Ze is geen CDA'er, daarom minder interessant.quote:
Jezus.quote:
EEquote:
Die jongen in het midden is Bram.quote:
Terwijl de studievereniging voor TN juist "J.D. Van der Waals" heet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook ja, gezien de van der Waals-generator op de achtergrond.
Hopeloze schoenen.quote:
Nou.. Ze staan er wel anders op:quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:50 schreef Kowloon het volgende:
Nu kan ik niet zeggen dat besturen bij Economie er nou heel anders uit zien.
Nou, hier een EFR bestuur, dat had ook wel wat minder streng gekund denk ik dan:quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou.. Ze staan er wel anders op:
[ afbeelding ]
Bouwkunde is dan wel weer typisch:quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:54 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn tijd zagen de sociologen er nog anders uit.
Wacht.. zijn die niet van de UvA?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou.. Ze staan er wel anders op:
[ afbeelding ]
Die uiterst rechts kijkt inderdaad wel wat nors.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:52 schreef GSbrder het volgende:
Vooral de hertjes kijken minder vrolijk.
Wetende dat ze bij Natuurkunde iedereen hadden kunnen krijgen.
Goeie dag zeg, wat een plakpakken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou, hier een EFR bestuur, dat had ook wel wat minder streng gekund denk ik dan:
[ afbeelding ]
Oh jazeker.quote:
Ken de leden zal ik maar zeggen.quote:
Doe mij dan maar de heren van EE in 3-delig pak. Is toch representatiever.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bouwkunde is dan wel weer typisch:
[ afbeelding ]
Hoe oud ben jij?quote:
Ik ben gewoon een hele betrokken vijftiger.quote:
Welke dame is het slachtoffer geweest?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een hele betrokken vijftiger.
En terecht. Die van mij heb ik nog steeds ergens hangen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:01 schreef Kaas- het volgende:
De bestuursfoto. Wat nam ik dat toen serieus.
Terecht. Je foto staat 10 jaar later nog steeds online.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:01 schreef Kaas- het volgende:
De bestuursfoto. Wat nam ik dat toen serieus.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht. Je foto staat 10 jaar later nog steeds online.
Ergens bij een lustrumcommissie van 2008.
De future decision-makers.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat een kutvolk allemaal op die foto's.
Hoho. De ministers en CEO's van de toekomst.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat een kutvolk allemaal op die foto's.
Ik vind t wel meevallen. Betere stappers ook.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goeie dag zeg, wat een plakpakken.
RvA, de voormalige bestuurders die nog een extra commissietje wilden hebben en die je prima negeren kunt als board.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De future decision-makers.
Aldus mijn RvA.
De meisjes wel. Lekker kort.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind t wel meevallen. Betere stappers ook.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hoho. De ministers en CEO's van de toekomst.
Nee man. Daarmee kwam je niet in de RvA.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
RvA, de voormalige bestuurders die nog een extra commissietje wilden hebben en die je prima negeren kunt als board.
Chille foto. Kijken ook redelijk vrolijk.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:58 schreef GSbrder het volgende:
Friek en Guido zitten in het bestuur van rechten:
[ afbeelding ]
Jatochjijnietdan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:08 schreef Kowloon het volgende:
Hebben jullie allemaal in een bestuur gezeten?
Dit vind ik nou een fijne foto.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Chille foto. Kijken ook redelijk vrolijk.
Flannel?quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een fijne foto.
Beetje wit en iets te glimmende pakken, maar verder een goede compositie:
[ afbeelding ]
Een commissie van 1?quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alleen in een commissie voor een buitenlandreis naar China.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |