Je mag Elfje niet meer zo lang in spanning laten hoor.quote:
Dus je kan zo wel gewoon pijltjesgooien kijken?quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuis theorie voorbereiden. Op school zelf mee aan de slag.
om 14:00 ga ik naar huis. Doe ik 10 minuten over.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus je kan zo wel gewoon pijltjesgooien kijken?
Mooi zo.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 14:00 ga ik naar huis. Doe ik 10 minuten over.
Het wordt allemaal te voorspelbaar hè?quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het plaatje in de OP zou hergebruiken.
Dit is handgemaakt, ook wat waard.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt allemaal te voorspelbaar hè?
Ik had trouwens een enerverende OP van je verwacht.
Meesterwerkje hoor. Harry is nu jaloers, denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit is handgemaakt, ook wat waard.
Zou opeten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:38 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas een te klein broodje
En dan durfde ik mijn bouwpakket moussaka gisteren niet te posten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:38 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas een te klein broodje
Hoezo...quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan durfde ik mijn bouwpakket moussaka gisteren niet te posten.
Omdat het er niet uitzag op mijn bord. Hopelijk lukt het straks wel.quote:
Gisteravond vlak voor ik ging slapen de tekentabletquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nog wat gescoord bij Ibood?
Joepiequote:Op vrijdag 27 november 2015 15:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteravond vlak voor ik ging slapen de tekentablet
Ja het hield heel veel mensen bezigquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ah, aan de TT te zien heb je je tablet.
Als ik hem van de week heb, teken ik speciaal voor jou als eerst een lul in paint en post ik die hier.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Joepie.
Kun je een lul tekenenhihi.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik hem van de week heb, teken ik speciaal voor jou als eerst een lul in paint en post ik die hier.
Waar ik een foto vindt van LKDTV om na te tekenen weet ik alleen nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar ik een foto vindt van LKDTV om na te tekenen weet ik alleen nog niet.
Ik heb vanavond nieuwe thee om te proberen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Uccie op 27-11-2015 16:08:16 (Plaatje was nogal groot) ]Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nieuwe thee om te proberen:You dirty......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar lijkt mij niks eerlijk gezegd![]()
Dit zit er in:quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
You dirty......![]()
Maar lijkt mij niks eerlijk gezegd
Ja dat espresso... Bah.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit zit er in:
Assam black tea, spices (cinnamon, ginger, black pepper, cardamom, Chinese star anise, cloves and nutmeg), roasted chicory, espresso, natural flavor and vanilla bean.
Ik ga het gewoon proberen, ik lust wel meer rare smaken, zoals die cacoa-bonen thee en ik vind die lapsang souchon thee ook lekker.quote:
Nou als het lekker is stuur je maar een zakje op, ik had gehoord dat jij daar nogal vlot in bent.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen, ik lust wel meer rare smaken, zoals die cacoa-bonen thee en ik vind die lapsang souchon thee ook lekker.
Ja, beschamend, maar jullie zouden langskomen 31 september...zit ik te wachten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou als het lekker is stuur je maar een zakje op, ik had gehoord dat jij daar nogal vlot in bent.
Misschien 31 november dan, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, beschamend, maar jullie zouden langskomen 31 september...zit ik te wachten.
Lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien 31 november dan, maar pin me er niet op vast.
Nee er zijn nog geen pics, het is half 5. Als ik nu ga eten (al heb ik wel trek) dan blijf ik de hele avond eten, krijg ik gezeik van Fokker.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:19 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft Uccie mij weer geflashed met haar pics?
Nee joh, je weet toch dat ik daar op kick.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee er zijn nog geen pics, het is half 5. Als ik nu ga eten (al heb ik wel trek) dan blijf ik de hele avond eten, krijg ik gezeik van Fokker.
Vooruit.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee er zijn nog geen pics, het is half 5. Als ik nu ga eten (al heb ik wel trek) dan blijf ik de hele avond eten, krijg ik gezeik van Fokker.
Ohhh ik dat geval maak ik misschien ook wel gewoon een quiche, kan ik daar vanavond een stukje van eten als snack.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, je weet toch dat ik daar op kick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |