Even opgegoogledquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat dat op een andere manier bewerkt wordt.
Hm, maar eens proberen dan. Een blij lijf kan ik wel gebruiken, momenteel heb ik een redelijk triest lijfje.quote:Maar wanneer mag chocolade eigenlijk rauwe chocolade heten? Dat is heel simpel: als het niet hoger verhit is geweest dan 42 graden. Het voordeel van raw chocolate is dat het nog boordevol vitaminen, mineralen, antioxidanten, flavonoïden en theobromine zit; allemaal stofjes die zorgen voor een blij lijf.
Daar is nog ruimte voor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
TT had moeten zijn 'Wat zijn The Beatles toch kut'.
Zitten er voor de kerst al kerstkilos aan?quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, maar eens proberen dan. Een blij lijf kan ik wel gebruiken, momenteel heb ik een redelijk triest lijfje.
Nee dat niet. Maar heb me een beetje overbelast bij de body attack, een spier verrekt denk ik, waardoor ik sinds gisteren strompel als een oud wief.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zitten er voor de kerst al kerstkilos aan?
Ja maar dan moet moemoe weer een nieuwe paint maken, tot die tijd blijft dit topic voor altijd 1066.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer klopt niet, want dit is 1067.
Body attack, klinkt leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar heb me een beetje overbelast bij de body attack, een spier verrekt denk ik, waardoor ik sinds gisteren strompel als een oud wief.
Het klinkt zo erg als dat het is, elke keer sterf ik een beetje.quote:
Ziet er intensief uit inderdaad, ik zit altijd gewoon een uur op de hometrainer.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het klinkt zo erg als dat het is, elke keer sterf ik een beetje.
Waarom hometrainer, je fietst toch IRL/buiten?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ziet er intensief uit inderdaad, ik zit altijd gewoon een uur op de hometrainer.
Ja maar dan kan ik nog meer fietsen! Fietsen wordt nooit saai.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom hometrainer, je fietst toch IRL/buiten?
quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik nog meer fietsen! Fietsen wordt nooit saai.
Oeh een Tacx lijkt me wel gaaf ja, en dan zo eentje waar je zelf op "balanceert".quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]Maar ik vind mijn hometrainer/speedbike maar kut, ik had toch liever een Tacx gehad. Die gaat er ook ooit nog wel komen.
Dat hoeft voor mij dan weer niet, maar ik wil er wel graag een hebben waar ik .gpx files in kan programmeren, ga ik lekker elke dag de Alpe d'Huez rijdenquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oeh een Tacx lijkt me wel gaaf ja, en dan zo eentje waar je zelf op "balanceert".
[ afbeelding ]
Wat voor winterdrankje is dat dan?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:15 schreef Uccie het volgende:
En ik heb mijn tong verbrand bij het namaken van het Aldi winterdrankje dat ze al 2jr niet meer hebben
Iets van warme sinaasappelsap, ik heb het nu gekookt met kaneel, kruidnagel en gember, maar ik denk dat er ook anijs in had gemoeten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat voor winterdrankje is dat dan?
Klinkt heel eng allemaal.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets van warme sinaasappelsap, ik heb het nu gekookt met kaneel, kruidnagel en gember, maar ik denk dat er ook anijs in had gemoeten.
Mwah, doet een beetje gluhweinachtig aan, zonder het wein-gedeelte.quote:
Ik vind lekker, drankje niet de oma van David.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit klinkt nog ranziger dan de oma van David.
Gluhwein is wel nice.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mwah, doet een beetje gluhweinachtig aan, zonder het wein-gedeelte.
En gluh was het inderdaad.
Je kan ze ook linea recta in een kransslagader proppen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:46 schreef YokiKater het volgende:
Zes frikandellen, waarvan vier stuks op broodjes, .. gaat het me lukken om dit naar binnen te krijgen? U leest het straks hier in deze SC.
In de blender en opdrinken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:46 schreef YokiKater het volgende:
Zes frikandellen, waarvan vier stuks op broodjes, .. gaat het me lukken om dit naar binnen te krijgen? U leest het straks hier in deze SC.
Laten vallen?quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
ik heb een dubbelwandig reteduur theeglas minder
Nee, zit een scheur in de bodem.quote:
Ik heb anders heel gezond gegeten...wel weer veel te veel, maar het was wel gezond.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een Big American BBQ Chicken Pizza van Dr. Oekter opgegeten, we zijn echt goed bezig in dit topic.
Dit klinkt wel als een goed verhaalquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb anders heel gezond gegeten...wel weer veel te veel, maar het was wel gezond.
Over een half uur ga ik warme choco met marshmellows en slagroom maken en ga ik popcorn in de oven doen, dat laatste zijn van die matige zakjes, maar ik heb geen zin om zelf caramel te maken om erover heen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |