Nou, in beginsel juist wel. Je kan zonder een logge organisatie om je heen een vlotte en moderne app bouwen, wat ze ook gedaan hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:42 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Wat wil Ali dan dat het selling point van Bunq is, als hetn iet prijs is? Je gaat niet met de grote banken concurreren op ICT lijkt me.
Wel opgelost uiteindelijk? En waarom niet gebeld naar ze?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Geld gepind maar niet gekregen. Had zodoende een support ticket ingeschoten en dat heeft 3 maanden geduurd.
Omdat ik dat soort dingen graag zwart op wit afhandel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:16 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Wel opgelost uiteindelijk? En waarom niet gebeld naar ze?
Het feit dat je al een paar keer hebt moeten bellen is al zeer negatief. Ik hoef nooit met mijn banken (ING en Knab) te bellen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:34 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ben pas sinds een paar weken om, maar de keren dat ik de klantenservice belde werd ik prima geholpen. Wat is dan minder? Voorbeeld?
Daarom bellen en schriftelijke bevestiging vragen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Omdat ik dat soort dingen graag zwart op wit afhandel.
Yo yo yo Faux whatsupquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:28 schreef Faux. het volgende:
Maar ik heb nu een free account en had daar al tijdje terug een pinpas voor gekregen. Stopt die in september opeens met werken of hoe werkt het?
Volgens mij blijft dat allemaal gewoon werkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:28 schreef Faux. het volgende:
Maar ik heb nu een free account en had daar al tijdje terug een pinpas voor gekregen. Stopt die in september opeens met werken of hoe werkt het?
Ik dacht dat het aan mij lag. Pas bij de 6e of 7e keer lukte het me om de procedure door te lopen. Het kostte echt te veel tijd. Gelukt uiteindelijk, maar toch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:08 schreef richolio het volgende:
Het blijft gebeuren, maakt niet uit of ik wifi gebruik of 4G
Moet je voor de grap eens in het N26 topic op Tweakers kijken. Dat staat vol met dit soort "ongelukjes". Heb geen persoonlijke ervaringen, maar dat icm de gigablunders die N26 gemaakt heeft in de beveiliging van hun app, doet me ook niet echt popelen om er achter te komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Geld gepind maar niet gekregen. Had zodoende een support ticket ingeschoten en dat heeft 3 maanden geduurd.
Nee hoor, die kun je gewoon blijven gebruiken zolang hij geldig is. En mocht je al wel een oude account hebben maar nog geen pas, dan kun je die alsnog tot eind augustus bestellen tegen het oude tarief.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:28 schreef Faux. het volgende:
Nee ik ben een schim die zich slechts zeer zelden laat zien. Maar gaat lekker hiero hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Yo yo yo Faux whatsup
Sorry off-topic maar kom jou nooit tegen
Tof van zequote:Dear fellow bunqers,
Something incredible just happened: we found the guy responsible for the DDoS attacks last week!
Last week we worked round the clock to mitigate the effects of a severe DDoS-attack. Thanks to these efforts the impact was barely noticeable. The bunq app functioned nearly all of the time, card payments always went through, and your money was, of course, safe at all times.
Then we focused on finding the person responsible. As we got closer he decided to step forward himself. He, J., just visited our office to apologize for his actions. He is 18 and still in school. He apologized sincerely.
In spite of the many, many hours of work J. has caused us, we've decided not to press charges for it could result in one year of prison time along with hefty fines. Effectively destroying his life.
We don't consider that fair for a youthful sin. Instead we agreed he will do volunteer work for a week. For Amnesty International.
Ja.quote:
Er zijn wel meer grotere bedrijven slachtoffer geweest van een DDos attack, denk PayPal, Spotify, Twitter. Maar ook wat erger, zoals Sony toen met PSN. Ach ja, hier kunnen ze in ieder geval van leren denk ik?quote:Op zaterdag 16 september 2017 11:22 schreef Erasmo het volgende:
Als je door een zure 18-jarige ge-DDoSed kan worden dan moet je toch echt je beveiliging onder de loep leggen...
Is dit een affiliate link?quote:
LIjkt me niet. Wel een vreemde URL.quote:Op zaterdag 16 september 2017 11:53 schreef Cynix ® het volgende:
Of het goed met ze gaat is iets anders. Ik hoef geen Bunq en ken geen Bunq-ers, maar dat zegt ook weer niet zoveel.
Oh geen probleem hoor, viel gewoon op. Link deed het verder wel.quote:Op zondag 17 september 2017 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
Geen idee, zo dan?
https://www.bunq.com/nl/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |