Want, bestaande klanten die hun rekeninng hebben doorgegeven aan jan en alleman en dus niet 1-2-3 wegkunnen een verhging van 800% door de stot duwen is geen boevenstreek? Veel autoverzekeringen zijn de afgelopen tijd met 50% verhoogd en toen was de wereld te klein.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar puur op de prijs bunq over één kam scheren met een boevenpartij als ING of Rabobank vind ik echt te kort door de bocht.
Als bestaande klant kun je gewoon je rekeningen blijven gebruiken. Alleen als je die nieuwe features van afgelopen dinsdag wilt gebruiken moet je upgraden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:31 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Want, bestaande klanten die hun rekeninng hebben doorgegeven aan jan en alleman en dus niet 1-2-3 wegkunnen een verhging van 800% door de stot duwen is geen boevenstreek? Veel autoverzekeringen zijn de afgelopen tijd met 50% verhoogd en toen was de wereld te klein.
Niet waar,quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als bestaande klant kun je gewoon je rekeningen blijven gebruiken. Alleen als je die nieuwe features van afgelopen dinsdag wilt gebruiken moet je upgraden.
Volgens mij kan je aangeven dat je pas defect is, dan krijg je nog wel een nieuwe.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:53 schreef Speekselklier het volgende:
Een vervangende kaart aanvragen wordt dan wel een heel dure hobby. Ik zou die oude maar in de kluis leggen.
Dat klopt, dat is ook waarom ik problemen heb met de "downgrade".quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet waar,
"Bestaande gebruikers kunnen het oude pakket houden, maar moeten op de nieuwe abonnementen overstappen bij de aanvraag van een vervangende kaart of het openen van een extra rekening, wat veel gebeurt bij Bunq."
https://fd.nl/ondernemen/(...)-nieuwe-abonnementen
Lolz, dat werd toentertijd volgens mij zo geprofileerd hoor; als een complete gratis bank. Ook daarom vond ik het tofquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:26 schreef Hallmark het volgende:
Flauwe email update van Bunq gehad. Een paar excuses en men maakt het voor de huidige klanten mogelijk om nog 1 maand lang een Maestro pasje te bestellen.
Dan zegt Ali: "This is a small group of people who are very active on social media and on Together. They believe that bunq should be a low-cost price competitor. Unfortunately I have to disappoint: bunq never aimed to be cheap and it never will."
Tsjaad, kerel. Je komt met een vrijwel gratis rekening. Dus mensen denken, aha, je concurreert op prijs. Lijkt me toch een redelijke conclusie. Jammer dat hij dat zo weg zet alsof slechts een kleine groep die "vergissing" maakte.
Nou ja, de app van Bunq is tof hoor. En betalen met Ideal gaat ook heel gemakkelijk. Maar verder vond ik het vooral chill dat je zo makkelijk (gezamenlijke) rekeningen kon openen en dat je met jouw Bunq pas kon switchen via de rekeningen. Zo had je één pas, maar verschillende rekeningen en kon je via de app meteen de rekening aanpassen die aan de pas was gelinkt. Dat was ook handig als je met vrienden ergens zat en je ging je de rekening splitten.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Welke experience? Dat je kan chatten met de klantenservice? Want dat kan bij alle andere banken ook. Geld overmaken op je mobiel? Ditto. Betaalverzoeken? Steeds meer banken volgen. Het enige dat anders bij bunq was, was het gemak van een account aanmaken en hoe goedkoop het was. Dat laatste gooien ze nu compleet weg.
Tuurlijk. Waarom zou je het niet op hoeven geven?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:05 schreef radeloosje1987 het volgende:
Heb nu N26, dat geld moet ik neem ik aan opgeven aan Box3 belastingen?
Iemand die dat weet?
Mwah, Bunq is echt niet per se iets voor hipsters hoor. Ik zou het nog eerder iets voor techneuten vinden. Bietje suggestieve TTquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:48 schreef SeLang het volgende:
Hipsters zijn volgens mij ook wel een makkelijke doelgroep om uit te melken als ik zo om me heen kijk. Die hebben echt veel geld over voor de raarste dingen als het maar hipster is en goed voor likes op facebook en dergelijke.
Idd. Zo blijft de basisaccount iig bruikbaar. Het zou me niets verbazen als ze voor het einde van de maand ook een mogelijkheid introduceren om gewoon per feature te betalen. In ieder geval voor een aantal basisfeatures zoals de pinpas.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:50 schreef richolio het volgende:
Maar goed, verder:
[ afbeelding ]
Beter
Bunq free met N26 is toch wel een prima combi lijkt me zo. Bunq voor de afschrijvingen en automatische incasso's, N26 voor geld afhalen en alles betalen als boodschappen enz.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:47 schreef Hallmark het volgende:
N26 heeft als nadeel dat incasso's niet werken. Ook denk ik niet dat hun export formaat ingevoerd kan worden in boekhoudpakketjes. Anders had ik daar gezeten.
Wat een onzin. Prima support en 6 dagen in de week bereikbaar. Hoezo mindere veiligheid? De app zit trouwens prima in mekaar, uitgebreider dan ING.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:50 schreef KomtTijd... het volgende:
N26 ga ik nog steeds niet aan beginnen. Heb er nog nooit een goed verhaal over gehoord, behalve "het is gratis". App schijnt redelijk kut te zijn, support nauwelijks te bereiken, hoe ze je geld investeren is een groot mysterie, en over de veiligheid zullen we het maar helemaal niet hebben.
Dan betaal ik liever een paar centen voor een bank waar ik wel van op aan kan.
Zit voorlopig nog wel prima bij bunq, we zullen wel zien wat de toekomst brengt. Kan me niet voorstellen dat ze alle bunq-more gebruikers zomaar laten stikken.
Nu over de support met N26 ben ik niet te spreken maar ook ik krijg steeds meer het idee dat we met de eigenaar zelf zitten hierquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 10:04 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Prima support en 6 dagen in de week bereikbaar. Hoezo mindere veiligheid? De app zit trouwens prima in mekaar, uitgebreider dan ING.
Allemaal onwaarheden in 1 post.
Ben pas sinds een paar weken om, maar de keren dat ik de klantenservice belde werd ik prima geholpen. Wat is dan minder? Voorbeeld?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nu over de support met N26 ben ik niet te spreken maar ook ik krijg steeds meer het idee dat we met de eigenaar zelf zitten hier.
Wat wil Ali dan dat het selling point van Bunq is, als hetn iet prijs is? Je gaat niet met de grote banken concurreren op ICT lijkt me.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:26 schreef Hallmark het volgende:
Dan zegt Ali: "This is a small group of people who are very active on social media and on Together. They believe that bunq should be a low-cost price competitor. Unfortunately I have to disappoint: bunq never aimed to be cheap and it never will."
Geld gepind maar niet gekregen. Had zodoende een support ticket ingeschoten en dat heeft 3 maanden geduurd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:34 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ben pas sinds een paar weken om, maar de keren dat ik de klantenservice belde werd ik prima geholpen. Wat is dan minder? Voorbeeld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |