij gewoon in mijn waarde laten. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zal tijd worden ook, dat we ons als atheïsten duidelijker laten horen. Nog veel te vaak worden we door gelovigen onder de voet gelopen of krijgen we hun religie opgedrongen. In Saoedi-Arabië is onlangs wetgeving aangenomen waarbij atheïsten tot "terrorist" worden verklaard; ik bedoel maar.
Nee niet eens.quote:
Helaas doen veel gelovigen dat wel, anderen hun religie door de strot rammen. Ik laat andere mensen graag in hun waarde en zo, maar atheïsten zijn echt het probleem niet, wat het opdringen van opvattingen betreft.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben geen atheïst, maar ik ram niemand mijn geloof door de strot en zou het waarderen als mensen mij gewoon in mijn waarde laten. Zouden meer mensen moeten doen.
Reken je de bommen en kogels ook mee?quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Timmmm is op stoom
Zo'n Topshow is die beard balm van Damn Good Soap niet.quote:
Heb je die met "the woods" geur?quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n Topshow is die beard balm van Damn Good Soap niet.
Ruikt alsof je een oude kast in de wax hebt gezet.
Nee, dat is een ander merk.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je die met "the woods" geur?
Nope, ik heb deze http://www.mansly.com/en/damn-good-soap-beard-balm-the-woods.htmlquote:
Alsof je uit het uit het bos komt met je grote blote mannenklauwen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar dat ruikt ook gewoon naar boomhars of zo,
Precies, Houthakkershemd aan, bijl over de schouder.. alles.quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof je uit het uit het bos komt met je grote blote mannenklauwen.
Kan zo in de show van Maxim.
Vind jij stiekem heel opwindend.quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:12 schreef Elfletterig het volgende:
Zie YokiKater en Specularium eens even de VIVA-forum-bezoekers uithangen mensen.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:12 schreef Elfletterig het volgende:
Zie YokiKater en Specularium eens even de VIVA-forum-bezoekers uithangen mensen.
Gun Elf ook nou eens zijn plezier joh.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker onverdraagzaam nummer ook. Volgens Lennon moet iedereen zich aan hem aanpassen en dan komt er wereldvrede
Religie moeten we maar afschaffen want hij is niet religieus. Dus moeten we allemaal maar atheistisch worden want door de miljarden gelovigen is wereldvrede niet mogelijk. Lekker jouw wereldvisie aan iedereen opdringen. Allemaal communistisch worden, allemaal atheistisch worden en dan komt het wel goed.
Raar lied, rare keuze. Lege symboliek en als men eens wat verder luistert dan alleen wat ze willen horen zou men zien dat het nog eens een hele slechte boodschap is ook.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:27 schreef Mani89 het volgende:
En Atheïsten zijn over het algemeen enorm irritante betweters.
Deze gebruik ik heel vaak hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:34 schreef YokiKater het volgende:
Henk moet weer een alternatieve pompom smiley gebruiken hoor.
Mar wie is dan wie?quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie zijn dit? Timmmmm en jij?
Nu zie ik het ook.quote:
Nee jij.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie zijn dit? Timmmmm en jij?
Ik ga ook goudvinger kijken. Ik heb popcorn.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:04 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga vanavond gewoon ongezond eten, broodjes frikandel. En Goudvinger kijken, dan werk ik waarschijnlijk nog een zak chips weg ook.
Ik had gister patat, dus vanavond moet ik aardappelen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:04 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga vanavond gewoon ongezond eten, broodjes frikandel. En Goudvinger kijken, dan werk ik waarschijnlijk nog een zak chips weg ook.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga ook goudvinger kijken. Ik heb popcorn.
En quiche.
Oh dat klinkt lekker.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:08 schreef Specularium het volgende:
Ik moet even kijken of de caramel popcorn iets is.
Zal wel weer te goed zijn.
Ben je het er mee eens dat de kijkers Goldfinger op nummer 1 hebben gezet? Ik vind het zelf wel één van de oudere Bondfilms die echt de moeite waard is om nog eens te zien voor de zoveelste keer.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga ook goudvinger kijken. Ik heb popcorn.
En quiche.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:06 schreef Specularium het volgende:
Met je drama en je viool overal.
Ik zie er wel een beetje ongezond bleekjes uit op die foto, ik denk dat ik nu even een saucijzenbroodje ga eten.quote:
Doe dat maar even.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie er wel een beetje ongezond bleekjes uit op die foto, ik denk dat ik nu even een saucijzenbroodje ga eten.
Ik heb gisteren gezond gegeten, en morgen ook en overmorgen weer.. dus nu mag het gewoon.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had gister patat, dus vanavond moet ik aardappelen.
Ja op zich wel, persoonlijk vind ik Live and let die de leukste denk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je het er mee eens dat de kijkers Goldfinger op nummer 1 hebben gezet? Ik vind het zelf wel één van de oudere Bondfilms die echt de moeite waard is om nog eens te zien voor de zoveelste keer.
Ik heb ze te vaak gezien, of ik ga kijken en dan denk ik "meh" .. Ik moet eigenlijk die boeken hebben, nooit gelezen dus dan is het misschien wel weer leuk. Maar Goldfinger is erg goed en die heb ik al een tijd niet meer gezien.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja op zich wel, persoonlijk vind ik Live and let die de leukste denk ik.
Maar elke film heeft wel iets.
Ik kijk gewoon en ondertussen doe ik 100.000 andere dingen, weet toch wel hoe het afloopt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb ze te vaak gezien, of ik ga kijken en dan denk ik "meh" .. Ik moet eigenlijk die boeken hebben, nooit gelezen dus dan is het misschien wel weer leuk. Maar Goldfinger is erg goed en die heb ik al een tijd niet meer gezien.
Ja, dat is ook vrij standaard, boef dood en dan gaat Bond chillen en netflixen met een mevrouw.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon en ondertussen doe ik 100.000 andere dingen, weet toch wel hoe het afloopt.
Wat op zich best knap is, omdat ze toen nog helemaal geen Netflix hadden.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat is ook vrij standaard, boef dood en dan gaat Bond chillen en netflixen met een mevrouw.
Als jij dit zou zeggen op een verjaardag krijg jij zo terecht taart in je gezicht.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat op zich best knap is, omdat ze toen nog helemaal geen Netflix hadden. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij dit zou zeggen op een verjaardag krijg jij zo terecht taart in je gezicht.
Als ik hier een euro kreeg voor elke keer dat er iemand post dat we de islam moeten verbieden, had ik al een aardig huisje kunnen kopen inmiddels.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zal tijd worden ook, dat we ons als atheïsten duidelijker laten horen. Nog veel te vaak worden we door gelovigen onder de voet gelopen of krijgen we hun religie opgedrongen. In Saoedi-Arabië is onlangs wetgeving aangenomen waarbij atheïsten tot "terrorist" worden verklaard; ik bedoel maar.
Bevallen de spelletjes een beetje?quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik hier een euro kreeg voor elke keer dat er iemand post dat we de islam moeten verbieden, had ik al een aardig huisje kunnen kopen inmiddels.
Met als verschil dat Nederland geen cultuur heeft die in de middeleeuwen is blijven hangen en S-A wel.
Ja denk ik. Maar vooral die Uncharted is even wennen. Farcry heb ik nog maar n half uurtje aan gehadquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bevallen de spelletjes een beetje?
Uncharted heb ik zelf nooit gespeeld, Farcry heeft mij urenlang weten te vermaken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja denk ik. Maar vooral die Uncharted is even wennen. Farcry heb ik nog maar n half uurtje aan gehad
Hoeveel keer ga je het woord fascistisch nog gebruiken, Remlof?quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:39 schreef timmmmm het volgende:
Er xijn hier meer dan zat atheisten die even fascistisch zijn als lennon met dat teringlied. En ook even fascistisch als ze in S-A zijn. Ze zijn gelukkig alleen nog niet in de meederheid
Die mafkees moet het lekker bij lsd en gele duikboten houden ipv zijn fascistische visie uiten
In een zeker opzicht wel ja. Ik heb even een nieuw toetsenbord gekocht.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:00 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat Henk nu bezig is met een gigantische splitsquote.
Ik pleit niet voor een verbod op religie. Dat is namelijk volstrekt zinloos, want je kunt de gedachten van mensen toch niet lezen. Het zijn juist gelovigen die zich keer op keer negatief uitlaten over niet-gelovigen. Zo bepleit de koran het doden van niet-gelovigen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik hier een euro kreeg voor elke keer dat er iemand post dat we de islam moeten verbieden, had ik al een aardig huisje kunnen kopen inmiddels.
Met als verschil dat Nederland geen cultuur heeft die in de middeleeuwen is blijven hangen en S-A wel.
Lennon is al 35 jaar dood.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:39 schreef timmmmm het volgende:
Er xijn hier meer dan zat atheisten die even fascistisch zijn als lennon met dat teringlied. En ook even fascistisch als ze in S-A zijn. Ze zijn gelukkig alleen nog niet in de meederheid
Die mafkees moet het lekker bij lsd en gele duikboten houden ipv zijn fascistische visie uiten
Knul, dat klinkt een beetje passief agressief.quote:
Ik hecht nooit zo veel waarde aan de muzikale mening van mensen die zeggen dat The Beatles kut zijn, sorry. Je vindt maar fijn wat je wilt vinden.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Knul, dat klinkt een beetje passief agressief.
Ging jij de pure naar mij opsturen...of zit ik nu bij de verkeerde te bietsen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nu een zak met witte en bruine chocoladepepernoten, ik denk dat ik ze eerst van elkaar ga scheiden.
Had iemand jou dat beloofd? Ik heb al een maand geen alcohol op dus ik zou dat wel hebben onthouden.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ging jij de pure naar mij opsturen...of zit ik nu bij de verkeerde te bietsen.
Iemand die niet van pure chocolade houdt, maar ik weet niet meer wie.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had iemand jou dat beloofd? Ik heb al een maand geen alcohol op dus ik zou dat wel hebben onthouden.
Dikke tetten.quote:
Oh ik houd dus helemaaaaaal niet van pure chocolade. Dus als ik dat hier ergens vind zal ik het ook naar je opsturen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iemand die niet van pure chocolade houdt, maar ik weet niet meer wie.
Hoe puurder hoe gezonder, hoorde ik van de week.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ik houd dus helemaaaaaal niet van pure chocolade. Dus als ik dat hier ergens vind zal ik het ook naar je opsturen.
Dan was jij het welquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ik houd dus helemaaaaaal niet van pure chocolade. Dus als ik dat hier ergens vind zal ik het ook naar je opsturen.
Vandaar dat ik het niet lekker vind.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe puurder hoe gezonder, hoorde ik van de week.
Eigenlijk moet je dan die rauwe chocolade nemen, maar daar kun je niet lekker een heleboel van opkrijgen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe puurder hoe gezonder, hoorde ik van de week.
Wit is juist mijn favorietquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan was jij het wel
Ik heb nu zelfs 99% choco gehaald, om warme choco van te maken straks. Ik laat altijd die witte choco kruidnoten over.
Wij hebben bij ons op kantoor een gigantische pot kruidnoten staan die ook steeds wordt aangevuld, ik ben al verloren.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog geen een peper- of kruidnoot gegeten dit jaar, ik denk dat ik dit ga volhouden.
Rauw? Van dat cacaopoeder?quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan die rauwe chocolade nemen, maar daar kun je niet lekker een heleboel van opkrijgen.
Eigenlijk zou er chocokruidnotenapartheid moeten zijn, dan hoef je geen ruilhandel op te zetten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wit is juist mijn favorietmaar ik hoorde dat dat eigenlijk geen chocola is.
Ik ga van de week wel een banketstaaf halen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij hebben bij ons op kantoor een gigantische pot kruidnoten staan die ook steeds wordt aangevuld, ik ben al verloren.
Die vind ik ook goor, smaakt altijd naar boter.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik laat altijd die witte choco kruidnoten over.
Nee, ik dacht dat dat op een andere manier bewerkt wordt.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga van de week wel een banketstaaf halen.
Daar ben ik dan weer niet zo van, ik moet nog wel een groot stuk marsepein hebben, want dat vind ik dan weer een topshow.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga van de week wel een banketstaaf halen.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig is de rest van dit huis helemaal van de pure chocola, dus de witte magnums zijn altijd voor mij.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vind ik ook goor, smaakt altijd naar boter.
Marsepein is ook gewoon een topshowquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet zo van, ik moet nog wel een groot stuk marsepein hebben, want dat vind ik dan weer een topshow.
Ik ben dol op roomboter, maar dat ga ik ook niet zo eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |