Nu doe je gewoon alsof je dom bent. Toch?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:09 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus wel de vergelijking die jullie maken
Dat was niet het punt van de vergelijking. Lees hem nog maar eens.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:09 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus wel de vergelijking die jullie maken
Ah, ok.. had ik over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:08 schreef nikao het volgende:
[..]
Wat vooral lastig is voor jou is goed lezen blijkbaar..
jammer hoor..
[..]
@ nikao en consorten; gelieve even op bovengenoemde post (#168) ingaan, want ik heb hier nog geen serieuze reactie op gezien behalve een ad hominem. Kom op, doe jullie best eens..quote:Op maandag 30 november 2015 21:05 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Niet ingestort:
Niet ingestort:
Niet ingestort:
WTC 7 wel ingestort??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leg eens uit
En hoe zijn deze gebouwen en schade vergelijkbaar volgens jou met wtc 7? Leg het eens uit in je eigen woorden als je daar toe in staat bent, linkdumps zijn geen vorm van discussie.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
@ nikao en consorten; gelieve even op bovengenoemde post (#168) ingaan, want ik heb hier nog geen serieuze reactie op gezien behalve een ad hominem. Kom op, doe jullie best eens..
Nou... de schade aan die gebouwen is zelfs vele malen erger dan die van WTC 7, zoals je duidelijk kan zien. Echter bleven allemaal gewoon overeind staan, ook al waren deze zwaar gehavend. Dit komt door de stalen constructie die de boel altijd overeind houdt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
En hoe zijn deze gebouwen en schade vergelijkbaar volgens jou met wtc 7? Leg het eens uit in je eigen woorden als je daar toe in staat bent, linkdumps zijn geen vorm van discussie
Nee dat kan zo lijken in de selectieve plaatjes die jij gebruikt omdat alleen die in je straatje passen en je niet in staat bent om met een kritische blik naar alle details te kijken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou... de schade aan die gebouwen is zelfs vele malen erger dan die van WTC 7, zoals je duidelijk kan zien. Echter bleven allemaal gewoon overeind staan, ook al waren deze zwaar gehavend. Dit komt door de stalen constructie die de boel altijd overeind houdt.
WTC 7 was niet alleen brand maar kreeg nogal wat puin over zich heen, maar die plaatjes wil jij niet zien of posten.quote:Wolkenkrabbers worden zo gebouwd dat ze altijd overeind blijven staan bij een brand, want als dit niet het geval zou zijn zouden in alle grote steden alle gebouwen als dominostenen omvallen, mocht 1 het begeven.
Kwam op deze gebouwen puin neer van een ander instortend gebouw?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
En hoe zijn deze gebouwen en schade vergelijkbaar volgens jou met wtc 7? Leg het eens uit in je eigen woorden als je daar toe in staat bent, linkdumps zijn geen vorm van discussie
Zijn deze gebouwen op de zelfde manier in opzet gebouwd zoals WTC7?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou... de schade aan die gebouwen is zelfs vele malen erger dan die van WTC 7, zoals je duidelijk kan zien. Echter bleven allemaal gewoon overeind staan, ook al waren deze zwaar gehavend. Dit komt door de stalen constructie die de boel altijd overeind houdt.
Wolkenkrabbers worden zo gebouwd dat ze altijd overeind blijven staan bij een brand, want als dit niet het geval zou zijn zouden in alle grote steden alle gebouwen als dominostenen omvallen, mocht 1 het begeven.
Wat was het 'nog meer' dan?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:36 schreef Chewie het volgende:
Het was dan ook niet alleen "brand" bij het wtc, wil je gewoon niet lezen of wat is het?
Toch leuk dat je negeert dat het stalen deel wel deels in is gestort... Dat kan volgens jou toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:35 schreef Lichtkogel het volgende:
Hier NOG een voorbeeld, van een torenbrand in Madrid, met tijdens en na de brand foto:
[ afbeelding ]
En tadaaa... blijft OOK gewoon overeind staan:
[ afbeelding ]
Dit heeft niks te maken met 'selectieve' voorbeelden zoeken, want het is een FEIT dat voor 9-11 en na 9-11 nog NOOIT een wolkenkrabber/toren is ingestort door een brand.
Zo ja, dan zie ik graag het voorbeeld tegemoet. Tip voordat je gaat zoeken: dat voorbeeld ga je niet vinden.
Kortom, WTC 7 was controlled demolition, anders had het gebouw gewoon nog overeind gestaan.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:35 schreef Lichtkogel het volgende:
Hier NOG een voorbeeld, van een torenbrand in Madrid, met tijdens en na de brand foto:
[ afbeelding ]
En tadaaa... blijft OOK gewoon overeind staan:
[ afbeelding ]
Dit heeft niks te maken met 'selectieve' voorbeelden zoeken, want het is een FEIT dat voor 9-11 en na 9-11 nog NOOIT een wolkenkrabber/toren is ingestort door een brand.
Zo ja, dan zie ik graag het voorbeeld tegemoet. Tip voordat je gaat zoeken: dat voorbeeld ga je niet vinden.
Kortom, WTC 7 was controlled demolition, anders had het gebouw gewoon nog overeind gestaan.
Je wil gewoon echt niet lezen he?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:38 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat was het 'nog meer' dan?
Je ziet toch dat van ALLE voorbeelden die ik geef dat deze gebouwen toch VELE malen erger in de brand staan en vele malen erger beschadigd zijn dan WTC 7 ooit was?
Hier nogmaals de blueprint van WTC 7, waarop je 24 interne en 18 externe kolommen ziet die het gebouw overeind hielden. (i.t.t. 'leeg melk karton voorbeeld)quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn deze gebouwen op de zelfde manier in opzet gebouwd zoals WTC7?
Hadden ze ook een grote hal?
En kwam tegen deze gebouwen ook puin tegenaan van een ander veel hoger instortend gebouw?
Deels ingestort, echter het overgrote deel van het gebouw staat, ook al zwaar gehavend, gewoon nog overeind, zoals het hoort. Net zoals het TU Delft wat maar 'deels' instortte.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Toch leuk dat je negeert dat het stalen deel wel deels in is gestort... Dat kan volgens jou toch helemaal niet?
Netjes, echter die 'valt om' en doet dus niet 'instorten' zoals WTC 7 deed.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alstu gewoon zomaar was niet eens een brandje voor nodig..
Moeilijk he, de waarheid onder ogen zien?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:41 schreef Chewie het volgende:
Het is wel goed kogel, je staat totaal niet open voor discussie en wil alleen maar bevestigd worden in je eigen gecreerde waarheid.
Oogkleppen op, oren dicht en gewoon nog een keer je onzin posten, lekker bezig
Welke waarheid? Jij bent degene met oogkleppen op en degene die vooral niet wil zien dat er meer dan alleen brand was (nogal veel puin) en dat de door jou geplaatste foto's nogal een eenzijdig beeld geven.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Moeilijk he, de waarheid onder ogen zien?
Deels ingestort is nog steeds meer dan jij stelde wat mogelijk wasquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:41 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Deels ingestort, echter het overgrote deel van het gebouw staat, ook al zwaar gehavend, gewoon nog overeind, zoals het hoort. Net zoals het TU Delft wat maar 'deels' instortte.
Kan je die vergelijkingen niet inzien en wat er dan mis is met WTC 7?
Ja maar hij valt wel om, gewoon zomaar ...quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Netjes, echter die 'valt om' en doet dus niet 'instorten' zoals WTC 7 deed.
Domme vergelijking dus.
We hadden het over instorten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:35 schreef Lichtkogel het volgende:
Ach zijn eigen voorbeeld spreekt het "Dit komt door de stalen constructie die de boel altijd overeind houdt." deel al tegen, dus het lijkt me allemaal wel duidelijk ja.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar hij valt wel om, gewoon zomaar ...
Maar dat kan volgens jou niet!
ik citeer
[..]
We hadden het over instorten.
en ik geef je een gebouw wat instort zonder explosieven zonder brand..
gewoon zomaar..
DIT GING IK NIET VINDEN!!!!
het koste me nog geen minuut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |