De ene helft was met rosbief en /artisjok/paprika/champquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:32 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Wat een combi johallemaal op 1 pizza?
Wij hebben grieks besteld
Ik schrok alquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De ene helft was met rosbief en /artisjok/paprika/champ
Andere helft met garnalen, knoflook, pepers, asperge, ui
Wat had jij?
Cha Sieuw is zo lekker!quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Chinees: Tja Sieuw met witte rijst.
Spaghetti.quote:Op zondag 29 november 2015 17:08 schreef borbit het volgende:
Wat moet ik maken vanavond? Het moet goedkoop makkelijk. Het liefst gewoon een goede pan vreten voor 4 mensen. Budget is 5 euro.
Oefquote:Op zondag 29 november 2015 19:03 schreef RobinOok het volgende:
Côte de b½uf met frieten en gegrillde little gem met ansjovis dressing.
Hoe maak jij de cote de boeuf klaar?quote:Op zondag 29 november 2015 19:03 schreef RobinOok het volgende:
Côte de b½uf met frieten en gegrillde little gem met ansjovis dressing.
Ja, hij is erg lekkerquote:Op zondag 29 november 2015 22:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is de dubbeldrank van appelsientje? Lijkt me erg lkkr.
Ahh vd week even kijken of ze het hebben. Sowieso dol op dubbeldrank zolang er maar geen banaan in zit.quote:
Komende week bij de AH in de aanbiedingquote:Op zondag 29 november 2015 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ahh vd week even kijken of ze het hebben. Sowieso dol op dubbeldrank zolang er maar geen banaan in zit.
Ha! Tnx voor de tipquote:Op zondag 29 november 2015 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komende week bij de AH in de aanbieding
Dat moet dan toch al frutti di bosco zijn na zo'n Italiaanse avond!quote:Op zondag 29 november 2015 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor: melanzane alla parmigiana
Hoofd: penne al gorgonzola
Na: panna cotta met bosvruchtensaus
Pasta+tom.saus,ham en kaas en uiquote:Op zondag 29 november 2015 17:08 schreef borbit het volgende:
Wat moet ik maken vanavond? Het moet goedkoop makkelijk. Het liefst gewoon een goede pan vreten voor 4 mensen. Budget is 5 euro.
Kapucijners met spek. 2 blikken kapucijners, pakje spek, 2 uien, paprika knoflook en een scheutje ketjap je kan er nog een aardappeltje bij doenquote:Op zondag 29 november 2015 17:08 schreef borbit het volgende:
Ligt eraan wat je erop doetquote:Op maandag 30 november 2015 15:48 schreef Karzai het volgende:
Nog goedkoper is natuurlijk een stapel pannekoeken
quote:Op maandag 30 november 2015 17:36 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ovenschotel prei aardappel vlees kaas kruiden
Lekker. Ovenschotelsquote:Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Ovenschotel met gehakt en aardappelen
altijd goedquote:Op maandag 30 november 2015 20:34 schreef Iwanius het volgende:
Lekker huiselijk maal als avondeten die perfect bij dit weer past.
[ afbeelding ]
aardappelen,gehaktballen,jus en doperwten! Heerlijk!
Ik doe altijd maar wat. Nou ja "altijd",ik geloof dat ik ook nog maar 4 of 5 keer zo'n ding heb klaargemaakt. Voor het eerst nu in NL, daarvoor altijd in Frankrijk op vakantie. En toevallig elke keer gemarineerd in een teriyaki-achtige marinade met knoflook. En dan roken (want op temperatuur brengen) (en op smaak natuurlijk ook). En dan grillen. En als ik denk dat ie dan nog te rood is heul even de oven in. Ik pruts dus gewoon maar wat aan.quote:Op zondag 29 november 2015 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe maak jij de cote de boeuf klaar?
Ik heb er hier nog eentje van 1200 gram (met bot) in de vriezer liggen en wil hem eigenlijk voor volgend seizoen op de BBQ bereiden.
De bobotie is best lekkerquote:Op dinsdag 1 december 2015 20:15 schreef habitue het volgende:
Ik dacht ik maak weer eens een knorr wereldgerecht. Want #nostalgie
Maar dat had ik beter niet kunnen doen. In mijn studententijd smaakte dat toch veel beter.Chemische smaak zit daar aan zeg.
Dat was eerder ook 1 van mn favorieten!quote:
Vond vroeger de burritos lekker en de beef shanghai.quote:
Ik las bijna AVRObodequote:Op woensdag 2 december 2015 01:45 schreef Iwanius het volgende:
Gistermiddag voor de lunch:
[ afbeelding ]
Had schijnbaar de smaak te pakken want in Rotterdam bij mijn lievelingstoko op
cocktailgebied voor een 'avond-hap' :
[ afbeelding ]
Jah,dat ben ik eens voor de verandering op de plaat,logisch eigenlijk want: 2 cocktails voor
zijn kiezen en zo een plateau voor zich.Dat kan er maar 1 zijn..![]()
Na een gevuld maagje en vele cocktails in de mik maar even ergens anders:
[ afbeelding ]
acclimatiseren...Tis inmiddels woensdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |