abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157944830
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

No shit sherlock :')
Nou ja, dat is dus wel de vergelijking die jullie maken :D
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:11:31 #227
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157944874
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:09 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nu doe je gewoon alsof je dom bent. Toch? :{
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:11:34 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157944876
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:09 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat was niet het punt van de vergelijking. Lees hem nog maar eens.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157944993
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:08 schreef nikao het volgende:

[..]

Wat vooral lastig is voor jou is goed lezen blijkbaar..
jammer hoor..

[..]

Ah, ok.. had ik over het hoofd gezien.

Ik quote je even in dikgedrukt

=======================================================
Ja en? .. geef mij eens de details welk materiaal die gebruikten, hoe hoog die waren, hoe de constructie was.. (hadden die ook zo'n 'zwak' punt) etc. etc. ?
Dat jij gewoon klakkeloos 2 gebouwen met elkaar vergelijkt zegt eigenlijk al wel weer genoeg.

Klakkeloos 2 gebouwen met elkaar vergelijken..? Dit is 1 van de vele voorbeelden die gegeven zijn voor wolkenkrabbers die NIET instorten door een brand en schade die vele malen erger was dan het WTC 7 ooit had. Echter, ook die andere voorbeelden heb je tactisch ontweken zie ik.

Logica is ook niet je sterkste punt wel?
Naast het feit dat ik net je er op wijs dat het niet gaat om 1 punt, laat dit gewoon keer op keer zien hoe jij te werk gaat; Je schroomt niet om hoog van de toren te blazen dat iets ECHT belachelijk is en niet kan, om vrolijk het basisprincipe hierachter gewoon totaal niet te begrijpen?
En dit weerhoudt je er niet van om (in een ander topic) later vrolijk weer hetzelfde te doen.

Wat loop je hier nu allemaal te bazelen? Laten we even bij de feiten blijven, en dat is dat er nog NOOIT in de geschiedenis voor 9/11 en NOOIT na 9/11 een wolkenkrabber ingestort is door een brand. En dat is dus wl gebeurd bij WTC 7. Het is onmogelijk voor een wolkenkrabber om in te storen door een brand, daar het stalen framewerk het gebouw altijd overeind houdt.
-
pi_157945042
quote:
@ nikao en consorten; gelieve even op bovengenoemde post (#168) ingaan, want ik heb hier nog geen serieuze reactie op gezien behalve een ad hominem. Kom op, doe jullie best eens..
-
pi_157945114
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

@ nikao en consorten; gelieve even op bovengenoemde post (#168) ingaan, want ik heb hier nog geen serieuze reactie op gezien behalve een ad hominem. Kom op, doe jullie best eens..
En hoe zijn deze gebouwen en schade vergelijkbaar volgens jou met wtc 7? Leg het eens uit in je eigen woorden als je daar toe in staat bent, linkdumps zijn geen vorm van discussie.

En waarom zo selectief met plaatjes van wtc7 door elke keer de niet beschadigde kant te laten zien? Daar ben je al eerder op gewezen maar dat negeer je maar weer.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2015 14:27:23 ]
pi_157945169
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

En hoe zijn deze gebouwen en schade vergelijkbaar volgens jou met wtc 7? Leg het eens uit in je eigen woorden als je daar toe in staat bent, linkdumps zijn geen vorm van discussie
Nou... de schade aan die gebouwen is zelfs vele malen erger dan die van WTC 7, zoals je duidelijk kan zien. Echter bleven allemaal gewoon overeind staan, ook al waren deze zwaar gehavend. Dit komt door de stalen constructie die de boel altijd overeind houdt.

Wolkenkrabbers worden zo gebouwd dat ze altijd overeind blijven staan bij een brand, want als dit niet het geval zou zijn zouden in alle grote steden alle gebouwen als dominostenen omvallen, mocht 1 het begeven. ;)
-
pi_157945236
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou... de schade aan die gebouwen is zelfs vele malen erger dan die van WTC 7, zoals je duidelijk kan zien. Echter bleven allemaal gewoon overeind staan, ook al waren deze zwaar gehavend. Dit komt door de stalen constructie die de boel altijd overeind houdt.
Nee dat kan zo lijken in de selectieve plaatjes die jij gebruikt omdat alleen die in je straatje passen en je niet in staat bent om met een kritische blik naar alle details te kijken.

http://www.debunking911.com/WTC7.htm (maar dit zal wel weer kritiekloos afgedaan worden als propaganda)

quote:
Wolkenkrabbers worden zo gebouwd dat ze altijd overeind blijven staan bij een brand, want als dit niet het geval zou zijn zouden in alle grote steden alle gebouwen als dominostenen omvallen, mocht 1 het begeven. ;)
WTC 7 was niet alleen brand maar kreeg nogal wat puin over zich heen, maar die plaatjes wil jij niet zien of posten.
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:34:05 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157945289
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

En hoe zijn deze gebouwen en schade vergelijkbaar volgens jou met wtc 7? Leg het eens uit in je eigen woorden als je daar toe in staat bent, linkdumps zijn geen vorm van discussie
Kwam op deze gebouwen puin neer van een ander instortend gebouw?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157945312
Hier NOG een voorbeeld, van een torenbrand in Madrid, met tijdens en na de brand foto:

En tadaaa... blijft OOK gewoon overeind staan:

Dit heeft niks te maken met 'selectieve' voorbeelden zoeken, want het is een FEIT dat voor 9-11 en na 9-11 nog NOOIT een wolkenkrabber/toren is ingestort door een brand.

Zo ja, dan zie ik graag het voorbeeld tegemoet. Tip voordat je gaat zoeken: dat voorbeeld ga je niet vinden.

Kortom, WTC 7 was controlled demolition, anders had het gebouw gewoon nog overeind gestaan.
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:36:07 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157945324
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zijn deze gebouwen op de zelfde manier in opzet gebouwd zoals WTC7?
Hadden ze ook een grote hal?
En kwam tegen deze gebouwen ook puin tegenaan van een ander veel hoger instortend gebouw?
pi_157945331
Het was dan ook niet alleen "brand" bij het wtc, wil je gewoon niet lezen of wat is het?
pi_157945363
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:36 schreef Chewie het volgende:
Het was dan ook niet alleen "brand" bij het wtc, wil je gewoon niet lezen of wat is het?
Wat was het 'nog meer' dan?

Je ziet toch dat van ALLE voorbeelden die ik geef dat deze gebouwen toch VELE malen erger in de brand staan en vele malen erger beschadigd zijn dan WTC 7 ooit was?
-
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:38:51 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157945376
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:35 schreef Lichtkogel het volgende:
Hier NOG een voorbeeld, van een torenbrand in Madrid, met tijdens en na de brand foto:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit heeft niks te maken met 'selectieve' voorbeelden zoeken, want het is een FEIT dat voor 9-11 en na 9-11 nog NOOIT een wolkenkrabber/toren is ingestort door een brand.

Zo ja, dan zie ik graag het voorbeeld tegemoet. Tip voordat je gaat zoeken: dat voorbeeld ga je niet vinden.

Kortom, WTC 7 was controlled demolition, anders had het gebouw gewoon nog overeind gestaan.
Toch leuk dat je negeert dat het stalen deel wel deels in is gestort... Dat kan volgens jou toch helemaal niet?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:39:00 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157945379
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alstu gewoon zomaar was niet eens een brandje voor nodig..
pi_157945391
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:38 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wat was het 'nog meer' dan?

Je ziet toch dat van ALLE voorbeelden die ik geef dat deze gebouwen toch VELE malen erger in de brand staan en vele malen erger beschadigd zijn dan WTC 7 ooit was?
Je wil gewoon echt niet lezen he?
pi_157945395
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zijn deze gebouwen op de zelfde manier in opzet gebouwd zoals WTC7?
Hadden ze ook een grote hal?
En kwam tegen deze gebouwen ook puin tegenaan van een ander veel hoger instortend gebouw?
Hier nogmaals de blueprint van WTC 7, waarop je 24 interne en 18 externe kolommen ziet die het gebouw overeind hielden. (i.t.t. 'leeg melk karton voorbeeld)

-
pi_157945421
Het is wel goed kogel, je staat totaal niet open voor discussie en wil alleen maar bevestigd worden in je eigen gecreerde waarheid.

Oogkleppen op, oren dicht en gewoon nog een keer je onzin posten, lekker bezig

Waarom blijf je negeren dat wtc 7 nogal wat puin over zich heen kreeg en dat de foto's die jij steeds post van wtc 7 nogal een beperkt beeld geven van de schade door vooral niet de kant te laten zien die het meeste te verduren kreeg.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2015 14:42:52 ]
pi_157945424
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Toch leuk dat je negeert dat het stalen deel wel deels in is gestort... Dat kan volgens jou toch helemaal niet?
Deels ingestort, echter het overgrote deel van het gebouw staat, ook al zwaar gehavend, gewoon nog overeind, zoals het hoort. Net zoals het TU Delft wat maar 'deels' instortte.

Kan je die vergelijkingen niet inzien en wat er dan mis is met WTC 7?
-
pi_157945441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Alstu gewoon zomaar was niet eens een brandje voor nodig..
Netjes, echter die 'valt om' en doet dus niet 'instorten' zoals WTC 7 deed.

Domme vergelijking dus.
-
pi_157945458
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:41 schreef Chewie het volgende:
Het is wel goed kogel, je staat totaal niet open voor discussie en wil alleen maar bevestigd worden in je eigen gecreerde waarheid.

Oogkleppen op, oren dicht en gewoon nog een keer je onzin posten, lekker bezig
Moeilijk he, de waarheid onder ogen zien?
-
pi_157945494
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Moeilijk he, de waarheid onder ogen zien?
Welke waarheid? Jij bent degene met oogkleppen op en degene die vooral niet wil zien dat er meer dan alleen brand was (nogal veel puin) en dat de door jou geplaatste foto's nogal een eenzijdig beeld geven.

Moeilijk he, met kritiek omgaan?
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:45:52 #248
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157945527
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Deels ingestort, echter het overgrote deel van het gebouw staat, ook al zwaar gehavend, gewoon nog overeind, zoals het hoort. Net zoals het TU Delft wat maar 'deels' instortte.

Kan je die vergelijkingen niet inzien en wat er dan mis is met WTC 7?
Deels ingestort is nog steeds meer dan jij stelde wat mogelijk was :D En belangrijk, het stalen deel. De betonnen kern is wel blijven staan. Zie je dat dit een flink probleem vormt voor je voorbeeld?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:45:55 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157945529
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Netjes, echter die 'valt om' en doet dus niet 'instorten' zoals WTC 7 deed.

Domme vergelijking dus.
Ja maar hij valt wel om, gewoon zomaar ...
Maar dat kan volgens jou niet!

ik citeer
quote:

We hadden het over instorten.
en ik geef je een gebouw wat instort zonder explosieven zonder brand..

gewoon zomaar..

DIT GING IK NIET VINDEN!!!!

het koste me nog geen minuut! :D
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:47:21 #250
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157945557
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar hij valt wel om, gewoon zomaar ...
Maar dat kan volgens jou niet!

ik citeer

[..]

We hadden het over instorten.
en ik geef je een gebouw wat instort zonder explosieven zonder brand..

gewoon zomaar..

DIT GING IK NIET VINDEN!!!!

het koste me nog geen minuut! :D
Ach zijn eigen voorbeeld spreekt het "Dit komt door de stalen constructie die de boel altijd overeind houdt." deel al tegen, dus het lijkt me allemaal wel duidelijk ja.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')