abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157940798
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het grappige is dat dat eigenlijk wel ongeveer is wat er gebeurt. Als het eenmaal gaat, dan gaat het ook. Tuurlijk, het ondervind nog wel iets van weerstand, maar niet bijzonder veel. Neem bijvoorbeeld een leeg melk karton, of iets vergelijkbaars. Als je daar gewicht op gaat stapelen gaat dat even goed, en vervolgens in 1 keer helemaal fout.
Een leeg melk karton is toch heel wat anders dan een gebouw met inwendig stalen frame en betonnen kolommen? Beetje een vreemde vergelijking die je maakt.
-
pi_157940802
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 23:59 schreef jogy het volgende:
Die WTC7 doet dat niet, het stort in elkaar alsof het echt maar gedragen werd op n balkje en de rest er maar voor de sier bij gebouwd was. alle kracht is uit heel het gebouw verdwenen, geen enkele noemenswaardige weerstand voor het instorten dat het deed
Zoals als zo vaak aangekaart; WTC7 verloor z'n structural support HORIZONTAAL... door die constructie waarbij er kruisverbindingen waren gemaakt om de load over te dragen aan andere balken kon dat gebeuren.
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:25:00 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157941041
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat een kolder, als die torens niet ingestort waren door die vliegtuigen dan had dat weinig veranderd aan het beleid wat er op volgde.
Mwoah, weet ik niet hoor. Stel dat er 'maar' een stuk of 50 (of 100) doden te betreuren waren omdat de torens gewoon gevacueerd konden worden en beschadigd bleven staan, dan weet ik niet of ze ongestraft hadden kunnen doen wat ze deden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157941076
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Mwoah, weet ik niet hoor. Stel dat er 'maar' een stuk of 50 (of 100) doden te betreuren waren omdat de torens gewoon gevacueerd konden worden en beschadigd bleven staan, dan weet ik niet of ze ongestraft hadden kunnen doen wat ze deden.
De brand was er natuurlijk al wel en dat maakte evacueren al vrijwel onmogelijk. De aanslagen waren gepleegd en dat was voldoende reden voor het invoeren van de patriot act.
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:42:08 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157941354
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Alles boven de verdiepingen kan je lastig evacueren, ik vraag met trouwens af konden ze niet met helicopters op het dak landen?
En zo eventueel mensen redden?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:52:39 #206
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157941576
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:05 schreef nikao het volgende:

[..]

Dat stukje van kijken naar de gevolgen en het dan omdraaien snap ik nooit zo goed.
Ja, we kunnen niet ontkennen dat het gebruikt is als aanleiding en excuus voor de eigen agenda etc. etc. Maar hoe ga je van die constatering naar het omdraaien en de mensen die handig gebruik maken van een event, ervan beschuldigen dat ze die event zelf opgezet hebben?
Vooral; op basis waarvan?
Die denkstap wordt door alle complotters veel te snel en te makkelijk gemaakt, bijna alsof het heel logisch is en niet anders kan, maar er is een WERELD van verschil tussen ergens handig gebruik van maken en het zelf veroorzaken.
Voor mijn part ga je zover als dat er voorkennis aanwezig was en dat ze niets hebben gedaan om het te voorkomen. Maar dan nog, is het een ENORME stap om het om te draaien en te stellen dat ipv passief laten gebeuren om actief iets zelf uit te voeren.
Ja het is een gigantische (en overdonderende) stap als het waar blijkt te zijn, ben ik het helemaal met je eens maar in de tiental jaren dat ik met 11 september bezig ben geweest heb ik juist weer geen overtuigend bewijs kunnen vinden dat het niet zo was eigenlijk. Te veel haken en ogen aan de officile verklaring, te veel toevalligheden rond die tijd en een te grote snelle snelheid wat de reactie betreft (jaahaa, het is ook nooit goed, besef ik me ook wel). Ik ben het met je eens dat het valt of staat met de daadwerkelijke natuurkunde van het in elkaar storten van de torens en wtc7, ik ben het er alleen niet mee eens dat de gepropageerde verklaring de juiste hoeft te zijn.

En dan schiet ik niet meteen door naar hoax of een ritualistische reptillian offering of zo.

dan komt er ook nog bij dat als wtc7 zo simpel te verklaren is NIST er geen 7 jaar over had gedaan om het daadwerkelijk ook te verklaren, daar komt wel iets meer bij kijken dan middelbare school natuurkunde blijkbaar.

Plus, laatste dingetje; dit is en blijft BNW natuurlijk, zou wat zijn als de regerende tendens zou zijn dat het officile verhaal de juiste is volgens de users hier. Al zegt dat ook niet altijd heel veel :P.

Uiteindelijk hoop ik dat de officile lezing uiteindelijk de juiste blijkt te zijn want het alternatief is niet te harden, ik ben alleen niet overtuigd als ik alles bekijk.
Vrijheid
  dinsdag 1 december 2015 @ 12:59:24 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157943117
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

De brand was er natuurlijk al wel en dat maakte evacueren al vrijwel onmogelijk. De aanslagen waren gepleegd en dat was voldoende reden voor het invoeren van de patriot act.
niks hoor. Veel waren al buiten. Er werd met harde hand gesommeerd weer naar binnen te gaan. Er hebben mensen gezegd dat gedreigd werd met ontslag als je niet naar binnen ging. Wat ze dus wijselijk geweigerd hebben.

Daarnaast was het al brandmeester. Het zielige prullenbakbrandje was al uit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157943166
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

niks hoor. Veel waren al buiten. Er werd met harde hand gesommeerd weer naar binnen te gaan
. Er hebben mensen gezegd dat gedreigd werd met ontslag als je niet naar binnen ging. Wat ze dus wijselijk geweigerd hebben.
Waar is je bron?
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:02:34 #209
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157943213
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waar is je bron?
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:03:14 #210
52357 Lambiekje
pi_157943227
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Alles boven de verdiepingen kan je lastig evacueren, ik vraag met trouwens af konden ze niet met helicopters op het dak landen?
En zo eventueel mensen redden?
helikopters was het strikt verboden om te helpen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157943478
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

helikopters was het strikt verboden om te helpen
Bron?
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:13:57 #212
52357 Lambiekje
pi_157943551
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bron?
is naar voren gekomen in allerlei docus. Weet zo niet.

Google zelf.
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:15:47 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157943616
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Google zelf.
Ah in een docu dan moet het waar zijn.
geef eerst maar een bron ik ga geen 18 uur zoeken in een of andere docu waar ze het vertellen.
pi_157943686
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Google zelf.
Wat ik er over vind is dat stijgende hete lucht het nogal lastig maakt om te landen en dat er te veel rook was. Ook zou de toegang tot het dak afgesloten zijn om springers en stunters te weren.

http://abcnews.go.com/Primetime/story?id=132172&page=1
pi_157943732
"Pak iets vergelijkbaars als WTC 7, zoals een leeg melk karton, leg er een gewicht op en het zal vanzelf bezwijken"

Gekste vergelijking die ik ooit heb gehoord.

Nogmaals; een leeg melk karton heeft GEEN stalen frame en gigantische betonnen inwendige kolommen.
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:25:32 #216
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157943912
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:19 schreef Lichtkogel het volgende:
"Pak iets vergelijkbaars als WTC 7, zoals een leeg melk karton, leg er een gewicht op en het zal vanzelf bezwijken"

Nogmaals; een leeg melk karton heeft GEEN stalen frame en gigantische betonnen inwendige kolommen.
En hier laat je zien dat je geen fluit begrijpt van wat ATuinhek ermee wil zeggen. Je verdraait zelfs zijn woorden om hem belachelijk te maken. Zwak hoor.
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:39:10 #217
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157944230
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waar is je bron?
'harde hand' is misschien wat overdreven maar toen de tweede toren nog niet geraakt was werden ze inderdaad gezegd weer naar binnen te gaan. (ik kan me niet heugen gehoord te hebben dat mensen een brandend gebouw weer terug in zijn gestuurd :') )
Vrijheid
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:40:31 #218
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157944260
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:39 schreef jogy het volgende:

[..]

'harde hand' is misschien wat overdreven maar toen de tweede toren nog niet geraakt was werden ze inderdaad gezegd weer naar binnen te gaan. (ik kan me niet heugen gehoord te hebben dat mensen een brandend gebouw weer terug in zijn gestuurd :') )
Dat kan ik me nog wel enigszins voorstellen ivm vallend puin en dergelijke.
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:40:48 #219
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157944265
Vrijheid
pi_157944407
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:19 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een ontzettend dom rapport? LOL

Als 1 kolom het begeeft, dan zou je toch op zijn MEEST een asymmetrische instorting moeten hebben ipv het volledige gebouw rechtlijnig naar beneden in een paar seconden?

[..]

Kijk nu eens naar de filmpjes van de andere brandende skyscrapers. Staan veeele malen erger in de brand dan WTC 7, echter blijven allemaal gewoon keurig overeind staan.

Hier, nog een voorbeeldje voor je dan maar

Gebouw VOLLEDIG in de hens, itt WTC 7:

[ afbeelding ]

En de volgende dag.... Tadaaaa:
[ afbeelding ]

En zo zijn er nog legio voorbeelden. Gaarne even op bovenstaande ingaan.

[..]

Wat loop je nou elke keer te zemelen op het feit dat ik van HEEL dit topic, op 1 miniem puntje ongelijk had, en dat is de wet van vrije-valsnelheid. Wat doet heel die wet ernou toe als dat gebouw gewoon is neergehaald met explosieven? :D
Merk dat men voor het gemak maar niet op deze post is ingegaan. :)

Ach ja, zal wel 'te lastig' zijn denk ik zo.
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:55:52 #221
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157944597
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:19 schreef Lichtkogel het volgende:

Ben jij verwant aan Tingo of zo? Die heeft ook een flinke blinde vlek voor voorbeelden en analogien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157944621
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ben jij verwant aan Tingo of zo? Die heeft ook een flinke blinde vlek voor voorbeelden en analogien.
Ik neem aan dat jij ook wel begrijp dat een 'leeg melk karton' geen stalen inwendig framewerk heeft met betonnen kolommen? 8)7
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:01:42 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157944698
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij ook wel begrijp dat een 'leeg melk karton' geen stalen inwendig framewerk heeft met betonnen kolommen? 8)7
No shit sherlock :')
Onikaan ni ov dovah
pi_157944757
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:52 schreef jogy het volgende:
geen overtuigend bewijs kunnen vinden dat het niet zo was eigenlijk.
dat is natuurlijk geen bewijs dat het wel zo is ;)
dat is een beetje m'n hele punt. De bewijslast wordt hier te vaak verlegd. Degene die de (absurde/bijzondere) claim doet moet ook met de overtuigende bewijzen komen.
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:52 schreef jogy het volgende:
dan komt er ook nog bij dat als wtc7 zo simpel te verklaren is NIST er geen 7 jaar over had gedaan om het daadwerkelijk ook te verklaren, daar komt wel iets meer bij kijken dan middelbare school natuurkunde blijkbaar.
true, simpel is hier vooral bedoeld in de zin dat een normale ineenstorting als verklaring simpeler is dan een conspiracy met controlled demolition en enorm complot en alles wat daarbij komt kijken .
pi_157944810
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:47 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Merk dat men voor het gemak maar niet op deze post is ingegaan. :)

Ach ja, zal wel 'te lastig' zijn denk ik zo.
Wat vooral lastig is voor jou is goed lezen blijkbaar..
jammer hoor..

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:24 schreef nikao het volgende:

[..]

Oftwel; een horizontale verplaatsing van het verlies van support. PRECIES wat je ziet gebeuren.
Staat overigens gewoon uitgelegd...

[..]

Ja en? .. geef mij eens de details welk materiaal die gebruikten, hoe hoog die waren, hoe de constructie was.. (hadden die ook zo'n 'zwak' punt) etc. etc. ?
Dat jij gewoon klakkeloos 2 gebouwen met elkaar vergelijkt zegt eigenlijk al wel weer genoeg.

[..]

Logica is ook niet je sterkste punt wel?
Naast het feit dat ik net je er op wijs dat het niet gaat om 1 punt, laat dit gewoon keer op keer zien hoe jij te werk gaat; Je schroomt niet om hoog van de toren te blazen dat iets ECHT belachelijk is en niet kan, om vrolijk het basisprincipe hierachter gewoon totaal niet te begrijpen?
En dit weerhoudt je er niet van om (in een ander topic) later vrolijk weer hetzelfde te doen.
pi_157944830
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

No shit sherlock :')
Nou ja, dat is dus wel de vergelijking die jullie maken :D
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:11:31 #227
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157944874
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:09 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nu doe je gewoon alsof je dom bent. Toch? :{
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:11:34 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157944876
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:09 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat was niet het punt van de vergelijking. Lees hem nog maar eens.
Onikaan ni ov dovah
pi_157944993
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:08 schreef nikao het volgende:

[..]

Wat vooral lastig is voor jou is goed lezen blijkbaar..
jammer hoor..

[..]

Ah, ok.. had ik over het hoofd gezien.

Ik quote je even in dikgedrukt

=======================================================
Ja en? .. geef mij eens de details welk materiaal die gebruikten, hoe hoog die waren, hoe de constructie was.. (hadden die ook zo'n 'zwak' punt) etc. etc. ?
Dat jij gewoon klakkeloos 2 gebouwen met elkaar vergelijkt zegt eigenlijk al wel weer genoeg.

Klakkeloos 2 gebouwen met elkaar vergelijken..? Dit is 1 van de vele voorbeelden die gegeven zijn voor wolkenkrabbers die NIET instorten door een brand en schade die vele malen erger was dan het WTC 7 ooit had. Echter, ook die andere voorbeelden heb je tactisch ontweken zie ik.

Logica is ook niet je sterkste punt wel?
Naast het feit dat ik net je er op wijs dat het niet gaat om 1 punt, laat dit gewoon keer op keer zien hoe jij te werk gaat; Je schroomt niet om hoog van de toren te blazen dat iets ECHT belachelijk is en niet kan, om vrolijk het basisprincipe hierachter gewoon totaal niet te begrijpen?
En dit weerhoudt je er niet van om (in een ander topic) later vrolijk weer hetzelfde te doen.

Wat loop je hier nu allemaal te bazelen? Laten we even bij de feiten blijven, en dat is dat er nog NOOIT in de geschiedenis voor 9/11 en NOOIT na 9/11 een wolkenkrabber ingestort is door een brand. En dat is dus wl gebeurd bij WTC 7. Het is onmogelijk voor een wolkenkrabber om in te storen door een brand, daar het stalen framewerk het gebouw altijd overeind houdt.
-
pi_157945042
quote:
@ nikao en consorten; gelieve even op bovengenoemde post (#168) ingaan, want ik heb hier nog geen serieuze reactie op gezien behalve een ad hominem. Kom op, doe jullie best eens..
-
pi_157945114
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

@ nikao en consorten; gelieve even op bovengenoemde post (#168) ingaan, want ik heb hier nog geen serieuze reactie op gezien behalve een ad hominem. Kom op, doe jullie best eens..
En hoe zijn deze gebouwen en schade vergelijkbaar volgens jou met wtc 7? Leg het eens uit in je eigen woorden als je daar toe in staat bent, linkdumps zijn geen vorm van discussie.

En waarom zo selectief met plaatjes van wtc7 door elke keer de niet beschadigde kant te laten zien? Daar ben je al eerder op gewezen maar dat negeer je maar weer.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2015 14:27:23 ]
pi_157945169
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

En hoe zijn deze gebouwen en schade vergelijkbaar volgens jou met wtc 7? Leg het eens uit in je eigen woorden als je daar toe in staat bent, linkdumps zijn geen vorm van discussie
Nou... de schade aan die gebouwen is zelfs vele malen erger dan die van WTC 7, zoals je duidelijk kan zien. Echter bleven allemaal gewoon overeind staan, ook al waren deze zwaar gehavend. Dit komt door de stalen constructie die de boel altijd overeind houdt.

Wolkenkrabbers worden zo gebouwd dat ze altijd overeind blijven staan bij een brand, want als dit niet het geval zou zijn zouden in alle grote steden alle gebouwen als dominostenen omvallen, mocht 1 het begeven. ;)
-
pi_157945236
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou... de schade aan die gebouwen is zelfs vele malen erger dan die van WTC 7, zoals je duidelijk kan zien. Echter bleven allemaal gewoon overeind staan, ook al waren deze zwaar gehavend. Dit komt door de stalen constructie die de boel altijd overeind houdt.
Nee dat kan zo lijken in de selectieve plaatjes die jij gebruikt omdat alleen die in je straatje passen en je niet in staat bent om met een kritische blik naar alle details te kijken.

http://www.debunking911.com/WTC7.htm (maar dit zal wel weer kritiekloos afgedaan worden als propaganda)

quote:
Wolkenkrabbers worden zo gebouwd dat ze altijd overeind blijven staan bij een brand, want als dit niet het geval zou zijn zouden in alle grote steden alle gebouwen als dominostenen omvallen, mocht 1 het begeven. ;)
WTC 7 was niet alleen brand maar kreeg nogal wat puin over zich heen, maar die plaatjes wil jij niet zien of posten.
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:34:05 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157945289
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

En hoe zijn deze gebouwen en schade vergelijkbaar volgens jou met wtc 7? Leg het eens uit in je eigen woorden als je daar toe in staat bent, linkdumps zijn geen vorm van discussie
Kwam op deze gebouwen puin neer van een ander instortend gebouw?
pi_157945312
Hier NOG een voorbeeld, van een torenbrand in Madrid, met tijdens en na de brand foto:

En tadaaa... blijft OOK gewoon overeind staan:

Dit heeft niks te maken met 'selectieve' voorbeelden zoeken, want het is een FEIT dat voor 9-11 en na 9-11 nog NOOIT een wolkenkrabber/toren is ingestort door een brand.

Zo ja, dan zie ik graag het voorbeeld tegemoet. Tip voordat je gaat zoeken: dat voorbeeld ga je niet vinden.

Kortom, WTC 7 was controlled demolition, anders had het gebouw gewoon nog overeind gestaan.
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:36:07 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157945324
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zijn deze gebouwen op de zelfde manier in opzet gebouwd zoals WTC7?
Hadden ze ook een grote hal?
En kwam tegen deze gebouwen ook puin tegenaan van een ander veel hoger instortend gebouw?
pi_157945331
Het was dan ook niet alleen "brand" bij het wtc, wil je gewoon niet lezen of wat is het?
pi_157945363
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:36 schreef Chewie het volgende:
Het was dan ook niet alleen "brand" bij het wtc, wil je gewoon niet lezen of wat is het?
Wat was het 'nog meer' dan?

Je ziet toch dat van ALLE voorbeelden die ik geef dat deze gebouwen toch VELE malen erger in de brand staan en vele malen erger beschadigd zijn dan WTC 7 ooit was?
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:38:51 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157945376
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:35 schreef Lichtkogel het volgende:
Hier NOG een voorbeeld, van een torenbrand in Madrid, met tijdens en na de brand foto:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit heeft niks te maken met 'selectieve' voorbeelden zoeken, want het is een FEIT dat voor 9-11 en na 9-11 nog NOOIT een wolkenkrabber/toren is ingestort door een brand.

Zo ja, dan zie ik graag het voorbeeld tegemoet. Tip voordat je gaat zoeken: dat voorbeeld ga je niet vinden.

Kortom, WTC 7 was controlled demolition, anders had het gebouw gewoon nog overeind gestaan.
Toch leuk dat je negeert dat het stalen deel wel deels in is gestort... Dat kan volgens jou toch helemaal niet?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:39:00 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157945379
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alstu gewoon zomaar was niet eens een brandje voor nodig..
pi_157945391
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:38 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wat was het 'nog meer' dan?

Je ziet toch dat van ALLE voorbeelden die ik geef dat deze gebouwen toch VELE malen erger in de brand staan en vele malen erger beschadigd zijn dan WTC 7 ooit was?
Je wil gewoon echt niet lezen he?
pi_157945395
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zijn deze gebouwen op de zelfde manier in opzet gebouwd zoals WTC7?
Hadden ze ook een grote hal?
En kwam tegen deze gebouwen ook puin tegenaan van een ander veel hoger instortend gebouw?
Hier nogmaals de blueprint van WTC 7, waarop je 24 interne en 18 externe kolommen ziet die het gebouw overeind hielden. (i.t.t. 'leeg melk karton voorbeeld)

-
pi_157945421
Het is wel goed kogel, je staat totaal niet open voor discussie en wil alleen maar bevestigd worden in je eigen gecreerde waarheid.

Oogkleppen op, oren dicht en gewoon nog een keer je onzin posten, lekker bezig

Waarom blijf je negeren dat wtc 7 nogal wat puin over zich heen kreeg en dat de foto's die jij steeds post van wtc 7 nogal een beperkt beeld geven van de schade door vooral niet de kant te laten zien die het meeste te verduren kreeg.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2015 14:42:52 ]
pi_157945424
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Toch leuk dat je negeert dat het stalen deel wel deels in is gestort... Dat kan volgens jou toch helemaal niet?
Deels ingestort, echter het overgrote deel van het gebouw staat, ook al zwaar gehavend, gewoon nog overeind, zoals het hoort. Net zoals het TU Delft wat maar 'deels' instortte.

Kan je die vergelijkingen niet inzien en wat er dan mis is met WTC 7?
-
pi_157945441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Alstu gewoon zomaar was niet eens een brandje voor nodig..
Netjes, echter die 'valt om' en doet dus niet 'instorten' zoals WTC 7 deed.

Domme vergelijking dus.
-
pi_157945458
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:41 schreef Chewie het volgende:
Het is wel goed kogel, je staat totaal niet open voor discussie en wil alleen maar bevestigd worden in je eigen gecreerde waarheid.

Oogkleppen op, oren dicht en gewoon nog een keer je onzin posten, lekker bezig
Moeilijk he, de waarheid onder ogen zien?
-
pi_157945494
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Moeilijk he, de waarheid onder ogen zien?
Welke waarheid? Jij bent degene met oogkleppen op en degene die vooral niet wil zien dat er meer dan alleen brand was (nogal veel puin) en dat de door jou geplaatste foto's nogal een eenzijdig beeld geven.

Moeilijk he, met kritiek omgaan?
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:45:52 #248
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157945527
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Deels ingestort, echter het overgrote deel van het gebouw staat, ook al zwaar gehavend, gewoon nog overeind, zoals het hoort. Net zoals het TU Delft wat maar 'deels' instortte.

Kan je die vergelijkingen niet inzien en wat er dan mis is met WTC 7?
Deels ingestort is nog steeds meer dan jij stelde wat mogelijk was :D En belangrijk, het stalen deel. De betonnen kern is wel blijven staan. Zie je dat dit een flink probleem vormt voor je voorbeeld?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:45:55 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157945529
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Netjes, echter die 'valt om' en doet dus niet 'instorten' zoals WTC 7 deed.

Domme vergelijking dus.
Ja maar hij valt wel om, gewoon zomaar ...
Maar dat kan volgens jou niet!

ik citeer
quote:

We hadden het over instorten.
en ik geef je een gebouw wat instort zonder explosieven zonder brand..

gewoon zomaar..

DIT GING IK NIET VINDEN!!!!

het koste me nog geen minuut! :D
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:47:21 #250
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157945557
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar hij valt wel om, gewoon zomaar ...
Maar dat kan volgens jou niet!

ik citeer

[..]

We hadden het over instorten.
en ik geef je een gebouw wat instort zonder explosieven zonder brand..

gewoon zomaar..

DIT GING IK NIET VINDEN!!!!

het koste me nog geen minuut! :D
Ach zijn eigen voorbeeld spreekt het "Dit komt door de stalen constructie die de boel altijd overeind houdt." deel al tegen, dus het lijkt me allemaal wel duidelijk ja.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')